Nu mai pot sa schimb - pedala si cablu ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
Nu mai pot sa schimb - pedala si cablu ambreiaj
abcdef |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
19
|
|||
renault19tse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Fii mai explicit.
cablul actioneaza parghia din cutie sau nu? mai exact actionarea pedalei de ambreiaj are efect ? Vezi in dreptul cutiei, unde intra cablul de ambreiaj este o parghie.se misca in momentul in care apesi pedala? Daca da inseamna ca este placa de presiune stricata. Daca nu inseamna ca trebuia sa schimbi cablul cu unul de origine si eventual pedala. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
abcdef |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 07 ![]() |
e stricata placa de presiune.
unde pot gasi una? se schimba usor? daca plec cu ea in a I'a cam cu ce vit pot merge si cam ce consum are? pot schimba vit din mers (ca la dacie)? |
--------------------
renault
19
|
|
R1der |
![]()
Post
#4
|
![]() Ride For a Life Time Group: Members Posts: 184 Joined: 13 March 07 From: In spatele tau ![]() |
o placa SH costa in jur de 60 RON
un ambreiaj nou costa incepand cu 120 RON un rulment incepand cu 30 RON nou Ar fi bine sa le schimbi pe toate, eu am patit ca tine, le-am schimbat si nu imi recunosc masina acum ![]() |
--------------------
N-am
si Suzuki GSX
- B Riesling
de mers la plimbare
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
QUOTE(abcdef @ 17 Aug 2007, 22:21) acum 3 saptamani s'a rupt cablul de la ambreiaj pentru ca era ruginit. l'am inlocuit cu unul la fel. haraia cand o bagam in ambreiaj in rest intra in viteze usor. am mers ~1000 km dupa ce l'am schimbat. la pedala de ambreiaj are 2 sectoare semicirculare zimtate. unul era cam uzat, cateodata cand calcam ambreiajul scapa. am inlocuit cablul din nou (nu s'a rupt de data asta), am facut sect sa nu mai scape dar intra in viteze doar cand este motorul oprit. cu motorul pornit nu intra in nici o viteza. daca bag in a I'a si dau la cheie porneste dar nu poti debraia. clapeta de la ambreiaj e intinsa aproape la maxim. cam ce ar avea si ce e de facut? Cele 2 semicercuri cu zimti au rol de autointindere a cablului de ambreiaj... daca zici ca ai schimbat cablul cu unul identic ca lungime, atunci singura problema pare a fi de la pedala. Iti recomand sa comanzi un set nou de mecanism de pedala, are un rol foarte important in functionarea ambreiajului. Dupa simptomele expuse, daca nu intra in viteza cu motorul pornit inseamna ca nu debraiaza suficient, deci cablul ar trebui intins mai mult, dar numai cu mecanismul de la pedala functional. Ar mai fi o varianta artizanala, dar nu e de durata: poti pune un adaos / distantier intre furca si capatul cablului de la cutie, astfel incat sa stea mai intins, dar nu exagera pentru ca poate dauna discului. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
R1der |
![]()
Post
#6
|
![]() Ride For a Life Time Group: Members Posts: 184 Joined: 13 March 07 From: In spatele tau ![]() |
am pus eu distantier si a durat fix 2 zile peroada de functionare
pana la urma am schimbat kitul dupa ce in prealabil m-am uitat si la mecanismul de la pedala |
--------------------
N-am
si Suzuki GSX
- B Riesling
de mers la plimbare
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Schimba kit-ul de ambreiaj: rulment, placa disc.
