Motoras relanti
![]() ![]() ![]() |
Motoras relanti
Cla-Udi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
Opel Corsa
1,2, 75CP
2001
|
|||
renault19tse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Salut,
Vezi daca intradevar este acela de vina. Ce probleme are masina ? Daca este acela de vina te pot ajuta eu cu unul. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Cla-Udi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 April 06 ![]() |
Simptome:nu sta la relanti cand este rece motorul, are momente cand se tureaza singura, are momente cand parca se ineaca apoi incepe sa se tureze tare de tot. Si mai face un carait tot timpul cand opresc motorul si uneori si cand pornesc care vine din zona motorasului dupa cum mi-au spus cei de la service. Sunt din Timisoara.
|
--------------------
Opel Corsa
1,2, 75CP
2001
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Hm....nu cred ca este motorasul.
Ala se trica destul de greu. Eu am avut o problema asemanatoare si a fost de la sonda de aer. Poate ne ajuta R19/16V cu o poza detaliata a sondei de temperatura a aerului care transmite informatia calculatorului. Ai dus-o la test computerizat ? |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nr 13 in figura este sonda de temp aer.
Ps: nu stiu cine ti-a zis, dar eu am desfacut motorasul. ![]() This post has been edited by mihai1677: 30 Jul 2007, 15:47 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
da, scuze, am uitat sa mentionez.
Urmeaza posturile lui mihai din celalalt topic si, cu putin talent si pricepere, iti faci singur sonda. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Cla-Udi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 April 06 ![]() |
Scuze, trebuia sa va spun, am schimbat sonda aia, inca am luat-o originala cu 300lei, am schimbat si sonmda de temp. apa si sonda lambda...Daca mai sunt alte sonde sa-mi spuneti. Dar ce spuneti de caraitul ala care se aude cand opresc motorul??
Care cica ar veni din zona motorasului! |
--------------------
Opel Corsa
1,2, 75CP
2001
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Eu am acelasi motor.
Se aude un zgomot cand opresti motorul, dar este normal. Asa s-a auzit de cand ai masina ?Doar sa nu fie ceva mai ciudat. Daca ai schimbat sonda atunci e posibil sa fie de la ala. Eu am motorasul ti-am zis, daca-l vrei spune-mi. Pot sa-ti dau tot ansamblul de injectie, alimentare a motorului. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Motorasul se aude cand opresti motorul, si cand pui contact, el misca clapeta de acc, este f normal.
This post has been edited by mihai1677: 30 Jul 2007, 20:11 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Cla-Udi |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 April 06 ![]() |
Nu stiu cat este de normal sa caraie asa cum se aude la mine, pt. ca nu am mai auzit la alte masini sa faca la fel, nici la un Renault ca al meu. Nu se aude un zgomot infundat ci caraie ca o cioara! (aproape...
![]() Pt. renault19tse: cat ceri pe motoras? Nu am bani sa schimb tot ansamblul de injectie si alimentare daca este inca bun. |
--------------------
Opel Corsa
1,2, 75CP
2001
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Da s-ar putea sa fie motorasul totusi...daca zici ca face asa urat.
Dar nu exclud nici varianta ca ceva de pe la sistemul de injectie sa fie stricat. Pe motoras cer 200 RON. Daca te intereseaza ti-l pot trimite cu Cargus-ul. Scrie-mi pe mail. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Cla-Udi |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 April 06 ![]() |
Cam mult ceri pe el, incerc sa gasesc mai ieftin pe aici pe la dezmembrari sau sa-l curat pe al meu. Merci
|
--------------------
Opel Corsa
1,2, 75CP
2001
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Nu stiu cat este pretul sau nou ca piesa originala.
Eu stiu ca atat se cere pe la dezmembrari pe aceasta piesa. Succes la cautari. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
mykytot |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 September 07 ![]() |
Caraitul este de la motoras e ceva normal la Renault 19.Sunt foarte proaste si toata lumea se plange de acel disconfort cand opresti motorul, si la mine e la fel dar nu il bag in seama.
|
--------------------
Renault 19
BMW 320
- CT 17 POP
1990/F3N
|
|
cosmonwo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 28 May 07 From: Pitesti ![]() |
Salut! Si la mine ciriie cind opresc motorul tot din zona motorasului. Nu mi-am dat seama de chestia asta decit intr-un tirziu cind a venit nevasta-mea cu masina de la servici pentru ca din masina nu se aude. Dar intr-adevar ciriie suparator. Daca este careva pe trotuar si eu opresc motorul in apropiere... intoarce capul imediat ca sa vada ce naiba face in halul ala. Si asta nu este tot, motorasele de la faruri cam biziie si alea. Bafta!
