Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am ramas brusc shi dintr-o data fara antigel

CJ-09-GMI
post 16 Apr 2008, 12:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 April 08




Am un Clio Symbol 2005. Din ce cauza a scazut brusc nivelul antigelului??am doar 10000 de km cu ea si o am din 2005...Alta chestiune...in cartea tehnica nu am gasit specificat niciunde cu ce fel de lichid(marca) se poate completa...Nu mai da caldura..dau drumul la ventilatie si nu da caldura...oare din cauza ca am ramas fara lichid antigel??Poate creste consumul tot din aceeasi cauza daca se incalzea foarte tare motorul??Va rog ajutati-ma smile.gif excl.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 - CJ-09-GMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Apr 2008, 12:56
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




In primul rand: limbajul irc este interzis prin regulament.

Pe urma: ai ramas fara antigel in borcan 100% ? adica e gol complet ?
Glaceol sau Glacelf (la carrefour au de obicei)

La pornirea la rece se aud "clipoceli" de apa ?

Da consumul poate fi influentat de un motor care nu functioneaza in parametrii normali.

{antigelul e si el un lichid ... din 2005 si pana acum s-a mai evaporat si el ... nu ? }


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gopo
post 16 Apr 2008, 13:02
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 12 March 08




probablil ca ai pierdut pe undeva lichidul wink.gif oricum eu stiam ca din 2 in 2 ani se schimba lichidul de racire {sper ca nu gresesc} iar la tine se pare ca a trecut cu mult peste aceasta perioada . sper sa nu fie ceva mai grav !!!


--------------------
renault clio 1,2 renault clio 1,2 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 16 Apr 2008, 13:02
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




In primul rand vreau sa te intreb daca nivelul temperaturii motorului este tot la jumate pe indicatorul de pe bord.
In mod normal fara antigel, racirea motorului nu se prea face.
Scurgerea antigelului se poate face printr-un defect al instalatiei prin care circula. Sunt multe posibilitati:
- radiator fisurat
- fisura in radiatorul aerotermei care baga aer cald in habitaclu. Dar in cazul acesta, ar trebui ca in masina sa observi in dreptul locurilor din fata, scurgeri de antigel pe mocheta.
- defecte de prindere a furtunelor: slabiri ale colierelor sau fisurari ale furtunelor.
- taieturi ale furtunelor instalatiei
- garnitura de chiuloasa compromisa si in acest caz antigelul tau este scos sub forma de abur pe esapament
- rezervor antigel spart.
- sau ti s-a supraincalzit instalatia si a refulat antigelul din vasul rezervor prin supapa, dar presupun ca ai fi remarcat, acest lucru fiind insotit de o crestere a nivelului temperaturii motorului si de abur de sub capota.

Ca prima masura, fa bine si ia de la orice magazin RENAULT sau DACIA un flacon de antigel, iti vor spune ei de care trebuie, pentru ca au ei specificatiile pentru fiecare motor.

apoi, programeaza-te la service sa identifici cauza, pentru ca nu e in regula sa pierzi antigel, dar sa fi atent pana la remedierea situatiei sa ai permanent lichid in rezervorul acela intre limitele MIN si MAX indicate acolo.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Apr 2008, 13:04
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Wow ... omul nu a spus ca si-a calat motorul nu ? adica "Din ce cauza a scazut brusc nivelul antigelului??" ... din ceea ce a scris inteleg ca a mai scazut nivelul ... dar cine stie cand a mai verificat ? ... antigelul se schimba la 4 ani (scrie in carte daca un ma insel).

Despre antigel: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39956 - asta daca nu vreti sa platiti pe 1L dublu.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CJ-09-GMI
post 16 Apr 2008, 13:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 April 08




Da...se aud si "clipoceli de apa la pornire"iar nivelul Antigelului a fos verificat in service la ultima revizie(in martie anul curent)....

16 Apr 2008, 13:30:
si cum completez??recipientul e gol 100%...numai glaceol sau si apa??

This post has been edited by CJ-09-GMI: 16 Apr 2008, 13:30


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 - CJ-09-GMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Apr 2008, 13:31
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Clipoceala se aude din cauza ca ai aer in instalatie. Ceea ce iti sugerez eu este: sa completezi cu antigel nediluat glacelf sau glaceol (sau mergi la un magazin dacia si iei antigel de acolo pentru logan e ok) sa pornesti motorul si sa-l lasi pornit la relanti vreo 10 minute (timp in care mai ambalezi din cand in cand) ca sa se faca aerisirea (automat) ... dupa care mai completezi in borcan pana la maxim.

Dupa astea verifici zilnic (cel putin odata) nivelul din borcan.

De acolo mai departe vedem ce se mai intampla.

{asta daca nu cumva stii precis - ceea ce nu reiese din primul post - daca "ai pierdut" antigelul pe undeva ... }


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CJ-09-GMI
post 16 Apr 2008, 13:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 April 08




In mod sigur nu am pierdut pe undeva lichidul..am verificat furtunele , colierele , m'am uitat pe jos in garaj unde tin masina...dar nimic...merci mult de ajutor


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 - CJ-09-GMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Apr 2008, 13:47
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Atunci imi mentin 100% parerea, de a completa - aerisi - completa si pe urma sa mai vezi ce si cum smile.gif. Bafta (si sa nu uiti sa ne spui cum evolueaza lucrurile)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EdyB
post 16 Apr 2008, 14:25
Post #10


Reno-watt!


