Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CONSUM "0" IN FRANA DE MOTOR

R19/16v
post 13 Apr 2013, 16:32
Post #31


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Orice motor actual stie întotdeauna în ce poziție se afla clapeta de acceleratie.
Si da, am testat eu practic, legand un led la comanda injectoarelor. Ledul se stingea in frana de motor.
Volumul de carburant injectat e calculat folosind timpul de deschidere a injectoarelor si presiunea din sistem.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 13 Apr 2013, 16:35
Post #32


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




"Senzorul" ala se numeste calculator de injectie.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 13 Apr 2013, 19:08
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




eu cred că se detectează 2 chestii:
- poziția clapetei de accelerație : închis
- faptul că roțile se învîrtesc prin senzorul de pe volantă.
În acest fel, dacă ambele condiții sunt îndeplinite se taie alimentarea injectoarelor

Cînd ai apăsat ambreiajul nu mai contează senzorul de pe volantă, calculatorul de injecție deschide clapeta de accelerație ca pentru relanti și injectoarele lucrează în același regim


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 14 Apr 2013, 15:35
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi





treaba cu ledul pare ok,e o metoda buna de verificare,si dupa explicatiile date de ceilalti forumisti incep usor usor sa cred ca intradevar motorului i se taie de tot alimentarea in frana de motor.
Va multumesc de explicatii! wink.gif

This post has been edited by bleano1: 14 Apr 2013, 15:36


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
orbyt78
post 12 May 2013, 20:41
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 26 August 12




Gresit, injectoarel nu sunt oprite, nici la frana de motor, nici cand esti in panta pe liber. Oprirea unui injector duce la generarea de erori in map-ul ECU. Valoarea de 0 afisata de de CB, vine din cauza ca ECU este in asteptarea noilor valori de sarcina ale motorului. In cel mai bun caz injectorul debiteaza cantitatea de relantii, la vale pe liber.
La frana de motor e mai complex algoritmul. Practic sarcina motorului creste si , in prima faza ECU vrea sa dea mai mult combustibil, dar calcand frana, intelege ca este in frana de motor, si incepe sa scada combustibilul. Aceasta contradinctie face posibila aparitia de consum 0, care practic inseamna o asteptare.


--------------------
renault symbol 2007
Better late on earth, than fast under !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 May 2013, 00:57
Post #36


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Wrooooonnnnggggg!!!!

Pune clipul pe ea si zi-ne ce timp de injecție ai in frana de motor....


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 13 May 2013, 07:18
Post #37


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Masina nu are nevoie sa ii arati ca ai calcat frana sa inteleaga ca este in frana de motor. Ca de aia e frana de motor.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 May 2013, 10:49
Post #38


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pe carburator doar nu se "taie" alimentarea si genereaza rateuri, daca cantitatea de benzina este mai mare deoarece forta nm in frana de motor e 0, deci motorul nu depune sarcina.. De aici si consumul 0 .... Uitati-va la alte marci de masini ... daca la 50 la ora le scoti pe liber iti va afisa consumul de relantiu ca deh, e la relantiu scoasa pe liber, iar daca o cuplati in viteza / frana de motor acel consum scade la 0.. E simplu ca buna ziua

This post has been edited by BannedHost: 13 May 2013, 10:50


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 May 2013, 13:47
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




asa este. La mine la Skoda, daca o scot pe liber la 50km/h imi arata un consum de 5%, apoi 3%, apoi 0.7litri/h.
In frana de motor consumul afisat este 0.0%


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 13 May 2013, 16:46
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




hai ca sa va spun,,,,, am testat masina 2 luni ,2 plinuri, prima luna am mers cat am putut de mult in frana de motor si mi-a iesit consum de 5,6 (oras) ,a doua luna am mers cat am putut de mult pe liber si mi-a iesit consum 5,2(oras).Acum .....ce sa mai cred....TOT la mersul pe liber raman ca vad ca e mai economic decat frana de motor.
O fi aratand cb-ul 0 dar nu cred ca e chiar 0,,,,practic ar fi ca si cum ai impinge masina ca sa porneasca de fiecare data cand e lasata in fr de motor ceea ce stiu ca nu se face,, deci un mic consum acolo este pentru a mentine motorul in functionare.


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 13 May 2013, 16:52
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu stiu in ce situatii ai folosit frana de motor, insa la un diesel frana de motor este destul de puternica, si te incetineste rapid, fapt ce duce la nevoia de a calca acceleratia. Altfel, pe "liber" poti merge sute de metri daca ai deja viteza suficienta.

