Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motoare euro 4 Laguna, folositor pt toata lumea

Bas|cX
post 26 Jan 2008, 13:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




Iubesc Laguna ..vreau sa o schimb dar nu cu WW..
Rog pe cei care stiu ceva concret..lucreaza la repr. Reno sau la RAR sau stiu eu ...sa posteze. Ma intereseaza mai ales motoare pe benzina. Deci nu diesel la care stiu ca 2.0 e E4 . Mersi !


--------------------
none ex Lag 2 - none 1.9dci
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian64
post 26 Jan 2008, 19:34
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 5 January 08
From: timisoara




Toate motoarele sunt Euro 4 indiferent ca sunt diesel sau pe benzina. De la 01.01.2008 nu se mai inmatriculeaza masini noi decat cu motoare E4.


--------------------
Renault Laguna 2.2 luxury - TM 17 TMW 2007/2.0 dci 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 27 Jan 2008, 17:48
Post #3


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- toate benzinele de pe laguna II Phase I au E4, Diesel doar din 2004 in sus chiar inainte de facelift... asta vroia sa stie omul nu masini noi...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutz
post 27 Jan 2008, 21:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 12 August 03




Cred ca faci o confuzie, benzinele au euro 3 majoritatea. putine sunt cu euro 4.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dci 120CP - PH-88-PWR 2002 Privilege
Weitec, Luxor 17', Clarion 958 HU, Clarion APA 4400, Helix A1,Mac-Audio,2xPhase Thriller Pro 10' sub
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Jan 2008, 08:03
Post #5


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu fac nici o confuzie... benzinele pe Laguna sunt E4 inca de la Laguna I Phase II (facelift)... asta este valabil pentru orice masina achizitionata de afara, la noi nu stiu ce gunoaie se vandura prin reprezentante dar informatia mi-a fost confirmata si de repr. Renault din Frankfurt si de RAR Romania... deci nu e nici o confuzie... in plus logica fireasca a lucrurilor spune ca la o generatie de motoare (indiferent de marca) benzina e peste Diesel la poluare, Laguna II Phase I are E3 pe toate Diesel si E4 pe toate benzinele... in 2004 inainte de facelift exista chiar E4 pe Diesel.

L.E. : o dovada a celor spuse de mine... si vb de masini care au trecut in brief EURO 4 nu D4 etc.

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 28 Jan 2008, 08:17

Attached thumbnail(s)
Benzina_E4.JPG ( Size: 238.31k ) Number of downloads: 1217


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rero
post 28 Jan 2008, 08:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 20 May 07
From: Calarasi




Salut Interceptor,

Adica vrei sa spui ca RAR mi-a tras teapa la masina din semnatura?
Unde pot sa ma interesez sigur ce norma de poluare are masina mea?


--------------------
Renault Captur II 2022/Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Jan 2008, 09:03
Post #7


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- in brieful masinii e cel mai sigur...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rero
post 28 Jan 2008, 09:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 20 May 07
From: Calarasi




Masina este adusa din Franta, este cumparata la licitatie, si nu am avut decat "cartea gri", cum se numeste la francezi. Acolo nu scrie nimic de norma de poluare.


--------------------
Renault Captur II 2022/Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Jan 2008, 09:50
Post #9


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- si uite asa ''sistemul'', statul nostru democratic, parghiile acestuia, RAR ''care este'' trage teapa omului de rand... daca aveai un document al masinii in care sa fie specificat atunci nu aveai probleme... asa te-au prostit pe fata... in Germania norma de poluare este trecuta in Brief foarte clar si fara drept de contestare... nu mai spun ca si D4 este considerat in D drept E4 si este taxat la fel doar ca la noi RAR a ajuns la concluzia ca e E3, numai ei stiu cum au facut delimitarile... poti incerca sa obtii din Franta un document oficial care sa ateste norma de poluare, cu el te duci la RAR care va opera modificari in carte si apoi cu o hartie de la ei la finante sa iti recuperi diferenta...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rero
post 28 Jan 2008, 09:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 20 May 07
From: Calarasi




Mersi mult Interceptor, o sa incerc, sa vad ce pot face.
Asta este Romania!!!


