Bloc motor, 1.4 8V 16V - 1.6 8V 16V
![]() ![]() ![]() |
Bloc motor, 1.4 8V 16V - 1.6 8V 16V
Pismialex |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio phaseII
Renault Clio phaseII
2003 1.4 8v mkII
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poate SorinV ... dar trebuie sa asteptam pana mai intra ... eu stiu un singur lucru ca pe motorul masinutei mele se potriveste garnitura de chiulasa de la megane 1 1.6 8v ... cel putin asa am cumparat-o dintr-un magazin de piese, asta dupa ce m-am dus cu cea veche in brate (parca ... diametrul interior era de 80 mm ... dar nu mai stiu sigur sigur)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Blocul motor e acelasi la 1.6 fata de 1.4, intre motoare difera doar cursa pistonului, adica arborele cotit si probabil bielele. Asadar "camasile" (daca motorul K7J are asa ceva, ca la dacii) sunt identice de la 1.6 la 1.4.
Habar n-am unghiul intre came la motoarele astea, stiam ca la motoarele in 4 cilindri unghiul e de 90 de grade, iar la cele in 6 cilindri, de 60 de grade. Dar pot sa ma insel. Normal ca sunt axe diferite intre motoarele 16V si 8V, ca doar primele au un numar dublu de came, pentru 4 supape pe cilindru. Normal ca difera si chiulasa intre ele, exact din acelasi motiv pentru care difera axele cu came. Ce e A7, ce e B7? Si daca vrei sa urci de la 1.4 la 1.6, vei avea cam mult de munca, aici vei include si o resoftare a ECU, vei baga cam multi bani in masina si nu stiu daca are rost. La motoarele vechi pe carburator, era simplu, intrucat doar se regla aprinderea si gata. @andrei: garnitura de chiulasa se potriveste pentru ca, in afara de biele si arbore cotit, restul pieselor sunt identice in motor. Si putin offtopic: ai schimbat garnitura de chiulasa. Am o cunostinta care la logan la 56000 de km s-a trezit ca are consum de ulei si de antigel. Cumva garnitura ciupita poate fi de vina? This post has been edited by Laurentziu83: 22 Feb 2008, 09:41 |
--------------------
.
.
.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
A7 B7 ... tip motor ... vezi in semnatura mea si posibil in talon
![]() ![]() P.S. da am schimbat-o pentru ca era crapata ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Pismialex |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 07 ![]() |
QUOTE Blocul motor e acelasi la 1.6 fata de 1.4, intre motoare difera doar cursa pistonului, adica arborele cotit si probabil bielele. Asadar "camasile" (daca motorul K7J are asa ceva, ca la dacii) sunt identice de la 1.6 la 1.4. ![]() QUOTE Habar n-am unghiul intre came la motoarele astea, stiam ca la motoarele in 4 cilindri unghiul e de 90 de grade, iar la cele in 6 cilindri, de 60 de grade. Dar pot sa ma insel. Nu ma refeream la unghiul intre came, ci la unghiul axei, care este mult mai mare si care depinde de forma. Axele normale sunt de 270,282,292. Ma intereseaza pe cate grade este cea stock de 1.4 8v. QUOTE Normal ca sunt axe diferite intre motoarele 16V si 8V, ca doar primele au un numar dublu de came, pentru 4 supape pe cilindru. Normal ca difera si chiulasa intre ele, exact din acelasi motiv pentru care difera axele cu came. Nu m-am exprimat bine, asa ca o sa reformulez. Sunt diferite axele la 1.4 16v, si 1.6 16v, 1.4 8v, 1.6 8v? Va intreb pentru ca am dubii? Parerea mea e ca nu sunt diferite, de aici diferenta mica de putere. Dar e pur si simplu o parere care nu prea are baza. Ce e A7, ce e B7? QUOTE Si daca vrei sa urci de la 1.4 la 1.6, vei avea cam mult de munca, aici vei include si o resoftare a ECU, vei baga cam multi bani in masina si nu stiu daca are rost. La motoarele vechi pe carburator, era simplu, intrucat doar se regla aprinderea si gata. Fara dubii vor fi complicatii. Asta e, macar este posibilitate de a face ceva! Si tinand cont ca are 960kg... @andrei: garnitura de chiulasa se potriveste pentru ca, in afara de biele si arbore cotit, restul pieselor sunt identice in motor. Si putin offtopic: ai schimbat garnitura de chiulasa. Am o cunostinta care la logan la 56000 de km s-a trezit ca are consum de ulei si de antigel. Cumva garnitura ciupita poate fi de vina? Off: Garnitura de chilasa daca este impuscata nu il va tine mult! Mai bine s-ar grabii sa remedieze problema ca sa nu se trezeasca dupa ca il costa o avere reparatia. Cam dubios la 56k.. Si inca un off: Cer astea pe forum pt ca parerile sunt impartite iar datele sunt aceleasi, si daca tot vreau sa il desfac, sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc! This post has been edited by Pismialex: 22 Feb 2008, 11:56 |
--------------------
Renault Clio phaseII
Renault Clio phaseII
2003 1.4 8v mkII
|
|
SorinV |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
difera doar cursa psitonului nu si alezajul. implicit arborele cotit si bielele sunt diferite.
nu au camasi ca la dacie. solutia tehnica este cu cilindrii nedemontabili. in 1.4 si 1.6 8v exista diferente intre arborii cu came. cei de la 1.6 au unghi mai mare pe came pentru a favoriza umplerea cilindriilor cu amesec proaspat. la 1.4 16v si 1.6 16v din cate stiu nu sunt diferente. existenta celor 2 supape de admisie pe fiecare cilindru asigura o umplere corespunzatoare. nu incape discutie despre diferntele intre arborii cu came de la solutiile 8v si 16 v. cea cu 16 v are arbori cu came de admisie si arbori cu came de evacuare. NU TE APUCA DE ASA CEVA. cu 600 de euro iti iei un motor multisupape de 1.6 sau 1.8 sau chiar 2.0 si atunci se va simti cu adevarat. in alta ordine de idei chestiile astea s-au mai discutat. fa bine si cauta ca tre sa existe. |
--------------------
a
a
a
|
|
Pismialex |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 07 ![]() |
Total de acord cu tine, ca sa pun un willy, 172, 182 trebuie schimbat cam tot. Tot ce voiam era sa scot ceva din motorul asta de 1.4.
|
--------------------
Renault Clio phaseII
Renault Clio phaseII
2003 1.4 8v mkII
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 04:58 |