Aerisire(purjare) ambreiaj megane 2, 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Aerisire(purjare) ambreiaj megane 2, 1.5 dci
ric26ct |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|||
clr |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca nu e nevoie sa faci nici un fel de pedala? Intreb asta pentru ca mie cand am schimbat ambreiajul mi-au facut purjarea prin metoda pedala.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
19vik |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nevoie de pedala, nici in manual nu scrie asa ceva. Pedala trebuie sa fie ridicata in timpul operatiei.
La 1,6/16v, aerisitorul este de culoare gri (din plastic). Nu e necesar sa scoti sigurantele de tot. Initial siguranta 1 in poza ta, (cea din dreapta cum privesti din fata masinii) este mai ridicata, iar siguranta 2 (cea din stanga) este apasata complet. Siguranta din dreapta se apasa complet iar siguranta din stanga se ridica pana la nivelul la care a fost initial cealalta siguranta (se poate folosi o surubelnita plata medie pentru asta). In acest moment se poate extrage conducta neagra, incet, cu exact distanta dintre cele doua sigurante... manualul zice sa se scoata cu o pozitie... atentie ca nu e bagata prea mult, sa nu o scoateti de tot. Eu am facut operatia cu ocazia inlocuirii lichidului de frana din toata instalatia. Am folosit o seringa de 20ml (mai mare nu am gasit) atasata la furtunul transparent dupa ce incepe sa urce lichidul, pentru a extrage marind astfel viteza de lucru... altfel curge foarte incet si trebuie scosi cel putin 50-60ml pana incepe sa vina lichid curat. Dupa ce vine lichid curat, se reintroduce conducta, se repun sigurantele in pozitia initiala, se apasa pedala de 10-20 de ori si se repeta operatia, nu e de la mine, tot in manual scrie. Scopul este de a improspata cu lichid curat si partea de instalatie de la aerisitor pana la rulmentul de presiune, care in timpul purjarii stagneaza acolo. Asta cu doua sigurante e unul din cele vre-o 3-4 modele de aerisitor, mai exista cu o singura siguranta, fara nici-o siguranta cu aerisitor cu hexagon si filet ca la etriere. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
clr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat si e la a mea de curiozatate. Intr-adevar este gri, cu cele doua sigurante. In schimb este lipsa la apel capacelul de la aerisitor - probabil pierdut cand s-a facut purjarea
![]() Gasesc asa ceva separat? N-as vrea sa stranga mizerie acolo (ceea ce banuiesc ca s-a intamplat deja intr-un an de zile). |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
La ce foloseste purjarea asta? Face pedala sa se apese mai usor sau care ar fi motivul?
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
clr |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
In momentul cand intervii asupra circuitului de ambreiaj (la schimbarea unui element al ambreiajului spre exemplu), datorita interventiei inerente si asupra circuitului hidraulic, in acesta va intra aer. Purjarea are rolul de a scoate aerul din circuit (practi e similar cu purjarea de la sistemul de franare). E o operatie pe care nu o faci practic decat cand intervii asupra ambreiajului, sau cu ocazia schimbului de lichid de frana la X ani.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Hack |
![]()
Post
#7
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
QUOTE(CRY 79 @ 25 Jun 2011, 20:44) QUOTE(19vik @ 21 Jun 2011, 19:10) Scopul este de a improspata cu lichid curat si partea de instalatie de la aerisitor pana la rulmentul de presiune, care in timpul purjarii stagneaza acolo. ![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
aqua |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
maine merg sa schimb si eu lichidul de frana, ar trebui sa fac si la ambreiaj desi nu am avut nicio interventie la el?
chestia cu schimbatul lichidului la ambreiaj se face separat de operatiunea de schimbare lichid de frana? nu inseamna ca automat se schimba si lichidul din ambreiaj? adica trebuie sa spun eu ca vreau si schimbare lichid ambreiaj ? am luat 1 l de DOT4 sper sa ajunga. merci |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
ric26ct |
![]()
Post
#9
|
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
Normal asa ar fi, sa se schimbe tot lichidul, inclusiv cel de pe conductele de frana si ambreiaj. Sunt sevice-uri insa (cele mai multe) unde prefera metoda jecmaneala, adica sa scoata cu seringa lichidul din rezervor si sa puna altul nou si gata, ceia ce nu este normal.
