BAGA CALDURA, selectorul cald/rece este la 0
![]() ![]() ![]() |
BAGA CALDURA, selectorul cald/rece este la 0
gorjeanul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|||
ncristi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Pai daca nu dai drumu la AC iti baga aerul de afara care este cald
![]() Daca nu pornesti AC-ul canci aer rece...il baga pala care-l gaseste p'afara...adica pala de 30-35 grade...adica destul de caldut. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Inchide toate "gratarele" de aerisire si ai scapat de problema. Sau pornesti A/C.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
gorjeanul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
QUOTE(ncristi @ 20 Jun 2006, 15:43) Pai daca nu dai drumu la AC iti baga aerul de afara care este cald ![]() Daca nu pornesti AC-ul canci aer rece...il baga pala care-l gaseste p'afara...adica pala de 30-35 grade...adica destul de caldut. Serios vorbesc...e mai cald ca afara...intra aer cald si atunci cand afara erau 15 grade...Am avut o problema asemanatoare la vechea NOVA - clapeta rece / cald actiona un robinet care nu mai inchidea ca lumea un circuit de apa calda. Probabil ca si la Megane este la fel...poate ca nu este robinetul stricat ci trebuie numai o reglare la un cablu de actionare (sau ceva asemanator). Daca ai cunostinta de un astfel de reglaj, te rog sa-mi zici...altfel ajung iar pe mana celor de la IPSO. Multumesc mult. |
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
Fratzica |
![]()
Post
#5
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
QUOTE(gorjeanul @ 20 Jun 2006, 19:48) Serios vorbesc...e mai cald ca afara...intra aer cald si atunci cand afara erau 15 grade...Am avut o problema asemanatoare la vechea NOVA - clapeta rece / cald actiona un robinet care nu mai inchidea ca lumea un circuit de apa calda. Probabil ca si la Megane este la fel...poate ca nu este robinetul stricat ci trebuie numai o reglare la un cablu de actionare (sau ceva asemanator). Daca ai cunostinta de un astfel de reglaj, te rog sa-mi zici...altfel ajung iar pe mana celor de la IPSO. Multumesc mult. E normal sa iti bage aer cald, mai ales pe caldurile astea, in care motorul se incalzeste mai tare decat de obicei. Aer cald + caldura din compartimentul motor, = aer si mai cald in interior ![]() Eu zic sa dai totusi drumul la AC |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
A l e x |
![]()
Post
#6
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Asteapta sa se faca frig afara, si apoi da drumu la ventilatie
![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
mirceone |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 10 February 06 From: Timisoara ![]() |
Salutare!
Si mie mi se tot pare ca la temperaturi exterioare de 15-20 de grade, aerul care intra prin ventilatie, la rece dar fara AC , e mai cald decat afara. Si mi se pare ca asta se intampla mai ales dupa ce ventilatia a fost reglata pe cald iar apoi mutata pe rece, chiar daca am lasat-o apoi asa mai mult timp. Acum ca au venit caldurile, nici nu mai am curaj sa mai dau drumul la ventilatie ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane Sedan, 2005, Confort Expresion 1,6 16v
|
|
dili |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Nu numai la megane se intampla asta. E valabil la toate masinile cu aer conditionat, la care acesta este oprit si care au stat in soare mult timp. Intr-adevar, aerul este mult mai cald, aproape fierbinte.
La batrana dacie, aerul de afara vajaia direct in masina. La megane (si nu numai), pana in habitaclu, aerul de afara trece printr-o serie de canale, filtre si tuburi (inclusiv prin cooler-ul de la AC) care sunt f. incinse de caldura de afara si este deci logic ca acest aer sa fie incalzit suplimentar; senzatia este de aer mult mai cald. Solutia: chiar daca nu suporti aerul conditionat, este bine sa-l pornesti cateva minute ca sa racesti toate aceste componente. De abia dupa aceea poti sa-l opresti si vei scapa de senzatia de aer fierbinte. This post has been edited by dili: 23 Jun 2006, 06:43 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
cipman |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Ar mai putea fi o chestiune: verifica chederul din spate (paralel cu pabrizul) al capotei si modul cum calca capota pe el (cu un straif de hartie). S-ar putea sa nu etanseze cum trebuie si te trezesti cu toata caldura de la motor in nas. Baza parbrizului e punct de presiune mare si tot ce iese de sub capota in dreptul deschiderilor de aer pentru ventilarea habitaclului intra direct inauntru.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
gorjeanul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Mestere, sa stii ca chederul era....Am deschis capota si am observat ca era cazut pe o portiune de 20 cm. L-am infipt la loc si gata...Multzam de idee.
|
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
Relly |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 April 06 ![]() |
Ai fost norocos cu chederul.........de citeva zile am si eu aceeasi problema aer mult mai cald in habitaclu. Am observat ca in spatele motorului est cazuta pisla ce izoleaza probabil compartimentul motor. Poate fi si asta una din cauzele acestui fenomen: aer cald in habitaclu? Daca a mai patit cineva va rog sa-mi spuneti. Am incercat sa-l pun la loc insa locasul e foarte mic si nu reusesc sa indrept acea pisla. Ce ma sfatuiti sa fac?
|
--------------------
RENAULT
1,6 16v 83 KW
2004 BICORP Renault BMOBOH Megane 1.6 16v, 83 kw, Benzina, 2004.
|
|
opa |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 September 06 ![]() |
O alta sugestie: Verifica selectorul cald/rece, care ar trebui sa comande o clapeta de aer, astfel incit aerul sa treaca (sau nu) pe linga calorifer, care este permanent alimentat cu lichidul de racire de la motor. Si noi (adica myself si fiul meu) avem aceeasi problema la Megane I Break 2003. Daca actionez de citeva ori selectorul spre pozitia 0, aerul suflat in interior incepe sa aiba aproape temperatura de afara. Apropos, stie cineva cum se umbla la acea clapeta. Banuiesc ca trebuie demontat bordul!
|
--------------------
Renault
Megane I 1.9 DCI
2003 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 07:33 |