Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Articulatii Fata, pivoti laguna 2 1.8 hatchback

siriteanu
post 29 Jun 2013, 13:10
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




salut
ceva recomandari pentru
pivoti ...am unul care scartaie. nu au fost schimbati niciodata iar mecanicul imi recomanda pivot de renault traffic .. cica sunt mai trainici
rulmenti fata
bucse _ toate
ce producatori recomandati .. mai accesibili ca pret dar si cat de cat calitativi



--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 29 Jun 2013, 13:14
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Pai se potrivesc ???


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 30 Jun 2013, 10:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




cica se potrivesc, sunt la fel doar ca pe renault traffic sunt mai duri ca si constructie..
la bucse, pe ce producator sa merg?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 1 Jul 2013, 09:03
Post #4


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(siriteanu @ 30 Jun 2013, 10:46)
cica se potrivesc, sunt la fel doar ca pe renault traffic sunt mai duri ca si constructie..
la bucse, pe ce producator sa merg?
*


Daca aia de,, trafic,, se potrivesc ar fi ok, dar mai duri?Hmmm...fiind mai duri sa nu preia altceva ,,duritatea,,lor...ma tefer la alte ansamble...suspensie,capeti de bara si chiar caseta de directie...eu zic ,ca totusi ar trebuii sa pui de L2...inginerii aia or calculat si ei niste forte pe acolo...in definitiv pivotii sunt consumabile!!Eu am schimbat pe partea stanga de 2 ori pivotii ,cel de dreapta e original...am pus prima data pe,, febi,, si a adoua oara pe ,,moog,, care vad ca se comporta mai bine!In definitiv nici nu sunt scumpi!Numa bine!

This post has been edited by fazer: 1 Jul 2013, 11:46


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
merralvinci
post 2 Jul 2013, 20:42
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 2 March 12




QUOTE(siriteanu @ 30 Jun 2013, 10:46)
cica se potrivesc, sunt la fel doar ca pe renault traffic sunt mai duri ca si constructie..
la bucse, pe ce producator sa merg?
*


e greu de crezut ca cei de la traffic se potrivesc.oricum,tu ia-ti pt.laguna.pivotii de la moog sint ieftini si...cred ca si buni.moog este subsidiar al federal mogul care produce o gramada de kkturi pt.industria auto(frine,articulatii,etc...)
eu am schimbat pivotii din greseala(scirtaia scutul metalic)si bieletele antiruliu si un cap de bara toate moog
ca idee;mai bine schimba basculele cu totul(e 250 lei bucata,bineinteles daca iti permiti si stii ca minim 60.000km nu te mai doare capul)cand schimbi pivotii ti se deregleaza directia(si fuga care nu e reglabila,si convergenta)asta inseamna ca,daca nu esti dibaci sa invirti 2-3 ture bieleta ca sa revii la unghiul initial,va trebui sa mergi la service sa-ti faci geometria si la cate am patit prin faimoasele service-uri romanesti,e cam riscant sa-ti faci geometria pe la ei)
eu a trebuit sa infiletez 3 ture bieleta din stinga masinii(se inchisese unghiul)cind am umblat la cel din stinga si apoi cind am schimbat pe cel din dreapta am facut la fel(doar ca acolo am desfiletat)in 6000 km nu mi-a uzat cauciucurile dar am stat cu frica sa nu le uzeze aiurea.


--------------------
Renault Laguna 2.0t GT 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 3 Jul 2013, 07:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




schimb basculele cu totul, adica bratele cu tot cu pivot si bucse?


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 6 Jul 2013, 11:19
Post #7


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Nu e cazul. Doar pivotii: Delphi (ca aia originali) sau TRW, daca vrei sa tina mai mult.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siriteanu
post 12 Jul 2013, 10:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 748
Joined: 19 May 11
From: Iasi




am ajuns la concluzia ca daca tot dau jos la roti , schimb tot ce e de schimbat
ma gandesc ca e mai ok sa schimb bratele complet, cu tot cu pivot si bucse ( sa imi iau de o grija )
are cineva idee cat costa un brat, complet cu pivot si bucse?
bielete de directie si capete de bara am schimbat, sunt ok ...
mai am nevoie de rulmenti pe fata .. ceva recomandari ?
mai sunt ceva bucse pe acolo ?

