Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aerul conditionat merge intermitent, sa fie doar de la caldura?

paul_p
post 7 Aug 2010, 23:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




De la un timp, la masina sotiei - un Clio III cu motor de 1,2 16V, am observat ca aerul conditionat merge cu intermitente.
Daca stau pe loc nu mai baga aer rece decat daca o tin accelerata. Si in mers se opreste destul de frecvent aerul conditionat. Merge cateva minute, se opreste, iar porneste.
Cand zic ca se opreste aerul conditionat ma refer la faptul ca aerul bagat nu mai este rece. Deci baga aer, dar nu mai e racit.

Sa fie doar din cauza temperaturii exterioare ridicate, sau are masina o problema?

This post has been edited by paul_p: 8 Aug 2010, 00:05


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Aug 2010, 02:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Vezi sa nu ai scazuta presiunea in sistemul AC.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G L G
post 8 Aug 2010, 08:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 25 July 08
From: CONSTANTA




Am patit acelasi lucru acum 2 ani. Au stat doctorii pe langa masina 4 ore. Au reincarcat instalatia de 2 ori si degeaba. Baga bine cat era motorul rece. Pana la urma au descoperit o siguranta arsa de la ventilatorul de pe radiatorul de la AC. Vezi ca este o cutie cu sigurante mai mari in fata bateriei cu un capac negru lat de vreo 3-4 cm si lunga de cam 20 cm.


--------------------
RENAULT CLIO 3; 2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3. - CT O6 XXX
http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 8 Aug 2010, 08:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Confirm, este din cauza presiunii freonului. Asa se intampla cand presiunea este prea mare sau prea mica. In ambele cazuri se intrerupe. Am patit si au cand mergeam la mare acum doi ani. Aveam presiunea mare. Am oprit si am apasat pe una din supapele instalatiei si am eliberat putin freon. Dar fara sa-mi dau seama ce am facut. Apoi a mers constant. incarcasem instalatia si desteptul de acolo a bagat prea mult freon. Verifica si se rezolva. Depinde daca ai intervenit de curand la instalatie si cum. Numai bine!


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 8 Aug 2010, 11:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Mentionez ca nu s-a umblat niciodata la freon. Deci nu are de unde sa fie mai mult freon. Poate doar sa se fi pierdut ceva freon. Masina are 2 ani si doar vreo 11.000 km.

Am fost acum la masina si am masurat toate sigurantele pe care le-am gasit. Langa baterie am gasit o siguranta de 30A si una de 50A. In dreapta volanului am mai gasit niste sigurante. Toate erau bune.

M-am uitat sa vad daca functioneaza electroventilatorul. Cu motorul rece electroventilatorul nu se invatre. Cum pornesc aerul conditionat, incepe imediat sa se invarta.

This post has been edited by paul_p: 8 Aug 2010, 11:43


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 8 Aug 2010, 11:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Daca nu s-a umblat niciodata, ar cam fi cazul sa o faci. Bineanteles ca porneste, dar daca nu are presiunea normala, se opreste la temperaturi mai ridicate. Intelege si fa o verificare.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 8 Aug 2010, 11:49
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




O sa verific si freonul probabil, insa trebuie sa merg la un service, nu o pot face singur smile.gif.

Cate electroventilatoare sunt la Clio? In afara de cel din compartimentul motor, mai exista un alt electroventilator pentru aerul conditionat?

Stie cineva pe undeva un manual de service pentru Clio III?


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 8 Aug 2010, 11:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Nu are treaba electroventilatorul. Ai unul, nu doua. La tine este treaba simpla de care nu trebuie sa iti faci probleme. Doar un om care se pricepe, atat.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G L G
post 8 Aug 2010, 15:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 25 July 08
From: CONSTANTA




QUOTE(paul_p @ 8 Aug 2010, 12:32)
... Langa baterie am gasit o siguranta de 30A si una de 50A.
..
*


La mine sunt 4, si una dintre ele ara arsa.
Imagine0592.jpg ( Size: 507.03k ) Number of downloads: 1487
Imagine0593.jpg ( Size: 536.35k ) Number of downloads: 1570


--------------------
RENAULT CLIO 3; 2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3. - CT O6 XXX
http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 8 Aug 2010, 15:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... daca era siguranta arsa, nu mai mergea deloc, si nu mai aveai aer rece ioc ...

... poti citi aici referitor la "intreruperi dese ale AC"

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=756...dpost&p=2555681

...dupa cum a spus deja si @CRY 79, in principal cred ca ai lipsa la capacitate freon in instalatia AC si astfel la calduri mari, cand ii trebuie o cantitate mai mare de comprimat, nu are de unde, si astfel scade sub 2 atm, de unde si decuplarile compresorului de AC ...

