1.6 16v viteza a II-a in panta
![]() ![]() ![]() |
1.6 16v viteza a II-a in panta
criscata13 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 12 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2008
- AG99RZI
|
|||
mircea_aq |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Depinde de rampa, daca ai o curba la 180 de grade urmata de o panta medie de 10% mi se pare normal sa ii dai a-2a.
Nu sunt sigur daca inteleg ultima parte a afirmatiei tale "si tot asa pina se termina panta." Vrei sa spui ca dupa ce o turezi la 3000 rpm si schimbi a treia, masina pierde putere, fiind in final nevoit sa retrogradezi la loc a-IIa ? |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
criscata13 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 12 From: Pitesti ![]() |
da ,exact cum spui tu mircea , si nu era nevoie sa fie curba ci in panta continua se intampla asta
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008
- AG99RZI
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Ai o problema... Pe dealul negru cu masina mea, tot 1.6 16v, care este mai grea, cu 5 persoane si bagaje nu prea am nevoie de a II-a. Ca idee, cu aceeasi incarcatura a doua a vazut doar pe transalpina...
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Panta este cand cobori, rampa este cand urci. In panta poti sa mergi si cu a 5-a daca o tii din frana. Am inteles ce ai vrut sa spui.
This post has been edited by CRY 79: 19 Nov 2012, 19:39 |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Daca problema se manifesta in rampa dar pe drum fara curbe (unde chiar e nevoie sa incetinesti si sa retrogradezi, de ex la popasul Dedulesti pe directia Rm Valcea- Pitesti), s-ar putea ca masina sa nu se accelereze cat ar trebui. Mai bine fa-i o diagnoza si observa functionarea clapetei de acceleratie, care la megane2 e electronica.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
criscata13 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 12 From: Pitesti ![]() |
da am folosit gresit notiunea de panta in loc de rampa, ca idee despre stilul meu de condus in general nu suport sa o accelerez peste 3000 rpm decat in cazuri extreme, oare sa pierd din putere mergand subturat, daca pot spune asa ?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008
- AG99RZI
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#8
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Glumești, nu? Știi cum arată o curbă de cuplu și de putere? Tu când schimbi din a 2-a la 3000 rpm, pici in a 3-a pe la 2000 rpm. Unde ai probabil nici 40 de cai putere. Normal că nu poate motorul să ducă in mega rampă și cu 5 persoane in mașină. Pe scurt, nu știi să conduci
![]() Dacă vrei să nu mai ai problema asta, accelerează pertinent in a 2-a, măcar pana la un 4500 rpm, să pici in a 3-a peste 3000 rpm. Fără frică. Motorul are limitare electronică la 6500 rpm. Nu are nimic dacă ajunge pana acolo. Tu practic pana acum, dacă nu ai trecut de 3000 rpm, probabil ai folosit o mașină de doar 60 CP. Excelent. This post has been edited by ssilviu: 19 Nov 2012, 20:05 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
romeo_id |
![]()
Post
#9
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
La ce viteza (km/h) ai retrogradat in a 2-a? De regula e normal ca la un moment dat benzinarele astea mici si incarcate sa nu aiba suficienta forta, astfel ca retrogradarea treptelor de viteza vine ca un efect normal. De asemenea, conteaza si benzina folosita.
PS. Nu-ti fie frica sa treci de 4.000 de rpm cand e nevoie. Masina ta, din cate vad eu pe net, are cuplu maxim pe la 4.250 rpm. E ca si cum ti-as da tie pantofi nr. 38 sa te incalti cu ei si sa incerci sa obtii sa zicem... 10 sec. la 50 m sprint. Ma indoiesc ca masina ta are vreo problema... This post has been edited by romeo_id: 19 Nov 2012, 20:26 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Treapta de viteza nu e o referinta, ca poti conduce ca pensionaru si incurci circulatia de incet ce mergi, conteaza turatia, si la 4000-5000 rpm urci dealu negru cu a treia linistit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
criscata13 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 12 From: Pitesti ![]() |
Va multumesc pt raspunsuri, prefer sa stiu ca sofez prost decat ca ar putea avea masina vreo problema. Inca o data multumiri !
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008
- AG99RZI
|
|
Hack |
![]()
Post
#12
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
criscata13 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 12 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008
- AG99RZI
|
|
mumus |
![]()
Post
#14
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
nu e neaparat asa, poate ai condus diesel pana acum, si acela are cuplul maxim mult mai jos, adica trage masina bine de tot si la 2000rpm, pecand benzinarul trebuie turat... Si din greseli se invata...pacat ca unii cred ca sau nascut conducand bine...
Ps, eu cand am avut loganul, si era inca nou, am avut drum pe dealu negru, din cauza oboselii extreme , conduceam mai mult teleghidat, era si noapte...la un momendat din tr 5 am retrogradat treptat pana in 3, si masina tot nu tragea, am crezut ca mi sa blocat frana ...am tras pe dreapta, am coborat, si cand am inceput sa ma indrept si catre rotile din fata , sa vad daca sunt ferbinti, mi-am dat seama ca terenul era super inclinat,era ditamai rampa...am baut din termos cafea, am bagat 20 flotari, si gata, tragea loganul iar bine. ![]() This post has been edited by mumus: 20 Nov 2012, 17:39 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 13:46 |