Cele mai bune sunt SACHS . Nu-ti bate joc de masina, remorcheaz-o pana la service. Daca pornesti cu ea in viteza poti strica electromotor, tampoane motor, planetare. Iar daca schimbi in mers, ai sanse sa rupi timoneria. Succes. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
abcdef |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 07 ![]() |
OK Am inteles cum stau lucrurile am tractat masina acasa dar as vrea sa o repar singur.Deci cum sa fac ?
ce trebuie sa demontez mai intai? |
--------------------
renault
19
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Nu prea le poti schimba singur..trebuie sa te mai ajute cineva.
ce motor ai? Eu l-am schimbat impreuna cu un mecanic...dar a fost greu pentru ca nu am avut macara (scripete) sa ridicam motorul . N-as mai repeta operatiunea. La Renault nu poate costa mai mult de 150-200 RON...dar merita. Poti intreba oricum. Daca nu ai scule si scripete pentru motor, du-te in service. Altfel este destul de greu. Succes. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
eu am schimbat ambreiajul in garaj fara scripeti si alte "scule profesionale" de atelier... singura chichita a fost sa pot departa cutia destul de mult de motor pentru a avea spatiu suficient... si nu a fost prea greu, dat fiind motorul mic si spatiul destul de mare din jurul cutiei (la modelul meu) ... la alte motoare nu stiu, cert e ca se poate si fara sa scoti motorul afara...
chiar zilele care urmeaza trebuie sa desfac cutia iar, am o problema la un simering la volanta care pierde ulei... |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
abcdef |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 07 ![]() |
Salutare .Inca nu am incercat sa repar masina dar cred ca e loc destul si la mine.Cum se desface cutia ?
|
--------------------
renault
19
|
|
seby_16 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 December 05 From: Galati ![]() |
Salut! abcdef, parerea mea este ca cel mai bine e sa-l asculti si pe renault19tse si sa te duci intr-un service, pentru ca e mult de demontat (desi partea mai dramatica este legarea cablurilor la loc), ai nevoie de scipete pentru a ridica motorul cu tot cu cutie, desi din cartea tehnica am inteles ca sunt unele motoare care nu necesita scoaterea motorului. Eu am lucrat impreuna cu un mecanic 2 zile (omeneste: de pe la 8 dimineata pana pe la 8 seara), chiar daca am mai stat de am mai curatat motorul de ulei, vaselina etc; am dat 200 RON, si nu mi-a parut rau. Nu te ambala sa-ti iei piesele dinainte, pentru ca eu am avut aceiasi problema de curand, si am fost in vreo 3 service-uri pana sa aflu ca de fapt placa de presiune avea un arc rupt. La unul dintre ele mi-a spus ca nu are ulei cutia, ca mai trebuie completat, si mi-a umplut-o pe la aerisitor, de am pierdut vreo 2 litri de ulei de transmisie de 20Ron/L pe asfalt
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
19
- TL-11-TGN
'89 TXE 1.7 92CP
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
QUOTE(abcdef @ 21 Sep 2007, 14:16) Salutare .Inca nu am incercat sa repar masina dar cred ca e loc destul si la mine.Cum se desface cutia ? Pai nu e mare inginerie s-o dai jos, e mai probelma s-o pui inapoi ![]() Acum vorbind serios, poti incerca sa o dai jos singur, desi nu recomand, dar ar fi bine s-o desfaci sub supravegherea unui mecanic care stie ce face. E vorba de o operatie destul de complicata (nu am zis imposibil de realizat acasa) asa ca, daca nu ai mai avut tangente cu mecanica pana acum, nu recomand. Plus ca ar dura destul de mult sa fac un tutorial de genul DIY - Schimbatul ambreiajului. Pe scurt - ca sa iti faci idee - desfaci suruburile in care sta prinsa de motor, desfaci electromotorul, desfaci suportul tampon din dreapta CV, desfaci suportul din spate care tine motorul si, cu un cric incerci sa ridici motorul si sa desprinzi CV de la locul ei. O departezi suficient de mult cat sa poti desface placa de presiune de pe volanta. Scoti afara toate, pui piesele noi (disc, placa, rulment) exact cum erau cele vechi si pui cutia la loc. Simplu, nu? Totul dureaza maxim o zi daca ai sculele si piesele la indemana. Daca nu, cine stie ... This post has been edited by dan_mar: 18 Oct 2007, 11:58 |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
abcdef |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 07 ![]() |
am desprins cutia de viteze. trebuie sa dau jos si planetara?
|
--------------------
renault
19
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 11:31 |