BAHRAIN GP, Detalii despre circuit
![]() ![]() ![]() |
BAHRAIN GP, Detalii despre circuit
dil |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|||
vallixx |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pe Mercedes poate ii pot surclasa.....bine...poate Alonso, nu sunt atat de sigur ca poate si Stroll.
![]() Pe RB insa nu-i pot ajunge, chiar si daca masina ar fi copie a masinii RB de anul trecut. La momentul asta nu-i poate ajunge nimeni, nici AM si nici Ferrari. Sunt curios cum e AM-ul fata de Ferrari. Alonso vs Sainz a fost cam prea usor pentru Alonso, Leclerc zicea ca daca nu i-ar fi crapat masina, ar fi putut sa-l tina in spate pe Alonso. Eu nu-s asa de sigur. E de vazut. This post has been edited by vallixx: 13 Mar 2023, 11:30 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Asteptam confirmarea in calificari:
https://www.planetf1.com/news/bahrain-grand...24-fp3-report-2 Iata rezultatele leadership-ului lui Luca di Mucca la Alpine. Nu cred ca suprind pe nimeni. Anul trecut au trait din ce a fost proiectat si organizat de vechea structura. Acum iese la iveala experimentul Rossi, despre care Prost spunea: "Laurent Rossi is the finest example of the Dunning-Kruger Effect, that of an incapable leader who thinks he can overcome his incompetence by his arrogance and his lack of humanity towards his troops." |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
maho |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
M-am uitat doar la q2 și q3, deja regret comentatorii de la Digi.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am impartit cu 2 colegi de serviciu un abonament F1 TV pe 1 an. Am inchis TV-ul cu A1 ...
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Am o singura intrebare, cine-s chelu cu blonda, ca nu i-am vazut in viata mea, par luati de la o emisiune estivala.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
maho |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu n-am colegi de serviciu, și nici n-aș da bani in plus față de abonamentul la cablu. Am dat drumul adineauri, văd un chel și-o blondă nasoală care vorbesc despre ce mișto sunt molurile din Bahrain.
![]() tre' să bag un "mute" până la start măcar. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
meg2s |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Si dupa start tot pe Mute tre' sa stai, pentru ca este un comentariu de cosmar!
Tre' musai sa gasesc ceva live streaming pentru calificari si curse, ca altfel risc un AVC cu aia doi de bat campii la Antene. Mai este live pe RTL, dar din pacate spreche nicht ![]() |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
maho |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 6 Mar 2023, 11:32) Tenisii ca tenisii, da' sa ti se rupa scaunul... ![]() QUOTE(vallixx @ 6 Mar 2023, 16:59) Interesant comparativul. Alt comparativ, ieri fata de anu' trecut: locul 1 fata de 2 la final, diferenta de vreo 12s anu' trecut, vreo 22s anul asta. Nasol, se pare ca daca nu se intampla vreo minune/accident/etc., o sa urmarim cu interes lupta pt. locurile de la 2 incolo. Mi-a placut Perez, s-a miscat bine dupa start. Si strategia RB cu pneurile a fost interesanta (comparativ cu majoritatea restului), s-h-s, le-a iesit. This post has been edited by maho: 3 Mar 2024, 12:30 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Chelu' si blonda, degeaba-n tramvai. Ghigea e un tip care mai si stie ce vorbeste cand e vorba de masini, a mai si pilotat cate ceva la viata lui, ar putea fi un comentator decent.
Altminteri, sa mergi cu 0.7 pe tura mai iute decat urmatorul, si sa schimbi softurile ultimul... cred ca daca nu le arunca o cheie in motor, iese ca anu' trecut... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
maho |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Îmi mai vine în minte o comparație, din alte sporturi: Semmy Schilt. Cât a luptat în alte competiții, pe reguli de mma, a mai și incasat-o, inclusiv de la Fedor. În K1, în schimb, a cam stricat spectacolul, la fizicul lui nu prea putea nimeni să câștige.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Modus |
![]()
Post
#312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(maho @ 2 Mar 2024, 16:52) Eu n-am colegi de serviciu, și nici n-aș da bani in plus față de abonamentul la cablu. Am dat drumul adineauri, văd un chel și-o blondă nasoală care vorbesc despre ce mișto sunt molurile din Bahrain. ![]() tre' să bag un "mute" până la start măcar. Ba e buna blonda aia |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Vedeti, eu am dat banu' pe F1 TV si nici nu stiu ca a fost un chel si o blonda. Aflu de la voi.
