Problema dubioasa - pornire la rece
![]() ![]() ![]() |
Problema dubioasa - pornire la rece
Fery_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
|
||
--------------------
Renault
21
- HD75LEX
GTS-1989 1721MPI 69kw
|
|||
aly_vo |
![]()
Post
#2
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
sal ! Problema poate sa fie de la injectoare infundate sau partial infundate iar cand se incalzeste motorul se schimba parametrii de lucru deci alt debit de benzina, alt avans etc... dar poate sa fie si o problema mai grava ---> pierderea compresiei din anumiti cilindrii : supape care nu etanseaza bine, segmenti uzati sau cocsati pe piston, camasi uzate.
Verifica injectoarele, bujiile, i-a compresia (cu un compresmetru,digital daca se poate) la fiecare cilindru in parte si dupa aceea trage rezultatele ..... Spor la treaba si succes ! Poate e o chestie mai simpla si nu tre sa investesti bani multi ![]() Sa ne scrii ce ai rezolvat !! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
ar trebui sa ataci problema sistematic. Prima data sa verifici daca ai scanteie in momentul cu pricina pe toate fisele. Se mai intampla la rece datorita condensului si imbatranirii fiselor sa scurtcircuitezi tensiunea pe fise. apoi motorul se incalzeste si sa rezolva natural problema.
/daca acest fapt nu-ti spune nimic , abia apoi sa vezi ce se inampla cu injectia. Ai al V lea injector de pronire la varianta ta constructiva? Daca da, poate ca de acolo e problema. Nu sunt sigur ca la motorul tau exista asa ceva, dar verifica. apoi daca si aceasta etapa a fost "arsa" poti s afaci un schimb de injectoare intre ele sa vezi daca tot pistoanele alea nu functioneaza, si se mai trag niste concluzii. Dar daca nu poti sa faci toate aceste verificari, mai bine te adresezi la un atelier. |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Schimba bujiile
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Fery_ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
am depistat problema
e de vina un injector de pe cilindru 3 daca ma iau dupa ce scrie pe delcou eu personal nu cred ca ar mai avea scapare asa ca acum caut pe la sh sa vad ce gasesc daca are cineva injectoare de vanzare sunt interesat multumesc |
--------------------
Renault
21
- HD75LEX
GTS-1989 1721MPI 69kw
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
problema sa rezolvatca sa vezi era de vina mufa ce vine la injector
am inlocuit injectorul problema era aceeas un prieten veni cu ideea sa verificam si conectoru si se vedea ca era mai diferit decat restu 3 era oarecum oxidat si am inlocuit conectoru si merge perfect cu vechiul injector |
--------------------
Renault
21
- HD75LEX
GTS-1989 1721MPI 69kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 08:20 |