Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ambreiaj "sus"

VDS
post 9 Sep 2007, 10:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 September 07




Se poate regla ambreiajul la un Twingo '96 ca sa prinda mai jos ? Al meu prinde in ultimul sfert de sus si e cam dificil (mai ales pentru un incepator)...


--------------------
Renault Twingo 1996 - MS04FES
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog19ro
post 9 Sep 2007, 13:19
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 20 February 07
From: Cluj-Napoca




si eu am avut aceeasi problema la inceput.se poate regla.eu am fost la un mecanic.

Bafta !


--------------------
Renault Twingo 1999 Liberty, 1149 cmc, 60CP - NT-06-DZU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuculean
post 12 Sep 2007, 05:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 June 07
From: Deva




Sunt curios cum se regleaza, pentru ca si eu am aceeasi problema, prinde cam sus si avand piciorul format pe cealalta masina pe care o am in dotare problema e enervanta, reusesc sa omor motorul sau il accelerez cam tare destul de des.
Apropos, cei de la service-le Renault, dupa ce au studiat problema, mi-au spus ca nu se poate regla, cel putin pe modelul meu din 2001.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 12 Sep 2007, 07:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




cuculean, tot din 2001 ( 16v 75 CP )este si buburuza mea, acelasi raspuns l-am primit de la doua service-uri : nu se poate regla mad.gif iar la mine a inceput deja sa patineze sad.gif


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 12 Sep 2007, 11:44
Post #5


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




comanda ambreiajului este pe cablu sau hidraulica?


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhf
post 12 Sep 2007, 15:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 10 October 06
From: Bucuresti




pe cablu cu autoreglaj.


--------------------
renault twingo 2001/1.2 16v
Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+

silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog19ro
post 12 Sep 2007, 17:37
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 20 February 07
From: Cluj-Napoca




Mie mi-a reglat abreiajul mecanicul cand mi-am schimbat discul de ambreiaj + rulment de presiune. biggrin.gif


--------------------
Renault Twingo 1999 Liberty, 1149 cmc, 60CP - NT-06-DZU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuculean
post 12 Sep 2007, 21:44
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 June 07
From: Deva




Poate ai alta constructie la ambreiaj;
Sau daca te mai intalnesti cu mecanicul cu pricina poate il intrebi cum se face si postezi si tu aici ca suntem mai multi interesati dupa cum vezi.


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 24 Sep 2010, 21:33
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Salut!Pedala de ambreiaj e tare.Am inteles ca e discul pe duca.Chestia e ca de cand am luat masina cam 2 ani e tot pe duca si nu se mai duce:-)!Sa fie gripat doar cablul?Mentionez ca nu se aude nici huruit,nici nu smunceste la plecarea de pe loc,nici nu tine sus.Sa lubrifiez putin tulmentul?Sa incerc sa schimb cablul?Multam mult!


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 25 Sep 2010, 00:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Trebuie curatata teava din jurul prizei, pe care culiseaza rulmentul de presiune. De priza cutiei vorbesc. Pentru asta o sa ai nevoie de spray de curatat discul de frana + un spray cu lubrifiant dai acolo. Este foarte dificil sa ajungi acolo oricum. Spatiul este foarte restrans acolo (trebuie dat jos burduful ala de protectie de unde iese furca) si in spatiul ala mic trebuie sa "te descurci" atat cu curatarea cat si cu lubrifierea.

Este putin cam riscant sa dai cu spray cu lubrifiant - daca sare pe disc, e nasol - patineaza apoi ca toate alea...

http://www.reno.ro/Ambreiaj-Clio-t43294.html

O solutie la noi ar fi sa dai jos tragerul iar apoi ai acces lejer acolo.

This post has been edited by bubu782001: 25 Sep 2010, 00:27


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata albastra
post 25 Sep 2010, 14:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 10 April 08




Multam pt.indicatiile pretioase!Sper sa se rezolve!


