Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ajutor probleme cu un twingo

lucian15a
post 14 Apr 2009, 01:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 April 09




buna ziua , sunt un proaspat detinator de twingo din 1997 si sun un pic suparat . de ce ? iata de ce va cer disperat ajutorul . Am fost pana in Austria dupa un twingo din 1997 pe care l-am adus acasa fara probleme cu consum mic ,si cu viteza mare in medie 140 km la ora . Fiind foarte migalos , mi-am scos tot ce era de scos din masina si mi-am facuto bec . Dupa aceea am decis sa imi dichisesc si motorul asa ca l-am spalat ,pe exterior. Dupa ce l-am spalat l-am lasat la uscat vreo 4-5 ore dupa care l-am pornit , nici o problema , totul functiona fara greseala dar in mamentul cand seara am decis sa fac o mica plimbare au intervenit niste probleme ,masina nu vrea sa se acelereze suficient incat sa plec cu ea de pe loc ,in relenti merge foarte bine , dupa ce am incercat de mai multe ori m-am lasat pagubas . A doua zii de dimineata am scos niste contacte le-am bagat la loc si dupa aceea masina a pornit si am plecat cu ea , ce am opservat in schimb ca nu imi indica corect nivelul de benzina ( am bord electric , cu chilometraj numeric ) dupa ce am circulat doua zile fara probleme in seara asta problema a reaparut dupa ce nu trecusera doua ore de cand venisem din oras , aceeasi problema dar am observat ca daca apas usor aceleratia si schimb vitezele mai repede masina totusi prinde si 60km/ora iar la un moment dat isi revine dupa ce ajung cu ea la 70km/ora ,trag pe dreapta o las in relanti dupa care plec cu ea de pe loc fara prebleme . Daca opresc motorul si il repornesc reapare problema , masina parca nu are putere . in cazul nivelului de benzina am 10 punctulete verzi ppe ceas eu cand sa aprins becul am pus vreo 6 litri si mi-a urcat 3 puncte verzi dupa care am mai bagat inca 10 litri si sa mai urcat inca un punct verde . ce am observat este ca am 3 puncte verzi merg cu masina scade un punct verde fac vreo 100 de km si ramane tot la doua puncte verzi , in momentul in care opresc masina si o repornesc nu se mai aprinde doar punctul portocaliu ( becul de benzina ) are vreo problema una cu cealalta sau ce sa fac am nevoie de masina ca de aer si nu vrea sa mearga de pe loc asa cum ar trebui ce sa fac ? Va multumesc anticipat pt ajutor , astept raspunsurile voastre


--------------------
renault twingo c06 frepk 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeastTwingo
post 14 Apr 2009, 06:10
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 27 May 08
From: Sibiu




la problema cu indicatul eronat al sistemului digital al bordului am avut si eu probleme ... imi indica viteza de 155 de km la ora ... cand eu mergeam cu 60 .. sau ajungea la 0 km brusc fara nici o ritmicitate... era pur si simplu haotic ... dar din cate am vazut ca dupa cateva plinuri se reseteaza ceva pe la bord si nu o sa`ti mai faca probleme ...
deci problema asta fa fi ok in 1 luna maxim ... daca folosesti masina constant si nu te zgarci la un plin ca este doar 120 de ron ...
te asigur ca isi va reveni problema cu afisajul eronat ... si am am avut probleme si cu indicatorul de benzina ... asa ca stai linistit, doar sa stii cam cata benzina ai tot timpul in rezorvor , rezerva din cate am observat la masina mea este de 7 litri , deci ai o marja mare de apreciere!

in schimb cu cealalta problema ... nu te pot ajuta, dar sunt useri foarte buni ai acestui forum care te pot satisface si pe tine ...


drumuri bune, fara reparatii si incidente neplacute!

