2,2 dci pierde ulei, pinion intermediar distributie pierde masiv ulei
![]() ![]() ![]() |
2,2 dci pierde ulei, pinion intermediar distributie pierde masiv ulei
teomelcu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 October 17 ![]() |
Attached thumbnail(s) 20190118_125046.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 100 2019_01_20_13.23.18.jpg ( Size: 2.32mb ) Number of downloads: 99 |
||
--------------------
renault
espace
2005
- b 323 tsp
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Posibil ca acel capac, din cauza vechimi sa se fi copt si plasticul a devenit casant si nu mai rezista presiunii sau presiunea uleiului este prea mare.
Capacul ala este bagat acolo prin presare sau infiletare?? Vad ca are 4 gaurele pt rotire. This post has been edited by xmisterx: 20 Jan 2019, 13:58 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
teomelcu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 October 17 ![]() |
A treia poza indica pinionul cu probleme,in spate este asezat pe un bolt.
Uleiul ajunge intre bolt si pinion pe canal dar nu se mai scurge inapoi in motor ci este aruncat afara impingand capacul de plastic care acopera centrul pinionului. <span class='edit'>20 Jan 2019, 14:19:</span> Capacul intra prin presare acolo.... Am gasit un filmulet pe youtube dar nu stiu cum sa l pun aici... 20 Jan 2019, 14:26: Filmul se gaseste la adresa https://youtu.be/GS_2xfRSk7E 20 Jan 2019, 14:33: My Webpage La sfarsit,dupa minutul 5.15 se vede constructia din spatele pinionului This post has been edited by teomelcu: 20 Jan 2019, 14:33 Attached thumbnail(s) 2019_01_20_13.53.37.jpg ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 93 |
--------------------
renault
espace
2005
- b 323 tsp
|
|
teomelcu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 October 17 ![]() |
in cele din urma nu s a mai reparat,din mai multe motive.
am incercat la atelierul de strungarie sa creem un capac filetat pentru acel pinion dar s a dovedit la pornirea motorului ca a creat un dezechilibru al pinionului si in turatie vibra destul de bine. pinioanele dintate ale distributie(cel de pe pompa de inalta si inca unul intermediar)sunt pinioane compuse din doua bucati pentru eliminare zgomotelor,probabil montaj incorect,la pornire pe bord aparea eroare la sistemul de injectie. pe langa alte probleme ale masinii,am ales sa renunt la ea |
--------------------
renault
espace
2005
- b 323 tsp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:16 |