Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme diverse (minore), laguna 2.0 dci

Fratzica
post 6 Nov 2007, 13:02
Post #1


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Pana de curand, la pornirea la rece motorul facea doua - trei "click-uri" insotite de scuturarea masinii dry.gif. Am fost cu masina la revizie, i-am facut revizia completa si la sfarsit le-am zis de click-uri. Mi-au zis sa aduc masina intr-o zi si sa o las pana dimineata sa o porneasca ei sa vada cum face blink.gif . Nu las masina pe mana nimanui asa ca am insistat sa o puna pe calculator sa vada eventuale erori. Ei bine, au aparut o gramada de erori.. Eroare la frane (sub pedala de frana sunt doi captori, unu pentru stopuri, altul pentru ecu, unu era defect, cel pentru ecu), eroare la semnalizatoare (cand semnalizez doar se aprinde semnalizatorul, nu clipeste, dupa 5-6 sec isi revine), ceva eroare la injectie (nu mi-a explicat la ce se refera), eroare la traductoarele de unghi pentru xenon (are doua, una pe puntea fata, unu pe puntea spate, foarte sensibile la variatii de unghi, misto), eroare ca rotile fata s-au invartit cu clapeta de frana trasa la maxim (aici no comment, nu s-a facut burnout cu masina, aviz iubitorilor de burnout, se vedee), eroare de supra tensiune pe baterie, ma rog, au mai fost, nu le mai tin minte pe toate. Cert e ca au sters toate erorile. Am scapat de click-uri biggrin.gif Daca si masina Dvs face la fel, un test clip rezolva problema. M-au pus sa platesc testul clip, desi masina e in garantie.. Ma rog, 40 ron nu e capat de lume, e vorba de principiu.
Mai nou la plecarea de pe loc, pana la 20-30 km/h se aud niste zgomote la roata dreapta fata, banuiesc ca ar fi un rulment terminat.. Daca aveti alte idei asupra cauzei zgomotelor let me know.
Rulmentul se schimba pe garantie sau e consumabil? biggrin.gif


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 6 Nov 2007, 16:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Senzorul de la frana pe care il foloseste ECU nu avea efectul de trepidatii cand motorul este la ralanti si puneai frana?
A disparut problema cu semnalizatoarele doar prin stergerea erorii cu CLIP? As fi presupus ca are o problema releul de comanda pentru semnalizatoare.
Ciudata faza cu frana de stationare. Nici nu m-am gandit sa fac vreun burnout cu masina fiindca tot timpul m-am gandit ca nu se poate. Asta avand in vedere faptul ca frana de stationare se decupleaza automat cand potentiometrul de la acceleratie simte ca se apasa pedala, coroborat cu CV in viteza si pedala de ambreiaj ridicata.
Tensiune prea mare la incarcarea bateriei sau tensiune prea mare pentru curentul pe care il debiteaza bateria?
Mizeria pooate fi cauza pentru zgomotul de la plecarea de pe loc.
Prin stergerea erorilor cu CLPI au disparut problemele?

Ar fi o idee buna daca ai insira problemele avute cu masina in topicul asta.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 6 Nov 2007, 16:50
Post #3


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




faza cu semnalizatoarele nu a disparut, am uitat sa mentionez.
burnout se pare ca se poate face, daca tii ridicata clapeta de la frana de mana.
tensiune prea mare la incarcare cred.
cum curat mizeria aia?
dupa stergerea erorilor motorul nu mai trepideaza la pornire, indiferent de temperatura ext. nu ma intreba de ce, ca nu stiu smile.gif


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 6 Nov 2007, 17:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




La semnalizatoare, este posibil sa fie de vina releul de comanda atunci.
Daca este vorba de tensiune prea mare la incarcare, verifica alternatorul. Daca este vorba de tensiune prea mare la curentul debitat de baterie atunci singura rezolvare este schimbarea acumulatorului. Ar trebui sa se faca pe garantie fara prea multe intrebari.
Treaba cu mizeria era doar o ipoteza. Rulmentul ar fi putut sa cada doar daca era defect de la inceput. este putin probabil. De-asta ma gandesc ca poate a ramas blocata vreo mizerie gen sarma, pietricica, ceva de genul asta, care sa frece pe disc, pe fuzeta, pe piese4le care se afla in miscare circulara. Ar putea fi asta o explicatie pentru un zgomot de genul huruit.
Probabil ca trepidatiile au legaturta cu erorile de injectie care au fost sterse.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 03:22
Dacia