1 litru iti ajunge sigur. |
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|
clr |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am cerut o oferta de schimbare lichid de frana aici pe forum si intr-adevar am primit valori de manopera separate (frane/ambreiaj).
Pe de alta parte, eu pe pe ambreiaj am schimbat tot lichidul din circuit anul trecut cand mi-am schimbat ambreiajul: am cerut special si mi-au schimbat tot lichidul atat de pe circuitul de ambreiaj, cat si din vas pana deasupra conductei care pleaca spre frana. Deci practic lichidul meu la ambreiaj e nou, as putea sa schimb numai la frane. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
stefanarad |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 January 15 ![]() |
Salutare tuturor,
Am achizitionat de curand o laguna 2, 1.9 de 120 CP din anul 2003. A aparut o problema la pedala de ambreiaj, in sensul ca devenea moale si in cele din urma aproape cadea pe podeaua masinii. Am inlocuit cilindrul de ambreiaj de sub pedala intrucat din cel vechi care era uzat pierdeam lichidul de frana. In prezent, cu noua pompa simptomatica e la fel. Dupa un anumit rulaj, pedala se " inmoaie" si e necesar in timpul mersului sa o ridic cu piciorul; sta cat sta...iarasi cade. Am incercat sa aerisesc instalatia de ambreiaj care, din cate am inteles este la T-ul ce comunica cu rulmentul de presiune dar nu am reusit sa desfac piulita , este foarte intzepenita. Am dat cu spray degripant...nimic, nu-si da drumul. Am verificat la T sa vad eventuale urme de scurgere...e curat. Nu reusesc sa-mi dau seama unde e problema. A mai avut cineva problema asta? Cum reusesc sa aerisesc totusi instalatia? E lucrul naibii avand in vedere ca locul este extrem de ingust...merge mai mult pe pipaite iar eu nu am degete de pianist:) Stima Dan |
--------------------
renault
laguna 2
2003
|
|
szaboszr |
![]() ![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 January 17 ![]() |
Va salut colegilor!
Acum 3 saptamani am ramas cu Meganul pe drum... Pedal de ambreiaj pe podea ![]() Mentinez ca inainte sa ma lase pe drum mergea perfect. Poate sa fie de vina aerisirea insufucienta? Sau altceva? Are acest model aerisitor clasic ca la frana? Multumesc de raspuns ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5dci 103cp, 6trepte
- MS16SZR
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Buna , am si eu o problema cu ambreajul, la mine nu merge sa il patinez, ori sta cuplat, ori decuplat, si imi agata mereu treapta 1 a, trebuie sa fac 2 -1 (pe loc) ca sa nu agate si mai nou se aude ca un huruit la plecarile de pe lic la rece, ma puteti ajuta cu ce probleme credeti ca am ? Multumesc
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Si daca siguranta de la furtun mi-a sarit prin motor si nu o gasesc,ce fac? Acum nu mai sta mufa furtunului pe stut.....de unde iau alta? Sau din ce o confectionez?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
h3roin |
![]()
Post
#15
|
![]() Cristea Adrian Group: Members Posts: 119 Joined: 8 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor. Ieri am schimbat ambreiajul la Megane meu. Problema este că ține jos de tot? Înainte ținea la jumătate. Și în 2 zile trebuie să plec in concediu.😥😥😥. Helppp
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- B-101-ADR Megane II Privilege .....etc..
|
|
TomachE |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Si eu l.am schimbat acum 5 zile si tot jos prinde,ceea ce este ok !
Daca tinea la jumatate sau mai sus,reprezenta uzura lui ! Mie imi place asa jos cum prinde si mai ales ca este moale ! |
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#17
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Cam cat mai costa un schimb de ambreiaj la M2 1.5dci si unde l-ati facut?
This post has been edited by skorpio_bog: 10 Aug 2017, 10:20 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
h3roin |
![]()
Post
#18
|
![]() Cristea Adrian Group: Members Posts: 119 Joined: 8 February 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- B-101-ADR Megane II Privilege .....etc..
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
M-am incumetat si eu si am facut schimbul de kit complet ambreiaj la M2 1.6 16v insa cum nu am aerisit cum trebuia, pedala nu actiona rulmentul...
