Ajutor probleme cu un twingo
![]() ![]() ![]() |
Ajutor probleme cu un twingo
lucian15a |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo c06 frepk
1997
|
|||
BeastTwingo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 27 May 08 From: Sibiu ![]() |
la problema cu indicatul eronat al sistemului digital al bordului am avut si eu probleme ... imi indica viteza de 155 de km la ora ... cand eu mergeam cu 60 .. sau ajungea la 0 km brusc fara nici o ritmicitate... era pur si simplu haotic ... dar din cate am vazut ca dupa cateva plinuri se reseteaza ceva pe la bord si nu o sa`ti mai faca probleme ...
deci problema asta fa fi ok in 1 luna maxim ... daca folosesti masina constant si nu te zgarci la un plin ca este doar 120 de ron ... te asigur ca isi va reveni problema cu afisajul eronat ... si am am avut probleme si cu indicatorul de benzina ... asa ca stai linistit, doar sa stii cam cata benzina ai tot timpul in rezorvor , rezerva din cate am observat la masina mea este de 7 litri , deci ai o marja mare de apreciere! in schimb cu cealalta problema ... nu te pot ajuta, dar sunt useri foarte buni ai acestui forum care te pot satisface si pe tine ... drumuri bune, fara reparatii si incidente neplacute! sa o stapanesti sanatos |
--------------------
Renault
Twingo
2001 1.2
- SB 26 YRY
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Salutare lucian15a si bine ai venit. Sa stapanesti sanatos masinuta si sa te bucuri de ea fara nici un incident.
In primul rand: "chilometraj" se scrie in realitate kilometraj. In al 2-lea rand sa tii minte, NICIODATA sa nu mai speli motorul pe exterior cu apa - sau jet de apa (o stergere atenta cu carpa umeda este deajuns). Nimeni nu recomanda spalarea motorului iar chestia asta este foarte daunatoare motorului + sistemelor de injectie (calculator, senzori, corp clapeta). Chestia cu lipsa de putere poate implica o problema generata de apa ce a fost aruncata pe acolo (sunt multe probleme posibile, asa ca nu pot cu exactitate sa dau un verdict). Am vazut calculator de injectie schimbat din cauza spalarii - se oxidase un pin de la conectorul de pe computer, apoi la un moment dat, acel pin sa rupt. Bord electronic toate Twingo-urile au (indiferent de an si motorizare). Pe partea cu exactitatea indicarii nivelului de benzina face parte din ciclul "asa face toate", sa mai discutat pe forum si nu prea ai ce sa ii faci: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=123...dpost&p=1518999 This post has been edited by bubu782001: 14 Apr 2009, 09:38 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
lucian15a |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 April 09 ![]() |
macar un sfat ceva ce sa fac , sa o las la uscat ca nevastamea ma bate la cap cu masina ei ?
|
--------------------
renault
twingo c06 frepk
1997
|
|
renotgo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Lipsa de putere poate fi datorata alimentarii insuficiente cu benzina si aer ,scanteii slabe la bujii ,ambreiaj uzat ...Pentru a avea o alimentare corecta cu benzina trebuie verificata starea filtrului de benzina ( in cazul tau cred ca exista sub masina) si a pompei de benzina (SERVICE) .Bineinteles ,se verifica si starea injectorului (modelul tau are doar unul ).Filtrul de aer daca este colmatat influenteaza foarte mult puterea motorului si consumul acestuia .In cazul cumpararii unei masini second ,prima data (inainte sau dupa spalarea acesteia ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Sal!Eu yic sa incepi cu ce i mai simplu adica scoti toate mufele daca le stii pe toate,veyi ca sunt si dupa motor ,le lasi sa se usuce bine apoi le dai cu spr de contacte.Daca nu se reyolva problema trecio la sistemul de alimentare,bujii etc.Bafta!!!
