CUTIE DE VITEZA AUTOMATA, PROBLEME PARERI INFORMATII
![]() ![]() ![]() |
CUTIE DE VITEZA AUTOMATA, PROBLEME PARERI INFORMATII
INFANTERIST |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Attached File(s) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|||
aleksanders |
![]()
Post
#2
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
sunt pentru intr-un bucuresti aglomerat- dar impotriva in momentul in care iese din garantie- o cutie automata este plina de senzori- unu stricat este egal cu imobilizarea masinii
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
INFANTERIST |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Haideti sa va spun si oful meu
![]() O sa incep cu un mic istoric: masina am luato la mana a doua la 125.000 km a fost adusa din elvetia la 100.000 km cu carte de servis problema: In timpul mersului se aprinde in bord martorul care seamana cu o cutie de viteze (eroare cutie), adica deste o eroare la cutia de viteze, imi intra intr-o treapa care se numeste "save mode" Acest lucru se intampal indiferent de viteza In momentul cand e intampla se simte si o smucitura iar viteza scade cam brusc Am observat ca in perioada mai rece se intampla mai des acest lucru (in medie o data la 50 km "dar e doar o medie") in perioada mai calda (in medie o data la 100km) rezolmare "pe loc": Se opreste masina si se reporneste, astfel eroarea dispare (pana la urmatoarea aparitie ![]() masuri luate Am fost la servis renault si am facut un testar, rzultatul fiind schimbare grup electrovalve, estimate la 500 euro fara manpera si tva Cei de aici au spus ca uleiul nu se schimba niciodata intr-o cutie automata si nici filtrele (foarte dubios??????) Am insistat si au spus in urma cautarii pe net ca filtre nici nu exista de schimb originale Am mai vorbit telefonic cu un mecanic de cuti de viteza automate si a spus sa schimb inainte uleiul (deoarece e imbatranit, ingrosat si uzat) si sa vad reactiile, ca el ar fi devina si datorita lui un piston s-ar fi putut zgaria putin si nu mai tine bine Alt mecanic a zis sa nu il schimb ca cel nou e mai subtire si nici atat nu vor mai tine elctrovalvele intrebari: voi ce credeti ???? de unde fac rost de filtre ????? schimbul se face prin purjare alfel nu curge decat 60% ??? cum se face aceasta purjare??? cum se amorseaza la loc electrovalvele??? 13 Feb 2008, 09:55: m-am hotarat sa schimb doar uleiu in cutie fara filtru la servis autorizat renault, adica aici in craiova redac Dau telefon pentru programare si spun ca vreau un schimb de ulei la cutie prin purjare raspuns: - nu stim daca avem aparat de purjat ![]() - da de ce vreti sa il schimbati ca in manualu de servis scrie ca nu se schimba ![]() -reveniti cu un telefon REVIN - nu avem aparat de purjare RAMAN UIMIT ![]() ![]() ![]() CUM E POSIBIL ASA CEVA SA FACI UN SERVIS DE MILIARDE (UNICA REPREZENTANT RENAULT IN TOATA OLTENIA) SI SA NU IL DOTEZI CU UN RAHAT DE APARAT, E ABERANT, VAI DE MAMA LOR VA DATI SEAMA CATE CUTI AUTOMATE AU REPARAT ASTEA, CATE SCHIMBURI DE ULEI AU FACUT, SUNT JALNICI EU ACUMA MAI AM INCREDERE SA REPAR CUTIA LA IEI SUNT PROFUND DEZAMAGIT DE PROFESIONALISMUL LOR SI RESPECTUL LOR FATA DE PROPRIA LOR MARCA This post has been edited by TAPELEALILI: 13 Feb 2008, 09:55 |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
dumid |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu , doar eu si Radu avem cutii automate pe Megane. Pana acum nu am avut nici un fel de probleme (sunt masini noi 2007).