sa o stapanesti sanatos


--------------------
Renault Twingo 2001 1.2 - SB 26 YRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Apr 2009, 09:32
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Salutare lucian15a si bine ai venit. Sa stapanesti sanatos masinuta si sa te bucuri de ea fara nici un incident.
In primul rand: "chilometraj" se scrie in realitate kilometraj.
In al 2-lea rand sa tii minte, NICIODATA sa nu mai speli motorul pe exterior cu apa - sau jet de apa (o stergere atenta cu carpa umeda este deajuns).
Nimeni nu recomanda spalarea motorului iar chestia asta este foarte daunatoare motorului + sistemelor de injectie (calculator, senzori, corp clapeta). Chestia cu lipsa de putere poate implica o problema generata de apa ce a fost aruncata pe acolo (sunt multe probleme posibile, asa ca nu pot cu exactitate sa dau un verdict). Am vazut calculator de injectie schimbat din cauza spalarii - se oxidase un pin de la conectorul de pe computer, apoi la un moment dat, acel pin sa rupt.
Bord electronic toate Twingo-urile au (indiferent de an si motorizare).
Pe partea cu exactitatea indicarii nivelului de benzina face parte din ciclul "asa face toate", sa mai discutat pe forum si nu prea ai ce sa ii faci: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=123...dpost&p=1518999

This post has been edited by bubu782001: 14 Apr 2009, 09:38


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian15a
post 14 Apr 2009, 17:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 April 09




macar un sfat ceva ce sa fac , sa o las la uscat ca nevastamea ma bate la cap cu masina ei ?


--------------------
renault twingo c06 frepk 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 14 Apr 2009, 17:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Lipsa de putere poate fi datorata alimentarii insuficiente cu benzina si aer ,scanteii slabe la bujii ,ambreiaj uzat ...Pentru a avea o alimentare corecta cu benzina trebuie verificata starea filtrului de benzina ( in cazul tau cred ca exista sub masina) si a pompei de benzina (SERVICE) .Bineinteles ,se verifica si starea injectorului (modelul tau are doar unul ).Filtrul de aer daca este colmatat influenteaza foarte mult puterea motorului si consumul acestuia .In cazul cumpararii unei masini second ,prima data (inainte sau dupa spalarea acesteia ... smile.gif ) se schimba consumabilele ...printre acestea se afla la loc de cinste bujiile .Consumabile - filtre aer-benzina-ulei ,bujii ,ulei motor-cutie,placute-saboti frana ,cauciucuri daca este cazul ...Distributia n-am mai pus-o pentru ca masina ta este prevazuta cu lant la acest capitol si acesta se schimba mai rar ,cand da semne "sonore" ca-i "obosit".Sper ca ti-am fost de folos ! Sa stapaniti sanatosi masina si ...atentie la intretinerea acesteia ...! Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 14 Apr 2009, 18:16
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Sal!Eu yic sa incepi cu ce i mai simplu adica scoti toate mufele daca le stii pe toate,veyi ca sunt si dupa motor ,le lasi sa se usuce bine apoi le dai cu spr de contacte.Daca nu se reyolva problema trecio la sistemul de alimentare,bujii etc.Bafta!!!


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 14 Apr 2009, 18:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Sa nu uitam capacul decoului ...se scoate ,se verifica starea lui (de catre un priceput) se curata .S-a mai intamplat ,tot unui Twingo model vechi ...condensul a fost cauza atunci ...


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian15a
post 14 Apr 2009, 18:27
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 April 09




multumesc de sfaturi ,mufele de dupa motor nu le stiam dar o sa le caut , merita sa pun masina pe un tester ?


--------------------
renault twingo c06 frepk 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 14 Apr 2009, 18:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Sigur ! Verifica ,schimba daca este cazul si-apoi stai linistit ! up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian15a
post 15 Apr 2009, 19:36
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 April 09




am fost azi la service-uri care au tester si masina nu are nici un bai cica , am schimbat din nou consumabilele , am verificat cu un barometru presiunea benzinei si culmea totul este bine , dar surpriza masina tot nu merge . am fost la un mecanic ambreaj si motor in stare excelenta ,la electrician totul este bine dar masina tot nu merge sunt disperat va rog dati-mi idei de ce sa mai leg , apropos masina nu are delcou ,intrebare ore masina poate sa stea in relanti normal si sa fie afectat injectorul ? sad.gif