![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
vallixx |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Blonda este Iuliana Pepene. Mai multe nu stiu, nu ma intrebati, stiu de la un amic care e jurnalist sportiv. Cica e reportereasa de sport.....
Nasoala nu mi se pare ca e, dar nici mare smecherie nu mi se pare. O tura....merge. ![]() F1 e ....ciudata la inceputul asta de sezon. Red Bull e ca anul trecut, la ani luina de altii, in timp ce restul....toti....par ca nu inteleg ce li se intampla si ce cauta ei in viata lor. Sunt intr- o deriva generalizata. Antena e de toata jena. Reclame din 20 in 20 min, nici macar nu au decenta sa lase cursa Picture in Picture gen RTL. RTL-ul nu e o varianta, va difuza doar 7 sau 8 curse, stiu tot de la amicul jurnalist. Plus, limba germana....pe care personal nu o cunosc decat la nivel extrem de scazut. Comentariul e jale. Ghigea mai stie cat de cat, desi mai face gafe si confuzii, dar e prima cursa, ii trebuie un pic de perioada de adaptare. Morar insa.....e pacalici. Comenteaza ca la radio, aduna niste informatii si incearca sa scoata ceva din ele....si nu-i iese. Nu-i iese penru ca nu stie fenomenul, conjuncturile, istoria....e cam degeaba acolo. Saptamana asta, la Jeddah nu va fi, dar nu stiu inca daca e doar acum sau e de tot, sper sa fie de tot. Pe aia de la Digi nu stiu daca ii regret, dar aia de la Primsport erau ok. Oricum un sut in cur maxim pentru televiziunile "de sport" din Romania, sa le ia fata o televiziune generalista de can can si chilotzareala. QUOTE(madhorsefuzzy @ 1 Mar 2024, 21:09) Am inteles de pe site-ul F1, ca desi se permit 6 pe un cont, live-urile sunt restrictionate la un singur device. Cum ati reusit sa va uitati 3? This post has been edited by vallixx: 5 Mar 2024, 09:49 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
sb-55-dan |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 833 Joined: 6 July 05 ![]() |
Se uita toti 3 pe acelasi televizor.
![]() Despre cursa ce sa spunem...Red Bull chiar au aripi. Restul se zbat pentru locul 3 si mai jos. |
--------------------
renault
Laguna II, Laguna III
2003, 2011 Renault Laguna II Dynamique 1.9 Dci 120CP
Renault Laguna III Dynamique 2.0Dci 150CP |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Cred ca Doohan mai bine incearca la Moto GP.
Lando acelasi papa lapte. Verstappen si cand ajunge pe pozitia #20 in timpul cursei, tot reuseste cumva sa ia puncte solide. Tsunoda in puncte, dar mai are nevoie de una-doua curse sa vedem cu adevarat ce poate. In rest, as vrea sa vad o schimbare a provider-ului de anvelope. Jocul asta cu anvelopele care se degradeaza imediat trebuie sa inceteze, e si plictisitor si anti-ecologic si nu ajuta la dezvoltarea anvelopelor pentru autoturisme. As vrea sa vad o adaptare a ceea ce Michelin propune in anduranta. Nu va mai plictisesc cu restrictia pe fuel-flow, cat despre re-alimentare n-o mai vedem inapoi, ca amesteca prea tare cartile, ori interesele astora de la carma F1 e sa bata de fiecare data, la fiecare cursa, la fiecare campionat recordurile existente, ori asta nu se poate daca largesti spectrul celor care pot potential castiga. This post has been edited by mircea_aq: 13 Apr 2025, 19:31 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vallixx |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Oricum s-a dus pe p....ilula farmecul F1 de odinioara. Cursele acum sunt mai putin despre racing cat mai mult despre strategie.
