Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motor F7P 1.8 16V

AnduGTR
post 23 Jan 2008, 10:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 June 07




Salutare. Am un F3N de 54 kW pe masina(din fabrica). Vreau sa fac o investitie si sa pun F7P. Ma intereseaza ce probleme pot aparea la un F7P si la ce sa fiu atent cand instalez motorul pe masina. Cam ce piese mai imi trebuie,ce trebuie sa mai iau in plus pentru ca sa se potriveasca si sa functioneze bine etc. Multumesc anticipat.


--------------------
Renault 19 - BZ-68-EMY 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 23 Jan 2008, 11:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Trebuie sa iei motorul complet, calculator, senzori, tot.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jan 2008, 18:05
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1. Sfatul meu e sa nu faci astfel de improvizatii. Cresterea puterii motorului atrage dupa sine necesitatea efectuarii si altor modificari (MULTE)!

2. F7Purile de la inceputul primei generatii (fara sonda lambda) au avut probleme la segmenti, deci e posibil sa iei unul care papa ulei.

3. La cele mai multe motoare din cate am vazut, cutiile erau distruse, pentru ca cei mai multi isi iau motorul asta si-si bat joc de masina.

4. Potentiometrul de pe clapeta de acceleratie asigura-te ca e in stare buna. Se strica usor (cablajul in special) si este scump de inlocuit.

5. Tot ce e cablaj sa fie bun. Nu rupt, nu bandajat aiurea, nu improvizat etc

6. Uite-te in galeria de admisie sa fie cat de cat curatica. Sa nu fie depuneri semnificante de ulei.

Parerea mea este ca F3Nul este MULT mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat F7P.

Daca as vinde maine 16v-ul si as lua tot 19, as lua un F3N sau F3P.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AnduGTR
post 24 Jan 2008, 01:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 June 07




Ideea este ca eu vreau sa transform masina (engine,body,paint) si de-asta ma gandeam la un F7P. Eu am de gand sa o bag si la legale si singurul motor cmpetent aspirat e F7P-ul. Ma batea gandul sa pun de R5, cu turbo, intercooler, tot tacamul.....dar F16 mi se pare o optiune mai usoara.....si plus ca se omologheaza! ideea e ca eu nu vreau masina stock.....o vreau mai "wild".... wink.gif


--------------------
Renault 19 - BZ-68-EMY 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Jan 2008, 20:46
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ia-ti un 16v factory-made atunci.

LE Mai bine iei motorul cu turbo.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd August 2025 - 17:48
Dacia