This post has been edited by TRANCA: 8 Aug 2010, 15:59


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G L G
post 8 Aug 2010, 16:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 25 July 08
From: CONSTANTA




Daca nu as fi patit acest fenomen nu ma bagam numai asa ca sa-mi dau cu parerea. Cat era motorul rece si foarte cald in masina baga aer normal. In mers la peste 40 km/h iarasi baga. Cand opream la semafor nu mai baga aer rece. Avand clima data pe automat nu aparea nici o anomalie pe afisajul din bord. Imi arata ca AC-ul este pornit. Deci se oprea numai cand motorul scadea din turatie sau in mers nu avea suficienta racire la radiatorul de freon. Concluzia dupa 4 ore de plimbat pe langa masina ca a fost o siguranta arsa din cele 4 din fata bateriei.


--------------------
RENAULT CLIO 3; 2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3. - CT O6 XXX
http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_costel
post 8 Aug 2010, 18:08
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 18 November 07
From: Bucuresti




Exact asa am patit si eu cu Modus-ul meu cu acelasi motor si era din cauza mufei de la electroventilator (GMV) care iesise.


--------------------
renault modus 2005 1,2 dinamyque - h 593 r
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radubcr
post 16 Aug 2010, 08:56
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 July 08
From: Bucuresti




Am si eu aceeasi problema. Am fost in doua service-uri Renault din Bucuresti -sa le spunem S si M- si mi-au spus ca totul e in regula, doar o siguranta arsa pe care au schimbat-o. Dar asta nu a rezolvat nimic. Astazi vreu sa-mi fac programare din nou pentru o vizita in service pentru ca a inceput sa incinga motorul pana spre rosu de pe la 120km/h (de pe la 2800-3000 rpm in a 5-a) in sus cu AC pornit (daca opresc AC scade temperatura).

16 Aug 2010, 17:57:
Si s-a rezolvat. Au verificat refrigerant - ok. Pe calculator nu a ieșit nimic in neregula.
De fapt, spațiul dintre radiatoare era plin de noroi întărit. Într-adevăr, in urma cu un an jumate am trecut printr-o mare balta de noroi care s-a pietrificat pe GMV si l-a stricat.
Se pare ca ramasese noroi si între radiatoare, care in timp a tot strâns murdarie si de aici tot necazul.
Cei de la Meridian au rezolvat totul cu apa, fără sa mai fie nevoie sa mai demonteze ceva smile.gif

Acum AC merge perfect, chiar si cu cele 40 de grade de afara.

This post has been edited by radubcr: 16 Aug 2010, 17:57


--------------------
Renault CLIO III 2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 18 Aug 2010, 09:19
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Offtopic

Ce urmeaza sa intreb eu nu are legatura cu problema initiatorului initial, dar am vazut ca au dat raspunsuri si oameni care se pricep la functionarea ac-ului.

Urmeaza sa imi verific presiunea in sistemul ac si sa completez freonul asa ca intrebarea este mai mult pentru cunostiintele mele generale.

Am inteles ca daca este prea mare sau prea mica presiune sitemul simte asta si decupleaza compresorul.Deasemenea acest lucru se intampla si daca electroventilatorul nu functioneaza si se ajunge la presiune prea mare(mufa iesita, siguranta arsa, etc.).
Totusi este posibil sa existe putina presiune in sistem dar nu indeajuns de putina presiune cat sa se opreasca din functionare si acest lucru sa se manifesteze in faptul ca aerul racit nu este indeajuns de rece? Asta patesc eu, aerul racit nu este foarte rece si este in flux constant. Intreb pentru ca daca totusi este presiune prea mica si am senzorul care citeste ecest lucru stricat, banuiesc, s-ar manifesta in acest fel ....


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oroles2011
post 28 Jun 2011, 20:47
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 June 11




QUOTE(paul_p @ 7 Aug 2010, 23:14)
De la un timp, la masina sotiei - un Clio III cu motor de 1,2 16V, am observat ca aerul conditionat merge cu intermitente.
Daca stau pe loc nu mai baga aer rece decat daca o tin accelerata. Si in mers se opreste destul de frecvent aerul conditionat. Merge cateva minute, se opreste, iar porneste.
Cand zic ca se opreste aerul conditionat ma refer la faptul ca aerul bagat nu mai este rece. Deci baga aer, dar nu mai e racit.

Sa fie doar din cauza temperaturii exterioare ridicate, sau are masina o problema?
*


Cum ai rezolvat problema? Ce era de fapt? Prin acelasi lucru trec si eu acum. Vor sa dea jos ventilatorul si sa vada deoarece spun ca nu invarte deloc nici cand apesi butonul de AC. Am exact acelasi model de masina, cumparata de noua. Astia de la Renault ne-au vandut niste masini de reparat nu de circulat, avand in vedere ca nu am mai mult de 27000 km la bord.



--------------------
Renault Clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:59
Dacia