CE INSEAMNA MESAJUL :F.A.P. A REGENERER
![]() ![]() ![]() |
CE INSEAMNA MESAJUL :F.A.P. A REGENERER
ADYRENO |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE
2005
|
|||
blual |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 8 July 09 ![]() |
Desi nu am asa ceva, pare un mesaj caracteristic pentru o masina cu filtru de particule infundat. Cred ca necesita o curatare (desfundare) a filtrului de particule al masinii.
Din cate am auzit, aceste simptome se manifesta printr-un mers impiedicat si lipsit de putere al masinii, iar rezolvarea este fie un program de autocuratare al masinii, pe care megane-ul tau nu stiu daca il are, fie mers turat pe o portiune de cativa kilometrii (preferabil autostrada). This post has been edited by blual: 5 Feb 2013, 11:43 |
--------------------
Renault
Megane
2008
- B 82 AIL Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
|
|
ritter |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(ADYRENO @ 5 Feb 2013, 11:26) SALUT! AM UN RENAULT MEGANE II DIN 2005. STIE CINEVA CE INSEAMNA ACEST MESAJ :F.A.P. A REGENERER?? IAR LA PORNIRE RAMINE APRINS IN BORD BATERIE + STOP!...DUPA O SCURTA TURATIE,DISPARE. VA MULTUMESC!! Du-te in afara orasului, mergi minim 15 minute cu ea turata la blana, maxim in viteza 2 si 3, apoi ne spui daca s-a rezolvat. Bafta. |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(ritter @ 5 Feb 2013, 12:04) Ce sa rezolve?O turbina in extaz dupa 15 minute de tinut in 4800rpm? Eu zic ca sunt de ajuns 3000-3500 ture..nu trebuie sa exageram.Si mersul constant cu 3000 ture in treapa 5 ajuta la rezolvare, nu trebuie sa mergi numai cu 2 si 3 This post has been edited by M i h a i: 5 Feb 2013, 12:18 |
--------------------
------
------
------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Trebuie un drum mai lung si tinuta masina la turatie constanta ca sa-si faca FAP-ul regenerarea ... atentie daca continui sa mai mergi cu ea si nu isi face regenerarea o sa ajungi sa o mai poti face doar la reprezentanta cu testerul.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ritter |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 5 Feb 2013, 12:16) Ce sa rezolve?O turbina in extaz dupa 15 minute de tinut in 4800rpm? Eu zic ca sunt de ajuns 3000-3500 ture..nu trebuie sa exageram.Si mersul constant cu 3000 ture in treapa 5 ajuta la rezolvare, nu trebuie sa mergi numai cu 2 si 3 In viteza 5 la 3.000 de ture ce viteza ai ? Gandesti cand spui ceva ? Vrei sa ia omul toate radarele si pomii dupa marginea drumului sau sa regenereze FAP-ul ? ![]() Merge mers si in 3000-3500 rpm dar nu rezolvi in 15 min ci in minim 30 min. De aia am spus de "blana", ca sa termine mai repede. Si stai linistit, se mai curata si turbina+EGR la turatia maxima, nu-i face decat un.... mare bine. This post has been edited by ritter: 5 Feb 2013, 12:28 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
S-o gasit benzinarii sa dea sfaturi la diesel. Mergi tu cu ea in blana si lasa-l pe el, ajunge sa mearga si la 2500 rpm, dar constant.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ritter - tind sa cred ca u prea ai habar cum functioneaza regenerarea .... la mers cu spui tu ai mari sanse sa nu se faca deloc .... trebuie mers la turatie constanta ... nu blana in nici un caz ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ritter |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Vorbim vorbe.
Am mai avut 8 masini, inainte de acest Megane. Si diesel si benzina (aspirate sau turbo). Aceeasi chestie am patit-o la un 1.6 HDI iar rezolvarea a fost cea de mai sus, cu mecanicul de la reprezentanta in dreapta. BAFTA, nu mai intru in alte polemici, va salut ! |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#10
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu știam că regenerarea se face la temperaturi inalte. De aceea, e nevoie de un flux de gaze de evacuare cât mai rapid și cât mai cald. Deci, ideal, turație cât mai mare și treaptă de viteză cât mai mare pentru a există o rezistența la înaintare să forțeze motorul să ardă mult combustibil.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Mihailean90 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 June 12 ![]() |
Salut aceeasi problema am avuto si eu si am rezolvato acum iti spun cum am rezolvat eu am iesit pe autostrada o pui pe pilot automat daca ai si mergi in treapta 4 cu 2.800 turatii da mergi cam 50 km poate mai mult si daca nu dispaare o turezi in treapta 5 sau 6 pana la 4500 turatio si mergi o portiune mica eu asa am rezolvat da cel mai bine anulezi fap si scapi bafta
|
--------------------
Renault
Megane ii
2006 1.9 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Mihailean90 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 June 12 ![]() |
Eu am ajuns la 4500 turatii in tr 6 da acuma depinde ce masina ai .........
