BMW Z4, 2003 e85 2.5i
![]() ![]() |
BMW Z4, 2003 e85 2.5i
SiloS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) bc44e1ea_0695_4b96_9ab7_d9403386e8fa.jpg ( Size: 198.66k ) Number of downloads: 1823 cebc5cbd_e39e_42a8_b286_8b47b417d9b1.jpg ( Size: 85.68k ) Number of downloads: 1845 e00179a7_d141_4655_bbd7_1e83c0839df6.jpg ( Size: 95.14k ) Number of downloads: 1832 4072084d_123b_42c7_b111_0651dceac8f0.jpg ( Size: 212.76k ) Number of downloads: 1840 |
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
sa te poarte cu placere!
nu sunt fan bmw, dar Z4, chiar si una de 20 de ani, te face sa intorci capul dupa ea pe strada. This post has been edited by cj98czh: 8 Oct 2023, 08:08 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
speedman |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Frumos exemplar! Să o conduci sănătos!
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
SiloS |
![]()
Post
#4
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am facut cu masina 5000 de kilometri intr-un timp foarte scurt. Nu am facut nici o plimbare deosebita, dar am avut de inghitit kilometri ( 223.000 km in bord )
Am reusit intre timp sa vopsesc jantele style 32 ce le aveam si sa ii cumpar un set de anvelope noi pentru iarna. Am ales Nankang. Las aici pentru eternitate codul de culoare din paletarul COLOMIX: M6-56240. Asa cum era de asteptat, masina merge mai bine cu ele. ![]() Mai ales la capitolul directie. Cel care a montat jantele astea pe 18" a ales sa ii adauge niste distantiere pe fata. Combinatia dintre jante mai late decat cele pe care le-a hotarat fabricantul si cu distantiere nu face decat sa creeze un efect puternic de "tramlining. La vara o sa ii pun inapoi jantele astea, dar fara distantiere. Am probat, se invarte roata fara probleme fara distantiere, nu atinge nici in jamba si nici in etrier. In rest, foarte multumit de masina. Cred ca o sa o tin. ![]() Attached thumbnail(s) 7431fc4f_8b18_4915_a6ef_0a0e9ad0dd01.jpg ( Size: 459.33k ) Number of downloads: 1628 7ad6dd33_0539_4322_a34f_8820fa75571c.jpg ( Size: 207.21k ) Number of downloads: 206 19f6293c_86dc_470f_be1f_ae10ade912f0.jpg ( Size: 113.99k ) Number of downloads: 191 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Bogeyman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 December 17 From: Pe langa BZ ![]() |
E urâtă...Si mie imi plac foarte multe chestii ciudate care altora le provoaca senzatii neplacute
![]() |
--------------------
VW
Passat
2006 BMP Sufferin' succotash!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#6
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In sfarsit, e cu numere de Buzau.
Attached thumbnail(s) 20231114_162445.jpg ( Size: 2.79mb ) Number of downloads: 198 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Merced |
![]()
Post
#7
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Mie imi place mult modelul asta! S-o volanesti sanatos!
Jantele in schimb aratau mai bine pe culoarea lor, opinie subiectiva dar oricum. Merge culoarea aia la urs, dar parca la asta, nu prea se pupa, era mai sofisticata cu ele gri. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#8
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Masina merge, doar ca am folosit-o mai putin in ultimul timp. Am o facut o hernie de disc de toata frumusetea, nu mai eram in stare nici sa intind piciorul sa calc ambreiajul.
