8-8.5 l/100 km consum 1.5 dci, Consum foarte mare!
![]() ![]() ![]() |
8-8.5 l/100 km consum 1.5 dci, Consum foarte mare!
mihaitaa |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 July 15 From: Bacau ![]() |
Attached thumbnail(s) 20210430_132055_HDR.jpg ( Size: 2.57mb ) Number of downloads: 299 |
||
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dci
|
|||
mihaitaa |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 July 15 From: Bacau ![]() |
Hristos a înviat!
Attached thumbnail(s) Edited_20210503_072709.jpg ( Size: 5.12mb ) Number of downloads: 247 |
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dci
|
|
clau166 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Adevarat a inviat !
Testul de retur se face in anumite conditii. Incearca cel putin sa incalzesti motorul peste 60 grade ( stiu ca se recomanda 80 grade temperatura apa ) si apoi tii motorul 5 minute fix la ralanti. Cronometrezi 300 secunde. Verifici apoi ce cantitate de motorina ai pe fiecare injector. In functie de codul motor ( implicit de codul injector ) cantitatea acceptata pe retur difera. Ca raspuns la intrebarea initiala : da , daca injectoarele merg prost poti avea consum mai mare pentru ca arderea are loc cu eficienta scazuta si e injectata mai multa motorina pentru a obtine puterea necesara deplasarii. Daca ai masurat corect si arata 6% la 130km/h mie imi pare consum bun bun. Nu vad vreo problema. Poate iti consuma mult la rece sau la mers de oras. This post has been edited by clau166: 3 May 2021, 11:49 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
mihaitaa |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 July 15 From: Bacau ![]() |
Am schimbat filtru motorina, aer, ulei si uleiul și am fost la mecanic sa-mi rezolve curgerea de la un injector. Am schimbat eu mai demult supapa de retur și garnitura pe care stă injectorul si dupa mult timp a început să curgă. După cele 2 etape a apărut consumul mare...
Sunt prea multe variabile... Aș schimba supapele la cele 3 cu probleme întâi. Am facut un calcul cu ce îmi arată în rezervor si am consumat 10 l la 116 km, adică 8.6 l consum mediu! M-am decis, voi face consumul cu rezervorul plin, mers o perioadă, iar rezervorul plin și după fac media. This post has been edited by mihaitaa: 4 May 2021, 07:46 |
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dci
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca tu uitai ceva, primele grile de la indicatorul de carburant scade foarte repede la masinile mai vechi. Spre ex, mie cand imi consuma 15L, imi arata rezervorul pe jumatate gol, unde ar trebui sa fie la 25L...
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Vesnica problema cu lipsa CB. Se poate monta ulterior, eu am apelat la sectiunea anunturi a forumului la vremea respectiva. Piese necesare: ceasuri de bord de la phase 3 incoace si maneta stergatoare de logan mcv, vreo 300-400 lei, poate chiar mai putin.
Alta vesnica problema, indicatorul de carburant, care scade incredibil de greu la inceput, apoi se prabuseste rapid. Confirm, dupa cateva sute de alimentari ca atunci cand acul indica jumatate, ai consumat de fapt in jur de 15 litri. Consumul colegului de 8-8.5 la suta pentru 1.5 dci de 70 cai, consum mediu, e enorm. Masina asta are 5-6% mediu real. Macar martorul de atentie nivel carburant scazut se aprinde la momentul oportun, faci peste 100km extra-urban cu el aprins. La megane 3 cand se aprinde acel martor, daca mai faci 50km. La megane 4 parca e ceva mai bine. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
mihaitaa |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 July 15 From: Bacau ![]() |
Salut colegilor.
Revin cu feedback. ![]() ![]() Mașina a stat toată iarna cu rezervorul aproape gol și cred ca nealimentând s-a defectat acel potențiometru cu grafit care induca nivelul în rezervor. La rezervor plin a stat mult pe maxim și după ceva timp a scăzut brusc la 43 l. Urmează sa-i fac plinul "până în buză" și sa fac o medie. ![]() Cum spunea un coleg mai sus, are un comportament ciudat indicatorul, indică ciudat uneori... |
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:32 |