--------------------
renaumt twingo 2003,75 cp,16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 14 Dec 2010, 17:38
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am o intrebare: De 3 zile dau sa plec de pe loc iar din 5 plecari 3 se intampla sa franeze in a 1-a si tremura motorul de parca moare.Se intampla si in a 2-a.La a 5-a, la viteza mare parca nu mai trage si tre sa apas pedala to the metal biggrin.gif Eram pe ledul rosu.Am pus benzina, dar nicio schimbare.Ma uit la roti si vad gheata, raschetez gheata, nicio schimbare.Eu pun 95 de la petrom.Am pus 6 l de la lukoil acum 4 zile si m-am gandit ca avea apa in benzina.Ma gandesc sa pun un aditiv.Deasemenea m-am gandit ca e cumva gheata pe ax.Cineva a zis sa vad daca nu miroase a ferodou in spate sau daca iese abur.Cutia de viteze ar fi alta problema.Nu in ultimul rand si sunt cel mai sigur, cred ca e discul de ambreiaj, eu o am de aproape un an masina si nu am schimbat nica la ambreiaj.Voi ce credeti despre simptomele astea?Multumesc.

This post has been edited by Alexium: 14 Dec 2010, 17:48


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Dec 2010, 22:03
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Incearca sa cari ceva greu..pune-o in sarcina...(baga 4 oameni in masina si dai sa pleci).
Daca "miroase a incins" (mai bine zis: miros de ferodou incins) si nu pleaca, sau pleaca de te rogi de ea...este discul de ambreiaj.

Eu tind sa cred ca este de la altceva...

This post has been edited by bubu782001: 14 Dec 2010, 22:13


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 14 Dec 2010, 22:47
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am observat asta chiar cu 2 persoane pe drum de munte 80 km.Azi era si mai rau.Am sa incerc asta...cand au amicii vreme smile.gif Multumesc


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 15 Dec 2010, 00:03
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Tragi frana de mana , apoi bagi in a1a si dai sa pleci de pe loc cu putere (la turatie destul de mare) , daca cand dai drumu la ambreiaj masina nu tinde sa plece de pe loc dar motorul se tureaza in continuare rezulta ca patineaza discul, daca la aceasi operatiune in loc sa se tureze motorul , masina parca incearca sa plece dar apar vibratii puternice - e placa de presiune fisurata.


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 15 Dec 2010, 00:40
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Maine fac testul.Multumesc.

<span class='edit'>15 Dec 2010, 14:51:</span>
Am facut testul si era totul ok.Deci dadea sa plece dar nu putea, iar vibratiile..sunt normale asa cum stiu eu ca face cand e frana de mana trasa.Poate a fost ok din cauza ca nu rateaza plecarea tot timpul.Poate trebuie sa mai incerc.Probabil am fost si neatent sau pacalit de sincronizare ambreiaj-acceleratie dar cred ca e posibil sa dea rateuri la plecare cand apas acceleratia.Am observat ca daca apas n-are avans iar daca iau piciorul o fractiune de pe aceleratie si apas iarasi isi revine.In tot acest timp ambreiajul e aproape ridicat pt ca dau sa plec.
A mai zis cineva ca poate e ingrosat uleiul din cutia de viteze de la frig biggrin.gif

This post has been edited by Alexium: 15 Dec 2010, 15:43


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 1 Jan 2011, 02:34
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




A zis tata ca problema mea ( desi acum a cam incetat ) e posibil sa se intample de la givrarea carburatorului.Cica masinile au un mod de iarna si unul de vara la filtru de aer.Iarna trebuie luat aer dinspre motor, cald? Daca da, cum se comuta pe iarna?E posibil la twingo ?
Ah da, era sa uit: La multi ani party.gif

This post has been edited by Alexium: 1 Jan 2011, 02:37


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 1 Jan 2011, 17:48
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




In filtru de aer ai doua furtunuri, unul care vine pe langa radiator si care "preia" aerul rece de-afara si altul care trebuie pus prin dreapta - spatele filtrului si conectat pe langa galeria de evacuare pentru a aspira aer cald, incalzit de motor.