Sa ai grija de pneuri, sa nu tragi prea tare ca crapa, sa ai grija de benzina, sa nu tragi prea tare ca ramai fara, pentru depasiri nu trebuie sa mai ai skill ci DRS, daca la pit box a durat o secunda in plus e tragedie....etc. Umblam cu ecologia in gura si facem F1 hybride de 1.6l, dar softuri care nu tin nici 10 tururi, de parca fabricarea lor nu este poluanta as fuck. Adevarat, exista un farmec si in strategie, dar pentru un sport ca F1 mi-ar fi placut sa fie bazat pe racing nu pe jocuri de culise. Ca piloti....Lando fara masina nr. 1 este nimeni pe lume....de fapt si cu masina nr. 1 cateodata este nimeni pe lume, in timp ce Max face ce face si tot scoate maxim din ce are. Si mai aud cate unii, mai ales de prin presa britanica, care mai fac comparatii intre ei. Inteleg ca-i al lor, dar totusi..... Russell incepe sa-mi placa din ce in ce mai tare, desi la inceput a fost mult cam prea mult hype, dar omul e constant. Si constant bun. Ai mei....undeva pe nicaieri. Nici prostii prostilor, nici cine stie ce. Leclerc a terminat cat de cat bine in conditiile in care echipa ii pune harduri pe final, desi toti care au avut s-au vaitat de ele iar temperaturile au fost mai mici decat se preconizau. Bah, nu-s strateg F1, dar acolo se fumeaza ceva gresit. Hamilton pe nicaieri. Si iar vedeam comentarii prin presa ca o sa vedem anul asta titlul nr 8. Nu stiu ce fumeaza astia dar pare luat din aceeasi susrsa ca aia de la Ferrari. This post has been edited by vallixx: 16 Apr 2025, 09:59 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Hamilton are 7 titluri pentru ca a debutat pe cea mai buna masina de pe pista, si cand aia a capotat, s-a mutat la celalata cea mai buna masina de pe pista.
De aia il consider pe Schumacher de 1000 de ori mai valoros. A insistat ca inclusiv pit crew-ul sa aiba antrenamente fizice. Si asta intr-o perioada in care oricum se statea pentru realimentari. N-a lasat nici o secunda neverificata. Si culmea, i-a mai si lasat lui Ham cadou masina aia cu care s-au castigat 6 campionate. Si..., s-a dus la Ferarri si a fost ascultat. De aia care l-au concediat pe Prost cu o cursa mai devreme, numai sa nu mai se tot planga de masina. Asta, da suturi la roata, si "hmm, nu stiu". Sincer, chiar mi-as dori sa aduca testele inapoi, cu astea trei zile lesinate de teste pre-sezon, iese un rahat. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#319
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca si pe vremuri erau jocuri de strategie, dar nefiind mediatizate (din lipsa de f1.com, netflix, etc) credeam noi ca totul tine doar de piloti
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vallixx |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Erau, sigur ca erau si aveau rostul lor exact cum este si acum. Doar ca mi se pare ca atunci cursele erau mai degraba despre racing....avand evident si o strategie in spate, in timp ce acum sunt mai mut despre strategie, avand si niste racing in spate.
![]() This post has been edited by vallixx: 16 Apr 2025, 10:17 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
da, @Ov, dar stategie era "Avem o idee, dar trebuie sa bagi 20 de ture in regim de calificari" si sa castige pe Hungaroring cu 3 pit-stop-uri.
Acum, daca ii da 3 ture in regim de calificari, a terminat setul de soft-uri. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vallixx |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Dar mi-a placut raspunsul.
