Functie stop-start engine , automata, pt. stationari la semafor,de exemplu
![]() ![]() ![]() |
Functie stop-start engine , automata, pt. stationari la semafor,de exemplu
Dodone |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|||
Razvand |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 11 August 07 ![]() |
O tampenie ! Asta ar insemna ca de la mine de acasa pana la munca , sa se opreasca si sa porneasca motorul de 50 de ori
![]() |
--------------------
Renault
Talisman/ Clio 4
2017 1.6 dci/1.5 dci
|
|
traffictours |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Poluarea scade dar nu si consumul! La orice pornire se consuma relativ mult combustibil. Daca e adevarat, este numai pentru reducerea poluarii.
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#4
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Da, se pare ca scade consumul. BMW a introdus la modelele fabricate din toamna-iarna 2007. Nu functioneaza decat cand temperatura exterioara este peste 5 grade. Ii spune "functie Auto-Start-Stop". Oprire automata a motorului la stationare si repornire fara ajutorul demarorului clasic.
Eu, sincer, as prefera sa consume in plus... |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
sistemul este montat pe unele modele de lux pentru a fi considearate "green" si astfel nu platesc taxe de intrare in londra si alte asemenea.
|
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mers io cu o handa civic hibrid.....se opreste motorul cu benzina de fiecare data cand ai piciorul pe frana mai mult de n secunde si ramai pe baterii......problema e de consumatori...daca nivelul bateriilor e scazut motorul pe benzina merge continuu...la noi iarna cred ca ar merge continuu...
ps si are cutie automata |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Dodone |
![]()
Post
#7
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Eu stiam ceva de un prototip de fiat Panda care, pe langa alte bazdaganii menite sa reduca poluarea,avea si functia din primul post.
Per total italienii vor sa o omologheze la norma de poluare euro 5. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Adila16 |
![]()
Post
#8
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE(OVIDIUS @ 18 Jan 2008, 13:24) Da, se pare ca scade consumul. [...] Ii spune "functie Auto-Start-Stop". Oprire automata a motorului la stationare si repornire fara ajutorul demarorului clasic. Eu, sincer, as prefera sa consume in plus... Hmmm, din cate stiu eu, la pornire motorul consuma mult. Chestie verificata cu un motor V8 cu carburator. Nu imi mai amintesc proportiile (eram in scoala si a trecut ceva timp de atunci ![]() Si apoi, cum poti reporni motorul fara ajutorul demarorului clasic?...In autocompresie (prin tractare sau impingere, cam cum porneam vechile Dacii cand murea bateria) sau cu jet de aer comprimat injectat in galeria de admisie... In plus, daca nu ar fi hibrid, nu as vedea rostul instalarii pe o masina a unui asemenea sistem. Costurile de intretinere ar fi mari, fiabilitatea redusa (ma gandesc numai la numarul mare de porniri, care ar solicita gospodareste ansamblul demaror - baterie de acumulatori...Si nu stiu daca beneficiul economic realizat ar acoperi intr-o proportie oarecare inlocuirea repetata a acestora...) Am avut ocazia unica de a conduce un Lexus Hibrid Drive. In linii mari, se comporta la fel ca Honda amintita de colegul b76bgaarh. Elegant, rasat, silentios. Propulsia motorului termic intra in functiune numai de la o anumita apasare pe pedala de acceleratie, cand masina simtea ca soferul cere putere, debitata in interval scurt de timp si la valori mari. In rest, pana in 30 - 35 mph, functiona electric. Cand nivelul de curent scadea la un anumit nivel, ECM pornea motorul Otto (un V6 de 3,2 litri, surprinzator de asemanator cu cel care echipeaza Chrysler Concorde Lxi...), dar numai pentru a incarca bateriile (ca la submarinele Diesel... ![]() De acord cu beneficiul pentru mediu. Este nevoie de grija pentru Mother Nature. De acord cu consumul redus de carburant. Dar, pana cand lumea nu va fi impanzita cu sarme ca pentru troleibuze sau tramvaie, sau nu se va lansa in fabricatie de serie celula solara cu randament aproape unitar (de genul calor care compun bateriile solare ale satelitilor si / sau navetelor spatiale), sau bateriile de acumulatori nu vor mai fi atat de mari, grele si ''puturoase'', tot motoarele termice raman de baza. Parerea mea. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o curiozitate
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
claus |
![]()
Post
#10
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca la bmw e buton ca sa opresti functia "start-stop"
![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai la toate cred ca ar trebui sa fie buton pentru oprit functia asta...daca esti blocat cu masina la o coada, cum e la vama de exemplu in perioada sarbatorilor de iarna, atunci ai nevoie de caldura...daca se opreste motorul, ingheti in masina...
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Bacu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
sistemul nu se intaleaza doar pe modele BMW de lux, se pune si pe seria 1.
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
twingooo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
inclusiv citroen are functia asta! am un prieten(ca toata lumea!)care are un C3 cu treaba asta...ciudat la traficul din romania daca vreti parerea mea
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
salutare...parerea mea este ca mai bine pui combustibil ..decit sa dai jos si sa repari electromotirul..orice masina ar fi....
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
- VS-58-KNX
2006 MEGANE SEDAN 2 / 1.5 dci 102CP
|
|
roty |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
Din curiozitate inginereasca, cum se face pornirea fara demarorul clasic?
This post has been edited by roty: 23 Jan 2008, 10:54 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
se impinge masina
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
SorinV |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
la modelele clasice (non hibrid) pornirea se face clasic cu demarorul care oricum este optimizat sa faca multe porniri. si ca sa il opreasca trebuie destul de multe conditii indeplinite de temperatura de timp de pozitie pedale etc.
la cele mild hybrid (prius si civic sau lexus) motorul electric trifazat a preluat functiile atat ale demarorului cat si ale alternatorului. aici este cu mult mai fiabil sistemul si totodata mult mai complicat. si aici trebuiesc insa satisfacute atat de multe conditii (temperatura, viteza, incarcare baterii, stare accesorii, panta, sarcina si inca multi altii) incat este greu de realizat o economie reala. exemplul concret: masina facultatii de transporturi sectia autovehicule rutiere din politehnica bucuresti adica o toyota prius noua cu motor de 1.3 benzinar scoate un consum de 9% in bucuresti si nu in ala foarte aglomerat. Din punctul meu de vedere economia de combustibil nu exista, poluarea este identica daca nu mai mare pentru ca trebuie considerate in ciclul de viata si bateriile. So... eu nu as da inca banii aia pe masina. A fost vreo 25000 euro. nu vreau sa fiu rau dar un clio 1.5 dci este cu mult mai economic si mai putin poluant. daca ia in oras cu 3 litri % mai putin decat priusul atunci nici nu pot fi comparate. |
--------------------
a
a
a
|
|
roty |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
Aaa..ne-au tras Prius? Ia sa ma uit eu pe planificarea bugetului sa vad unde au inscris-o ...
Si totusi...pana la urma tot cu un motor electric (hai sa-i zicem demaror in ambele cazuri) se face pornirea. Pai nu-i mare schepsis...eu credeam ca au reinventat roata. Eu am inteles ca la ultimele generatii BMW se regaseste optiunea asta, si chiar si pe nehibribd. Si e specificat clar, fara demaror. Imi pare rau, dar pana acum explicatia lui andu911 mi se pare cea mai corecta ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 22:32 |