Oricum ia legatura cu Radu, el lucreaza la un service specializat de reparatii de CVA, stiu ca a reparat destul de multe. El este din Brasov, si a lasat printr-un topic adresa si nr de telefon. (Top Auto Brasov se numeste). Vezi ca in profil are si ID de mess. E posibil sa nu il gasesti zilele astea ca zicea ca va face o excrusie pana in Franta. Sigur e omul care iti va rezolva problema. Succes!!! |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
dumid mersi mult de tot
o sa il contactez pe Radu |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
![]() ![]() mai am 2 manuale super tari dar sunt prea mari si nu e spatiu de expunere ![]() Attached File(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
De ceva timp, cam 2 luni am o problema la CVA a unui client. Este vorba de un Megane I 1,6 16V. CLientul spune ca porneste dimineata si dupa aproximativ 3-4 km aude o "trosnitura" combinata cu o "smucitura" de foarte "scurta durata" urmata de aprinderea martorului de CVA. Intre chilimele este exprimarea clientului. Ia si repune contactul si totul este ok toata ziua. Nu mai are probleme decat daca masina nu circula toata ziua. A lasat masina la atelier ca sa pot sa sesizez eu fenomenul, dar nu am reusit sa-l reproduc doua zile la rand. De altfe, si clientul spune ca acest fenomemn se intampla aleator, fara nici o regula, sau daca vrem sa fie o anamneza corecta, doar dupa ce masina sta o buna perioada de timp, macar o noapte intreaga sau o ziintreaga, deci aprox 12 ore. Pe tester nu am decat senzor reglare presiune ulei, ca defect aleator fara permanenta. Am trimis clientul la test la reprezentanta cu gandul ca testerele din dotare (Texa Axone 3Mobile si KTS 650) nu cunosc toate "secretele" Renault. Rezultatul este acelasi dupa testul CLIP. Acum ma gandesc sa-i schimb sonda de presiune, dar am mari indoieli ca se va rezolva problema, atata timp cat eu vad pe tester ca lucreaza bine. Si mai costa si o basca de bani. Vreau sa schimb si uleiul. Service-ul de ulei cva nu a fost efectuat si este recomandat de tester ca perioada. Axone are menu pentru asa ceva. Am resetat si autoadaptabilitatea cva si tot fara efect. Acum vine intrebarea: MAI ARE CINEVA O IDEE??? Ca la mine s-a cam terminat stiinta. ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
salutari
am strans bani pana la urma (din credit ![]() ![]() ![]() despre drum mi-am luat nr de tel si informati despre cei cu tractarile atat din bucuresti cat si din craiova ca nu eram sigur ca ajung cu ia la bucuresti plec noaptea pe la 2 de acasa ca sa merg pe racoare caci eroarea in ultimul timp apare numai cand se incalzea motorul (am discultat mai mult cu radu in particular despre problema mea - e un baiat de zahar ![]() ![]() ajung in bucuresti (mers frumos si incet) pe propriile roti cate erori credeti ca a dat ![]() cum intru in bucuresti primu semafor se ridica apa cred ca cu 2-3 grade si apare prima eroare si de acolo asa a tinuto numai in erori in bucuresti m-a trimis impreuna cu un mecanic de al lui la tester la renault (il cunostea pe cel care face testerele) la tester a iesit ceva probleme electrice mi-a zis sa las masina acolo ca ceace ii spune testeru sunt decat niste idei despre ce ar putea sa aibe cutia si ii va lua ceva timp pana va depista problema nu a putut sa estimeze cat va costa dar ca ma va suna inainte de a vace o cheltuiala mai mare (are pretu de 14 euro fara tva pe ora) cu masina m-am dus marti la bucuresti l-am sunat miercuri si a zis ca nu a rezolvat si sa nu il mai sun ca ma suna el ![]() l-am sunat joi si tot nimic si a zis ca ma suna el ![]() vineri nu l-am mai sunat ![]() luni ma suna el si imi spune ca a identificat problema si se poate rezolva si ca ma costa cam 450-500 euro mentionez ca nu a schimbat nici o piesa problema identificata - comunicare defectuoasa intre cutie calculator si bord mai pe romaneste - mufe ohidate si cica ar fi fost apa in calculatorul cutii si niste chesti oxidate firele