Dar asta a fost problema mea, nu a masinii. Masina imi place in continuare. Si pentru ca imi place am ingropat in ea o suma considerabila de lei grei - dupa cum urmeaza: - am cautat si din fericire am si gasit (la Suceava) o cutie de viteze in 6 trepte. - ca sa fiu sigur ca nu o sa mai repet manopera de dat jos cutia, am cumparat si un kit de ambreiaj nou nout. - timoneria este custom made. - cardanul este o struto camila dintre cardanul de e46 330Ci si cel de Z4. Scurtat, schimbat o cruce cardanica, echilibrat. S-au adunat multi bani, mai multi decat ma asteptam. Dar macar sunt multumit de rezultat. Treapta a 6a la 3000 rpm, 130 km/h. Acum roadsterul bavarez are o cutie prin care poate sa puna jos puterea indiferent de situatie si la drum lung permite o viteza de croaziera decenta fara sa fie motorul turat. Ca si comparatie, Bmw ul e46 3.0i mergea in treapta a 6a cu 145 km/h. Ursul 2.5i merge cu 3000 rpm in a 5a cu 130 km/h. Mazda la 3000 rpm in treapta a 5a ..... are mai putin de 100 km/h ... parca 90 sau 95. LE: - am schimbat si 2 burdufuri de la caseta de directie. Si mai ales, SCHIMB ULEI LIQUI MOLY 5W40 226.800 KM This post has been edited by SiloS: 6 Feb 2024, 10:46 Attached thumbnail(s) 20240118_131929.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 167 IMG_20240129_WA0007.jpg ( Size: 139.72k ) Number of downloads: 128 IMG_20240119_WA0010.jpg ( Size: 360.81k ) Number of downloads: 114 20240118_131907.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 106 IMG_20240118_WA0006.jpg ( Size: 448.14k ) Number of downloads: 128 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Merced |
![]()
Post
#9
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nasol cu hernia. Despre un jurnal de bord și pe subiectul ăsta, poți să te uiți la mine pe topic că și eu sunt în tabăra asta.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
#Dino |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
SiloS |
![]()
Post
#11
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In ciuda semnului de atentie reprezentat de hernia de disc, am riscat si am facut acum 3 saptamani un mic roadtrip pana in Viena si Bratislava.
Am ramas impresionat de tot ce inseamna Viena. Ce-i drept, nici eu nu sunt prea plimbat prin lume. 😅 Masina s-a comportat exemplar, imi place. I-am cumparat o maciulie de schimbator "cu 6 trepte", cred ca se potriveste mai bine asta noua. Am rezolvat si celelalte mici chichite, am schimbat duza si cu motorasul de la stropgel, am reglat farul de pe dreapta (nu batea la acelasi nivel cu cel de pe stanga si nu mi placea luftul facut cu capota ), am reglat incuietoarea de la portbagaj. Attached thumbnail(s) IMG_20240301_WA0057.jpg ( Size: 303.62k ) Number of downloads: 133 IMG_20240225_WA0062.jpg ( Size: 427.98k ) Number of downloads: 140 20240301_173303.jpg ( Size: 3.99mb ) Number of downloads: 148 IMG_20240225_WA0061.jpg ( Size: 650.33k ) Number of downloads: 150 IMG_20240301_WA0214.jpg ( Size: 410.81k ) Number of downloads: 143 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Treapta a 6a la 3000 rpm, 130 km/h. asta face si un sandero stepway de 1 litru ![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
SiloS |
![]()
Post
#14
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Mi-ar fi placut sa fie diferentialul o idee mai lung, dar nu merita efortul de a-l schimba pentru ce si cat imi doresc.
Masina ( motor 2.5 cu 245 Nm cuplu ) are 3.23 acum. E46 cu motorul de 3.0 si 300 Nm cuplu avea 2.93. Eu i-as fi pus un diferential 3.05, dar e prea mult efort pentru prea putin. Masinile cu valente sportive au cutiile cu rapoarte scurte, asa sunt ele gandite. Abia astept sa vina vremea frumoasa, sa ii dau jos hardtopul. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#15
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am cumparat 2 anvelope noi NANKANG pentru rotile de pe spate: 255/35r18.
Am montat rotile de vara. Attached thumbnail(s) 20240327_165606.jpg ( Size: 2.28mb ) Number of downloads: 165 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
arata foarte bine cu hardtopul ala.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 1 January 11 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 12 Mar 2024, 11:17) Masinile cu valente sportive au cutiile cu rapoarte scurte, asa sunt ele gandite. Abia astept sa vina vremea frumoasa, sa ii dau jos hardtopul. La E92 nu prea le-a iesit. Masina grea, transmisie lunga. O buna bucata de timp am trait cu impresia ca am diferential de diesel, apoi m-am convins ca-i al ei. Treapta 6 e superba, 140km/h la 3000rpm. Restul sunt stupid de lungi, toate 5 ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
SiloS |
![]()
Post
#18
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Haha, la Mazda sunt chiar prea scurte. Cam tot timpul schimbi treptele peste 3000 rpm.