--------------------
Renault Captur II 2022/Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 28 Jan 2008, 11:01
Post #11


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




[quote=laguna_2_interceptor,28 Jan 2008, 09:03]
- nu fac nici o confuzie... benzinele pe Laguna sunt E4 inca de la Laguna I Phase II (facelift)...

Nu e chiar asa: Laguna II cu motorizarile 1.6 16v, 1.8 16v, 1.8 16v BVA sunt EURO 3...
Intrati la topicul creat de mine mai inainte cu acelasi nume sau uniti-le si acolo e treaba clara...

This post has been edited by traffictours: 28 Jan 2008, 11:07


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 28 Jan 2008, 12:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




As avea si eu o nelamurire: laguna II.2 din 10.2005 cu motor de 1.9 dCi 110 cp stiti cumva ce norma de poluare ar fi: Euro 4 sau euro3?


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Jan 2008, 18:15
Post #13


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@traffictours in germania motorul spus de tine se incadreaza la E4 si este trecut in brief EURO 4 scris in clar (nu D4 cum confunda multi)... RAR Romania nu poate comenta nimic nici daca i aduci un FORD MODEL T cu mentiune in Brief EURO 4... pur si simplu nu pot face nimic si sunt nevoiti sa o inscrie E4...

@dan22y pe facelift si Diesel e EURO 4


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
white
post 28 Jan 2008, 18:29
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 16 January 08
From: Mangalia




Am mai vorbit de problema asta si in alt topic. Sunt proaspat posesor de Laguna Privilege din 2002, cu motorul 2.0 IDE pe benzina, F5R700, si saptamina trecuta la vrednicul RAR a rezultat ca e euro 3. Am incercat, pina sa ma prezint la ei sa aflu cumva din sursa sigura ca ar fi euro 4, ca sa fiu in stare sa-i contrez, dar nu am gasit nimic concret. Are idee cineva unde m-as putea adresa oficial, la Renault sau alta institutie competenta, exceptind RAR-ul nostru, sa aflu daca se incadreaza cumva la euro 4, desi ma cam apuca durerea de cap cind ma gindesc la ce demersuri ar trebui facute sa recuperez diferenta. Dar cine stie, suma 700 de euro s-ar putea dovedi un motiv suficient. Mai recuperez din costul de platit pt. casco!
Am uitat sa precizez, masina provine din Franta, si pe documentul cu care a venit de acolo, echivalentul certificatului nostru de inmatriculare, banuiesc, nu era nici o informatie referitoare la chestia asta.

This post has been edited by white: 28 Jan 2008, 18:32


--------------------
Renault Laguna - CT 08 EPA 2002 2.0 IDE Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Jan 2008, 18:31
Post #15


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- de unde ai adus masina?


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 28 Jan 2008, 18:32
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




@laguna_2_interceptor mersi, daca nu ma insel acest motor de 110cp apare si cu FAP.

This post has been edited by dan22y: 28 Jan 2008, 18:33


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 28 Jan 2008, 18:33
Post #17


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




E greu de zis pana nu vezi seria motorului si eventual a sasiului. Pot fi aceeasi cilindree dar cu norme de poluare diferite. Probabil pt. Germania s-a livrat cu Euro 4(un anumit lot, sa zicem), in Franta sunt Euro 3, dar e greu de absolutizat pana nu analizezi masina in cauza. D4 e o norma fiscala, nu e acelasi lucru cu Euro 4(motorul D4 poate fi si Euro 3 si 4). Am eu pe undeva un tabel cu norme de poluare(cand il gasesc il postez), sunt foarte multe norme fiscale la nemti care se refera la Euro 3 si 4, deci nu e o norma fiscala pt. Euro 3 si alta pt. Euro 4 , sunt mai multe...in functie de ce se stabileste asta nici eu n-am studiat f. mult problema, ca doar nu stau in Germania...

This post has been edited by traffictours: 28 Jan 2008, 18:34


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
white
post 28 Jan 2008, 18:34
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 16 January 08
From: Mangalia




Eu am luat-o de aici, din tara, de la Lecarro Ploiesti.