Gasit postul si aplicat solutia explicata aici de 3 ori la rand cate ~50 ml lichid scurs la fiecare insa nu s-a inbunatatit cu nimic, ba dimportiva pedala e mai moale acum. Pedala e sus iar lichidul in vas nu a scazut decat 1-2 cm deci nu cred ca a avut cum sa traga aer... Diseara completez full cu lichid si mai fac o data. Ma gandesc sa caut sa aplic presiune cu o pompa de canalizare pe vasul lichidului, sa fiu sigur ca se duce aeriseste bine. Altfel, pe hartiile ce insotesc rulmentul scrie mare ca e interzis sa il actionezi cu mana doar ca subsemnatul a facut-o fix inainte sa citeasca ![]() Drumuri bune! ![]() This post has been edited by Catalinlungu: 6 Nov 2017, 15:11 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#20
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La schimb rulment de presiune se face aerisirea in 2 pasi.....prima data se scoate siguranta si se trage conducta un pic afara pana curge lichid si doar apoi se face presiune si se elimina aerul la tumbustluc de pe corp rulment.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
QUOTE(espacern @ 6 Nov 2017, 17:19) La schimb rulment de presiune se face aerisirea in 2 pasi.....prima data se scoate siguranta si se trage conducta un pic afara pana curge lichid si doar apoi se face presiune si se elimina aerul la tumbustluc de pe corp rulment. Multumesc de raspuns! Am facut aerisirea doar pe la tumbusluc. Am pus un furtunas de la o pompa de muci a fica-mii care a venit perfect pe tumbusluc, am scos siguranta dispre cutie, am tras conducta pana in a doua siguranta iar lichidul a inceput sa curga (cu bule de aer la inceput si fara mai la urma). Am oprit dupa 50-100 ml, impins siguranta la loc facut 20-30 pedale si apoi repetat. Am facut operatiunea de 10-15 ori si nu mai da aer si am schimbat si lichidul cu ocazia asta. Am facut si presiune pe vasul de lichid cu o pompa de canalizare (cea rosie de la Lidl daca o stiti) cu care cred ca am bagat ~ 1bar. S-a simtit imediat presiunea la iesirea lichidului pe furtunas... A mai iesit ceva aer dar doar la inceput, insa la ultimele 3-4 incercari nimic. Pedala s-a mai intarit insa nu e cum ar trebui si NU DEBREIAZA... Centarea am facut- o cu 3 puncte de superglue intre disc si placa insa din socurile pe care le-a luat sigur s-au rupt... nu e primul la care fac asa. Am ridicat masina de o roata, am pornit si am reusit usor fortat, dar fara carait, sa bag in treptele 1-2-3. Apoi cu ambreiajul calcat am apasat frana, motorul s-a oprit... deci clar nu debreiaza bine. Cum ziceam mai sus imi face impresia ca cilindrul de la rulment nu se aeriseste si ma gandesc ca e din cauza ca l-am actionat eu manual fara sa aibe lichid in el... ![]() Am tot intrebat insa pana acum nu a stiut nimeni sa-mi spuna de ce nu se apasa. Sa aibe o supapa de sens? Daca ar fi asa nu s-ar mai aerisi cu lichid la monatre, ma gandesc. Un mecanic imi spune ca el le apasa pe toate ca sa puna putina vaselina insa le aeriseste pana la urma. Unele instant altele mai greu insa nu are o explicatie. ZIce ca e de la un model la altul. Altul mi-a dat o seringa mare cu un furtunel si ma pune sa bag lichid pe la tumbustlucul de aerisire... O s-o incerc si p-asta dar sincer nu cred ca voi putea impinge mai bine decat o face pistonasul de la pedala sau decat am impins eu cu pompa de canalizare. Orice alta idee e binevenita! Multumesc. ![]() <span class='edit'>7 Nov 2017, 23:52:</span> Am rezolvat urmând pasii de mai jos: 1. Făcut 20-30 pedale 2. Blocat pedala pe apasat 3. Scos prima siguranță cum numărăm de la cutia de viteze (in tambuslucul aerisitor am pus un furtun in prealabil pe care l-am bagat intr-o sticla că sa nu facem risipa și mizerie) (În momentul în care tragi putin de siguranta furtunul sare și se opreste la cea de-a doua siguranță permițând aerului și lichidului sub presiune sa iasa prin aerisitor; da' iese cu presiune, nu se-ncurca! Primele 2-3 repetari a ieșit doar aer cu putin lichid parca tulbure insa erau doar multe bule de aer mici din cauza presiunii mari și a lichidului putin.... ca o spuma ![]() Următoarele repetari nu a mai scos aer aproape deloc iar pedala s-a intarit.) 4.impins conducta la loc , blocată cu siguranța și ne asiguram că e blocata (altfel se poate misca și poate trage aer cand facem pedala din nou) Repetam pașii de mai sus pana ce nu mai da aer. Succes garantat la tipul asta de circuit!! Foarte important punctul 2!! Daca nu tineti presiune pe circuit cand aerisiti sanse mici sa rezolvati. Succes! This post has been edited by Catalinlungu: 8 Nov 2017, 11:23 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
Suytam |
![]() ![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 January 16 ![]() |
Se pierde lichidul de frână și ambreiaj la o piesă care se află undeva jos lângă planetara stângă, pe o conductă de plastic. Nu știu ce rol are și unde aș putea să o găsesc. Ar putea să mă ajute cineva?
