Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Blocare acceleratie in mers Clio dCi, Sursa problemei, electronica sau mecanica?

MuBu
post 5 Jul 2008, 19:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 July 08




Prima data s-a intamplat in functionare in timp ce urcam o panta in accelerare, eram in viteza a 4-a cam la 3000 rot/min, am calcat ambreiajul sa schimb in a 5-a si vad turometrul la 5000 asta fara picior pe acceleratie, caut pedala cu picioru nu e..e lipita de podea de parca ceva mi-a tras-o de sub picior, in fine trag pe dreapta opresc motorul, astept 1 min pornesc din nou functionare normala a masinii. Mi-am vazut de drum fara alte probleme asa ca am tratat fenomenul ca ceva izolat. Am mai auzit de probleme de genul la Logan dCi dar opusa celei descrise adica calcata pedala de acceleratie si masina nu tragea, probleme de soft ale masinii care isi revin dupa resetare adica oprire motor.
Toate bune si frumoase pana cand patesc acelasi lucru ieri, dar absolut in aceleasi conditii, aceeasi turatie, schimband din a 4-a spre a 5-a se accelereaza singur motorul la maxim si eram pe sosea dreapta de data asta.M-am uitat ca nu cumva covorul de cauciuc sa fie problema dar nu era.Pedala s-a apasat singura sa zic asa si dupa oprire motor a revenit la normal.
Am 36000 km masina e inca in garantie pana in noiembrie si fenomenele s-au intamplat la o diferenta de aprox 1 luna si jumatate. Revizia de 30000 am facut-o in februarie poate nu au facut-o cum trebuie? Oricum ma duc pana la service cu ea.
Masina nu a fost rulata timp de o luna,inainte de primul incident. Sa aiba vreo legatura?

This post has been edited by MuBu: 5 Jul 2008, 19:20


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 dCi 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 7 Jul 2008, 20:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Acceleratia la dci e pe reostat. Pedala actioneaza un reostat dublu (doua piste paralel), comanda electronica , spre calculatorul de injectie. Verifica sa nu fie de vina presurile de cauciuc, mocheta, sau ceva fire de pe sub bord.Neavand cablu de acceleratie nu vad cine sau ce altceva ar putea sa-ti fure pedala. Daca e un blocaj mecanic al sistemului ei de basculare niste ulei pe la bolturi ar ajuta.Calculatorul de injectie poate tine motorul accelerat in situatii anormale , dar nu ramane pedala calcata nicicum. Oricum fugala garantie!!!!!!!!!!!

This post has been edited by verde: 7 Jul 2008, 20:03


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuBu
post 8 Jul 2008, 12:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 July 08




Asa stiam si eu ca e reostat si nu este cablu. atunci cand mi-a facut figurile pedala era la jumatate de cursa si apoi am luat piciorul de pe pedala ca sa schimb viteza si brusc a sarit la max de turatie 5000 ture, m-am uitat la covorase mocheta, cabluri nimic suspect. Inclin sa cred ca e ceva de la calculator. Ma duc la garantie dar abia pe sapt viitoare m-au programat, si cand le-am spus simptomu la telefon pareau familiarizati cu el mi-au spus sec ca se rezolva. Revin cu detalii dupa.

This post has been edited by MuBu: 8 Jul 2008, 12:02


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 dCi 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 8 Jul 2008, 13:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Poate ca la una dimn cele doua sectiuni ale reostatului sare cursorul sau e contact imperfect in conector---defect semnalat destul de des la clio.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuBu
post 14 Jul 2008, 19:03
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 July 08




M-am dus la service cu masina, au pus testeru pe ea si softul a spus ca are o defectiune la pedala.Mecanicul a sters eroarea din soft si mi-au zis sa circul o perioada si sa vad daca reapare problema.Nu am fost total convins ca a fost cea mai buna solutie dar nu era in tura nici un inginer electronist si mi-au au zis sa revin intr-o zi cand este pentru o diagnosticare mai buna.Mai aveam de schimbat la masina si butonul de geam pt ca i s-a ars ledul si piesa comandata vine peste o saptamana asa ca peste o saptamana ma duc din nou cand e electronistu de serviciu si vor pune iar testerul pe ea. Atasez diagnosticul ce mi l-au dat sa vedeti de ce am rezerve despre faptul ca ei au zis ca s-ar putea ca defectiunea sa nu mai apara.
diag1.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 385
diag2.jpg ( Size: 819.33k ) Number of downloads: 393