--------------------
Renault Laguna - CT 08 EPA 2002 2.0 IDE Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 28 Jan 2008, 18:43
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




Norma de depoluare poate diferi de la o piata la alta pe aparent acelasi produs. Mai multe criterii stau la baza deciziei de a o fabrica cu o anumita norma de depoluare: legislatia in tara de destinatie, calitatea combustibilului, chiar modelele concurentei etc. Asa ca aparent aceeasi masina cu acelasi motor poate fi declinata pe mai multe versiuni localizate, diferite si ca dotari si ca norme.


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 28 Jan 2008, 18:49
Post #20


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pentru Romania nu bag mana in foc stiut faptul ca preturile de aici sunt mai mici ca afara pentru ca nu primesti aceiasi masina din punct de vedere calitativ...

- @traffictours avantajul in Germania cand cumperi un SH este ca ai trecut in clar norma de poluare pe Brief fata de alte tari unde trebuie sa te documentezi inainte si nu poti fi nici asa 100% sigur... un lucru e clar... poti aduce masina de 200 de ani din Germania (sau alta tara) daca este trecut in cartea masinii E4 RAR RO nu poate decat sa se conformeze... daca ai trecut altceva de ex. D4 sau alte indicative atunci esti la mana lor si asta e nasol... oricum am cunostinta care a inscris Rover 75 din 2000 Diesel cu D3 drept EURO 3 prin bunavointa RAR, bunavointa falsa spun eu deoarece limitele de clasificare la noi sunt putin trunchiate si D3 si D4 in loc sa fie interpretate ca peste tot drept un E3 sau E4 cu un minus minor sunt declasate in norma anterioara... de asta au profitat din plin dealerii de masini noi care au beneficiat de aceste restrictii false in ultimii ani si acum sunt suparati nevoie mare ca a crescut taxa de inmatriculare la gunoaiele noi pe care le vand...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutz
post 28 Jan 2008, 18:53
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 12 August 03




Am adus anul trecut din Germania doua Laguna 2 pe benzina ambele cu euro 3 fara sa gasesc nici una cu euro4. Erau cateva declarate pe internet ca fiind euro4, insa pe brief era trecut euro3 D4, norma care la ei se incadreaza la euro 4 insa la noi o sa ai euro 3. Exista intra-adevar pe Laguna 1 1.6 16V si euro 4, insa pe laguna 2 marea majoritate a benzinelor sunt euro3. Informatia o am atat din experienta proprie cat si pentru faptul ca lucrez de cativa ani la un concesionar Renault si cunosc destul de bine tipurile de motoare de la Renault.


--------------------
Renault Laguna 1.9 dci 120CP - PH-88-PWR 2002 Privilege
Weitec, Luxor 17', Clarion 958 HU, Clarion APA 4400, Helix A1,Mac-Audio,2xPhase Thriller Pro 10' sub
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rero
post 29 Jan 2008, 10:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 20 May 07
From: Calarasi




Am primit raspuns astazi de la Renault Romania.

"Stimate domnule AURELIAN NEACSU,

Va confirmam primirea mesajului adresat firmei noastre si va multumim pentru increderea acordata.


In legatura cu solicitarea dumneavoastra dorim sa va comunicam ca vehiculul Renault Laguna cu numarul de identificare VF1BG0A0529771206 corespunde normelor de depoluare Euro 3.


Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru orice solicitari si sugestii si va asiguram de intreaga noastra consideratie."

Deci asta este, o sa incerc si la Renault Franta.


--------------------
Renault Captur II 2022/Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 29 Jan 2008, 10:45
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




am o leguma II de 2 litrii =1998 cmc din 2004 deci phase 1 cu motor F4r 712 ce este inscrisa in CIV ca fiind E4 (are ultimele caractere AE4 ??)..asta inseamna E4 sau ADVANCE E4 (E3plus ??) multumesc mult daca ma " ïlumineaza "cineva...


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 29 Jan 2008, 19:49
Post #24


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pana la urma morala finala este Bas|cX sa ceri inainte de a face rezervarea o copie dupa Brief in care sa vezi cu ochii tai scris EURO 4 la casuta destinata normei de poluare, dupa poti trimite avans si rezerva masina... in rest nu mai conteaza an/model/tip motor etc, totul devine irelevant, cert este ca RAR este obligata sa iti acorde norma de poluare specificata acolo.


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 15:52
Dacia