Ma mir ca inca se mai dezbate acest subiect, credeam ca e clar pt toata lumea ca in frana de motor injectia se opreste.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 May 2013, 17:08
Post #42


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Fascinant consumul ala, creca e mai mic decat cel comunicat de producator.
In fine, subiectul oricum e rasdiscutat, colegii ti-au explicat ce si cum, tu o tii cu Batman.
N-ai decat sa scoti din viteza. Sincer as vrea sa te vad pe serpentine la coborare, cum o scoti la vopsea, asa doar cu frana de serviciu.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 13 May 2013, 17:59
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




decît s'o scoți în 0 cînd vezi un semafor pe care presupui c'ai să-l prinzi verde cînd ajungi la el mai bine o bagi într'a 5-a și o lași să curgă. Frîna de motor e sfîntă. Dacă la frînă de motor se trece pe relanti io'mi pun carburator Solex de oltcit (că ala are electrovalvă care taie circuitul de relanti)! Chiar credeți că la frînă de motor calculatorul ăla e așa de idiot ca să pompeze amestec îmbogățit? EU NU!

This post has been edited by Ayden_CJ: 13 May 2013, 18:00


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 13 May 2013, 23:15
Post #44


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




frate bleano, dupa cum chinuiesti saraca masina, eu zic sa incerci sa mergi o luna numai dand la automat cu masina bagata in viteza. Atunci chiar consumul va fi 0.
Chiar trebuie sa incerci pe masina ta sa faci teste? Eu zic sa incepi sa ii crezi pe ceilalti.
Normal ca ti-a consumat mai putin dand-o pe liber, ca tu de fapt in frana de motor o accelerai ca sa ai de unde sa reduci pe frana.
Fa urmatorul test. Fa doua drumuri pe intorsura buzaului, unul dand masina pe liber in coborare si unul folosind frana de motor. O sa vezi o economie sesizabila de carburant in favoarea franei de motor. Eu vorbesc economie practica, lasand la o parte CB, CD, GH sau ce alte acronime sau algoritme au mai inventat alde Edison astia. Si te bucuri si de un traseu frumos.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 May 2013, 14:24
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




eu fac in trafic in felul urmator: sunt cu ochii pe semafor de la 200 m inainte sa ajung in intersectie...daca il vad rosu, bag intr-o viteza potrivita (ex vit a III-a sau a IV-) si las masina sa curga pana ajung la semafor (timp in care am consum 0 pe CB). Daca e tot rosu, atunci o scot din viteza cand mai am cativa metri pana la stop (si brusc vad cum imi sare consumul instantaneu de la 0 la 7.5%, spre ex). Daca se face verde, atunci accelerez sau bag intr-o viteza inferioara si accelerez linistit, trecand de intersectie.
In perioada in care mergeam cu masina scoasa din viteza, consumam mai mult.
Mersul in frana de motor ma ajuta sensibil la reducerea consumului de carburant...spre ex de la Sinaia la Buc am scos si 4.2% mergand la vale in frana de motor...dar ma rog, acum fiecare cu stilul lui de condus.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 17 May 2013, 14:52
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Cand coboram in frana de motor pe Transfagarasan, de frig, stiu ca pornisem caldura. Coboram lejer, nu ma grabeam, nu ma alerga nimeni, sa savurez un pic traseul. Dupa ceva vreme am constatat ca nu prea mai baga caldura, si indicatorul de caldura de pe bord incepuse sa scada.
Mai clar de-atat ca nu mai ardea nimic in motor... sleep.gif
La relanti sta indicatorul de temp. stabil, nu e dci sa scada la semafor.

In oras, incetinind pe 100m spre semafor, nu-mi coboara consumul instantaneu la zero intr-a 5-a, doar in trepte inferioare. Chiar creste daca-i dau a 5-a si nu mai calc deloc acceleratia, fata de a o lasa sa incetineze singura in a 3/4-a.

Nici pe coborare in oras (pe langa fosta fabrica de bere Rahova) nu vad intr-a 5-a zero. Are tendinta sa mentina viteza constanta la turatii mici (peste 1500rpm) si trepte superioare si papa benzina. O pot ajuta sa-nteleaga ca chiar vreau doar frana de motor, franand usor pentru o secunda.


