Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti instabil Dacia injectie 2000

mstrungar
post 18 Nov 2007, 19:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 April 07




Salut, am o dacia pe injectie din 2000, 58000 km. De ceva timp (o saptamana) la relanti, chiar si in sarcina turatia incepe sa oscileze intre 400 - 2500 rpm... practic se tureaza singura la 2500-3000 dupa care cade automat pana la 400-500 rpm (daca e rece si nu e in sarcina moare), dupa care iar se tureaza si iar cade si face asa continuu, o apuca asa dintr-o data in mers sau cateodata chiar cand o pornesc. In incercarile mele de-a face ceva in mers am debraiat si am turat-o pana la 5000 dupa care si-a revenit pe 900-1000, dar lucrul asta nu se intampla de fiecare data, cateodata o turez de 5-6 ori pana isi revine. Am mai remarcat ca atunci cand are oscilatia asta pedala de frana este mai tare. nu ma pricep foarte bine la masini si orice informatie ar fi buna, de unde sa incep ce sa verific...
daca mai aveti nevoie de alte detali intrebati-ma asa nu-mi dau seama ce as putea sa mai scriu care sa fie relevant...


--------------------
Dacia berlina - BN 03 FDJ 2000, 1,4, injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
master40
post 18 Nov 2007, 20:20
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4 November 07




motorasul pas cu pas Bosch e beleaua 300 schimba-l.....


--------------------
renault megane1 break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstrungar
post 19 Nov 2007, 08:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 April 07




Intrebare:

toata problema despre care ti-am povestit nu poate sa aiba vre-o legatura cu senzorul de temperatura apa? mi-am adus aminte ca problemele au aparut dupa ce am schimbat bucsele de la electromotor, lucrand atunci am atins firele de la senzor cumva, stiu doar ca le-am vazut scoase si le-am pus inapoi, azi dimineata am verificat si unul dintre ele nu strangea deloc pe papuc... l-am strans putin cu patentul si cat am mers azi (10 km.) nu mi-a mai facut probleme....

20 Nov 2007, 08:35:
Acum stiu cu siguranta ca este o problema electrica. Azi dimineata, dupa ce s-a incalzit, a inceput sa oscileze iar (500-1500 rpm.) am scos fortunul care merge la servofrana din galerie, am astupat gaura dar nu s-a modificat nimic (tot oscila): deci nu e o problema de aer fals cel putin nu de la servofrana. S-ar putea sa fie motorasul pas cu pas care regleaza relanti-ul, ce stiti sa-mi spuneti despre el? se poate remedia? curata? am auzit ca ar fi scump (300 ron). Unde este pozitionat efectiv? care sunt firele de alimentare?

This post has been edited by mstrungar: 20 Nov 2007, 08:35


--------------------
Dacia berlina - BN 03 FDJ 2000, 1,4, injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 20 Nov 2007, 13:21
Post #4


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




www.daciaclub.ro

Ai mai multe sanse sa gasesti raspunsul la problema ta! wink.gif Succes!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 20 Nov 2007, 21:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Cauzele ar putea fi multiple: unul din senzori cu funcționare defectuoasă, un contact imperfect al conectorilor, conductori posibil secționați, pompă de alimentare uzată cu debit inconstant, bujii sau fișe deteriorate, combustibil impropriu (eventual prezența apei), filtre sau injector înfundate, componente ansamblu clapetă injector defecte.
Dacă spui că fluctuația de turație apare și în sarcină atunci poate fi scos din calcul
motorașul de poziționare a clapetei (care este ansamblul acela din plastic negru de la baza corpului pe care scrie Bosch și atenție nu este motor pas cu pas). În caz de defecțiune a acestui subansamblu nu se repară ci se înlocuiește cu altul nou.
Cum a spus și @Duyu caută și pe forum la dacia poate găsești ceva asemănător dar sfatul meu este că dacă nu este ceva superficial să mergi până la un service unde oamenii știu unde și ce să caute.
Părerea mea.. blush.gif


--------------------
renault laguna 2 - AG 70 BUB 2001 Privilege 1,8 I 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 21 Nov 2007, 02:02
Post #6


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




cum spune si duyu.. pune-ti problema pe daciaclub.. acolo gasesti mai mult ajutor..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 06:31
Dacia