Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Kit carburator, unde gasesc?

davincu
post 8 Oct 2007, 18:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




pentru motor 1397 cc, tip c1j-768 ,carburator solex 32bis monocorp ,caut kit reparatie.In Timisoara am sunat la mai multe firme de piese auto si nimic...Am sunat in final la reprezentanta Renault si nici aia n-au.Doar carburator complet la 300siceva de euro.(jumatate din pretu masinii).As fi dispus sa merg si in Arad dupa kit , sau sa-l iau prin posta .Orice sfat e binevenit , mai ales din partea Timisorenilor sau Aradenilor. Multumiri anticipate !


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 8 Oct 2007, 20:22
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




la dezmembrari nu ai gasit?
posteaza si pe daciaclub...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 8 Oct 2007, 21:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




@ Davincu

Salut

Ar mai trebui si indicele care urmeaza dupa BIS. Oricum se gaseste kit. Daca vrei sa-i schimbi numai garniturile de hartie de etansare si o-ring -urile se gaseste kit la orice firma care lucreaza cu Meteor, majoritatea lucreaza, kit-ul are codul: AJ 64009100. Mergi exact cu codul asta la ei. Ar trebui sa coste in jur de 15 RON. Se gaseste si original de la Reno dar costa mult. Iti dau aici cateva coduri si preturi de original cu care poti sa mergi la Reno sa le comanzi. Ti-au zis ca nu exista pentru ca nu au documentatia necesara sa le gaseasca.

Kit-ul de garnituri si o-ring -uri echivalent cu cel de la Meteor:
JEUX DE JOINTS - COD: 77 01 204 737 - Pret Reno Franta - 23 Euro fara TVA

Kit de jigloare, membrane, plutitor + altele:
KIT GENERAL - COD:77 01 204 736 - Pret Reno Franta - 64 Euro fara TVA

Trebuie sa-mi spui exact tipul carburatorului si pot sa-ti dau mai exact detalii. Se pot cumpara si jigloarele separat sau pompa de sprit sau alte componente. Poti suna la Al Padrino la Bucuresti www.alpadrino.ro , au kit -uri foarte bune de la Meat & Doria Italia, costa 50 - 60 Ron, is kit -uri complete, cu tot ce e in carb. Oricum verifica intai carburatorul. Sa nu aiba talpa deformata, sau sa aiba joc mare in ax. Vezi ce gasesti si sa ne spui ce ai rezolvat.

This post has been edited by R25_GTS: 9 Oct 2007, 10:07


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 10 Oct 2007, 21:51
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Super foarte tare multumesc pentru raspuns ! Sa va povestesc: am o bujie tester din sticla ! Vad cu ea culoarea exploziei si pot regla. Flacara rosie = amestec-bogat , galben-soare= amestec-ideal , albastru =amestec sarac ! Din singurul surub de reglaj nu am putut trece de rosu ! Bujiile afumate , consumul mare ! Nu pot micsora nivelul - plutitor plastic .Asadar probabil jicloarele sunt decalibrate . Am demontat si suflat carburatorul .Dupa montaj motorul merge rotund si frumos . Accelerez si deodata merge neregulat si galopant (aer fals ?) . Azi am luat carburol si silicon rosu (il curat bine si asigur etansarile) , apoi pun o lita in jiclorul principal si va mai povestesc sau cer ajutor. Am multa experienta si stiu: pune totul nou si merge bine . Asa e cel mai simplu si sigur !Asta daca se gaseste si ai bani . Alteori nicicum nu-i dai de capat ! In astfel de situatii e minunat sa ai un prieten .
Intrebare: cum deduc ce carburator e ? Pe el scrie solex iar mai departe un carnat de cifre... Eu am zis ca e solex 32bis 849 din Haynes. La nevoie AL Padrino lucra si prin Posta?