pe acolo (e posibil sa intre apa in calculator) ![]() calcul - 14 euro ori 20 ore (peste cap) ori 4 lei euro (peste cap) face 1120 hai cu rotunjire 1200 restu mi se pare jegmaneala 21 Mar 2008, 09:20: [COLOR=blue] radu di ceace imi spui simptomele seama la un moment dat cu ale mele (vezi discutai anoastra) si la mine a fost instalatia electrica sfatu meu verifica temeinic instalatia electrica si tote mufele (poate ca pare un sfat pe langa) dar nici eu nu ma asteptam sa fie instalatia electrica la mine (simptomele nu o indicau) bafta [COLOR=blue] This post has been edited by TAPELEALILI: 21 Mar 2008, 09:20 |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
lazio83 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 7 June 08 ![]() |
Buna "automatistilor" ,
![]() Am intrat si eu de curand in acesta zona al masinilor cu cutie automata . Am cumparat un renault megane din 2001 1.6 16v benzina automat de vreo luna si pana acum nu am probleme cu ea 'sper ca nici in viitor' . Sincer nu ma prea pricep la felul cum tre sa sune sau cum 'merge' o cutie automata , in aceasta privire poate ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi si tips in legatura cu cutia automata (la ce sa fiu atent ,ce se schimba, cum tre sa ma comport cu ea) asa mai departe . O intrebare am totusi , in timpul ce urcam o panta mai mare deal (acesta panta are vreo 2 km masina ajunge la aproape 4000 de turati si schimba in a 4 viteza , pana schimba in a 4 consumul ajunge si la 20 l ![]() Va multumesc anticipat pentru sugesti si tips va salut Florin din SIBIU ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2001
- provizori
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
raspunsuri:
-nu trebuie sa sune nicicum ![]() -de mers o cutie automata tre sa mearga bine si prea multe probleme nu rebuie sa ai la ia (daca nu esti la fel de ghinionist ca mine) ![]() sfaturi: - fi atent la plecarea dupa loc (de la semafor) nu incerca sa demonstrezi ca ai masina de curse pleaca usor batraneste si nu o forta prea mult, a fost facuta pentru oameni linistiti nu pentru vitezomani, dar asta nici nu inseamna ca trebuie sa te claxoneze toti ca te misti ca melcu (cam 2.000 - 2.200 de turatii e ok) - trebuie sa schimbi neaparat uleiul daca masina are peste 80.000 km (o sa dau detalii daca ai nevoie) -comportate frumos cu ia nu o brusca, nu incarca excesiv masian, incearca sa nu o fortezi, evita sa remochezi o alta masina, nu frana brusc decat daca este nevoie raspuns la intrebare ceace s-a intamplat sa zicem ca e normal (dar da mai multe detalii ce viteza aveai cat era de incarcata masina) consumul e influentat de multi factori alte informatii 1 - avantajele unei cuti automate -sunt foarte comode in trafic mult mai relaxante (daca s-ar fi inventat aceste primele pun pariu ca ele erau majoritare nu cele manuale) -nu forteaza motoru, schimba atunci cand trebuie (nu merge subturata sau supraturata) 2- dezavantaje -nu poti sa "simti masina" sa faci ce vrei cu ia -sunt mai silentioase -probabilitatea ca sa se strice ceva e mai mare -tipul de cutie pe care il avem DPO nu sunt chiar cele mai fiabile dar nici cele mai proaste (calitate pret e ok) -intretinere mai scumpa deoarece cei care repara sunt foarte putini (si ei stiu asta) iar cei de la renault din romania sut paraleli cu acest domeniu -piesele se gasesc ceva mai greu -consum ceva mai mare in oras (cam un litru in plus) in afara e ok -franele se uzeaza mai repede (verificale) |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
lazio83 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 7 June 08 ![]() |
BUNA
