Kit carburator, unde gasesc?
![]() ![]() ![]() |
Kit carburator, unde gasesc?
davincu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
la dezmembrari nu ai gasit?
posteaza si pe daciaclub... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
@ Davincu
Salut Ar mai trebui si indicele care urmeaza dupa BIS. Oricum se gaseste kit. Daca vrei sa-i schimbi numai garniturile de hartie de etansare si o-ring -urile se gaseste kit la orice firma care lucreaza cu Meteor, majoritatea lucreaza, kit-ul are codul: AJ 64009100. Mergi exact cu codul asta la ei. Ar trebui sa coste in jur de 15 RON. Se gaseste si original de la Reno dar costa mult. Iti dau aici cateva coduri si preturi de original cu care poti sa mergi la Reno sa le comanzi. Ti-au zis ca nu exista pentru ca nu au documentatia necesara sa le gaseasca. Kit-ul de garnituri si o-ring -uri echivalent cu cel de la Meteor: JEUX DE JOINTS - COD: 77 01 204 737 - Pret Reno Franta - 23 Euro fara TVA Kit de jigloare, membrane, plutitor + altele: KIT GENERAL - COD:77 01 204 736 - Pret Reno Franta - 64 Euro fara TVA Trebuie sa-mi spui exact tipul carburatorului si pot sa-ti dau mai exact detalii. Se pot cumpara si jigloarele separat sau pompa de sprit sau alte componente. Poti suna la Al Padrino la Bucuresti www.alpadrino.ro , au kit -uri foarte bune de la Meat & Doria Italia, costa 50 - 60 Ron, is kit -uri complete, cu tot ce e in carb. Oricum verifica intai carburatorul. Sa nu aiba talpa deformata, sau sa aiba joc mare in ax. Vezi ce gasesti si sa ne spui ce ai rezolvat. This post has been edited by R25_GTS: 9 Oct 2007, 10:07 |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
davincu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Super foarte tare multumesc pentru raspuns ! Sa va povestesc: am o bujie tester din sticla ! Vad cu ea culoarea exploziei si pot regla. Flacara rosie = amestec-bogat , galben-soare= amestec-ideal , albastru =amestec sarac ! Din singurul surub de reglaj nu am putut trece de rosu ! Bujiile afumate , consumul mare ! Nu pot micsora nivelul - plutitor plastic .Asadar probabil jicloarele sunt decalibrate . Am demontat si suflat carburatorul .Dupa montaj motorul merge rotund si frumos . Accelerez si deodata merge neregulat si galopant (aer fals ?) . Azi am luat carburol si silicon rosu (il curat bine si asigur etansarile) , apoi pun o lita in jiclorul principal si va mai povestesc sau cer ajutor. Am multa experienta si stiu: pune totul nou si merge bine . Asa e cel mai simplu si sigur !Asta daca se gaseste si ai bani . Alteori nicicum nu-i dai de capat ! In astfel de situatii e minunat sa ai un prieten .
Intrebare: cum deduc ce carburator e ? Pe el scrie solex iar mai departe un carnat de cifre... Eu am zis ca e solex 32bis 849 din Haynes. La nevoie AL Padrino lucra si prin Posta? |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Posteaza toate codurile care le ai pe carb, ca ma descurc eu. Asa pot sa-ti spun exact ce jigloare trebuie sa ai, cu ce marimi sa aiba fiecare. NU PUNE SILICON ROSU!! Cumpara de unde ti-am zis setul de garnituri noi. Il lasi cateva ore in carburol, il cureti cu pensula, si verifici planeitatea la talpa si jocul in ax, daca astea nu-s bune, n-are rost sa mai continui. Daca-s bune il sufli cu aer comprimat si pui garniturile noi. Te asiguri ca suprafetele is perfect curate si plane. Vezi sa nu traga aer fals pe undeva. Testezi cu un spray de pornire. Pulverizezi in jurul carb -ului. Daca trage aer fals o sa aspire si spray -ul si o sa se tureze motorul. Vezi ca la surubul de amestec ar trebui sa aiba un o-ring de cauciuc, care vine in set-ul de garnituri. Impiedica aerul sa intre si intepeneste surubul sa nu se miste de la vibratii. Nivelul din camera sa fie bun, cuiul sa etanseze bine, ai si acolo o garnitura de cupru. Jigloarele is greu de decalibrat, doar daca n-a bagat cineva ceva prin ele atunci e posibil. Bujiile sa fie bune, recomand NGK, sa nu fie nu stiu ce marca, vechi de acu 5 ani, curatate cu peria de sarma. Nu se curata bujiile cu nimic. Se auto-curata in mers.Aprinderea trebuie sa mearga perfect inainte sa te apuci de carburator. Al Padrino trimite prin Fan Curier acasa. Mai bine bagi niste bani, putini oricum, si faci o treaba buna. Ca asa cu carpeli n-o sa mearga bine niciodata, si o sa consume benzina cat un camion. Ce tip de soc ai? Manual sau automat?