|
--------------------
Renault
Megane ii
2006 1.9 dci
|
|
gutui |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by gutui: 5 Feb 2013, 13:44 |
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#15
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(ritter @ 5 Feb 2013, 12:25) Gandesti cand spui ceva ? Vrei sa ia omul toate radarele si pomii dupa marginea drumului sau sa regenereze FAP-ul ? Coane, habar nu ai care este principul si te dai mare atotstiutor, ai avut n masini diesel dar degeaba.Ai avut una cu fap? Stii ce scrie in carte la regenerare?Stii pe draq, dar recomanzi total aiurea sa tii masina in blana la 4800 ture in treapta 2 si 3 in asa hal incat sa omori turbina..Ai idee ce viteza are un dci de 1.5 ori de 1.9 in treapa 5 la 3000 ture? Vrei sa te duc eu constant cu 3000 ture sa vezi ce viteza fenomenala avem?In toate se recomanda ''progresiv'' nu direct ''blana'' cum recomanzi. Asa ca ''chill-out'', iti recomand sa faci ceea ce faci tu de obicei si anume sa iti lauzi masina pe toate topicurile, sa spui cati bani ai bagat in ea, poate poate o vinzi... QUOTE(cj98czh @ 5 Feb 2013, 13:08) ![]() gutui -cand 1.9 arata pe ceas 220 insemna ca esti in ditamai valea ori trebuie sa faci o vizita in service ![]() Pt initiator - citeste si topicul asta http://www.reno.ro/FAP-filtru-activ-de-par...le-t160418.html This post has been edited by M i h a i: 5 Feb 2013, 14:22 |
--------------------
------
------
------
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu a scris ca era pe strada la 4500 in a 6-a....poate pe role la stand!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
danio70 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 August 12 ![]() |
deja ma amuza cand aud de turbo.
![]() |
--------------------
renault megane2
megane
megane 2 /2006
- 07 bv 007
|
|
Mihailean90 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 June 12 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane ii
2006 1.9 dci
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#19
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
danio70 >Dieselul este si pt oras, trebuie sa stii sa mergi cu el spre deosebire de un benzinar aspirat unde iti bagi piciorul.
Mihailean90> greseala recunosucta este pe juma' iertata. ![]() This post has been edited by M i h a i: 5 Feb 2013, 14:26 |
--------------------
------
------
------
|
|
blual |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 8 July 09 ![]() |
ok, cred ca ADYRENO a priceput mesajul
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008
- B 82 AIL Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
|
|
danio70 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 August 12 ![]() |
disel cu filtru de particule subturat iti papa banii.dar palmele si gusturile difera.eu prefer benzinarul
![]() |
--------------------
renault megane2
megane
megane 2 /2006
- 07 bv 007
|
|
sageata1976 |
![]()
Post
#22
|
![]() :-) Group: Members Posts: 337 Joined: 29 September 06 ![]() |
Ce "tate" nu stiu daca in 2005 megane avea FAP,dar daca tot aveti masini cu filtru,ce treaba are asta cu becul la baterie?Si de cand un filtru este colmatat doar la pornire si la o acceleratie se stinge....masina asta are ceva ce nu se leaga,sfatul meu mergi la un test
|
--------------------
renault
megane
estate 1.9 130cp.
- B-83-BCF
|
|
ccoto |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
@adyreno
E alegerea ta dupa care sfat sa te iei, important e sa nu te prinda politia ca zbori prea jos. Mai bine fa ce scrie la carte: Attached thumbnail(s) fap.JPG ( Size: 139.42k ) Number of downloads: 408 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 5 Feb 2013, 14:01) Eu știam că regenerarea se face la temperaturi inalte. De aceea, e nevoie de un flux de gaze de evacuare cât mai rapid și cât mai cald. Deci, ideal, turație cât mai mare și treaptă de viteză cât mai mare pentru a există o rezistența la înaintare să forțeze motorul să ardă mult combustibil. Stiai tu ceva, dar e valabil mai mult la catalizator, dar pentru FAP calculatorul stie ce sa faca si la turatie rezonabila, important e sa fie constanta pentru o vreme. This post has been edited by argon: 5 Feb 2013, 20:32 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ADYRENO |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 February 13 ![]() |
VA MULTUMESC PTR.SFATURI!
SI NU VA MAI TACHINATI!! CE ARE DACA MERG IN TREAPTA 3 CU 2500 SAU 3000 TURATII CONSTANT/30 MIN? VA TRANSMIT CE AM REZOLVAT BAFTA!! |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:27 |