Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Oprire motor Clio in mers, situatii diverse - cauze si solutii

sorin2003
post 21 Mar 2007, 13:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 13 November 06




Am patit de vreo 4 ori, in interval de 3 ani, sa mi se opreasca motorul in mers.

La incercarea de repornire motorul se invartea dar nu dadea semne de pornire.

Dupa aprox. 30 de minute, timp in care nu am ma incercat nimica, masina porneste, dar ATENTIE, la turatie de aprox 4000 de ture, fara a apasa pe acceleratie, dupa care revine.....la normal

Stie cineva care poate fi cauza!? sau e o "viroza"!!!


--------------------
Renault Clio Symbol II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 21 Mar 2007, 15:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




poate din cauza mizeriei din benzina.......
mai stii daca s-a intamplat fenomenul cand mai aveai foasrte putina benzina in rezervor?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Mar 2007, 19:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Strange.
Daca se opreste asa, si nu mai porneste, ar putea fi un contact imperfect pe undeva, posibil bobina de inductie, mi se pare destul de fragil papucul de alimentare al ei. Desi e dubioasa faza in care trece timpul si totul isi revine la normal.

Cel mai sigur e sa pui testerul pe masina si sa vezi ce coduri de eroare ai. Dar ma indoiesc ca ai laptop si interfata OBD II. sad.gif
Poti sa incerci la un service Reno sau la vreun prieten cu laptop si interfata si soft special.

This post has been edited by Laurentziu83: 21 Mar 2007, 19:49


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stamp23
post 22 Mar 2007, 16:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 February 07




Am avut si eu o problema de genul asta si am vb cu un mecanic de renault care a venit si mi-a schimbat termocupla. Din cate am inteles daca nu functioneaza in parametrii normali computerul de bord nu baga benzina normal si ineaca motorul. Pornea numai daca se racea motorul. Acum nu mai am nici o problema


--------------------
Renault Clio 2002 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgio
post 27 Apr 2007, 20:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 April 07




Deschid acest totpic in speranta ca cineva ma poate ajuta. Acum o saptamana Plecam cu masina de acasa(renault clyo simbol 1.4 8 v) deodata mi-sa oprit motorul si mi s-a resetat tot (ceas kilometraj ) problema a reaparut la 2 zile dupa aceea si pe deasupra uneori porneste greu ce sa fie?


--------------------
renault clio simbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 Apr 2007, 21:03
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Poate fi o borna a bateriei slabita sau metalul atacat de vaporii degajati de baterie si s-a crapat...verifica-le!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgio
post 28 Apr 2007, 15:47
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 April 07




la asta nu m-am gandit sper sa fie asta mersi mult


--------------------
renault clio simbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 29 Apr 2007, 13:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Problema e mai complicată de cum pare. Km-ul nu se poate reseta la deconectarea bateriei altfel ar face toți cei care au mașină pe firmă și ar depăși nr. de km în termen de garanție. Km se înscriu într-o memorie EEPROM la fel ca și alte elemente ale motorului (fără de care ar fi inutilizabil) iar această memorie trebuie să fie ștearsă doar electric cum se șterg și erorile când nu funcționează cum trebuie.
Service neapărat altfel riști să rămâi cu ea imobilizat în cine știe ce loc (de preferat într-o intersecție gen Universitate, Piața Romană, Guvern)


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 29 Apr 2007, 20:28
Post #9


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu-i mai complicata...georgio se referea la kilometrajul partial si la ceas, informatii care se reseteaza cand umblii la baterie. Plus ca orice problema ar avea masina, kilometrajul total nu se reseteaza.
Oricum, astept detalii despre rezolvarea problemei...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 29 Apr 2007, 21:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Dacă punea virgula unde trebuie se înțelegea altceva! Putea să spună și de cas/CD code...
În rest numai de bine!

This post has been edited by FlorinG: 29 Apr 2007, 21:47


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriann
post 4 May 2007, 19:20
Post #11


cipriann


Group: Members
Posts: 514
Joined: 28 April 07
From: Brasov, Romania




Salut..parerea mea e ca este o problema cu computerul masinii daca s-au resetat si kilometrii totali ai masinii...daca e asa ar trebuii sa consulti specialistii de la Renault pe partea electrica.....Bafta


--------------------
Renault Clio 2 Hatchback by France - BV026638 Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgio
post 14 May 2007, 20:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 April 07




Pana la urma am fost la service si am facut un test motor si aici mi-a dat eroarea cum ca ar fi senzorul de pe volanta...tipu a scos mufa de la senzor a bagat-o la loc si apoi a resetat calc masini si gata nu ma am nici o problema.
Oricum mersi pt sfaturi si scuze ca nu am raspuns.


--------------------
renault clio simbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 14 May 2007, 21:23
Post #13


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Probabil cand a scos mufa a si curatat contactele...nu? wink.gif
Pentru ca daca nu, n-a procedat prea bine...lamelele acelea fiind oxidate, probabil aceasta era si cauza unui contact imperfect.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 20 May 2007, 10:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Salut oameni buni. Am si eu o problema destul de grava, zic eu. Pe langa faptul ca a inceput sa dea rateuri la pornire mai nou se si opreste in trafic - exemple: stateam la semafor, dau sa pornesc...motor oprit - dau de 3 ori la cheie pana porneste. Alt caz: eram la munte si intr-o curba observ ca nu mai imi merge servo - ma uit la bord, beculetele aprinse - mi se oprise motorul - aici a pornit din prima... Si tot asa, opriri aleatorii. Prima oara am dat vina pe benzina (pun numai de la omv) pentru ca pusesem de la un Petrom, apoi pe bujii dar nu cred sa fie asta problema.
Sa fie de la ceva electric? Sau poate pompa de benzina? Astept opinii si un sfat la ce service sa ma duc. Mentionez ca odata cand s-a oprit in mers, dupa ce am pornit-o, acul de benzina a ramas jos, cu toate ca mai aveam vreo 15l. Tot eram aproape de un OMV asa ca m-am dus sa fac plinul...surpriza: rezervorul era plin de vapori pt ca pompa sarea incontinuu.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 20 May 2007, 10:42
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




deci poate fi pompa de benzina


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 20 May 2007, 14:34
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




sau supapa busonul rezervorului de benzina (blocata)care nu mai lasa gazele sa iasa