Vă trimit alături o poză pe care am găsit-o pe net. Vă mulțumesc. Attached thumbnail(s) Opera_Snapshot_2018_04_01_153302_frontiersnutrition.info.png ( Size: 550.37k ) Number of downloads: 1295 |
--------------------
Renault
megane
2011
|
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Vezi daca pe conducta ta exista un cod(similar cu cel din foto 8200220570) si daca-l gasesti mergi cu el la magazin de piese auto/reprezentanta sa cumperi alta noua+lichid nou.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
undemerg |
![]()
Post
#24
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu urmatoarea problema la un symbol I (2008):
am schimbat kit-ul de ambreiaj, inclusiv rulmentul de presiune. Dupa ce am montat cam tot la loc am constatat ca furtunul de presiune nu intra in stutul de la rulment decat pana la nivelul la care pot face aerisirea. Nu reusesc nicicum sa-l imping mai tare, astfel incat sa se inchida circuitul. Am verificat diametrul (aproximativ, dar destul de precis) si pare acelasi. In rulmentul vechi conducta intra fara probleme. Am verificat si sa nu fie ceva ramas in stut, pare curat. vizual ambele stuturi par identice, dar conducta nu intra in cel nou nici de-a naibii. Da-ti-mi va rog idei ce mai pot incerca, fara sa dau iarasi cutia jos de pe masina! ![]() |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
undemerg |
![]()
Post
#25
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu rezolvarea problemei, în caz că se mai lovește cineva de ea: din cine știe ce motive, rămăseseră niste bavuri de plastic pe interiorul mufei rulmentului. Am meșterit un burghiu de 13.3 MM și am "rectificat" gaura de plastic (am învârtit manual burghiul). Apoi a intrat fără probleme ștuțul.
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
DaniBenchea |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 November 19 ![]() |
QUOTE(Suytam @ 1 Apr 2018, 17:40) Se pierde lichidul de frână și ambreiaj la o piesă care se află undeva jos lângă planetara stângă, pe o conductă de plastic. Nu știu ce rol are și unde aș putea să o găsesc. Ar putea să mă ajute cineva? Vă trimit alături o poză pe care am găsit-o pe net. Vă mulțumesc. Ai rezolvat problema dupa ce ai schimbat piesa aia? |
--------------------
Renault
Megane II
2005
- BH 16 BDS
|
|
esilviu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 September 18 ![]() |
QUOTE(Catalinlungu @ 7 Nov 2017, 12:18) Multumesc de raspuns! Am facut aerisirea doar pe la tumbusluc. Am pus un furtunas de la o pompa de muci a fica-mii care a venit perfect pe tumbusluc, am scos siguranta dispre cutie, am tras conducta pana in a doua siguranta iar lichidul a inceput sa curga (cu bule de aer la inceput si fara mai la urma). Am oprit dupa 50-100 ml, impins siguranta la loc facut 20-30 pedale si apoi repetat. Am facut operatiunea de 10-15 ori si nu mai da aer si am schimbat si lichidul cu ocazia asta. Am facut si presiune pe vasul de lichid cu o pompa de canalizare (cea rosie de la Lidl daca o stiti) cu care cred ca am bagat ~ 1bar. S-a simtit imediat presiunea la iesirea lichidului pe furtunas... A mai iesit ceva aer dar doar la inceput, insa la ultimele 3-4 incercari nimic. Pedala s-a mai intarit insa nu e cum ar trebui si NU DEBREIAZA... Centarea am facut- o cu 3 puncte de superglue intre disc si placa insa din socurile pe care le-a luat sigur s-au rupt... nu e primul la care fac asa. Am ridicat masina de o roata, am pornit si am reusit usor fortat, dar