This post has been edited by MuBu: 14 Jul 2008, 19:04


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 dCi 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 14 Jul 2008, 21:09
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Daca se mai blocheaza va trebui sa-ti inlocuiesti acest captor care citeste pozitia pedalei.
Masina mai e in garantie? Daca mai e, insa problema reapare postgarantie, dupa ce ar iesi din garantie, ar trebui saptamana viitoare cand revii in service sa mentionezi aspectul asta...ca piesa nu-i prea ieftina.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuBu
post 16 Jul 2008, 10:11
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 July 08




Masina mai are garantie pana in noiembrie 2008. Sper sa identific toate posibilele probleme pana atunci pt a putea beneficia de garantie, si ai dreptate hellcat dupa garantie daca se defecteaza ceva bag mana mai adanc in portofel, mai revin cu detalii dupa ce ii mai vizitez la service. Si cu ocazia asta mai intreb este posibil sa fie doar o eroare de soft? Cat de comune sunt rateurile date de computerul de bord la clio symbol dci? In sensul ca, e doar eroare de soft si nu e o piesa defecta.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 dCi 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 17 Jul 2008, 09:01
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Sunt destul de dese si erorile de soft (doar erori de soft)...eu am vazut in timp numeroase astfel de probleme - cu precadere la megane-urile de 80 si apoi dupa ce a aparut verisiunea 2.2 de 105...raportat la numarul fizic de masini chiar un procent insemnat.
Au fost cazuri cand masina a venit de pe trailer cu eroarea deja memorata.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuBu
post 5 Aug 2008, 09:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 July 08




Am fost azi din nou la service si mi-au schimbat butonul si a pus masina pe tester inginerul electronist, concluzia e ca a fost doar o eroare de soft si nu pare sa fie nici o piesa defecta, exact cum a spus si hellcat, sper sa nu mai apara mai ales in depasiri..... Cu un drum am schimbat si placutele de frana ca le venise vremea dupa 37000 km, m-a costat 245 lei cu tot cu manopera(doar placutele si montatul), am preferat sa schimb la ei pt a putea folosi la maxim garantia pana in noiembrie.Nu stii cand ai nevoie de ea si uite ca am avut nevoie...


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 dCi 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugen_free24h
post 6 Aug 2008, 20:49
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 August 08




Am un renault clio symbol fidji, fabricat in nov.2005, benzinar, motor de 1.4 / 8V si am aceeasi problema, se tureaza la relantiu, chiar si la trecerea dintr-o treapta de viteza in alta.
Am fost cu ea in service, au pus-o pe calculator, au citit parametrii ''NORMAL'' sad.gif , nu au putut spune nimic, au dat o resetare la computer, si.......... mad.gif dupa doua zile IAAARRRR a recidivat ''acest rebut al strazilor'' pe care este aplicat un romb si scrie renault clio symbol.
Deci problema nu este doar la diessel (dCi) ci si la benzinare.
Am uitat sa va spun ca are 34.000 Km rulati, in doi ani si sapte luni.
motorul bate (face un zgomot specific) mai rau ca la un dCi de 20 de ani, cu mentiunea ca tobele sunt bune, la spatele masinii nu se aude nimic.
FRATILOR, este o firma care nu satisface asteptarile cumparatorilor, eu cel putin, nu sunt multumit de pe la vreo 17.000 Km, cand a inceput sa faca probleme.
De cate ori am fost la service, prima intrebare a fost: '' MAI ESTE IN GARANTIE?'' , eu raspundeam ''NU'', si ma programau imediat, insa....... cand imi cereau actele stupoare...... mai era in garantie. In zece minute verificau totul, nu constatau nimic si era totul OK, era nevoie doar de o '' RESETARE A COMPUTERULUI" !
Acum nu mai este in garantie, de sase luni si am constatat ca ar cam trebui multe schimbate, dar sa "dam comanda de piese ca nu sunt pe stoc"...
Cand scriu aceste randuri, nu mai sunt suparat, pentru ca am satisfactia ca mi-am convins 11 prieteni, pana in prezent, sa-si ia o masina mai buna, chiar adusa din afara. Cred ca nu au gresit, eu am avut o singura satisfactie, timp de un an si 8 luni (17.000 Km) - am cumparat si eu masina noua si straina" radmasa.gif cu doar 9.130 EURO (in decembrie - 2005)
pacat!
alte defecte constatate:
- la plecarea de pe loc, cu viteza I, parca merge infranata (nu are demaraj / zvac cum se zice)
- la viteza mica (40 - 50 Km/ora) are un tremurat lateral stanga-dreapta - la un service, dupa ce au dat o tura cu ea (cca 10 Km) au intrat inauntru au ridicat-o si mi-au zis ca trebuie sa schimb toate cele patru jenti cu cauciucuri cu tot! SA DAU COMANDA SI IN CATEVA ZILE SOSESC LA UN PRET DE CCA 1.800 RON, ieftin, nu-i asa? am plecat vorbind singur la volan...
- mergand cu aerul conditionat pornit, la un moment dat, nu mai mergea ventilatorul care sufla aerul in habitaclu, pornea numai pe treapta maxima superioara (4), dupa cateva zile si-a revenit singur laugh.gif norocul meu!!!
- am gasit ulei pe capota si pe motor, de la o piesa care se afla pe coloana de servodirectie - aici cinste lor! - mi-au schimbat-o in garantie - 0 lei wub.gif
- aceasta supraturatie care apare instantaneu in plin trafic, existand un real pericol pentru viata celor din automobil