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 11 Oct 2007, 10:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Posteaza toate codurile care le ai pe carb, ca ma descurc eu. Asa pot sa-ti spun exact ce jigloare trebuie sa ai, cu ce marimi sa aiba fiecare. NU PUNE SILICON ROSU!! Cumpara de unde ti-am zis setul de garnituri noi. Il lasi cateva ore in carburol, il cureti cu pensula, si verifici planeitatea la talpa si jocul in ax, daca astea nu-s bune, n-are rost sa mai continui. Daca-s bune il sufli cu aer comprimat si pui garniturile noi. Te asiguri ca suprafetele is perfect curate si plane. Vezi sa nu traga aer fals pe undeva. Testezi cu un spray de pornire. Pulverizezi in jurul carb -ului. Daca trage aer fals o sa aspire si spray -ul si o sa se tureze motorul. Vezi ca la surubul de amestec ar trebui sa aiba un o-ring de cauciuc, care vine in set-ul de garnituri. Impiedica aerul sa intre si intepeneste surubul sa nu se miste de la vibratii. Nivelul din camera sa fie bun, cuiul sa etanseze bine, ai si acolo o garnitura de cupru. Jigloarele is greu de decalibrat, doar daca n-a bagat cineva ceva prin ele atunci e posibil. Bujiile sa fie bune, recomand NGK, sa nu fie nu stiu ce marca, vechi de acu 5 ani, curatate cu peria de sarma. Nu se curata bujiile cu nimic. Se auto-curata in mers.Aprinderea trebuie sa mearga perfect inainte sa te apuci de carburator. Al Padrino trimite prin Fan Curier acasa. Mai bine bagi niste bani, putini oricum, si faci o treaba buna. Ca asa cu carpeli n-o sa mearga bine niciodata, si o sa consume benzina cat un camion. Ce tip de soc ai? Manual sau automat?

P.S.: Am uitat sa precizez ca reglajul la amestec se face NUMAI cu un analizor de noxe. La un service care face ITP si are un aparat bun. Acolo se regleaza in fuctie de % de CO din gaze. Reglajele facute dupa ureche, in fuctie de turatia motorului sau alte chestii is vrajeala.

Spor la treba

This post has been edited by R25_GTS: 11 Oct 2007, 10:51


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 11 Oct 2007, 18:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




solex 71850 mai departe se mai disting niste cifre dar nu foarte lizibile.Este simplu corp cu soc manual. Aprinderea este electronica , deci cred ca aici ramane de reglat doar avansul , ca platini nu are . Intradevar am incercat sa reglez aprinderea dupa ureche dar nu am sesizat nici o diferenta. La alte masini mergea foarte bine dupa ureche , aici nu pot... cu prima ocazie cand ma apropii de oras (stau la sat) voi merge sa-mi regleze avansul cu stroboscopul si carburatorul cu analizorul. Observ cu mirare ce multa importanta se da in acest forum bujiilor. Pana acum stiam doar ca sunt bujii lungi sau scurte si preferam Bosch ca sunt vestite. Acum am Champion , de la vechiul proprietar. Am gasit in bord si factura de la service cu schimb bujii de acum un an si m-am amuzat ca cineva merge la service pentru asta.Voi tine cont de sfatul tau si in privinta bujiilor desi aici nu m-am prins cum sta treaba.
Inca o data multumesc pentru solicitudine !

11 Oct 2007, 19:30:
Am gasit imagini pe net si sigur este Solex 32 bis 849

This post has been edited by davincu: 11 Oct 2007, 19:30


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 11 Oct 2007, 21:27
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Sper sa te ajut informatiile de pe forum sa-ti rezolvi problema. Iti atasez fisierul cu valorile care trebuie sa le ai in carb. Am avut si eu BOSCH si le-am schimbat dupa 100km, nu mergea rotund motorul. Cu NGK e alta viata, arderea e perfecta, iar pretul tot acolo, is facute in JAPAN.

Attached File(s)
Attached File  solex_32_BIS_849.pdf ( 19.66k ) Number of downloads: 575


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 12 Oct 2007, 11:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




salut,

de unde ai luat bujia aia transparenta?



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 12 Oct 2007, 20:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Multumesc pentru documentatie , am comandat deja la Al Padrino Kitul si e pe "vine". Valorile se potrivesc cu ce scrie pe jicloare si nu par decalibrate , dar voi pune totul nou. Despre bujii ... ma surprinde si nu stiu cum se explica dar ma conformez.
Bujia de sticla o am de multi ani si am luat-o ocazional . nu din magazin.
Pana acum mi-a fost de un real folos la motoare fara consum de ulei. Unde intervine si ardere de ulei se schimba culoarea flacarii. Nu contest ca analizorul de gaze este mai sigur (mai profesionist). Eu sunt doar amator pasionat. De aceea si sunt prezent aici , ca sa mai invat.


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 16 Oct 2007, 15:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti






--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 16 Oct 2007, 20:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Mihai multumesc , am fost deja pe acolo , aia e poza de care spuneam de fapt ca e a carburatorului meu. Astept sa ajunga piesele de la Alpadrino . Din pacate m-au anuntat ca au doar garnituri , nu si jicloare. Dupa montare va spun ce am obtinut. Eu imi doresc sa vad bujii ciocolatii si nu negre . Si un consum care sa tinda spre ce zice cartea . Ei zic 4.6 L% cu 90/h. Eu ma bucur si cu 5,5%. Si sper sa mearga odata rotund...