Saptamana asta minunea bavareza s-a stricat. A inceput sa mearga in 5. Am pus tester, am aflat care e cilindrul cu probleme. Am cumparat 2 bobine SH. Cu una dintre ele am rezolvat problema, pe cealalta o pastrez de rezerva. Frustrant e ca inainte sa cumpar bobinele am facut inspectie in garaj: gasisem 10 bobine, 6 de un fel, 4 de un fel. Dar nu se potriveau la mufa... Le: sa nu uit, am schimbat si filtrul de aer. Aveam unul in ograda ce urma sa il pun la e46, pana la urma a ajuns sa fie pe z. This post has been edited by SiloS: 5 Apr 2024, 17:28 Attached thumbnail(s) 20240403_190831.jpg ( Size: 2.41mb ) Number of downloads: 159 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
YRX |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aia pe care o tii in mana e de Mini...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
SiloS |
![]()
Post
#20
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am dat jos hardtopul, e timpul sa fac analiza si comparatii.
La Mazda softtopil e din vinilin si cu luneta din folie transparenta. Din interior se vede tot scheletul coviltirului. La Bmw este din material textil, luneta e din sticla si cu dezaburire. Exista dublura de material la interior, nu se vede scheletul metalic al softtopului. Decapotare manuala super simpla si rapida la Mazda, la Bmw este electrica si e rapida. Mersul decapotat cu viteza la Mazda este mai putin confortabil din cauza curentilor de aer, la Bmw se poate merge lejer si cu 140 km/h. Deci protectie mult mai buna la Bmw, senzatia de mers in aer liber foarte accentuata la Mazda. Repet Bmw ul este spatios chiar si cu prelata sus/hardtopul montat. Mazda nu e pentru cei claustrofobi. In ceea ce priveste starea softopului, am ramas placut surprins de starea acestuia. Mai mult, imi place ca etanseaza foarte bine cu rama parbrizului, nu vajaie deloc. La hardtop sunt usor nemultumit de faptul ca vajaie, sper ca la urmatorul montaj sa reusesc sa il fac sa etanseze la fel de bine precum softtopul. Attached thumbnail(s) 20240413_132159.jpg ( Size: 3.35mb ) Number of downloads: 129 IMG_20240415_WA0001.jpg ( Size: 287.4k ) Number of downloads: 118 20240413_130937.jpg ( Size: 3.55mb ) Number of downloads: 111 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
la bmw ai usa pana la umar, ma mazda aprca e mai jos, nu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#22
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Da, exact!
Am rezolvat si problema etanseitatii chederului de la hard top. Am adaugat un cheder fin de la dedeman intre hardtop si chederul original, lipit pe hardtop. Acum merge excelent, nu mai suiera nimic. Pana una alta, am dat jos din nou hard topul, am tratat mohairul cu o solutie repelenta pentru apa. Alaltaieri am schimbat uleiul: 237.OOO KM - SCHIMB ULEI LE 13 iunie : am gasit antena rupta, am comandat alta - model Mini. Culmea e ca prinde semnal mai bine decat cu cea de dinainte sau cel putin asa imi pare . Am schimbat si emblema portbagajului. Am luat masina cu emblema spate deteriorata si cu cea fata model aftermarket alb negru. Pe cea fata am inlocuit o mai demult, pe cea de la portbagaj abia aseara. Am reglat capacul portbagajului. In fond, erau 2 suruburi slabite .. atata tot. Le 2 iulie : acum vreo 2 saptamani am scos din buzunar cu durere in suflet 400 si ceva de lei si sm inlocuit un suport de pahare. Se rupsesera niste cleme din plastic dinauntru si nu mai glisa cum trebuie. LE 17 SEPTEMBRIE : Am inlocuit bateria masinii. Era cam micuta, incepuse sa oboseasca si sa faca figuri. ROMBAT NEGRU 72 Ah. Drept urmare, Samuraiul a primit cadou o baterie obosita de 55 Ah . Mai buna decat deloc. ![]() This post has been edited by SiloS: 17 Sep 2024, 13:55 Attached thumbnail(s) 20240612_200050.jpg ( Size: 2.77mb ) Number of downloads: 48 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#23
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am profitat de vremea frumoasa de sfarsit de septembrie si am scos Z-ul la plimbare pana in Grecia. O combatie frumoasa intre roadtrip, "vizitat chestii" si plaja. Din Salonic am mers pana in Kavala si Xanthi. Returul catre casa l-am facut de asa natura incat am vizitat si monumentul comunist parasit din Bulgaria, de pe varful muntelui.