P.S.: Am uitat sa precizez ca reglajul la amestec se face NUMAI cu un analizor de noxe. La un service care face ITP si are un aparat bun. Acolo se regleaza in fuctie de % de CO din gaze. Reglajele facute dupa ureche, in fuctie de turatia motorului sau alte chestii is vrajeala. Spor la treba This post has been edited by R25_GTS: 11 Oct 2007, 10:51 |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
davincu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
solex 71850 mai departe se mai disting niste cifre dar nu foarte lizibile.Este simplu corp cu soc manual. Aprinderea este electronica , deci cred ca aici ramane de reglat doar avansul , ca platini nu are . Intradevar am incercat sa reglez aprinderea dupa ureche dar nu am sesizat nici o diferenta. La alte masini mergea foarte bine dupa ureche , aici nu pot... cu prima ocazie cand ma apropii de oras (stau la sat) voi merge sa-mi regleze avansul cu stroboscopul si carburatorul cu analizorul. Observ cu mirare ce multa importanta se da in acest forum bujiilor. Pana acum stiam doar ca sunt bujii lungi sau scurte si preferam Bosch ca sunt vestite. Acum am Champion , de la vechiul proprietar. Am gasit in bord si factura de la service cu schimb bujii de acum un an si m-am amuzat ca cineva merge la service pentru asta.Voi tine cont de sfatul tau si in privinta bujiilor desi aici nu m-am prins cum sta treaba.
Inca o data multumesc pentru solicitudine ! 11 Oct 2007, 19:30: Am gasit imagini pe net si sigur este Solex 32 bis 849 This post has been edited by davincu: 11 Oct 2007, 19:30 |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Sper sa te ajut informatiile de pe forum sa-ti rezolvi problema. Iti atasez fisierul cu valorile care trebuie sa le ai in carb. Am avut si eu BOSCH si le-am schimbat dupa 100km, nu mergea rotund motorul. Cu NGK e alta viata, arderea e perfecta, iar pretul tot acolo, is facute in JAPAN.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
payty |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
salut,
de unde ai luat bujia aia transparenta? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
davincu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Multumesc pentru documentatie , am comandat deja la Al Padrino Kitul si e pe "vine". Valorile se potrivesc cu ce scrie pe jicloare si nu par decalibrate , dar voi pune totul nou. Despre bujii ... ma surprinde si nu stiu cum se explica dar ma conformez.
Bujia de sticla o am de multi ani si am luat-o ocazional . nu din magazin. Pana acum mi-a fost de un real folos la motoare fara consum de ulei. Unde intervine si ardere de ulei se schimba culoarea flacarii. Nu contest ca analizorul de gaze este mai sigur (mai profesionist). Eu sunt doar amator pasionat. De aceea si sunt prezent aici , ca sa mai invat. |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Uite un link f f folositor pt tine: http://www.telecable.es/personales/amvelec...ajustesolex.htm
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
davincu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Mihai multumesc , am fost deja pe acolo , aia e poza de care spuneam de fapt ca e a carburatorului meu. Astept sa ajunga piesele de la Alpadrino . Din pacate m-au anuntat ca au doar garnituri , nu si jicloare. Dupa montare va spun ce am obtinut. Eu imi doresc sa vad bujii ciocolatii si nu negre . Si un consum care sa tinda spre ce zice cartea . Ei zic 4.6 L% cu 90/h. Eu ma bucur si cu 5,5%. Si sper sa mearga odata rotund...