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 May 2013, 14:56
Post #47


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Parca am citit undeva ca e valabil peste o anumita turatie treaba cu consum 0; nu-mi imaginez ca e valabil la o frana de motor la 1100 rpm.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 19 May 2013, 16:53
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




ok.... am inteles
puteti opri topicul sleep.gif


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 19 May 2013, 17:26
Post #49


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




@ mucix : nu cred ca e vorba de o anumita turatie... pur si simplu daca ai ajuns la o turatie scazuta, inseamna ca a scazut viteza ft mult, si motorul intra in sarcina.(vezi plecarea de pe loc doar din ambreiaj, la diesel mai ales). daca drumul are o panta corespunzatoare, nici prea mare, nici prea mica, poti avea frana de motor si la 1000... acum depinde normal de fiecare motor in parte unde are relatiul etc


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 28 Jul 2013, 06:28
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Salut, eu observ atunci cand incerc sa folosesc frana de motor(la deal), daca las maina in treptele de viteza 2-3-4, masina prinde viteza si turatia creste undeva la ~3000 turatii, unde vad ca stagneaza. Frana de motor nu ar trebui sa intre si sa mentina la o turatie mica pana in 1000(sa zicem), exista vreun comportament anormal sau nu cunosc corect eu fenomenul? biggrin.gif Nu aruncati cu pietre, recunosc ca sunt la prima masina si nu am cunostiinte in acest domeniu, am citit acest topic dar nu am reusit sa ma elucidez.

This post has been edited by alexgeogabriel: 28 Jul 2013, 06:41


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 28 Jul 2013, 07:36
Post #51


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




In primul rand nu cred ca folosesti frana de motor la deal. Poate la vale biggrin.gif

Frana de motor functioneaza oarecum simiar cu frana de serviciu (de picior), adica cu cat e panta mai abrupta, cu atat trebuie sa apesi frana mai tare. Sau, cand ai o panta lunga, masina tinde sa prinda viteza pe ea astfel ca daca vrei sa o tii doar din frana de picior , va trebui sa apesi din ce in ce mai tare. Nu poti tine pedala constanta.

La fel face si frana de motor, ea nu poate sta constanta.
In panta, masina prinde viteza, ori daca tu esti intr-o treapta de viteza, atnci masina prinzand viteza creste si turatia. De aia din cand in cand, cand esti in frana de motor, o mai ajuti cate putin cu pedala.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 29 Jul 2013, 16:21
Post #52


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am mai vazut eu dealuri unde cobora masina la vale tongue.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorelghiorghiasa
post 29 Jul 2013, 17:43
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 24 November 07
From: IASI




Este normal ca in frana de motor LA VALE sa creasca turatia motorului. La benzina ea creste mai repede comparativ cu un diesel.
Cresterea turatiei motorului este invers proportionala cu treapa de viteza. Creste mai repede in trepte mici si tinde sa se opreasca undeva la 3000 ture.
La diesel frana de motor este mai "tare" ea tine mai mult si nu creste asa de repede. Cel putin daca mergi in frana de motor cu treapta 1 la diesel ai toate sansele sa cobori o panta abrupta fara sa calci frana.
Oricum ar fi, frana de motor eu o recomand , pentru a proteja discurile si placutele de frana.
Iarna se recomanda utilizarea franei de motor pentru a nu frana mult si astfel reduci foarte mult sansele de a nu pierde controlul masinii.


--------------------
scenic 2000 1.6 16 v peugeot 207 diesel 2007 - IS 09 >>>
RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cracos
post 29 Jul 2013, 18:05
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 10 April 09




da stiu ca sunteti stresanti , cu acest subiect . cat poti economisi la un plin cu frana de motor ? 0.5-1 l ? la cate plinuri credeti ca o sa se toceasca discurile si placutele excesiv . chinuiti masinile degeaba. daca nu vreti sa va uzati asa de repede franele dati o gaura in pardoseala si puteti face economie totala de placute .in afara de situatiile cand trebuie sa folosesti frana de motor, nu sunt de acord cu economia de carburant din treaba asta .


--------------------
renault clio symbol 2005 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 29 Jul 2013, 18:32
Post #55


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Motivul nr. 1 pentru care se foloseste frana de motor la vale nu este acela ca s-ar face economie de carburant si nici protejarea franelor, ci acela ca daca folosesti frana de serviciu la vale, pe distante lungi ti se incing tare franele. Si problema cu incalzirea franelor este aceea ca daca nu se mai poate disipa caldura stransa, franele nu mai tin. Pedala se duce la fund iar frana prin parti.
Si te trezesti ca te duci catre parapet, fara posibilitatea de a opri masina.

Deci inainte sa ne apucam sa facem mistouri cu "da gaura in podea si pune frana cu maciuca", hai mai bine sa gandim un pic. Daca putem. Daca nu, atunci....bine.

