Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ajutor - eroare DF113, Probleme pornire

Dafin474
post 29 Jun 2012, 10:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 June 12




"Salut prieteni" . Rog sa ma ajute cineva. Clio 1.5 dci , 2002 . La verificare cu testeru` apare eroarea ce nu se sterge: DF113 circuitul senzorului de presiune de racire scurt circuit la pamant. Daca stie cineva unde este pozitionat senzoru` asta. Multumesc!


--------------------
renault clio 1.5 dci 2002 B/BB07/CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 29 Jun 2012, 23:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




S'ar putea sa te ajute acest topic.
http://www.reno.ro/ajutorrr-cod-eroare-DF113-t209038.html
Bafta !!!


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dafin474
post 30 Jun 2012, 06:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 June 12




Multumesc ady24. n-am reusit sa descopar nimik . oricum ms de ajutor. sa ne mearga motoarele, ceau ceau


--------------------
renault clio 1.5 dci 2002 B/BB07/CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Jun 2012, 09:46
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Este vorba de:"senzor presiune fluid refrigerent" si il gasesti pe conducta de aluminiu prin care circula freon--prin jurul radiatorului.
Cauta ca este descris detaliat pe forum.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dafin474
post 1 Jul 2012, 06:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 June 12




Multumesc espacern. L-am gasit , niciun rezultat, am descoperit ca pompa de inalta nu deschide, am desfacut conducta de iesire din din ea si nu da cu motorina nicicum. Deci la injectoare nu ajunge motorina. Acum solutia e sa cumpar o pompa de injectie. Ms mult , tinem legatura, ceau, ceau.


--------------------
renault clio 1.5 dci 2002 B/BB07/CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 1 Jul 2012, 07:51
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




QUOTE(Dafin474 @ 1 Jul 2012, 06:52)
Multumesc espacern. L-am gasit , niciun rezultat, am descoperit ca pompa de inalta nu deschide, am desfacut conducta de iesire din din ea si nu da cu motorina nicicum. Deci la injectoare nu ajunge motorina. Acum solutia e sa cumpar o pompa de injectie. Ms mult , tinem legatura, ceau, ceau.
*


Este putin probabil sa fie pompa defecta.Verifica conducta de tur de la rezervor la pompa de amorsare si de la aceasta la pompa de injectie.Se dezamorseaza pt. ca trage aer pe undeva.Vezi ca cele doua conducte(tur si retur)sunt clipsate in capacul de plastic de la distributie si daca se desprind de acolo, freaca de cureaua de accesorii pana se vor reteza.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci 2004-BB08EF - B02VHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dafin474
post 1 Jul 2012, 19:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 June 12




vali_mester am controlat instalatia de alimentare , e in regula, am desfacut conducta ce merge de la pompa la distribuitor si nu iese pic de motorina, am pus contacu` , i-am dat cheie si nimic. Am ajuns la concluzia ca pompa de inalta e de vina , ori pompa de alimentare. Mai am o incercare de facut. Daca pompa de alimentare e de vina , pe alimentare e o pompa manuala . Ii dau cheie si altcineva da la pompa manuala. Ce parere ai? Daca mai ai si tu vreo idee zi-mi te rog. Multumesc mult .In cazu` in care descopar ceva am sa postez, poate asa reusim sa mai eliminam din mecanici astia ce stiu tot si nu repara nimik , ba mai si strica cei bun. ceau ceau


--------------------
renault clio 1.5 dci 2002 B/BB07/CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 1 Jul 2012, 21:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Nu ai pompa separata de transfer,in pompa care o vezi(cea invartita de cureaua de distribuie)se afla si pompa de joasa,aceea care trage motorina din rezervor,cat si pompa de inalta ce trimite combustibilul la injectoare.Bafta.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dafin474
post 14 Jul 2012, 07:13
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 June 12




Salut prieteni. Poate stie , poate a auzit cineva, care sa fie cauza de ce pompa de injectie nu scoate pic de motorina. Am desfacut senzoru` de presiune (ala ce e montat pe pompa) l-am suflat ,curatat (nu am gasit nimik in el , pilitura ori altceva), am verificat instalatia de alimentare (nimik ce ar putea face probleme) , am verificat ,daca pompa e pusa la semnele din fabrica si corespund. Nu stiu ce sa-i poate ma mai ajutati voi cu ceva idei pareri. Multumesc anticipat .


--------------------
renault clio 1.5 dci 2002 B/BB07/CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 14 Jul 2012, 11:49
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Poate ne spui cum ai ajuns de la eroare DF113(senzor de presiune freon) la senzorul de presiune pompa injectie.Senzorul de presiune freon este legat la UCH(eu am masurat tensiunea pe mufa cu 3 pini si este de 5V pe unul din pini,tensiune care vine de la calculator)Daca aceasta tensiune este pusa la masa poate sa blocheze UCH.Incearca sa scoti mufa din senzorul presostatic.Eu am bagat mana pe sub bara,am scos mufa si am tras-o afara prin grila de la bara.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci 2004-BB08EF - B02VHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dafin474
post 16 Jul 2012, 09:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 June 12




Salut vali_mester.Nu stiu care e si unde se afla senzoru` presostatic. Zi-mi te rog pe une se afla. Mersi mult !


--------------------
renault clio 1.5 dci 2002 B/BB07/CLIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 16 Jul 2012, 13:42
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Senzorul pt.presiune freon se afla in partea stg.jos la nivelul inferior al radiatorului de racire.(stg.cum te uiti din fata,in dreptul distributiei)Este pe o conducta din aluminiu care vine la radiatorul ac aflat pe radiatorul de racire apaIl vezi de sus,mufa are o clema,tragi de ia in lateral si misti in acelasi timp de mufa tragand de ia in sus.)

This post has been edited by vali_mester: 16 Jul 2012, 13:45


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci 2004-BB08EF - B02VHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addyd
post 24 Jul 2012, 12:02
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 1 November 10




la mine e in partea celalata deasupra colectorului de freon si are o mufa cu 3 fire


--------------------
Renault Clio 2004 1.5dci - db06aaa
...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:29
Dacia