Multumesc mult pentru sfaturi. Meganul meu e din 2001 si are 178000 km ,ultima revizie a foat la 125000, masina e adusa din germania. -Saptamana viitoare i fac schimbul de ulei la reprezentala dacia din sb 140 lei ulei ,filtru ,manopeta MOKA. -Franele merg excelent , poate prea bruste -Masina arata excelent si nu are pic de rugina -Motorul in sine arata bine si totul pare la locul lui ![]() -Ma ingrijoreaza distributia (a fost schimbata la 125000 km),cam cat ar costa ? -La semafor cand sunt oprit masina vibreaza tare de 2 3 ori si se opreste (vibratul), cum sa va explic ca cand sta sa iti moara motorul la una manuala ![]() -la computerul de bord ,imi arata ca mai am benzina pentru 80 km si dupa se aprinde simbolul de alimentare si nu imi mai arata cand as mai avea ,se poate schimba setare ca eu ma gandesc si eu ca proprietarul din germania o setat-o asa ca la ei nu sunt benzinari din 5 in 5 km ca la noi. Referitor la problema cu schimbare vitezei in panata si consum , eram 2 in masina (150kg), nu eram incarcati cu nimic, viteza vreo 80 km/h Va salut |
--------------------
Renault
Megane
2001
- provizori
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
-nu stiu cat costa distributia, dar cauta prin forum ca precis vei gasi ceva, dar oricat ar costa tot este mai ieftina in comparatie cu sticaciunile care le-ar face prin ruperea curelei
![]() -fa schimbu la uleiul din cutie neaparat -fai un test la computer sau dute la un mecanic, cauzele pot fi multiple, in principiu motoru are o intrerupere (in a merge rotund) si dupa aia isi revine, cauze : 1 aerul vine cu intrerupere 2 benzina vine cu itrerupere (vezi filtru) 3 curentu are mici variatii (probabil contacr imperfect) 4 o bobina inductie functioneaza defectuaos 5 etc. - la computerul de bord totul e ok, nu se pot face setari (cauta pe forum) asa merge la toata lumea O intrebare am totusi , in timpul ce urcam o panta mai mare deal (acesta panta are vreo 2 km masina ajunge la aproape 4000 de turati si schimba in a 4 viteza , pana schimba in a 4 consumul ajunge si la 20 l excl.gif (indicat de computerul de bord) este normal sau..... Referitor la problema cu schimbare vitezei in panata si consum , eram 2 in masina (150kg), nu eram incarcati cu nimic, viteza vreo 80 km/h raspuns situatia ta e ok situatia mea in conditii asemanatoare 2200 turatii 40km/ora 12% consum situatia mea in conditii asemanatoare 2500 turatii 50km/ora 14% consum La o cutie de viteze manuala se zice ca urci o pata in aceiasi viteza in care o si cobori Deci parerea mea ca acel deal trebuie urcat in viteza a 3, nu cred ca ai fi incercat sa o urci in a 5 (cutie manuala) echivalentul vitezeii a 4 de la noi (un dezavantaj cutia noastra are doar 4 viteze) pentru ca daca o faceai obtinea probabil acelasi consum, tu acolo nu ai facut decat sa fortezi masina cea ce nu prea este indicat Am o RUGAMINTE HAIDETI SA VORBIM AICI NUMAI DESPRE CUTII DE VITEZA AUTOMATE SI ATAT VA MULTUMESC ANTICIPAT |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
laur0111 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 July 09 From: SFANTU GHEORGHE-COVANA ![]() |
salutare,de curind am achizitionat si eu un megane 1.6 16v cu cutie automata dupa 1 saptamina de mers cu ea prin oras a inceput sa mi se aprinda martorul la cv dar numai cind apas pedala de acceleratie ca sa depasesc cred ca scade din treapta a4-a intr-a 3-a si la un moment dat imi arata un 3 undeva in stinga pe cadranul turometrului,locuiesc intrun oras mic cu foarte putine semafoare mai exact in sfintu gheorghe deci nu este ca stau mult la semafoare ca sa se incinga motorul,l-am sunat pe proprietarul din acte nu pe cel de la care am achizitionato si mi-a zis ca el a schimbat uleiul in cutie la 120000 km si acum are 161000 si ca se face schimbul undeva la 30000 km impreuna cu filtrele,am fost la citiva mecanici care mi-au zis ca nu fac asa ceva dar fiecare mi-a spus varianta lui de km la care se face schimbul,m-am dus la mida renault si mi-a zis ca nu se schimba niciodata,
![]() |
--------------------
primastar
master
2005 2007
- CV 04 FHR
|
|
lorinczzs78 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 27 December 08 ![]() |
Salut.Am si eu o masina ca a ta,am avut probleme cu cutia.Ia legatura cu Radu,este din Brasov,el mi-a reparat cutia,il recomand,este un meserias bun.
