Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aer conditionat, Probleme cu aerul conditionat

bogatu
post 4 May 2012, 09:35
Post #1


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




Buna ziua!

Am constatat ca aerul meu rece poate fi conditionat doar de deschiderea geamului. Am chemat un specialist si mi-a pus un aparat pe masina si a zis ca aveam instalatia goala. A incarcat instalatia, a constatat ca instalatia e buna. Am pornit motorul si... surpriza, nu baga aer rece. El mi-a zis ca e posibil sa fie o eroare din calculator ca a stat masina mult timp fara freon. Instalatia este cu siguranta incarcata, ca am urmarit si eu aparatul ala si ce-i scria pe LCD.
A mai patit cineva asa ceva? Chiar este posibila o problema din calculatorul de bord, sau am dat banii degeaba? smile.gif)


--------------------
Renault Clio III 2008, 1.5 DCi, 70 cp - CL 88 BGT
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AkP
post 16 May 2012, 02:45
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 October 11




QUOTE(bogatu @ 4 May 2012, 10:35)
Buna ziua!

Am constatat ca aerul meu rece poate fi conditionat doar de deschiderea geamului. Am chemat un specialist si mi-a pus un aparat pe masina si a zis ca aveam instalatia goala. A incarcat instalatia, a constatat ca instalatia e buna. Am pornit motorul si... surpriza, nu baga aer rece. El mi-a zis ca e posibil sa fie o eroare din calculator ca a stat masina mult timp fara freon. Instalatia este cu siguranta incarcata, ca am urmarit si eu aparatul ala si ce-i scria pe LCD.
A mai patit cineva asa ceva? Chiar este posibila o problema din calculatorul de bord, sau am dat banii degeaba? smile.gif)
*




Salut! Eu mi-am facut completarea acum 1 saptamana, vreo 150gr de lichid/freon...vezi ca trebuie sa ai in instalatie 550gr de lichid/freon. Din pacate nu stiu ce sa spun despre problema ta cu computer-ul de bord pentru ca nu ma pricep, insa in momentul in care vrei sa ii faci completare/umplere in instalatie trebuia sa iti scoata tot lichidul tau care il ai, sa verifice daca ai probleme/scurgeri si dupa sa iti bage din nou lichid apoi porneai motorul si aerul conditionat. Cand am facut completarea de 150gr se simtea foarte mult diferenta si racea mult mai bine. Ca sa fii tu sigur ca nu ai dat banii degeaba dute la un service sa iti puna testerul pe ea sa ii faca o diagnoza a computerului de bord.


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 16 May 2012, 05:56
Post #3


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Daca aveti clima, atunci este posibil sa fie vreo problema la panoul de comanda, daca este manual, va sfatuiesc sa verificati butonul si contactul ce activeaza AC-ul
Din pacate nu cunosc daca AC-ul este influentat si de calculatorul de bord.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 10 Aug 2012, 08:01
Post #4


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




De cand am fost cu Clio acum o luna la revizie, nu stiu ce or fi facut aia, dar aeratoarele de pe mijloc nu mai sufla cum trebuie. Cel din stanga e mai amortit, iar cel din dreapta sufla prea tare, ceea ce cam da peste cap ambianta interioara. Ca sofer ti se pare ca e un pic cam cald. Daca reglez sa bata aeratorul din dreapta mai spre mine ma doare mana. In spate si in dreapta se face la fel foarte frig.
La Clio se poate scoate filtrul de habitaclu si sa il bag la loc sau se distruge ca la Megane la scoatere?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euroexpert
post 10 Aug 2012, 13:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 1 July 08




Incearca sa ascul cand pornesti AC-ul daca sse aude un zgomot. Acel zgomot este emis de compresor atunci cand cupleaza. Ar trebui sa ai si variatii ale turatiei motorului. Daca nu se intampla cele descrise inseamna ca nu cupleaza AC-ul, dar cre ca cei de la service isi dadeaua seama de aceste lucruri.


--------------------
xxx xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 13 Aug 2012, 12:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 10 Aug 2012, 08:01)
De cand am fost cu Clio acum o luna la revizie, nu stiu ce or fi facut aia, dar aeratoarele de pe mijloc nu mai sufla cum trebuie. Cel din stanga e mai amortit, iar cel din dreapta sufla prea tare, ceea ce cam da peste cap ambianta interioara. Ca sofer ti se pare ca e un pic cam cald. Daca reglez sa bata aeratorul din dreapta mai spre mine ma doare mana. In spate si in dreapta se face la fel foarte frig.
La Clio se poate scoate filtrul de habitaclu si sa il bag la loc sau se distruge ca la Megane la scoatere?
*


Din ce stiu eu merge scos fara sa se distruga.


--------------------
Renault Clio 3 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP - BV-10---S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 13 Aug 2012, 15:15
Post #7


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(euroexpert @ 10 Aug 2012, 14:00)
Incearca sa ascul cand pornesti AC-ul daca sse aude un zgomot. Acel zgomot este emis de compresor atunci cand cupleaza. Ar trebui sa ai si variatii ale turatiei motorului. Daca nu se intampla cele descrise inseamna ca nu cupleaza AC-ul, dar cre ca cei de la service isi dadeaua seama de aceste lucruri.
*


Multumesc de ajutor, dar daca citeai se intelegea ca imi functioneaza AC-ul ca este prea frig in masina(daca nu stai pe scaunul soferului). Problema consta in fluxul de aer diferit pe cele doua aeratoare din centru si nefiind echilibrat strica toata ambianta.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 23 Aug 2012, 11:45
Post #8


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 10 Aug 2012, 08:01)
La Clio se poate scoate filtrul de habitaclu si sa il bag la loc sau se distruge ca la Megane la scoatere?
*


Se scoate foarte usor, fara distrugere. in aproximativ 5 sec. De asemenea, se introduce usor, in maxim 10 secunde. La introducere trebuie sa strangi cu mana stanga capatul fara plastic, pentru a micsora partea care intra intai, si sa indoi lamelele inferioara si superioara in sus. Locatia filtrului se afla in zona piciorului stang al pasagerului din fata. La un service autorizat, manopera pentru aceasta operatiune simpla costa minim 15 lei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 05:10
Dacia