Bare torsiune - punte spate R.11
Bare torsiune - punte spate R.11
cpv |
15 Aug 2006, 08:31
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
|
||
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|||
cmandrei |
15 Aug 2006, 08:33
Post
#2
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Ai incercat sa schimbi telescoapele ? (la r5-ul pe care l-am avut scartiia doar cand cauciucurile erau foarte uzate ... ciudat dar asa este) ... la asta cu schimbarea intre ele ... sunt "depasit" ... care cu care sa schimbi ca nu inteleg ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cpv |
15 Aug 2006, 12:11
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
nu la asta ma refeream......nu scartaie cauciucurile scartaie o bucsa sau ceva ...cand trec peste denivelari...ma gandeam sa schimb barile de torsiune intre ele stanga cu dreapta, in asa fel incat sa se deformeze invers fata de cum se deformeaza acum.....motivul pt care se lasa asa tare acum este clar decalibrarea barelor
|
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|
cmandrei |
15 Aug 2006, 12:16
Post
#4
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
da da am inteles ... si la mine bara scartaia nu cauciucurile ... dar cand le-am schimbat (erau foarte uzate) s-a terminat si cu zgomotul
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
b06fcn |
15 Aug 2006, 13:52
Post
#5
|
DOCTOR Group: Members Posts: 5.738 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati |
Nu cred ca se poate schimba. In mod normal, barele au semne de identificare pentru stanga si dreapta. Cel mai bine incearca sa schimbi amortizoarele...ma mir ca ai reusit sa scoti barele de torsiune din punte, ca la 21 meu din 89 sunt sudate...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cpv |
15 Aug 2006, 14:24
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
da...se poate.....la mine au coroana dintata shi intr-un capat shi in celalalt....de sudat nu sunt sudate..de semne...nu am remarcat....se scot cu o presa ...asata in cazul in care capacelele alea care le apara de praf shi de umezeala nu au cazut...caz in care nu prea se mai scot.
|
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|
b06fcn |
15 Aug 2006, 14:34
Post
#7
|
DOCTOR Group: Members Posts: 5.738 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati |
De sudura ziceam intre ghilimele, fiind vorba de cea provocata de apa si praf. Toate barile sunt la fel la capete (coroane la ambele capete), de aia si au semne de recunoastere S/D pe ele.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cpv |
15 Aug 2006, 14:43
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
deci am toate sansele sa nu le pot inversa alta solutie...in afara de schimbarea puntii...care e greu de gasit....poate recalirea lor??? sau daca stie cineva ...de la r19 s-o potrivi?
|
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|
valir5gts |
15 Aug 2006, 16:51
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 |
eu zic ca cea mai buna solutie ar fi sa schimbi amortizoarele si sa pui unele foarte rigide.si eu am aceeasi problema cu bara de torsiune
|
--------------------
renault
super5
1987
|
|
Nea Vizanu |
16 Aug 2006, 00:41
Post
#10
|
SUPERMEMBRU Group: Members Posts: 121 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti-Brancoveanu |
Oameni buni, amortizoarele preiau sarcina in locul barelor de torsiune sau oscilatiile?... Ia-ti frate alte bare si vei vedea diferenta. Daca masina e "barca" pe denivelari lungi iar pe cele scurte "topaie" de fund ai si amortizoarele obosite, dar daca atunci cand o incarci pe spate se lasa, ia-ti BARE!... Amortizoarele cu gaz preiau prea putin din sarcina masinii.
P.S. fcn-ule, noi doi ar trebui sa ne intalnim candva la o discutie tehnica, vad ca mai stii cate ceva despre masini .(Glumesc, evident, poate ne vedem la vreo intalnire totusi...) This post has been edited by Nea Vizanu: 16 Aug 2006, 00:48 |
--------------------
Renault
18 GTS
1983 4X4
- B 77 YVA VW Passat 1.9TDI 147CP (personala)
Symbol 1.5dci full (a parintilor) VWaginist infiltrat printre RENO-isti |
|
cpv |
16 Aug 2006, 07:42
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
de acord cu amortizoarele, desi sunt ele mai obosite....barele de torsiune sunt cele care imi fac probleme.....marea buba este ca nu prea gasesc barele astea de torsiune...separat de punte...iar in general cam toate puntile SH sunt obosite...ideea era sa gasesc o solutie viabila:(
|
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|
b06fcn |
16 Aug 2006, 18:27
Post
#12
|
DOCTOR Group: Members Posts: 5.738 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati |
@ Nea Vizanule, este ok, cand vrei si cu placere...pe la intalniri nu vii?... ca eu mai ajung...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cpv |
21 Aug 2006, 10:03
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
deci , are cineva idee unde as putea gasi doar barele de torsiune? poate chiar noi?
|
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|
cpv |
7 Nov 2006, 09:55
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 4 October 05 |
Salut...am un r11, am mai deschis mai demult un topic despre bare de torsiune...dar acum puntea spate a cam ajuns la capatul puterilor...se lasa ff mult ca orice incarcare (desi barele de torsiune au fost date mai sus(la maxim....dar pur si simplu s-a decalibrat)...scartaie la greu....farurile bat dupa vrabii din cauza asta...+ multa allte inconveniente...as vrea sa o schimb cu totul..daca se poate sa o fac de pietar....sa pot cara si eu 2 persoane in spate fara sa lovesc toba...mai demult mi-a zis cineva ca s-ar potrivi puntea de r19 dar ca e un pic mai lata si ori trebe puse cauciucuri 155 ori trebe inaltata mult ca sa nu frece rotile in aripi...orice sfat e binevenit....10x
This post has been edited by cpv: 7 Nov 2006, 13:33 |
--------------------
renault
11
hatch 86 1.6d
- b82cpv b23csy b13ccp
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2024 - 22:14 |