|
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
davincu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Am primit piesele . Partile rele: mi-au spus ca transportul va fi 15-20 ron si a fost
27 ron .Garniturile 48 ron , total 75 ron. Nu-i bai da` lipsea tocmai garnitura aia micuta de la jiclorul de reglat amestecul.Si chiar aia era singura piesa deteriorata. Am improvizat in cele din urma dintr-un furtunas de cauciuc asemanator cu vechile ventile de bicicleta un inelus de cauciuc (l-am taiat cu foarfeca)pe care l-am pus pe surubul de reglaj in locul garniturii .Am simtit la stringere ca sta bine . Am schimbat garniturile celelalte , mai putin de la sprit si cealalta membrana care nu stiu la ce foloseste , ca erau in stare buna. Montat si in sfarsit se simtea cand umblam la surubul de reglaj.Am reglat si motorul merge rotund ca torsul de pisica. Am facut si o tura mica pe sosea si pare ok .Asta a fost acu seara pe intuneric.Dupa ce fac niste kilometri vad si consumul. Concluzia mea: inelul de cauciuc de pe jiclorul de amestec (ala mic de tot) care era deteriorat (uscat , crapat) permitea sa traga aer fals si motorul mergea neregulat si nu putea fi reglat carburatorul. Va multumesc pentru ajutorul acordat , mi-a fost de un real folos. Voi reveni peste cateva zile sa va spun de consum (in ideea ca intereseaza sau poate fi de folos si altcuiva). |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
davincu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Consumul s-a redus simtitor . Intradevar n-am putut face constatarea profesionist dar comparativ cu ce consumam inainte trebuia sa fiu demult pe rosu si de data asta mai am linistit de mers. Nu e o informatie foarte precisa dar tinem sa va spun.
|
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
mistreku |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 July 07 ![]() |
dubios..zic dubios, pt ca C1J stiu ca e motorul turbo. la tine in semnatura vad gts nu gtt. iar carbu' de pe gtt e 32 dis, nu bis. in fine. partea celalta. jicloare, daca vrei sa mai schimbi, se potrivesc cam toate de la oltcit. iar cele de oltcit snt ieftine si le gasesti cam peste tot. surubu' de reglaj din talpa, cel de ameste adica, merge perfect de la oltcit de asemenea. le-am incercat eu. asta in caz ca mai ai prob. cu masina. pana la urma, e turbo sau nu? ca eu chiar nu mai inteleg..
|
--------------------
Renault
5
'86 GT Turbo
- TM 14 GTT
|
|
valir5gts |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
c1j este motor de 1.4 cu carburator simplucorp.solex 32 bis este un carb ce seamana cu cel de dacie,tu ai 32 dis pentru ca iti trebuie pentru turbina.si motorul de la GTT tot 1.4 cu carb simplucorp e pana la urma,nu?
![]() |
--------------------
renault
super5
1987
|
|
davincu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Regret dar nici urma de turbo... si nici nu ma pricep la asa ceva !
Daca tot veni vorba de jicloare , m-ar interesa sa gasesc unul de sprit , ca al meu face figuri. Sa inteleg ca cel de oltcit se potriveste ? Ceea ce am scris in semnatura este din talon... Habar n-am ce-i cu gts gtt si alte gg-uri . |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
mistreku |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 July 07 ![]() |
nu cred ca cel de sprit se potriveste..sorry. cred ca e singurul care nu se potriveste.
|
--------------------
Renault
5
'86 GT Turbo
- TM 14 GTT
|
|
migala |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 November 06 From: Baia Mare ![]() |
Surubul de reglaj amestec de pe carb Zenith potriveste cu cel de pe oltcit ? tocmai l-am pierdut, stiu ca nu avea acea garnitura care etanseaza si il face sa nu se desfaca. De la ce masini mai potriveste ? Pot sa improvizez ceva pana gasesc pana gasesc unul identic ?
17 Feb 2008, 16:54: stie cineva dimensiunile surubului de amestec sa caut la magazine ca sa nu mai dau jos carburatorul ? This post has been edited by migala: 17 Feb 2008, 15:54 |
--------------------
Renault 5
Super
1987
|
|
davincu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Garnitura aia nu are scopul de a nu se desface surubul- sau oricum nu are doar acest scop , ci impiedica aerul sa treaca pe acolo. Dupa ce am rezolvat-o , motorul merge mai rotund , mai stabil si consuma mai putin...