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 May 2007, 09:09
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Filtrul de benzina cand l-ai schimbat ultima data ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 21 May 2007, 09:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Filtrul a fost schimbat acum 3000km.
Pana la urma cred ca o sa ma duc la Augsburg pentru o testare...


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconiac
post 8 Jul 2007, 21:42
Post #19


Membru drept


Group: Members
Posts: 66
Joined: 28 April 05
From: Iasi




So, care a fost baiul ? biggrin.gif


--------------------
KIA Cee'd 1.4 2008 / Clio II Symbol 1.4 2005 - . .
Better late than sorry.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macelaru
post 14 Jul 2007, 13:39
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 06




Am avut si eu o problema chiar astazi. In mers la 100 km/h s-a oprit motorul. Fară nici un avertisment. Am tras pe dreapta, am pornit motorul, a pornit la prima cheie. Totul este perfect. Am mai mers 50 de km fara nici o problema. Merg saptamana viitoare la Reprezentanta Renault din TM sa vad care este problema. E cam ciudat ca totul pare ok, nu s-a aprins nimic pe bord.


--------------------
Renault Clio - TM09AVH 2002 Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 14 Jul 2007, 14:28
Post #21


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Pariez 10 000 (lei vechi biggrin.gif ) ca este pompa de benzina... Bafta! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconiac
post 31 Jul 2007, 00:26
Post #22


Membru drept


Group: Members
Posts: 66
Joined: 28 April 05
From: Iasi




Cred ca s-a rezolvat din moment ce au uitat de colegii de suferinta. Poate or sa aiba si ei mila sa posteze epilogul...


--------------------
KIA Cee'd 1.4 2008 / Clio II Symbol 1.4 2005 - . .
Better late than sorry.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macelaru
post 31 Jul 2007, 10:49
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 06




Eu nu am reusit inca sa rezolv nimic, pentru ca sincer sa fiu nu am mai avut timp sa merg la AutoEuropa cu masina ca sa vad care e treaba. Oricum de atunci am mai facut vreo 1000 km si nu s-a mai intamplat nimic. Oricum in septembrie duc masina la revizie si o sa vad despre ce e vorba. Va anunt cand aflu.


--------------------
Renault Clio - TM09AVH 2002 Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eudela5
post 31 Jul 2007, 18:04
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 17 July 07




senzoru de la motor


--------------------
Renault Clio 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 17 Jan 2008, 09:13
Post #25


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Astazi mi s-a intamplat. Brusc mi s-a oprit motorul, fara nici un martor luminos aprins, si nici o alta simptoma in prealabil. Mergeam aproape la consum de curent aproape de maxim, cred, anume: AC pornit, dezaburire, faza scurta, iar la o frana(alt consum wacko.gif ) mi s-a taiat alimentarea. Acum nu se mai stinge martorul de dezaburire luneta, decat isi pierde din intensitate. Si, in plus, semnalizarea stanga lumineaza si ea difuz. In rest totul merge, aproape in parametri normali. Spun aproape pentru ca daca aprind iar dezaburirea, se taie iar alimentarea, si in plus cand apas frana, variaza turatia. Ceva idei? Ca am nevoie de ele ca de aer. Mersi mult de tot.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Jan 2008, 09:31
Post #26


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ufff ciudat. Variatia turatiei la apasarea pedalei de frana nu e foarte mare problema (bine acum depinde ce face acul ala pe bord) ... cred ca e ceva pe partea electrica ... si cred ca ar trebui sa mergi la un electrician ceva cu masinuta sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 17 Jan 2008, 09:46
Post #27


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Variaza destul de mult, scade brusc la aproape 0, si e ca si cand ai porni iar motorul, se duce peste 1500 pt o secunda. E ca si cum mi-ar taia pompa de benzina, dar nu am idee cum de se intampla asta. As vrea totusi sa stau departe de service, dar, daca nu gasesc nimic sa ma ajute, o sa ma risc sa o vada un "doctoras".


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 17 Jan 2008, 10:17
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




pune testerul pe masina...orice problema electrica este una sensibila si poate degenera...sunt patit(cu bobina de inductie)...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 17 Jan 2008, 14:04
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Probabil parte electrica ceva conexiuni in neregula, relee, sigurante,destul de dificil.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 17 Jan 2008, 16:42
Post #30


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Astazi am mers o bucata buna de timp cu ea, si ce se intampla este cam asa: in primul rand, daca am ceva aprins pe spate, se va opri motorul. In afara de pozitii, tot ce se activeaza la punerea contactului, becuri frana, dezaburire, lampi marsarier, dar repet, numai pe spate, o ia razna. Am scos inclusiv cateva sigurante, tot asa face. AC mi-l duce fara probleme, deci nu e o chestiune de alternator sau baterie. Intrebare: cat ma costa, aproximativ un contact de Clio, si daca se potriveste de la bicorp la Symbol? Ca, am impresia ca m-a lasat nesimtitu' asta al meu. Mersi mult.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:28
Dacia