rog foarte mult, daca sunt utilizatori de i-net, care au aruncat si ei banii aiurea (pe un asemenea obiect.....) si au avut aceeasi problema, daca au rezolvat-o intr-un fel sa ma ajute si pe mine.

This post has been edited by hellcat: 7 Aug 2008, 09:51


--------------------
renault clio symbol fidji 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 7 Aug 2008, 08:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




1.In primul rand ori citesti regulamentul ori inveti sa scri normal, nu trebuie sa ne scrii cu font de 50 ca sa citim, ne dor ochii.
2. Intai arunci cu noroi in stanga si in dreapta si pe urma ceri sfaturi, ma indoiesc ca o sa ti le dea cineva, trebuia sa ai rabdare sa citesti topicurile cu probleme.
3. Faza cu ce 11 prieteni pe care i-ai convins sa nu cumpere acest "rebut al strazilor" cred ca habar nu aveau daca vor sa-si cumpere masina sau bicicleta, eu unul nu cred ca i-ai convins tu cred ca au vrut ei altceva.

Eu ma opresc aici, las si pe altii sa-si dea cu parerea ca deja sunt off topic


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 Aug 2008, 10:07
Post #12


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bun, dupa doua zile a reaparut simptomul...de ce nu te-ai intors in service??
O revenire in service pentru aceeasi problema intr-un timp foarte scurt se constituie retur pentru sevice-ul respectiv si nu e bine.

Mai ai o problema cu jantele si pneurile originale...da, jantele de tabla nu sunt calitative si se ovalizeaza usor (poate si tu le-ai mai lovit)...cred ca o investitie in jante de aliaj rezolva in totalitate problema.

Si mai e defectul ca "pare" infranata la plecarea de pe loc...ce sa mai zic?! Ai verificat ceva in sensul asta?, sau astepti sa-si revina singura? Poate e o roata infranata, filtru de aer a fost inlocuit la timp?...

Asta-i tot?...pe mine nu m-ai convins sa-mi iau alta masina. wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 7 Aug 2008, 11:20
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Offtopic. Am observat de ceva vreme in unele topicuri in care cineva are o nemultumire mai mult sau mai putin motivata vis a vis de masina ca se gaseste imediat cineva care sa il faca in toate felurile. Sincer nu mi se pare normal.. mai ales in contextul in care apare imediat indoiala ca acest forum ar fi cenzurat intr-un fel sau altul cind e vorba de nemultumiri care ar putea avea un efect " comercial". Pe mine ca posesor de renault ma intereseaza ce defecte apar si eventual ce rezolvare au ele. Atit. Inca de la inceput am observat ca au fost si " voci" rauvoitoare. Cine este un pic cu capul pe umeri isi da seama ca ceea ce intereseaza cu adevarat este daca un defect se repeta de foarte multe ori la acelasi tip de masina/ aceeasi generatie etc..pt ca atunci exista posibilitatea sa apara la majoritatea.
De asemenea mai pot exista si exceptii.La unul care ori nu stie sa mearga ori pur si simplu masina e proasta apar toate defectele posibile si imposibile. Mi se pare normal ca o sa isi verse naduful pe formum.Nu cred ca ar trebui sa il combatem ca si cum ar insulta pe unul din noi.
Parerea mea vis a vis de masina pe care o am eu, la 95000 km, mi se pare ca si-a meritat cu varf si indesat banii. Poate ca a fost vorba de noroc.Oricum sunt f multumit.Asta nu inseamna ca daca se va strica ceva costisitor voi mai fi tot asa....Dupa cum nu am bani de altceva cred ca o sa mai merg cu ea ceva km si sper sa mearga la fel de bine.
Cam asta am avut de spus. Daca moderatorii considera ca interventia nu-si avea locul aici pot sa o mute sau sa o stearga...