fara carait, sa bag in treptele 1-2-3. Apoi cu ambreiajul calcat am apasat frana, motorul s-a oprit... deci clar nu debreiaza bine. Cum ziceam mai sus imi face impresia ca cilindrul de la rulment nu se aeriseste si ma gandesc ca e din cauza ca l-am actionat eu manual fara sa aibe lichid in el... ![]() Am tot intrebat insa pana acum nu a stiut nimeni sa-mi spuna de ce nu se apasa. Sa aibe o supapa de sens? Daca ar fi asa nu s-ar mai aerisi cu lichid la monatre, ma gandesc. Un mecanic imi spune ca el le apasa pe toate ca sa puna putina vaselina insa le aeriseste pana la urma. Unele instant altele mai greu insa nu are o explicatie. ZIce ca e de la un model la altul. Altul mi-a dat o seringa mare cu un furtunel si ma pune sa bag lichid pe la tumbustlucul de aerisire... O s-o incerc si p-asta dar sincer nu cred ca voi putea impinge mai bine decat o face pistonasul de la pedala sau decat am impins eu cu pompa de canalizare. Orice alta idee e binevenita! Multumesc. ![]() <span class='edit'>7 Nov 2017, 23:52:</span> Am rezolvat urmând pasii de mai jos: 1. Făcut 20-30 pedale 2. Blocat pedala pe apasat 3. Scos prima siguranță cum numărăm de la cutia de viteze (in tambuslucul aerisitor am pus un furtun in prealabil pe care l-am bagat intr-o sticla că sa nu facem risipa și mizerie) (În momentul în care tragi putin de siguranta furtunul sare și se opreste la cea de-a doua siguranță permițând aerului și lichidului sub presiune sa iasa prin aerisitor; da' iese cu presiune, nu se-ncurca! Primele 2-3 repetari a ieșit doar aer cu putin lichid parca tulbure insa erau doar multe bule de aer mici din cauza presiunii mari și a lichidului putin.... ca o spuma ![]() Următoarele repetari nu a mai scos aer aproape deloc iar pedala s-a intarit.) 4.impins conducta la loc , blocată cu siguranța și ne asiguram că e blocata (altfel se poate misca și poate trage aer cand facem pedala din nou) Repetam pașii de mai sus pana ce nu mai da aer. Succes garantat la tipul asta de circuit!! Foarte important punctul 2!! Daca nu tineti presiune pe circuit cand aerisiti sanse mici sa rezolvati. Succes! Ce diametru interior are furtunasul transparent ptr aerisire? Mersi! |
--------------------
Dacia
Logan MCV
2007
|
|
esilviu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 September 18 ![]() |
Revin cu diametru interior ptr furtun transparent care se potriveste perfect pe acel ȘTUȚ de aerisire de pe rulmentul de presiune: 8mm
8 Jun 2023, 16:26: Am rezolvat problema (cazuse padala de ambreiaj la podea logan mcv 1.5dci 86cp) in acelasi mod descris de catalinlungu in partea a 2-a, cu dat pedale si proptita pe apasat dupa care desfacut siguranta si aerisit, am repetat de vreo 10 ori, am scos o gramada de aer , pot sa spun ca acum e pedala de ambreiaj mai tare ca atunci cand a venit din fabrica!!!👍👍👍 @catalinlungu 👍👍👍 This post has been edited by esilviu: 8 Jun 2023, 16:26 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
2007
|
|
kata_tel |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 May 17 From: suceava ![]() |
Îmi zice cineva va rog daca e bine sau nu .am scos pompa de ambreiaj la Megane 2.2.nu curge deloc apăs pistonul și are presiune . Pedala se trage la fund când apăs pe ea .e normal? Cu pompa montata tot așa făcea. Bănuiesc sa nu fie defecta pedala și mă.chinui sa.aerisesc sistemul degeaba..
|
--------------------
renault
megane 2 grandtoure 1,9dci 110cp
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 18:30 |