|
--------------------
Renault
19 RT
'93 F3N740 Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
|
|
rafy |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 October 07 ![]() |
motorasu de relanti e 860 lei .... si 80 la dezmembrari
|
--------------------
volvo
440
1991
|
|
Cla-Udi |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 April 06 ![]() |
![]() la care dezmembrari?? Completeaza-ti profilul, te rog! Te vei ajuta si pe tine, si pe noi. |
--------------------
Opel Corsa
1,2, 75CP
2001
|
|
rafy |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 October 07 ![]() |
nu stiu de unde esti...incearca la orice centru ...ca multi nu stiu despre ce e vorba daca ai suni ... dute acolo si aratale ce vrei ...eu sapt asta am luat unul cu 80 ...ala vechi aproape ca imi oprea motoru , statea pe la 600 tremura toata masina ...asta ''nou'' sta pe la 900 da din cand in cand mai urca la 1200...posibilitatea sa gasesti unu bun e foarte mica oricum ... un baiat care are magazin de piese il da cu 720 uite id daca vrei sa vb cu el : midnight_caller_ro
|
--------------------
volvo
440
1991
|
|
Aleks |
![]()
Post
#20
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Cla-Udi said:
Simptome:nu sta la relanti cand este rece motorul, are momente cand se tureaza singura, are momente cand parca se ineaca apoi incepe sa se tureze tare de tot. Si mai face un carait tot timpul cand opresc motorul si uneori si cand pornesc care vine din zona motorasului dupa cum mi-au spus cei de la service. Sunt din Timisoara. Ai rezolvat ceva cu simptomele astea ? Ma intereseaza in cel mai inalt grad, ca sa zic asa ... ![]() |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#21
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Sonda de temp apa si/sau sonda de temp aer admisie.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Aleks |
![]()
Post
#22
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Una din astea o fi ?! Hm ...
Simptomele "mele" sunt așa (acuma, pe frig): Pornesc. Totul bine. 2000 de ture cîteva secunde. Scade la 1500 ture unde stă un minut. Scade la 1100-1000 ture. Bine, acuma totul este relativ... "Cîteva secunde"... În funcție de temperatură. Durează mai mult/puțin la 0, -5, -10 etc. Bun. Acuma începe încălzirea efectivă. Acul se duce ușor peste prima liniuță. Motorul începe să se "așeze" la ralanti. După ce se mai încălzește puțin, "cade" în 600-500 ture, scuturîndu-se din toate încheieturile și auzindu-se un țiuit din zona filtrului de aer (zic eu). După care se turează singură pînă în 1500 și vine de se așează iar în ralanti. Ei, și faza asta cu turatul și revenitul se repedă periodic, la distanțe în timp aproximativ egale. De-acuma nu mai contează temperatura. Și cînd e "fierbinte" bine tot așa face. Cînd o apucă în mers (fiind în viteză), dă în nas, moare, degeaba apăs accelerația. Trebuie să debraiez și să ambalez ca să aibă putere. În schimb, dac-o turez, îi bag tare cu-a treia pînă-n 2500-3000 de ture, merge bine, trage, se-nfige. Numai să nu fiu nevoit să schimb viteza... Atunci scade iar turația și apoi iar dă în nas, debraiez, ambalez, bag tare și tot așa. Foarte plăcut ! Nu stiu cum să explic ... E un fel de "s-a-nfundat jiclorul de ralanti" la Dacie. Numai că asta, fiind mai "deșteaptă", se turează singură, nu se oprește. Precizez că astă-vară am schimbat oringurile (sau garniturile, nu știu cum să le zic) de la injector, pentru că-mi mergea înecată rău de tot ! Scăpa pe la toate încheieturile. Din păcate, n-am găsit exact pe modelul meu în catalog, am pus altele care "s-au potrivit"... și nu prea. Adică, de potrivit s-au potrivit, dar am fost nevoit să cam presez ansamblul pentru a-l pune la loc. Adică sunt puțin, puțin mai groase. Acuma, mă gîndesc că de asta nu mai pornește de-atunci la prima cheie (învîrtitura #3 - nu rîdeți, chiar așa pornea!), ci doar la a doua, a treia... La cald, tot așa, dau cheie lungă, de vreo 10 rotații ca s-o ia. De parcă ar fi "gîtuită". Nu cumva injectorul ăsta, aflat în ralanti, nu dă drumul la suficientă benzină ? Îl bănuiesc pe el pentru că, desfăcînd bujiile (care-s noi, puse în octombrie) observ că-s într-o stare suspect de bună, ca să zic așa ! Adică-s albe... Electrozii nu s-au "maronit" deloc. Și-am mers numai "pe" benzină. Nu cumva ăsta e semn de amestec sărac ? Nu mi-am da seama pînă acum de acest comportament aberant "pe" benzină, deoarece vara trecea pe gaz practic imediat... "pe" care mergea foarte bine. Abia de-o vreme, de cînd am scos (temporar) gazul din uz, am observat această funcționare "pe" benzină. Nu mă întrebați de ce am scos gazul... că mă apucă iar dracii pe service-uri ! |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
@aleks,
eu cred ca este sonda de temp a aerului am avut si eu cam aceleasi simptome si aia a fost. dar daca esti din Bucuresti, am eu un motoras de relanti pe care il putem proba pe masina ta. Daca nu mai face figuri dupa, inseamna ca este motorasul desi ma indoiesc |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Aleks |
![]()
Post
#24
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Mersi mult renault19tse...