Group: Members
Posts: 462
Joined: 21 February 07
From: Bucuresti




Salut,

Andrei a cam acoperit subiectul, dar vroiam sa mai adaug ceva f important: vine vara si o sa avem temperaturi ridicate, de aceea ar putea fi extrem de util sa ai la tine o doza de apa demineralizata (se gaseste la orice benzinarie)...se foloseste pt a dilua antigelul concentrat...ideea e in caz ca esti la drum si ramai fara lichid de racire, ca sa nu-ti ia foc motorul, completezi acel rezervor cu apa demineralizata, pana la limita MAX.

Si eu am aceeasi problema, doar ca stiu cauza: Pompa de racire fisurata (merita sa te uiti la ea, cand ai ocazia).

Numai bine!


--------------------
Renault Clio Symbol 2 2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 16 Apr 2008, 14:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




nu se pune niciodata antigel nediluat! pt temperaturile din tara noastra 50/50 este un dozaj bun apa antigel!


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Apr 2008, 14:43
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Stai putin ca am impresia ca s-a inteles gresit. Glaceol sau Glacelf nediluat atunci nu antigel ... de ce ? pai simplu ... pe el scrie ca daca-l pui asa cum e rezista la -32grade parca ... la Tg.Mures au fost ierni cu -25 -27 grade ... astfel ca eu as merge pe nediluat ... sau la un schimb complet 1L apa distilata si restul de vreo 3 doar antigel smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CJ-09-GMI
post 17 Apr 2008, 21:21
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 April 08




ok...in primul rand vreau sa va multumesc pentru ajutor biggrin.gif pana acum toate bune si frumoase..am facut aerisirea , am completat cu Glaceol , consumul clar ca a scazut...ramane de vazut cum evolueaza...am sa verific zilnic nivelul...sper sa nu mai am probleme..inca odata merci:D


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 - CJ-09-GMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CJ-09-GMI
post 22 Apr 2008, 10:05
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 April 08




Ieri am facut un drum mai lung si am observat ca desi lichidul antigel din vasul de expansiune este in limitele normale se vede clar ca a"fiert"...a dat afara pe la capac....in mod cert nu am pus mai mult lichid decat trebuie...care ar putea fi cauza?


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 - CJ-09-GMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Apr 2008, 10:14
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu trebuie sa fiarba ca sa iasa prin capac ... dopul are supapa ... si daca aerisirea atunci cand ai adaugat lichid nu s-a facut 100% sa zicem, aerul a mai iesit ... si cand iese cu presiune ... ce sa mai: oala sub presiune cu dop din ala supapa ... aer+lichid ...

Mai mergi mai verifica ... smile.gif ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 22 Apr 2008, 17:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




...este pompa de apa, din ceea ce spui ... tocilar.gif ...

This post has been edited by TRANCA: 22 Apr 2008, 17:39


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Apr 2008, 19:37
Post #17


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Exact, si eu zic ca e de la pompa de apa...iar lichidul pierdut tot din cauza pompei.
Trebuie sa te uiti cu atentie in perimetru pompei sa vezi daca exista pierderi...accesul nu-i ideal dar cu o sursa de lumina se poate vedea.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Jun 2008, 09:54
Post #18


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@CJ-09-GMI ... cum mai stau lucrurile ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 5 Jun 2008, 18:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




...s-a evaporat?..


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CJ-09-GMI
post 14 Aug 2008, 00:13
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 9 April 08




imi cer scuze..am fost plecat din tara o perioada...nu prea am mai avut timp de replyuri....este ok...nu mai pierde antigel..dar...totusi...ciudata chestie , nu-i asa???


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 - CJ-09-GMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mef15to
post 23 Jul 2011, 13:11
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 October 10
From: www.projamz.com




ieri am patit o treaba dubioasa vis-a-vis de vasul de expansiune (cel putin pt mine care nu prea le am) smile.gif
mergeam linistit catre casa cand dintr-o data observ abur iesind de sub capota... trag pe dreapta, ridic capota si observ ca imi iesea tot antigelul pe undeva pe sub vasul de expansiune cu o presiune foarte mare. ce-i drept motorul era cam incins cand am ridicat capota dar am mers cam 10 km cu masina in ziua respectiva...
in prima instanta am incercat sa desfac capacul vasului (altceva nu stiam ce sa fac) dar cum a prins putin aer a inceput sa bage antigel inapoi in vas prin furtunul din dreapta cu presiune la fel de mare, moment in care m-am speriat si l-am strans la loc.
In 2 minute s-a linistit, bineinteles tot lichidul a curs pe langa roata in jos si cam atat...
acum masina e in fatza la renault pana luni...
ceva grav? aveti idei? unsure.gif

PS: renault megane 2, 1.6, 2004

This post has been edited by mef15to: 23 Jul 2011, 13:12


--------------------
Renault Megane 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 23 Jul 2011, 13:59
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




La tine este posibil sa fie termostatul blocat.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 23 Jul 2011, 15:10
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




QUOTE(mef15to @ 23 Jul 2011, 13:11)
in prima instanta am incercat sa desfac capacul vasului
*



sa nu mai incerci sa faci prostia asta cand apa e fiarta si sub presiune

daca e doar termostatu blocat se schimba
poate s-a spart vasul sau vre-un furtun
nu ti-a indicat in bord temperatura crescuta? daca se bloca termostatul trebuia sa iti creasca temperatura la apa. poate sa nu iti indice daca s-a stricat senzorul de temperatura.


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mef15to
post 23 Jul 2011, 15:58
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 October 10
From: www.projamz.com




ce-i drept nu am fost atent la bord daca e ridicata temperatura dar sa speram ca era.
masina o luasem de la service cu 2 ore inainte unde mi-au schimbat ceva cablaj la motor... acum luni o sa aflu exact ce s-a intamplat si revin... wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 08:07
Dacia