Attached thumbnail(s) IMG_20240923_WA0170.jpg ( Size: 283.25k ) Number of downloads: 116 IMG_20240923_WA0186.jpg ( Size: 270.39k ) Number of downloads: 111 IMG_20240923_WA0095.jpg ( Size: 253.47k ) Number of downloads: 101 IMG_20240923_WA0082.jpg ( Size: 241.57k ) Number of downloads: 83 IMG_20240923_WA0085.jpg ( Size: 346.05k ) Number of downloads: 99 IMG_20240923_WA0076.jpg ( Size: 272.37k ) Number of downloads: 100 IMG_20240923_WA0117.jpg ( Size: 247.12k ) Number of downloads: 90 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#24
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In ultimele saptamani s-au petrecut mai multe operatiuni de reparatie si intretinere la masina, unele mai simple, altele mai complicate si mai costisitoare.
In ordine cronologica: - am avut un bec ars la proiectoare. Am cumparat un set de becuri - doar cu numele - galbene . In realitate au o lumina spalacita, ca si cum ar fi farul uzat. - am facut al 3lea stop de frana functional. Era un contact imperfect, am rezolvat problema. - de aici incepe adevarata poveste. De cand am luat masina eu nu am fost multumit de suspensie. Prea dura, flansele de amortizor cu uniball ba trosneau, ba se impotriveau volanului sa revina usor dupa un viraj. Intr-un an de zile amortizoarele fata si-au dat sfarsitul, au inceput sa piarda ulei si sa troncane. Cu alte cuvinte masina mergea ca o caruta. Varianta de rezolvare a problemei nu a fost deloc ieftina, dar in schimb sunt foarte multumit de rezultat: am inlocuit suspensia cu una noua fixa: ARCURI EIBACH PRO KIT -30/30 si cu AMORTIZOARE BILSTEIN. Bineinteles, am pus flanse noi la amortizoare, protectiile de praf, bieletele antiruliu si tot ce a mai fost pe acolo. Schimbarea a fost una majora in bine. Masina s-a inaltat putin, dar tot joasa a ramas. E mult mai confortabila, dar se simte ca o masina sport. E rigida, dar in acelasi timp sta lipita de drum. Sunt multumit. - sa nu uit, am inlocuit si placutele de pe fata: ATE CERAMIC. - alta problema pe care a dezvoltat-o masina in anul asta de cand o am a fost faptul ca a inceput "sa vireze cu spatele". Uzura din bucsele spate isi lasa amprenta in manevrabilitate, la manevrele bruste si la mersul cu viteza. - cand am schimbat suspensia am constatat ca am probleme si cu un pivot de la bratele fata. Drept urmare, a 2a interventie pe elevator a presupus rezolvarea urmatoarelor probleme: - bucse brate spate din poliuretan rosu - STRONGFLEX. - am inlocuit ambele brate fata cu unele MEYLE HD. - am inlocuit 2 garnituri de imbinare de la traseul de evacuare. Nu se auzea urat motorul, dar se vedea "negreala" in dreptul imbinarii dintre "saxofon" si teava de sub masina. - s-a facut timpul si pentru SCHIMBUL DE ULEI: 246.500KM - am curatat canelele de scurgere de la soft-top. Cel de pe partea dreapta era murdar, dar cel de partea stanga era infundat. Pe viitor va fi nevoie sa reconditionez sistemul de decapotare ( posibil curatat/inlocuit motor si completat ulei hidraulic ). - am inlocuit un rulment pe fata, partea stanga. Nu huruia grav si nu huruia tot timpul. Dar nici nu mai era la prima tinerete... Povestea trenului de rulare inca nu s-a incheiat, vor mai urma cel putin doua, daca nu chiar trei-patru episoade. In primul rand, una dintre bucsele de la bratele fata se pare ca bate, deci va trebui sa inlocuiesc bucsele. Apoi, in mod evident, dupa ce ma asigur ca nu mai exista jocuri in articulatii si dupa operatiunea de inlocuire bucse brate spate, se cere o geometrie. Asa imi doresc sa stea lucrurile, dar din pacate nu cred ca voi rezolva o problema pe care am identificat-o in toamna. Anume ca anvelopele ce le-am montat lin primavara sunt aproape de semn. Uzura la ambele anvelope, uzura uniforma. Analizand "la ochi" mi se pare ca roata dreapta spate sta inchisa. Am dat vina initial pe bucse le spate. Dar tind sa cred ca problema e mai complexa de atat, in sensul ca e portfuzeta stramba. Vom vedea la geometrie daca m-am inselat sau nu. This post has been edited by SiloS: 1 Nov 2024, 23:48 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