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 19 Oct 2007, 22:01
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Am primit piesele . Partile rele: mi-au spus ca transportul va fi 15-20 ron si a fost
27 ron .Garniturile 48 ron , total 75 ron. Nu-i bai da` lipsea tocmai garnitura aia micuta de la jiclorul de reglat amestecul.Si chiar aia era singura piesa deteriorata.
Am improvizat in cele din urma dintr-un furtunas de cauciuc asemanator cu vechile ventile de bicicleta un inelus de cauciuc (l-am taiat cu foarfeca)pe care l-am pus pe surubul de reglaj in locul garniturii .Am simtit la stringere ca sta bine .
Am schimbat garniturile celelalte , mai putin de la sprit si cealalta membrana care nu stiu la ce foloseste , ca erau in stare buna. Montat si in sfarsit se simtea cand umblam la surubul de reglaj.Am reglat si motorul merge rotund ca torsul de pisica.
Am facut si o tura mica pe sosea si pare ok .Asta a fost acu seara pe intuneric.Dupa ce fac niste kilometri vad si consumul.
Concluzia mea: inelul de cauciuc de pe jiclorul de amestec (ala mic de tot) care era deteriorat (uscat , crapat) permitea sa traga aer fals si motorul mergea neregulat si nu putea fi reglat carburatorul.
Va multumesc pentru ajutorul acordat , mi-a fost de un real folos. Voi reveni peste cateva zile sa va spun de consum (in ideea ca intereseaza sau poate fi de folos si altcuiva).


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 22 Oct 2007, 21:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Consumul s-a redus simtitor . Intradevar n-am putut face constatarea profesionist dar comparativ cu ce consumam inainte trebuia sa fiu demult pe rosu si de data asta mai am linistit de mers. Nu e o informatie foarte precisa dar tinem sa va spun.


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mistreku
post 3 Feb 2008, 20:55
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 July 07




dubios..zic dubios, pt ca C1J stiu ca e motorul turbo. la tine in semnatura vad gts nu gtt. iar carbu' de pe gtt e 32 dis, nu bis. in fine. partea celalta. jicloare, daca vrei sa mai schimbi, se potrivesc cam toate de la oltcit. iar cele de oltcit snt ieftine si le gasesti cam peste tot. surubu' de reglaj din talpa, cel de ameste adica, merge perfect de la oltcit de asemenea. le-am incercat eu. asta in caz ca mai ai prob. cu masina. pana la urma, e turbo sau nu? ca eu chiar nu mai inteleg..


--------------------
Renault 5 '86 GT Turbo - TM 14 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 4 Feb 2008, 10:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




c1j este motor de 1.4 cu carburator simplucorp.solex 32 bis este un carb ce seamana cu cel de dacie,tu ai 32 dis pentru ca iti trebuie pentru turbina.si motorul de la GTT tot 1.4 cu carb simplucorp e pana la urma,nu? smile.gif


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 5 Feb 2008, 21:54
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Regret dar nici urma de turbo... si nici nu ma pricep la asa ceva !
Daca tot veni vorba de jicloare , m-ar interesa sa gasesc unul de sprit , ca al meu face figuri. Sa inteleg ca cel de oltcit se potriveste ?
Ceea ce am scris in semnatura este din talon... Habar n-am ce-i cu gts gtt si alte gg-uri .


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mistreku
post 6 Feb 2008, 14:57
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 July 07




nu cred ca cel de sprit se potriveste..sorry. cred ca e singurul care nu se potriveste.


--------------------
Renault 5 '86 GT Turbo - TM 14 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
migala
post 17 Feb 2008, 15:28
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 November 06
From: Baia Mare




Surubul de reglaj amestec de pe carb Zenith potriveste cu cel de pe oltcit ? tocmai l-am pierdut, stiu ca nu avea acea garnitura care etanseaza si il face sa nu se desfaca. De la ce masini mai potriveste ? Pot sa improvizez ceva pana gasesc pana gasesc unul identic ?

17 Feb 2008, 16:54:
stie cineva dimensiunile surubului de amestec sa caut la magazine ca sa nu mai dau jos carburatorul ?

This post has been edited by migala: 17 Feb 2008, 15:54


--------------------
Renault 5 Super 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 17 Feb 2008, 23:49
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Garnitura aia nu are scopul de a nu se desface surubul- sau oricum nu are doar acest scop , ci impiedica aerul sa treaca pe acolo. Dupa ce am rezolvat-o , motorul merge mai rotund , mai stabil si consuma mai putin...
Eu am facut asa: am luat un dop de cauciuc de la un cartus de reincarcare pentru imprimanta Epson , l-am taiat cu foarfeca (inel)si l-am "tras" pe acel surub...
Putin probabil sa ai tocmai acele dopuri , eu am avut noroc...Am mai vazut in interiorul unor brichete (obisnuite , cu gaz ) ceva asemanator. Ajungi la garnitura prin distrugerea brichetei. Poate o izolatie electrica de fire , de cauciuc ?
Iti doresc imaginatie si succes.