4 Aug 2009, 21:55: Servisul Top Auto Brasov This post has been edited by lorinczzs78: 4 Aug 2009, 21:55 |
--------------------
Renault
Megane
2001 break 1.616v ac cva
- HR 06 JNM
|
|
Alexandruk24 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 January 15 ![]() |
QUOTE(lorinczzs78 @ 4 Aug 2009, 21:49) Salut.Am si eu o masina ca a ta,am avut probleme cu cutia.Ia legatura cu Radu,este din Brasov,el mi-a reparat cutia,il recomand,este un meserias bun. <span class='edit'>4 Aug 2009, 21:55:</span> Servisul Top Auto Brasov Salut, vreau si eu sa stiu despre acest Radu din Brasov. Ceva probleme am si eu la o cutie automata AL4. Nu detin automobil Renault, ci Peugeot, dar din cate stiu eu, este aceiasi cutie automata si pe Peugeot si pe Renault. Poate reuseste acest Radu sa ma ajute. Imi poate oferi cineva informatii despre service-ul unde lucreaza, sau un numar de telefon? Multumesc. 27 Jan 2015, 09:35: QUOTE(RADU__ @ 20 Mar 2008, 19:51) De ceva timp, cam 2 luni am o problema la CVA a unui client. Este vorba de un Megane I 1,6 16V. CLientul spune ca porneste dimineata si dupa aproximativ 3-4 km aude o "trosnitura" combinata cu o "smucitura" de foarte "scurta durata" urmata de aprinderea martorului de CVA. Intre chilimele este exprimarea clientului. Ia si repune contactul si totul este ok toata ziua. Nu mai are probleme decat daca masina nu circula toata ziua. A lasat masina la atelier ca sa pot sa sesizez eu fenomenul, dar nu am reusit sa-l reproduc doua zile la rand. De altfe, si clientul spune ca acest fenomemn se intampla aleator, fara nici o regula, sau daca vrem sa fie o anamneza corecta, doar dupa ce masina sta o buna perioada de timp, macar o noapte intreaga sau o ziintreaga, deci aprox 12 ore. Pe tester nu am decat senzor reglare presiune ulei, ca defect aleator fara permanenta. Am trimis clientul la test la reprezentanta cu gandul ca testerele din dotare (Texa Axone 3Mobile si KTS 650) nu cunosc toate "secretele" Renault. Rezultatul este acelasi dupa testul CLIP. Acum ma gandesc sa-i schimb sonda de presiune, dar am mari indoieli ca se va rezolva problema, atata timp cat eu vad pe tester ca lucreaza bine. Si mai costa si o basca de bani. Vreau sa schimb si uleiul. Service-ul de ulei cva nu a fost efectuat si este recomandat de tester ca perioada. Axone are menu pentru asa ceva. Am resetat si autoadaptabilitatea cva si tot fara efect. Acum vine intrebarea: MAI ARE CINEVA O IDEE??? Ca la mine s-a cam terminat stiinta. ![]() Salut, daca tu esti acest Radu despre care se pomeneste pe forum, te rog lasa-mi un numar de contact. Am si eu ceva probleme la o cutie automata AL4-DP0 si ma gandeam ca poate reusesti sa ma ajuti cu un sfat ceva. Mersi mult si scuze confuzia daca cumva nu despre tine era vorba pe forum. O zi buna! This post has been edited by Alexandruk24: 27 Jan 2015, 09:35 |
--------------------
Peugeot
307 CC
2.0 16v 2005
- BV87KRP
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
salve, am si eu o problemuta la cutia automata a meganeului meu din 2007...sare din viteza atunci cand afara sunt temp de pana in 30 de grade si motorul este rece..face destul de urat, un soc puternic atunci cand sare din viteza...opresc motorul si l repornesc , nu mai are nimic, merge perfect restul zilei..
am schimbat uleiul in speranta ca voi scapa dar degeaba..am vazut chestia cu electrovalvele si mi se pare ca s ar potrivi..cineva vreun sfat ?! |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:05 |