Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CE INSEAMNA MESAJUL :F.A.P. A REGENERER

ADYRENO
post 5 Feb 2013, 11:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 February 13




SALUT!
AM UN RENAULT MEGANE II DIN 2005.
STIE CINEVA CE INSEAMNA ACEST MESAJ :F.A.P. A REGENERER??
IAR LA PORNIRE RAMINE APRINS IN BORD BATERIE + STOP!...DUPA O SCURTA TURATIE,DISPARE.
VA MULTUMESC!!


--------------------
RENAULT MEGANE 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blual
post 5 Feb 2013, 11:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 8 July 09




Desi nu am asa ceva, pare un mesaj caracteristic pentru o masina cu filtru de particule infundat. Cred ca necesita o curatare (desfundare) a filtrului de particule al masinii.
Din cate am auzit, aceste simptome se manifesta printr-un mers impiedicat si lipsit de putere al masinii, iar rezolvarea este fie un program de autocuratare al masinii, pe care megane-ul tau nu stiu daca il are, fie mers turat pe o portiune de cativa kilometrii (preferabil autostrada).

This post has been edited by blual: 5 Feb 2013, 11:43


--------------------
Renault Megane 2008 - B 82 AIL
Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Feb 2013, 12:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(ADYRENO @ 5 Feb 2013, 11:26)
SALUT!
AM UN RENAULT MEGANE II DIN 2005.
STIE CINEVA CE INSEAMNA ACEST MESAJ :F.A.P. A REGENERER??
IAR LA PORNIRE RAMINE APRINS IN BORD BATERIE + STOP!...DUPA O SCURTA TURATIE,DISPARE.
VA MULTUMESC!!
*



Du-te in afara orasului, mergi minim 15 minute cu ea turata la blana, maxim in viteza 2 si 3, apoi ne spui daca s-a rezolvat.
Bafta.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 5 Feb 2013, 12:16
Post #4


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(ritter @ 5 Feb 2013, 12:04)
mergi minim 15 minute cu ea turata la blana, maxim in viteza 2 si 3
*


Ce sa rezolve?O turbina in extaz dupa 15 minute de tinut in 4800rpm? Eu zic ca sunt de ajuns 3000-3500 ture..nu trebuie sa exageram.Si mersul constant cu 3000 ture in treapa 5 ajuta la rezolvare, nu trebuie sa mergi numai cu 2 si 3

This post has been edited by M i h a i: 5 Feb 2013, 12:18


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Feb 2013, 12:19
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Trebuie un drum mai lung si tinuta masina la turatie constanta ca sa-si faca FAP-ul regenerarea ... atentie daca continui sa mai mergi cu ea si nu isi face regenerarea o sa ajungi sa o mai poti face doar la reprezentanta cu testerul.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Feb 2013, 12:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(M i h a i @ 5 Feb 2013, 12:16)
Ce sa rezolve?O turbina in extaz dupa 15 minute de tinut in 4800rpm? Eu zic ca sunt de ajuns 3000-3500 ture..nu trebuie sa exageram.Si mersul constant cu 3000 ture in treapa 5 ajuta la rezolvare, nu trebuie sa mergi numai cu 2 si 3
*



In viteza 5 la 3.000 de ture ce viteza ai ? Gandesti cand spui ceva ? Vrei sa ia omul toate radarele si pomii dupa marginea drumului sau sa regenereze FAP-ul ? excl.gif

Merge mers si in 3000-3500 rpm dar nu rezolvi in 15 min ci in minim 30 min. De aia am spus de "blana", ca sa termine mai repede. Si stai linistit, se mai curata si turbina+EGR la turatia maxima, nu-i face decat un.... mare bine.

This post has been edited by ritter: 5 Feb 2013, 12:28


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2013, 12:52
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




S-o gasit benzinarii sa dea sfaturi la diesel. Mergi tu cu ea in blana si lasa-l pe el, ajunge sa mearga si la 2500 rpm, dar constant.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Feb 2013, 12:54
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




ritter - tind sa cred ca u prea ai habar cum functioneaza regenerarea .... la mers cu spui tu ai mari sanse sa nu se faca deloc .... trebuie mers la turatie constanta ... nu blana in nici un caz ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Feb 2013, 13:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Vorbim vorbe.
Am mai avut 8 masini, inainte de acest Megane. Si diesel si benzina (aspirate sau turbo). Aceeasi chestie am patit-o la un 1.6 HDI iar rezolvarea a fost cea de mai sus, cu mecanicul de la reprezentanta in dreapta.
BAFTA, nu mai intru in alte polemici, va salut !