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
renotgo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Sa nu uitam capacul decoului ...se scoate ,se verifica starea lui (de catre un priceput) se curata .S-a mai intamplat ,tot unui Twingo model vechi ...condensul a fost cauza atunci ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
lucian15a |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 April 09 ![]() |
multumesc de sfaturi ,mufele de dupa motor nu le stiam dar o sa le caut , merita sa pun masina pe un tester ?
|
--------------------
renault
twingo c06 frepk
1997
|
|
renotgo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Sigur ! Verifica ,schimba daca este cazul si-apoi stai linistit !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
lucian15a |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 April 09 ![]() |
am fost azi la service-uri care au tester si masina nu are nici un bai cica , am schimbat din nou consumabilele , am verificat cu un barometru presiunea benzinei si culmea totul este bine , dar surpriza masina tot nu merge . am fost la un mecanic ambreaj si motor in stare excelenta ,la electrician totul este bine dar masina tot nu merge sunt disperat va rog dati-mi idei de ce sa mai leg , apropos masina nu are delcou ,intrebare ore masina poate sa stea in relanti normal si sa fie afectat injectorul ?
![]() |
--------------------
renault
twingo c06 frepk
1997
|
|
renotgo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Daca nu are delcou ...inseamna ca ai motor cu injectie multipunct .Motorul are cap. cilindrica 1150 cmc sau 1239 cmc ...? Poate fi catalizatorul infundat ...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by renotgo: 15 Apr 2009, 20:45 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
lucian15a |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 April 09 ![]() |
si eu ma gandeam ca evacuarea sa fie problema , culmea ca are putere motorul la pornire si apoi moare daca apas brusc aceleratia , cred ca este infundat ori filtrul din toba ori catalizatorul , maine de dimineata ma ocup de asta , pana atunci iti multumesc de intentie si de sprijin macar moral , daca cumva iti mai vine vreo idee sau iti mai aduci aminte de cate ceva ce mar putea ajuta te rog sa-mi impartasesti ideile tale , ca vad ca pe un posesor de twingo este mai priceput decat toti asa zisi " meseriasi" di service-uri , iti multumesc inca o data
![]() 15 Apr 2009, 20:56: apropo la twingo catalizatorul la cati km se schimba ? sau se curata ma rog? ![]() This post has been edited by lucian15a: 15 Apr 2009, 20:56 |
--------------------
renault
twingo c06 frepk
1997
|
|
renotgo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Catalizatorul se schimba cand se uzeaza complect ,de curatat ...poti sa-l "cureti" pacurgand cativa km cu motorul turat ,mai turat decat de obicei ,sa zicem ...120 km /h cu treapta a 4-a .
![]() Apropos ,"meseriasii" practica meseria doar pentru a castiga niste bani ...daca ar fi fost printre ei si pasionati care sa combine interesul material cu pasiunea ...lucrurile ar fi stat altfel prin service-urile noastre ... ![]() This post has been edited by renotgo: 15 Apr 2009, 21:10 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
filipt |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 February 12 ![]() |
cum ai rezolvat? era cumva bobina de inductie?\
|
--------------------
renault
twingo
2003 1.2 16v 75 cp
|
|
razvan_smart |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 30 July 10 ![]() |
Fix aceeasi problema la masina din semnatura. A intrat apa la bobinele de inductie. Din fericire la mine nu s-a ars niciuna. Am stat si am uscat cu feonul cateva ore si gata. Tot asa, uneori mergea, uneori nu. Eu sunt aproape sigur ca asta e si la tine.
|
--------------------
Renault
Laguna
1998/ RXE
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
Vezi ca busonul de benzina are un ventil care daca se infunda face vid in rezervor,scoate busonul si mergi putin fara el vezi ce se intampla,eu unu am patit chestia asta si mi am dat seama dupa faptul ca de fiecare data cand alimentam cu benzina la peco si desfaceam busonul facea un fasait asemanator celui in care deschizi o sticla de suc acidulat sau de apa minerala carbogazoasa.Am rezolvat problema cu o gaura in buson cu un burghiu f subtire.
|
--------------------
Renaut
twingo
2001
- IS 06 TIK
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Am avut aproape aceeasi problema ca si tine in schimb la mine se mai si oprea motorul cand incercam sa o turez mai tare sau chiar si in mers sa zicem la 40 km/h mi se oprea motorul. Problema la mine a fost de la pompa de benzina. Incearca sa identifici furtunele de tur, retur si vezi daca pompa baga destula benzina... cel putin la a mea asa mi-am dat seama ca e pompa dusa...
|
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#18
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Topicul este din 2009
![]() |
--------------------
Twingo
C064
1995
- DE BUCURESTI Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:54 |