Eu am facut asa: am luat un dop de cauciuc de la un cartus de reincarcare pentru imprimanta Epson , l-am taiat cu foarfeca (inel)si l-am "tras" pe acel surub... Putin probabil sa ai tocmai acele dopuri , eu am avut noroc...Am mai vazut in interiorul unor brichete (obisnuite , cu gaz ) ceva asemanator. Ajungi la garnitura prin distrugerea brichetei. Poate o izolatie electrica de fire , de cauciuc ? Iti doresc imaginatie si succes. |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
migala |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 November 06 From: Baia Mare ![]() |
Eu am rezolvat altfel problema: am pus putina banda de teflon pe filet si nu se mai destrange si nu mai trage nici aer fals
|
--------------------
Renault 5
Super
1987
|
|
Snufy |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 December 08 ![]() |
Caut si eu set reparatie caburator pt un Solex 32 DIS 931 pt un 5 GTT
|
--------------------
Renault
5 GTT
1988 Phase 2
- F.N.
|
|
davincu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
snufy ! cauta Alpadrino pe net .Asta e de fapt o firma de piese auto.(Google da rezultate foarte bune la cautat.) Acolo vei gasi si un numar de telefon.Suna la firma asta (e bine sa ai talonul la indemana) si probabil ca ti-l vor trimite acasa prin vreo firma de curierat !
|
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
Tman |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 March 09 ![]() |
Salut,
de cateva luni am intrat si eu in posesia unei buburuze .As vrea sa comand kitul de reparatie carburator(garnituri coapte,crapate).V-as ruga sa-mi spuneti daca aveti codurile necesare pt tipul meu: motor c1g720, 1237cc ,carburator Solex32 BIS 907. Va multumesc. |
--------------------
Renault
Super5 GTR
1987
|
|
davincu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
T-Man ... suna la Al Padrino sau intreaba la oricare alt furnizor de piese . Nu mai stiu numarul-poate chiar sa se fi schimbat , dar pune-l pe Google la munca sa caute AlPadrino si vei gasi situl lor si nr de telefon . Eu acolo am gasit , dar posibil sa aibe si alte firme !
|
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
disponibilu |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 8 February 09 ![]() |
dupa parerea mea cei mai buni in chituri de reparatiii pentru carburatoare; timonerii ; etriere si multe alte chestii sunt cei de la UNIX eu am gasit intotdeauna la ei tot ce am vrut si pentru masini din '74 ' ...80 incercati si la ei sunt undeva pe sos progresul pe la liceul economic prin halele alea mai exact pe langa liberty moll
|
--------------------
renault
11 turbo
1985
- b16 xxx
|
|
davincu |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Este important sa precizam localitatea in care salasuim ! UNIX o fi bun , dar unii dintre noi nu locuim in Bucuresti . Daca in schimb livreaza prin curierat... e perfect !
|
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
worm |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 28 June 05 ![]() |
davincu, ai gasit ceva?
si eu tot din Timisoara sunt si caut aceiasi chestie ca si tine. |
--------------------
Renault
5 GT Turbo - 119 cp
1989
|
|
davincu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Worm , prietene , nu am mai intrat demult pe forum ... iarta-ma ca nu ti-am raspuns ! Cred ca e o mica neintelegere : eu nu caut nimic (acum ) , ci incerc doar sa-i ajut pe altii sa gasesca ce am gasit si eu mai demult !
Daca mai e valabil... vrei te rog sa repeti intrebarea mai clar ? |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
worm |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 28 June 05 ![]() |
QUOTE pentru motor 1397 cc, tip c1j-768 ,carburator solex 32bis monocorp ,caut kit reparatie. asta intrebai in primul tau post aici. stiu ca e din 2007.... si e vechi, insa am vazut ca topicul a fost reinviat de cineva. de aia te-am intrebat pe tine daca ai gasit ceea ce cautai atunci, si daca da, unde? |
--------------------
Renault
5 GT Turbo - 119 cp
1989
|
|
davincu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Da , am gasit la Al Padrino (o firma din Bucuresti ) , i-am contactat telefonic , mi-au trimis prin curierat rapid si am achitat la primirea coletului . Am fost nemultumit ca nu se afla in Kit o garnitura toroidala (inelara) din cauciuc , mica , ce se pune pe surubul de reglaj amestec , dar am improvizat din altceva . In rest totul a fost OK ! In Timisoara sunt multe firme cu piese si pot fi contactati telefonic -vezi cartea galbena pentru numere . Sunt foarte amabili si cam au piese . Succes !
PS : Daca citeai tot topicul aflai fara sa mai intrebi . Da nu-i bai , daca mai ai ceva de intrebat , intreaba ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
1985
- TM 03 TIJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:40 |