Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 1.5dCI: scurgere de lichid pe sub masina!, care este problema...

danutz_r
post 1 Apr 2007, 21:22
Post #1


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




dupa ce am dat roata din dreapta jos am observat urme de ulei sau ceva asemanator pe chestia aia ruginita si cilindrica care se afla deasupra planetarei. stie cineva care ar fi cauza si ce inplica aceste pierderi de lichid, in sensul ca pot genera eventuale defectiuni? 1zhelp00.gif
in functionarea masinii nu am sesizat shimbari, am verificat nivelul uleiului di motor si e intact sad.gif
Imagine_0139.jpg ( Size: 34.32k ) Number of downloads: 292
Imagine_0140.jpg ( Size: 37.44k ) Number of downloads: 309
Imagine_0140_1_.jpg ( Size: 32.71k ) Number of downloads: 288


This post has been edited by danutz_r: 1 Apr 2007, 21:23


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Apr 2007, 08:37
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




S-ar putea sa fie ulei scurs de la schimburile de ulei ... cand se schimba filtrul mai curge si pe afara putin (sau mai mult).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 2 Apr 2007, 09:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




ceea ce se vede patat de ulei e catalizatorul, iar uleilul este de la turbina. Cauzele pot fi mai multe:
- filtru de aer imbacsit
- tubulatura de aer sparta sau slabit colierul.
- conductele tur/retur ulei care lubrifiaza turbina, pot sa scape ulei,
- turbina pe duca

vezi ca mai sunt topicuri referitoare la aceeasi problema.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 2 Apr 2007, 14:38
Post #4


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




am mai gasit un topic asemanator ( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=58476&hl= )dar nimic ... unsure.gif
pata a aparut dupa ce am facut prima revizie, de atunci am mai facut 3k km.. daca defectiunea ar fi cauzata de pierderea de ulei a turbinei nu ar insemna sa scada nivelul la ulei??? in cazul meu nu a scazut nimic sad.gif
-masina trage bine, se infige iar filtrul de aer a fost shimbat si el la revizie cu unu de la ei...sa se fi imbacsit asa repede??? huh.gif
mi-ar placea sa cred ca este de la schimbul de ulei dar postarile lui ionutmar m-aupus pe ganduri sad.gif cred ca o sa fac o vizita la service sa ma lamureasca ei

This post has been edited by danutz_r: 2 Apr 2007, 15:34


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 2 Apr 2007, 16:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




o picatura de ulei pe ceva fierbinte se intinde incredibil de mult! Si orice-ar fi nu e normal.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 2 Apr 2007, 21:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Incearca si in topicul acesta poate reusesti sa descoperi unde este defectiunea :

http://www.reno.ro/Separator-vapori-de-ule...dCi-t64363.html


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 3 Apr 2007, 10:03
Post #7


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




am verificat aici pata23ns.jpg ( Size: 219.91k ) Number of downloads: 315
si se vede scurgere de ulei...
azi am fost la service, mi-au zis sa revin pe la 13-14 ca nu aveau elevator liber... cel de la receptie caruia i-am expus problema s-a uitat destul de ciudat, nu-si putea imagina cum sa fie ulei pe catalizator wacko.gif ...
astept sa ma duc sa faca si ei constatarea si va tin la curent

... edit ... :
am fost la filaret:
- pana sa ridice masina pe elevetor a inceput un mecanic sa-si dea cu parerea si sa_mi spuna ca e turbina dusa si ca reparatia costa cam mult : i-am spus ca e in garantie si are doar 13k km, altul a zis ca s-ar putea sa fie de la o supapa de la turbina sau de faptul ca nu etanseaza bine furtunele alea...

- alt mecanic a desfacut capacu de la motor si se vedea scurgere pe la coliere, a zis ca sunt colierele slabe si de aceia pierde si ca au intalnit problema asta la foarte multe masini de la clio pana la laguna... au strans colierele si au degresat

- a ridicat-o pe elevator, a dat scutul jos si a strans si pe acolo ceva suruburi care erau slabe, a degresat zona inclusiv scutul si asta a fost toata treaba... huh.gif

mi-au zis sa vin dupa aprox. 500 km. sa vada daca au mai aparut pete de ulei si atunci vor da un verdict final... sper sa nu mai apara smile.gif

This post has been edited by danutz_r: 3 Apr 2007, 16:07


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 3 Apr 2007, 20:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




S-ar putea sa ai aceeasi problema care am avut si eu : separatorul de ulei defect , dar pana la urma a fost de la filtrul de aer care era foarte plin de praf si de aceea imi apareau vapori de ulei in admisie .

Pune-i sa curete filtrul de aer si vezi cum se manifesta .

Turbina este foarte putin probabil sa cada .


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 5 Apr 2007, 08:06
Post #9


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




la turbina nici eu nu ma astept sa fie dusa...
am sa ma duc dupa 500 km asa cum au zis ei sa vada care e treba...


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 7 Apr 2007, 11:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Și eu am văzut acum, fiind pus în temă, ulei sus la turbină.Cu ce se poate degresa? Am impresia că pentru prăfoasa Ro este cam mic fitru de aer. Am să-l schimb la 5 kkm, adică între revizii. Cât are prețul un filtru și dacă se potrivește cel de la Logan diesel?

This post has been edited by FlorinG: 7 Apr 2007, 11:28


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 7 Apr 2007, 13:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




filtru aer mann C3875 = 46 RON, AutoTotal


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 15:28
Dacia