Nci eu nu cred ca e motorasul. L-am demontat & curatat si e ca nou. Functioneaza corespunzator si - in perioadele de timp "bune" (adica alea in care nu face figura cu scaderea turatiei) - sta corect la locul lui. Si chiar la turare functioneaza corect, impinge clapeta, apoi coboara cat trebuie etc etc etc. Ca sa nu mai zic ca i-am aplicat si procedura de reglare a pozitiei initiale, ca in manual, si a si iesit ca in manual (spre mirarea mea ![]() Din pacate, Iasi scrie pe mine... ![]() Aaa... da, uitam iar, noroc c-am luat iar la citit ultimele postari... mersi si lui r19/16v... exista deja doua pareri similare... ca la chestia cu betia si dormitul... ![]() ![]() |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nene sondele sunt cele pe care te-am pus sa le masori cu nenea electronistul, pe care le-ai incalzit la bricheta si ai zis ca sunt bune, acum poate nu le-ai masurat pe toate, sunt doua montate pe galeria de admisie.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Aleks |
![]()
Post
#26
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Ba da, nenicule, le-am masuratara si era bune toate... atunci. A si mers corect vreo saptamana. De altfel, dupa ce-am pornit-o, am si dus-o la diagnoza si tot asa le arata si-acolo : "bune". Dupa care - fite de fite.
![]() Mersi inc-o data. Le mai verific o tura inainte sa le schimb, oricum. |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
Aleks |
![]()
Post
#27
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Mi-am amintit un simptom absolut inedit, pe lîngă cele descrise anterior:
Ambalez la 2000 ture și încremenesc piciorul pe pedală: - motorul singur-singurel stă o secundă în 2000 - apoi coboară în 1000 - urcă iar în 2000 - coboară iar în 1000 - urcă iar în 2000 - etc De vreo 4-5 ori face așa, apoi se "stabilizează" pe 2000 și "ascultă" de pedală ... Chestia asta se întîmplă tot așa, cînd vrea mușchii ei. Nu știu ce mama dracului are ... cînd plec la drum întins merge dumnezeiește ... adică nu dă-n bot, nu nimic - condiția e să fie turată ... dacă o las pe liber - hopa! încep iar fițele cu datu-n nas - bine, timp de ceva momente, pînă o turez iar și se duce iar frumos fără pb E dracu-n pielea goală ! L.E.: Problema a fost rezolvată. Motiv: lipsă semnal sonda lambda. Refăcut legătura, totul ok. Cu mulțumiri tuturor. This post has been edited by Aleks: 16 Jan 2008, 13:10 |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#28
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca si a mea din cand in cand mai afce figuri la fix 2000 rot/min ..nu coboara la 1000 dar se simte
o franare d emotor .. deci trebuie sa verific in oarece masura firul de la sonda lambda? Are cineva o poza cu pozitionarea ei exacta ? s anu mia bantui dupa sonde sau s ale incurc ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
calin2k |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 December 05 ![]() |
Caut si eu motor de relanti pentru R19 motor C3J.
Faza cu caraitul vine de la o rotita dintata de plastic care se toceste si scapa pasi (patineaza). Eu am vrut sa merg cu rotita la un mecanic sa o fac din aluminiu sau altceva, dar nu o mai gasesc. Daca este cineva cu un motor de relanti la indemana care are subler si talent la desen tehnic sa faca o schita si sa o puna pe forum are doua beri de la mine ![]() Schita la rotita dintata de plastic, nu la tot motorul. This post has been edited by calin2k: 14 Jan 2011, 15:10 |
--------------------
renault
19
1989 gtr calin
R19 GTR |
|
andishors |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
sonda lambda o gasesti pe evacuare, inainte de catalizator.din ea pornesc 1 sau 2 fire.
motorasul de relanti de pe motor f3n716, 1721cc l-am desfacut eu. ceea ce facea un carait ciudat la mine era un arc rupt, ce impinge rotita care ridica parghia sa nu scape de pe filet. daca scoti arcul, parghia va ramane blocata sus, adica va tine clapeta de acceleratie deschisa si relantiul va fi undeva la 3500-4000 turatii. dupa ce am schimbat arcul ala, cand opresc motorul nu se mai aude aproape deloc motorasul de relanti, doar un bazait fin si atat(se aude motorasul electric ce misca parghia). problema mea e urmatoarea: montez motorasul de relanti, incerc sa resetez calculatorul de injectie(borna+ scoasa 30 min, pornire fara a atinge acceleratia, fara consumatori pana porneste ventilatorul de la radiator). toate bune, turatia fluctueaza, se stabilizeaza in jur de 800 turatii. mers frumos....opresc motorul, in loc sa traga in jos parghia de la relanti(sa inchida clapeta de acceleratie) o ridica la maxim si ramane blocata. pentru orice alta pornire ulterioara relanti 3500 ture... intrebarea e: cine e de vina pentru problema asta, motorasul sau vre-o sonda ?(sper ca nu eu:))) |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:09 |