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
migala
post 20 Feb 2008, 21:40
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 November 06
From: Baia Mare




Eu am rezolvat altfel problema: am pus putina banda de teflon pe filet si nu se mai destrange si nu mai trage nici aer fals


--------------------
Renault 5 Super 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snufy
post 4 Dec 2008, 00:07
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 December 08




Caut si eu set reparatie caburator pt un Solex 32 DIS 931 pt un 5 GTT


--------------------
Renault 5 GTT 1988 Phase 2 - F.N.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 9 Dec 2008, 23:52
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




snufy ! cauta Alpadrino pe net .Asta e de fapt o firma de piese auto.(Google da rezultate foarte bune la cautat.) Acolo vei gasi si un numar de telefon.Suna la firma asta (e bine sa ai talonul la indemana) si probabil ca ti-l vor trimite acasa prin vreo firma de curierat !


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tman
post 9 Mar 2009, 09:53
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 March 09




Salut,
de cateva luni am intrat si eu in posesia unei buburuze .As vrea sa comand kitul de reparatie carburator(garnituri coapte,crapate).V-as ruga sa-mi spuneti daca aveti codurile necesare pt tipul meu: motor c1g720, 1237cc ,carburator Solex32 BIS 907.
Va multumesc.


--------------------
Renault Super5 GTR 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 16 Mar 2009, 14:51
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




T-Man ... suna la Al Padrino sau intreaba la oricare alt furnizor de piese . Nu mai stiu numarul-poate chiar sa se fi schimbat , dar pune-l pe Google la munca sa caute AlPadrino si vei gasi situl lor si nr de telefon . Eu acolo am gasit , dar posibil sa aibe si alte firme !


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disponibilu
post 20 Mar 2009, 13:28
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 8 February 09




dupa parerea mea cei mai buni in chituri de reparatiii pentru carburatoare; timonerii ; etriere si multe alte chestii sunt cei de la UNIX eu am gasit intotdeauna la ei tot ce am vrut si pentru masini din '74 ' ...80 incercati si la ei sunt undeva pe sos progresul pe la liceul economic prin halele alea mai exact pe langa liberty moll


--------------------
renault 11 turbo 1985 - b16 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 21 Mar 2009, 15:50
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Este important sa precizam localitatea in care salasuim ! UNIX o fi bun , dar unii dintre noi nu locuim in Bucuresti . Daca in schimb livreaza prin curierat... e perfect !


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
worm
post 23 Mar 2009, 22:06
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 June 05




davincu, ai gasit ceva?

si eu tot din Timisoara sunt si caut aceiasi chestie ca si tine.


--------------------
Renault 5 GT Turbo - 119 cp 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 7 Apr 2009, 22:14
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Worm , prietene , nu am mai intrat demult pe forum ... iarta-ma ca nu ti-am raspuns ! Cred ca e o mica neintelegere : eu nu caut nimic (acum ) , ci incerc doar sa-i ajut pe altii sa gasesca ce am gasit si eu mai demult !
Daca mai e valabil... vrei te rog sa repeti intrebarea mai clar ?


--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
worm
post 8 Apr 2009, 13:30
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 June 05




QUOTE
pentru motor 1397 cc, tip c1j-768 ,carburator solex 32bis monocorp ,caut kit reparatie.

asta intrebai in primul tau post aici. stiu ca e din 2007.... si e vechi, insa am vazut ca topicul a fost reinviat de cineva.

de aia te-am intrebat pe tine daca ai gasit ceea ce cautai atunci, si daca da, unde?


--------------------
Renault 5 GT Turbo - 119 cp 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 12 Apr 2009, 07:11
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Da , am gasit la Al Padrino (o firma din Bucuresti ) , i-am contactat telefonic , mi-au trimis prin curierat rapid si am achitat la primirea coletului . Am fost nemultumit ca nu se afla in Kit o garnitura toroidala (inelara) din cauciuc , mica , ce se pune pe surubul de reglaj amestec , dar am improvizat din altceva . In rest totul a fost OK ! In Timisoara sunt multe firme cu piese si pot fi contactati telefonic -vezi cartea galbena pentru numere . Sunt foarte amabili si cam au piese . Succes !
PS : Daca citeai tot topicul aflai fara sa mai intrebi . Da nu-i bai , daca mai ai ceva de intrebat , intreaba !



--------------------
renault 5 gts benzina 1985 - TM 03 TIJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 10:40
Dacia