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Feb 2013, 13:01
Post #10


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu știam că regenerarea se face la temperaturi inalte. De aceea, e nevoie de un flux de gaze de evacuare cât mai rapid și cât mai cald. Deci, ideal, turație cât mai mare și treaptă de viteză cât mai mare pentru a există o rezistența la înaintare să forțeze motorul să ardă mult combustibil.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihailean90
post 5 Feb 2013, 13:05
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 June 12




Salut aceeasi problema am avuto si eu si am rezolvato acum iti spun cum am rezolvat eu am iesit pe autostrada o pui pe pilot automat daca ai si mergi in treapta 4 cu 2.800 turatii da mergi cam 50 km poate mai mult si daca nu dispaare o turezi in treapta 5 sau 6 pana la 4500 turatio si mergi o portiune mica eu asa am rezolvat da cel mai bine anulezi fap si scapi bafta


--------------------
Renault Megane ii 2006 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Feb 2013, 13:08
Post #12


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Mihailean90 @ 5 Feb 2013, 13:05)
o turezi in treapta 5 sau 6 pana la 4500 turatio
*




Sunt curios daca ai sa ajungi vreodata in Tr. 6 la 4500 rpm ... biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihailean90
post 5 Feb 2013, 13:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 June 12




Eu am ajuns la 4500 turatii in tr 6 da acuma depinde ce masina ai .........


--------------------
Renault Megane ii 2006 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 5 Feb 2013, 13:43
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




radmasa.gif hai frate, tai-o mai scurta...ca sa ai 4500 in treapta 6 la 1.9 dci, esti trecut de 220km/h. poti sa sustii cat vrei , ca eu iti zic ca nu ai cum si nici nu ai unde...nu mai luam in calcul cum face masina la 200, dar la 220 smile.gif))

This post has been edited by gutui: 5 Feb 2013, 13:44


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 -01.2013 - VN 11 LUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 5 Feb 2013, 13:57
Post #15


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(ritter @ 5 Feb 2013, 12:25)
Gandesti cand spui ceva ? Vrei sa ia omul toate radarele si pomii dupa marginea drumului sau sa regenereze FAP-ul ?
*


Coane, habar nu ai care este principul si te dai mare atotstiutor, ai avut n masini diesel dar degeaba.Ai avut una cu fap? Stii ce scrie in carte la regenerare?Stii pe draq, dar recomanzi total aiurea sa tii masina in blana la 4800 ture in treapta 2 si 3 in asa hal incat sa omori turbina..Ai idee ce viteza are un dci de 1.5 ori de 1.9 in treapa 5 la 3000 ture? Vrei sa te duc eu constant cu 3000 ture sa vezi ce viteza fenomenala avem?In toate se recomanda ''progresiv'' nu direct ''blana'' cum recomanzi. Asa ca ''chill-out'', iti recomand sa faci ceea ce faci tu de obicei si anume sa iti lauzi masina pe toate topicurile, sa spui cati bani ai bagat in ea, poate poate o vinzi...
QUOTE(cj98czh @ 5 Feb 2013, 13:08)
Sunt curios daca ai sa ajungi vreodata in Tr. 6 la 4500 rpm ... biggrin.gif
*


tongue.gif cand are ambreiajul bulit . In treapta 6 si aprox 3600 acul trece foartee putin de 200, asa ca 4500 ture ai numai cand este ceva stricat la masina. (vorbesc de 1.9) (cred ca la 1.5 in 6 trepte este la fel).

gutui -cand 1.9 arata pe ceas 220 insemna ca esti in ditamai valea ori trebuie sa faci o vizita in service smile.gif


Pt initiator - citeste si topicul asta http://www.reno.ro/FAP-filtru-activ-de-par...le-t160418.html