axabrt |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.959 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Tu ai făcut toate astea , sau ai vreun service unde te duci și repară ei?
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#26
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dacă nu ai ulei suficient la mecanismul de decapotare, completează imediat!
Se trag multe belele de la lipsa ulei. La geometrie nu îți poate spune dacă ai sau nu unghiurile greșite? Sta asa /_] [_\? Crăcănata? Sau e hâită stânga- dreapta? This post has been edited by dizzy: 2 Nov 2024, 14:47 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#27
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am fost la un prieten ce lucreaza mecanica si are elevator. Am lucrat impreuna la masina.
Cat despre mecanismul de decapotare, aici e "boala lor". Motorasul sta in interiorul aripii spate. Acolo se aduna in mod natural apa (doar cand e cu softtop, la hardtop nu se mai intampla) si trebuie sa se scurga pe canalul de scurgere. Daca respectivul canal este infundat, motorasul sta si balteste in apa. Masina nu e cracanata, asa cum e ursul sau mx5. Roata dreapta spate priveste spre interiorul masinii, adica e virata stanga. Cel putin asa mi se pare mie "la ochi". |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
dizzy |
![]()
Post
#28
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Baga ulei la mecanism.
2. Măsoară pe stand. Schimbi bratul strâmb sau îl muti mai încolo. La o alta masina am avut o poziție proasta din turnul amortizor. S- a frezat 2 mm și s- a așezat corect. This post has been edited by dizzy: 4 Nov 2024, 20:16 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#29
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cu ocazia atingerii bornei de 256.ooo km am facut o operatiune complexa de reparatii ce a constat in urmatoarele:
- am inlocuit bucsele de la bratele fata, am pus bucse din cauciuc. - inlocuit garnitura baie de ulei. - inlocuit garnitura corp filtru de ulei. - inlocuit o ringuri sorb pompa de ulei si conducta presiune de ulei (cea carre vanosuri) - am curatat un traseu de recirculare gaze de pe joja, traseu ce era infundat. Cred ca astabera causa causorum pentru care incepusera caii sa transpire. - reconditionat caseta de directie ( incepuse sa aiba joc ) - inlocuit kit de role ( uneori faceau zgomot la pornirea motorului ) - curatat temeinic baia de ulei, jugul motor si toate scuturile. - inlocuit ulei cutie de viteze ( nu stiam ce fel de ulei am in cutie si am pus original bmw ) - am inlocuit un tampon de la evacuare ( era rupt ) - am inlocuit diferentialul 3.23 cu un altul cu raport 3.05. Acum am 138 km/h in tr. 6 la 3000 rpm. Am vrut sa inlocuiesc bratul de suspensie de pe partea dreapta cu un altul de provenienta e46 si am descoperit ca nu sunt identice. Drept urmare, o sa imi caut un brat de e85. Attached thumbnail(s) 20250325_111655.jpg ( Size: 4.26mb ) Number of downloads: 56 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:52 |