Ca esti tu de acord sau nu cu motivul pentru care cineva foloseste frana de motor, ca-i pt. economie, ca-i pt altceva.....e numai problema ta.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cracos
post 29 Jul 2013, 19:28
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 10 April 09




"in afara de situatiile cand trebuie sa folosesti frana de motor, nu sunt de acord cu economia de carburant din treaba asta ."


citeste bine inainte sa te aprinzi . nu era un misto si nici o rautate , era doar o gluma .


--------------------
renault clio symbol 2005 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 29 Jul 2013, 21:56
Post #57


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Am citit foarte bine si nu m-am aprins deloc. Sunt chiar calm. Ma deranjeaza insa cate unii care "vorbesc" doar ca sa se afle in treaba. Si asta n-ar fi mare lucru, dar mai ales cand se apuca de caterinci pe seama altora, desi ei sunt oricum pe aratura.

Uite spre exemplu frana de motor nu chinuie deloc motorul, ci chiar il ajuta, prin faptul ca motorul isi face ungerea cilindrului mult mai eficient.

Astfel incat eu folosesc frana de motor ori de cate ori am ocazia. Si daca asta imi aduce si o economie de carburant..... si mai bine.

Urasc "soferii" (sper ca observi ghilimelele), care una-doua stau numai cu piciorul pe frana.
Personal ii numesc "franarii de duminica".


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 29 Jul 2013, 22:18
Post #58


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




e chiar adevarat cu acel consum 0. eu tocmai ce facusem plinul si dupa ce am coborat transgfagarasanul incepuse sa imi curga motorina pe la buson si cand m-am uitat pe cb... ce sa vezi - aveam la consum cu -... acuma vine si intrebarea- cati litrii de motorina credeti ca am produs la o coborare?!!!

This post has been edited by aleksanders: 29 Jul 2013, 22:19


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorelghiorghiasa
post 30 Jul 2013, 08:59
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 24 November 07
From: IASI




QUOTE(vallixx @ 29 Jul 2013, 21:56)
Am citit foarte bine si nu m-am aprins deloc. Sunt chiar calm. Ma deranjeaza insa cate unii care "vorbesc" doar ca sa se afle in treaba. Si asta n-ar fi mare lucru, dar mai ales cand se apuca de caterinci pe seama altora, desi ei sunt oricum pe aratura.

Uite spre exemplu frana de motor nu chinuie deloc motorul, ci chiar il ajuta, prin faptul ca motorul isi face ungerea cilindrului mult mai eficient.

Astfel incat eu folosesc frana de motor ori de cate ori am ocazia. Si daca asta imi aduce si o economie de carburant..... si mai bine.

Urasc "soferii" (sper ca observi ghilimelele), care una-doua stau numai cu piciorul pe frana.
Personal ii numesc "franarii de duminica".
*


Despre economie de combustibil nu stiu ce sa zic. Ea exista, dar este sensibil nesemnificativa. Cati km sunt parcursi in frana de motor?
Cred ca este foarte correct sa vb realmente de "ungerea benefica a motorului, protejarea discurilor si a placutelor impotriva incalzirii nejustificate si sa nu mai zicem siguranta in trafic in anumite momente.
Dar un singur lucru sa nu uitam: IN FRANA DE MOTOR NU SE APRIND STOPURILE DE FRANA SI ORICAND EXISTA POSIBILITATEA SA DAM PESTE "SOFERII DE DUMINICA".

QUOTE(aleksanders @ 29 Jul 2013, 22:18)
e chiar adevarat cu acel consum 0. eu tocmai ce facusem plinul si dupa ce am coborat transgfagarasanul incepuse sa imi curga motorina pe la buson si cand m-am uitat pe cb...  ce sa vezi - aveam la consum cu -... acuma vine si intrebarea- cati litrii de motorina credeti ca am produs la o coborare?!!!
*


Noroc ca erai in oborare in frana de motor cu turatie mica ca de altfel presiunea determinata de producerea de combustibil putea sa-ti arunce busonul departe

This post has been edited by tudorelghiorghiasa: 30 Jul 2013, 09:00


--------------------
scenic 2000 1.6 16 v peugeot 207 diesel 2007 - IS 09 >>>
RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Jul 2013, 09:05
Post #60


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Daca va veti uita la un consum mediu comparativ, veti vedea ca chiar scade destul de mult.
Cat despre becurile de frana, reglementu' zice sa mentii o distanta suficienta pentru evitarea oricarui pericol.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 05:48
Dacia