Asa e la mine, banuiesc ca si la tine se poate face chestia asta.

Odata ce ai conectat si al doilea furtun, cel pentru aer cald, nu ai nevoie sa comuti nimic pt. ca in filtru, la imbinatura dintre cele doua furtunuri ai un termostat.

This post has been edited by 0ctavianus: 1 Jan 2011, 21:58


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 1 Jan 2011, 20:45
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Multumesc.Cred ca m-ai scutit de un drum la service rolleyes.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 1 Jan 2011, 21:59
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Cu placere. Mie chestia asta mi-a explicat-o si facut-o taica-miu asa ca.. sper sa fie si la tine cazul. smile.gif


Ca sa nu uit, in legatura cu tema initiala a topicului.

Intr-adevar, pedala de ambreiaj se poate regla. Nu stiu sa va spun ce i-a facut, insa se poate pune sus la pedala o bucata mai mare de plastic ca sa tina mai sus in cazul in care e prea jos (ca la mine de ex.) sau se verifica, cablul pentru ca la mine de ex. are tendinta sa fuga camasa - nu stiu care-i treaba, daca s-a rupt sau nu sau daca mai are una in capat spre pedala, insa din cand in cand se aduna toata inspre sofer desi la capat la cutie e ok, asta in situatia in care am schimbat cablul vara trecuta.

This post has been edited by 0ctavianus: 1 Jan 2011, 22:03


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 1 Jan 2011, 22:48
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Am postat initial aici crezand ca-i vorba de ambreiaj.In ce priveste topicul acesta nu stiu in totalitate tot ce s-a vorbit.Tata a zis ca daca as fi in panta si as vrea sa depasesc o masina nu as putea daca ar fi discul ambreiaj dus - ceea ce pot face.De cand a fost mai cald, de craciun, nu mi-a mai facut chestia aia.Eu sunt multumit smile.gif

This post has been edited by Alexium: 1 Jan 2011, 22:49


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Jan 2011, 16:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Alexium ,masina ta este din 1998 ,asa ca ,motorul difera de modelul de inceput .Nu ai carburator pe masina si nici jivraj nu se intampla .Motorul masinii tale este alimentat prin injectie multipunct ,adica ai patru injectoare ,cate unul pe fiecare piston .Nu se mai foloseste demult metoda absorbtiei aerului cald degajat de motor ,motoarele pe carburator sau injectie monopunct au avut de-aface cu asta ...

This post has been edited by renotgo: 2 Jan 2011, 16:25


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 2 Jan 2011, 17:13
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Pai m-am uitat si eu azi cu frica, dar am reusit s-o pun la loc.Sincer nu vad ce sa comut pe iarna-vara biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
Image0632.jpg ( Size: 146.35k ) Number of downloads: 722


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Jan 2011, 19:24
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Alexium ,nu te supara ...crezi ca am fost destul de explicit ..?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 2 Jan 2011, 19:54
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Eu m-am uitat inainte sa vad postarea ta.Deci eu confirmam ce-ai zis tu, nu te contrazic.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 26 Sep 2011, 18:09
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Dupa 10 zile de la schimbarea bujiilor si dupa ce mi-a fost curatata zona unde intra aerul din acel furtun gros ( admisie aer ? ) in motor, motorul meu nu mai da semne intarziate la plecarea de pe loc, in interesctii, incarcat sau in panta. Nu este vorba de ambreiaj. Un nene mi-a dat cu "carburator cleaner" in admisie si mi-a turat mototrul in acelasi timp. Asta e un lucru normal pt voi? E ok ? Multumesc.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulian-IS
post 2 Oct 2013, 19:03
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 15 March 11




Si totusi pentru un D7F 700 se poate sau nu regla ambreiajul? Este pe cablu. Daca stie cineva procedura, dau un tir de bere numai sa scap de plangerile din partea sotiei ca opreste motorul din cauza ambreiajului prea ridicat smile.gif)


--------------------
Dacia 1300 1988 / 1300 - IS 02 YBG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 02:52
Dacia