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 7 Aug 2008, 11:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Eu am observat ca tot apar tot felul de nemultumiri care de fapt nu sunt reale, se inregistreaza useri care au 1 post si la primul post incep sa insire tot felul de probleme care care la prima vedere par fictive, adica nu sunt inregistrat am masina de n ani si fix cand se strica masina cu n probleme (ajunge rebut al strazilor) vin aici si insira. Asta mi se pare de-a dreptul magarie pe fata. Si eu vreau sa aflu parerea altor soferi care au symbol si au masina de n ani si au reparat x si y sau au avut probleme cu x si y dar real nu fictiv.

Apropo pe mine nu stiu daca o sa reuseasca cineva sa ma convinga cineva sa imi iau x masina ca el are si e naspa sau e buna, ca nu da respectivul bani pe ea, atat timp cat eu platesc iau ce-mi place sice mi se pare mie ca e bun nu ce recomanda sau nu recomanda cunostintele.

Scuze pentru off topic (promit ca nu mai scriu nimic).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 7 Aug 2008, 12:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Problema e ca avem un topic ""Ce nu-mi place la Clio/Symbol ""in care poti ca posesor de Clio/Symbol sa spui ca e rabla ca e jaf sau ce mai vrei. Si tot problema e ca majoritatea cer sfaturi dar nici 20% nu ne spun si noua cum au rezolvat problema ; adica ajutorul trebue sa functioneze numai intr-o directie ???
Iar ca a sfatuit pe altii sa nu-si ia Symbol sau Clio, e treaba lui.Noi de pe forum avem aceste masini si ne intereseaza ce facem cu ELE, nu cum sa scapam de ele.De cateva ori am zis si eu ca nu mai postez dar asta nu cred ca rezolva ceva. Iar despre cenzura , cred ca fiecare din noi trebue sa se gandeasca de doua ori cand afirma ceva ,altfel acest forum va deveni tot o caterinca sa aratam care mai de care cat suntem de mistocari,cum se mai intampla dealtfel pe unele forumuri auto.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 Aug 2008, 15:23
Post #16


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(ess1902 @ 7 Aug 2008, 11:20)
Offtopic. Am observat de ceva vreme in unele topicuri in care cineva are o nemultumire mai mult sau mai putin motivata vis a vis de masina ca se gaseste imediat cineva care sa il faca in toate felurile. Sincer nu mi se pare normal.. mai ales in contextul in care apare imediat indoiala ca acest forum ar fi cenzurat intr-un fel sau altul cind e vorba de nemultumiri care ar putea avea un efect " comercial".
*



Arata-mi cu degetul unde ai observat aspecte de genul asta de ti-ai format aceasta parere!

Daca apari aici si balacaresti o masina, daca dupa cunostintele tale prezonul e acea piesa care stropeste parbrizul...atunci trebuie ca cineva sa-ti dea niste explicatii, chiar cat mai tehnice posibil, unde ai dreptate si unde nu!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 8 Aug 2008, 07:38
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




M-am referit in principal la raspunsurile date lui mafteilucian(sper sa nu fi gresit id-ul) in topicul " rezistenta la impact..." sau supararea provocata de catalogarea renaultului clio ca " rebut al strazilor". Poate am exagerat cu " facut in toate felurile"... oricum era in sens metaforic.Oricum raman la ideea ca oamenii astia au o nemultumire profunda legata de masina (in care poate au investit ceva... nu neaparat doar material) si au gasit aici locul in care sa isi verse of-ul.
Mai este un aspect: in general cind vine unul foarte nemultumit si se mai gaseste inca unul care nu e de acord cu el incep urmeaza vreo 2 pagini de replici care nu au chiar nimic de-a face nici cu topicul nici cu vreo problema tehnica.
Cam asta e...oricum nu voi mai avea interventii de genul asta de acum incolo...ma voi concentra ca si pana acum doar pe chestiuni concrete, tehnice.

This post has been edited by ess1902: 8 Aug 2008, 07:40


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:16
Dacia