- Tre sa faci 19 ture in regim de calificari... - OK! ![]() Nu tu "wtf guys", nu tu "it's imposible", nu tu "it's not gonna work", nu tu vaitaturi si lamentari....ci doar.... OK! D-aia Schumi a fost....Schumi....chiar daca (stiu ca fluier in biserica), nici el nici Senna nu au fost printre preferatii mei, asa cum nu e nici Max astazi. Dar trebuie dat Cezarului...ce e al Cezarului. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Bineinteles ca era strategie si inainte. Ross Brawn povestea cum in perioada Benetton a reusit sa-i bata pe cei de la Williams. Unul din punctele pe care a insistat e ca strategia celor de la Williams in privinta pit-stopurilor era prea conservatoare si ca reusea cu usurinta sa intuiasca in ce tururi vor opri si sa-i contracareze. Asta in conditiile in care atunci iti alegeai tu cantitatea de carburant cu care sa pleci in cursa. Acum toti pleaca cam la fel, fac fuel saving din greu si chiar daca ti-ai facut treaba si mai ai 5 litri in rezervor in ultimul tur, iar competitorul tau 3 litri, nu poti merge mai tare pentru ca mai ai o restrictie suplimentara, cea de fuel flow, aia care a cauzat si introducerea DRS-ului.
Bine pe vremea aia erau mai multe variabile ca azi de luat in calcul si socotelile se faceau inca cu pixul si foaia, nu aveau softuri care sa modeleze timpii pe tur si consumul de carburant in timp real. Acum totul se analizeaza in timp real, iar regulamentul uniformizeaza catre extrem toate strategiile. Normal ca a devenit plictisitor de privit. This post has been edited by mircea_aq: 16 Apr 2025, 14:27 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#324
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu vreau sa zic ca si inainte erau curse plictisitoare doar ca nu intelegeam noi de ce pt ca nu aveam informatiile pe care le avem acum. In ziua de azi cand il auzi live in timpul cursei pe mecanic ca-i zice in casca s-o lase mai moale ca trebuie sa conserve cauciucurile ti se pare si tie mai boring.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vallixx |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai inclusiv asta cu fuel saving e de tot rasul, e fix in contradictie directa cu ideea de racing.
Da, inteleg, nu mai ai voie sa alimentezi din motive de siguranta, deci trebuie sa pleci cu o cantitate care sa-ti ajunga pana la final....sa nu faci pana prostului. Dar pe de alta parte te impiedica sa tragi tare.... Ori daca combsutibilul te limiteaza, anvelopele te limiteaza, fuel flow-ul te limiteaza, ma-sa te limiteaza, taxu' te limiteaza.....din cand in cand strategia te limiteaza.....pai ce curse mai sunt astea nene? @Ov: sigur ca mai erau si atunci curse plictisitoare, dar alea de atunci (in cazul meu de pe la juamatatea anilor 90) comprativ cu ce e acum.....parca ca si spectacol tot alea vechi ies pe plus. Acum e multa industrie. Acum e despre facut bani. This post has been edited by vallixx: 16 Apr 2025, 15:06 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Ultima cursa spectaculoasa la Monaco a fost in 1996, o tin si acum minte.
Anul asta umbla vorba ca ii obliga la 2 pit stop-uri prin regulament, ca sa mai anime situatia. Azi e exclusiv despre facut bani, intra in calendar doar circuitele care platesc cel mai bine. Nici rivalitatile nu mai sunt ce erau, acum toti sunt prieteni intre ei. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vallixx |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cu masinile actuale, Monaco e degeaba. Bine, sincer sa fiu nici pe vremuri nu mi se parea cel mai wow....dar hai...sa zicem...ceva inedit, era primul street circuit....era altceva.
Azi....trenulet de la start pana la final, trebuie sa dai fail grav la strategie (hapciu....Ferrari), ca sa pierzi daca pleci din pole. Si ca tot veni vorba de circuite...nu ca as avea neaparat ceva impotriva celor de pe la arabi....Bahrain, Jeddah, Abu Dhabi.....dar parca sa le introduci pe astea in detrimentul unor circuite legendare...Estoril, Paul Ricard....etc.....nu prea imi place. Si am inteles ca voiau sa taie si SPA-ul de pe lista. Sper sa nu o faca, mi se pare la momentul actual, cel mai misto circuit. Fara el cred ca renunt la urmarit F1..... This post has been edited by vallixx: 17 Apr 2025, 09:10 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:29 |