--------------------
renault twingo c06 frepk 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 15 Apr 2009, 20:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Daca nu are delcou ...inseamna ca ai motor cu injectie multipunct .Motorul are cap. cilindrica 1150 cmc sau 1239 cmc ...? Poate fi catalizatorul infundat ... nedumerire.gif Un motor functioneaza perfect atunci cand alimentarea cu benzina este perfect dozata ,cand aprinderea este in perfecta stare ,cand evacuarea se face corespunzator ,cand admisia de aer se face fara probleme ,cand motorul in sine este in stare foarte buna . In cazul tau ... nedumerire.gif ...daca spui ca ai verificat-o la service si totu-i in regula ...nu stiu ce sa-ti spun ,o rezolvare trebuie sa existe ...! unsure.gif

This post has been edited by renotgo: 15 Apr 2009, 20:45


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian15a
post 15 Apr 2009, 20:52
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 April 09




si eu ma gandeam ca evacuarea sa fie problema , culmea ca are putere motorul la pornire si apoi moare daca apas brusc aceleratia , cred ca este infundat ori filtrul din toba ori catalizatorul , maine de dimineata ma ocup de asta , pana atunci iti multumesc de intentie si de sprijin macar moral , daca cumva iti mai vine vreo idee sau iti mai aduci aminte de cate ceva ce mar putea ajuta te rog sa-mi impartasesti ideile tale , ca vad ca pe un posesor de twingo este mai priceput decat toti asa zisi " meseriasi" di service-uri , iti multumesc inca o data smile.gif

15 Apr 2009, 20:56:
apropo la twingo catalizatorul la cati km se schimba ? sau se curata ma rog? dry.gif

This post has been edited by lucian15a: 15 Apr 2009, 20:56


--------------------
renault twingo c06 frepk 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 15 Apr 2009, 21:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Catalizatorul se schimba cand se uzeaza complect ,de curatat ...poti sa-l "cureti" pacurgand cativa km cu motorul turat ,mai turat decat de obicei ,sa zicem ...120 km /h cu treapta a 4-a . up.gif

Apropos ,"meseriasii" practica meseria doar pentru a castiga niste bani ...daca ar fi fost printre ei si pasionati care sa combine interesul material cu pasiunea ...lucrurile ar fi stat altfel prin service-urile noastre ... wink.gif

This post has been edited by renotgo: 15 Apr 2009, 21:10


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
filipt
post 7 Feb 2012, 16:50
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 February 12




cum ai rezolvat? era cumva bobina de inductie?\


--------------------
renault twingo 2003 1.2 16v 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_smart
post 7 Feb 2012, 17:11
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 30 July 10




Fix aceeasi problema la masina din semnatura. A intrat apa la bobinele de inductie. Din fericire la mine nu s-a ars niciuna. Am stat si am uscat cu feonul cateva ore si gata. Tot asa, uneori mergea, uneori nu. Eu sunt aproape sigur ca asta e si la tine.


--------------------
Renault Laguna 1998/ RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 7 Feb 2012, 20:32
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Vezi ca busonul de benzina are un ventil care daca se infunda face vid in rezervor,scoate busonul si mergi putin fara el vezi ce se intampla,eu unu am patit chestia asta si mi am dat seama dupa faptul ca de fiecare data cand alimentam cu benzina la peco si desfaceam busonul facea un fasait asemanator celui in care deschizi o sticla de suc acidulat sau de apa minerala carbogazoasa.Am rezolvat problema cu o gaura in buson cu un burghiu f subtire.


--------------------
Renaut twingo 2001 - IS 06 TIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DarkTempTatiOnN
post 7 Feb 2012, 21:51
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 15 October 11
From: Bacau




Am avut aproape aceeasi problema ca si tine in schimb la mine se mai si oprea motorul cand incercam sa o turez mai tare sau chiar si in mers sa zicem la 40 km/h mi se oprea motorul. Problema la mine a fost de la pompa de benzina. Incearca sa identifici furtunele de tur, retur si vezi daca pompa baga destula benzina... cel putin la a mea asa mi-am dat seama ca e pompa dusa...


--------------------
Renault Twingo 1996 C3G - BC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 11 Feb 2012, 22:15
Post #18


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Topicul este din 2009 wink.gif


--------------------
Twingo C064 1995 - DE BUCURESTI
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 02:54
Dacia