12 Jul 2013, 12:41:
Am gasit urmatoarele
Brat echipat , producator Fortuna , la 150 lei bc
Rulmenti fata , producator Bta, 120 lei bc
Bucse bara stabilizatoare, producator Sasic, 9 lei bc

Ce parere aveti??

This post has been edited by siriteanu: 12 Jul 2013, 12:41


--------------------
Renault Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW Dynamique 2006 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 12 Jul 2013, 20:54
Post #9


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Ca dai banii pe prostii. Schimba numai pivotii cu unii de calitate.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 12 Jul 2013, 21:23
Post #10


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




la gropile din romania pica prostiilea alea a 2-a zi..De exemplu poti lua din reprezentanta.
Cap bara 105
Cap bara 137 (nu stiu de ce unul este mai scump)
Pivot (astia sunt mai scumpi) -207
bucsa bara stabilizatoare -37

Preturile astea sunt din februarie .Sau daca vrei ceva de calitate cumpara doar de la TRW si lemforder

This post has been edited by iuli23: 12 Jul 2013, 21:23


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 15 Jul 2013, 17:31
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




mergeti pe lemforder, sunt mai durabili si unele reprezentate chiar il recomanda ca si calitate plus ca iti dau aceiasi garantie.bucsi bara stabilizatoare nu se merita sa pui ieftineli pentru ca este destul de mult de munca ca sa le schimbi la o saptamana. mi-a ofertat cineva pe OE la 150 de lei bucata ,in reprezentanta nu stiu exact cat costa.am mai gasit si variante de la 40 la 70 de lei.eu personal am folosit swag pe pivoti si capete de bara dar nu ma pot pronunta inca pentru ca au rulaj mic. bafta.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
merralvinci
post 22 Jul 2013, 16:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 2 March 12




QUOTE(siriteanu @ 12 Jul 2013, 10:03)
are cineva idee cat costa un brat, complet cu pivot si bucse?
bielete de directie si capete de bara am schimbat, sunt ok ...
mai am nevoie de rulmenti pe fata .. ceva recomandari ?
mai sunt ceva bucse pe acolo ?

<span class='edit'>12 Jul 2013, 12:41:</span>
Am gasit urmatoarele
Brat echipat , producator Fortuna , la 150 lei bc
Rulmenti fata , producator Bta, 120 lei bc
Bucse bara stabilizatoare, producator Sasic, 9 lei bc

Ce parere aveti??
*


super tare;tocmai ce spuneam ca o BASCULA COMPLETA de la MOOG este 250 lei si tu intrebi cat e o bascula??? excl.gif
asa cum spunea si"mars";dai banii pe prostii.daca vrei ceva relativ ieftin si bun ia MOOG daca nu...ia lemforder(poate aceeasi calitate dar de 2x mai scump)
cauta singur pe e-piesa.ro ingaraj.ro,etc...si fa-ti singur o idee despre pretul pieselor.daca vrei sa stii ceva despre producatori cauta pe google(wikipedia)si afli tot ce vrei.
referitor la echiparea de fabrica,nu va mai bateti capul.daca eu fac masini si...mars face subansamble directie,daca eu reusesc sa-l determin pe mars sa-mi livreze piesele la un pret f.bun,pe el il voi folosi la echiparea de baza.totul este doar goana dupa un produs finit a carui productie sa fie cat mai ieftina.
eu am sistem da frinare ATE cu placute FERRODO.ia ghici???ferrodo este subsidiar al federal mogul iar moog este subsidiar al federal mogul
federal mogul este firma americana aparuta in 1889 iar din 1929 figureaza ca federal mogul.
Federal-Mogul products that have received PACE Awards include:
2003: Wagner ThermoQuiet Brake Pads and Shoes
2006: Monosteel Piston
2007: Goetze Diamond Coating (GDC)
High Temperature Alloy (HTA) Exhaust Gaskets
2010: DuraBowl Piston Reinforcement Process
High Precision Electro-Erosion Machining (HPEEM)
Bayonet Connection System for Profile Wiper Blades
2011: EcoTough-Coated Piston
Low Friction LKZ Oil Ring
2012: Two Dimensional (2D) Ultrasonic Testing for Raised Gallery Diesel Pistons

http://en.wikipedia.org/wiki/Federal-Mogul

This post has been edited by merralvinci: 22 Jul 2013, 16:13


--------------------
Renault Laguna 2.0t GT 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 04:49
Dacia