This post has been edited by M i h a i: 5 Feb 2013, 14:22


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Feb 2013, 14:03
Post #16


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu a scris ca era pe strada la 4500 in a 6-a....poate pe role la stand!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danio70
post 5 Feb 2013, 14:21
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 August 12




deja ma amuza cand aud de turbo. smile.gif dupa ce am schimbat 3 turbosuflante la un focus2 din cauza evacuarii infundate la filtrul de particule in final am spart catalizatorul pt o evacuare libera fara a mai respecta norma de poluare am scapat de cosmarul tubo-disel si m-am facut cu un megane2 benzinar fara probleme deocamdata.doar cate o bobina schimbata."sfatul lion" diselul nu este pt oras cu mers subturat. pt disel tre sa tii la 3000 rpm.


--------------------
renault megane2 megane megane 2 /2006 - 07 bv 007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihailean90
post 5 Feb 2013, 14:22
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 June 12




smile.gif)) aveti dreptate imi cer scuze ca am gresit acum am stat si m-am gandit eram in tr 5 si erau peste 4000 truratii si aveam 170-180 km/h si sincer va zic am ajuns la 210 km/h prima oara cand am cump si cum e scris mai sus 3700 pe aici erau turatiile in tr 6 imi cer scuze inca odata


--------------------
Renault Megane ii 2006 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 5 Feb 2013, 14:25
Post #19


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




danio70 >Dieselul este si pt oras, trebuie sa stii sa mergi cu el spre deosebire de un benzinar aspirat unde iti bagi piciorul.

Mihailean90> greseala recunosucta este pe juma' iertata. tongue.gif

This post has been edited by M i h a i: 5 Feb 2013, 14:26


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blual
post 5 Feb 2013, 14:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 8 July 09




ok, cred ca ADYRENO a priceput mesajul wink.gif


--------------------
Renault Megane 2008 - B 82 AIL
Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danio70
post 5 Feb 2013, 15:54
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 August 12




disel cu filtru de particule subturat iti papa banii.dar palmele si gusturile difera.eu prefer benzinarul naughty.gif


--------------------
renault megane2 megane megane 2 /2006 - 07 bv 007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata1976
post 5 Feb 2013, 19:03
Post #22


:-)


Group: Members
Posts: 337
Joined: 29 September 06




Ce "tate" nu stiu daca in 2005 megane avea FAP,dar daca tot aveti masini cu filtru,ce treaba are asta cu becul la baterie?Si de cand un filtru este colmatat doar la pornire si la o acceleratie se stinge....masina asta are ceva ce nu se leaga,sfatul meu mergi la un test


--------------------
renault megane estate 1.9 130cp. - B-83-BCF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 5 Feb 2013, 20:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




@adyreno
E alegerea ta dupa care sfat sa te iei, important e sa nu te prinda politia ca zbori prea jos. Mai bine fa ce scrie la carte:


Attached thumbnail(s)
fap.JPG ( Size: 139.42k ) Number of downloads: 408


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2013, 20:27
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ssilviu @ 5 Feb 2013, 14:01)
Eu știam că regenerarea se face la temperaturi inalte. De aceea, e nevoie de un flux de gaze de evacuare cât mai rapid și cât mai cald. Deci, ideal, turație cât mai mare și treaptă de viteză cât mai mare pentru a există o rezistența la înaintare să forțeze motorul să ardă mult combustibil.
*



Stiai tu ceva, dar e valabil mai mult la catalizator, dar pentru FAP calculatorul stie ce sa faca si la turatie rezonabila, important e sa fie constanta pentru o vreme.

This post has been edited by argon: 5 Feb 2013, 20:32


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADYRENO
post 6 Feb 2013, 08:37
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 February 13




VA MULTUMESC PTR.SFATURI!
SI NU VA MAI TACHINATI!!
CE ARE DACA MERG IN TREAPTA 3 CU 2500 SAU 3000 TURATII CONSTANT/30 MIN?
VA TRANSMIT CE AM REZOLVAT
BAFTA!!


--------------------
RENAULT MEGANE 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 05:27
Dacia