Probleme de fiabilitate cu Clio III?, .... benzina si diesel
![]() ![]() ![]() |
Probleme de fiabilitate cu Clio III?, .... benzina si diesel
olib |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Golf
2001
|
|||
dack |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut Olib.
Eu am in familie un Clio 3 si un...Mitsubishi Colt. Daca pui pret pe confort, aspect, detalii, usurinta in conducere, raspunsul este Clio. Daca te intereseaza mai mult fiabilitatea, cu Coltul nu am avut nici o problema de un an si jumatate. Este insa o masina mai spartana, cu suspensie mai dura. Timoneria este efectiv nasoala, vitezele se schimba destul de imprecis. Dar consuma mai putin si merge mai tare ca Clio (vobesc de motorizari similare de 75CP). Deasemenea, Mitsubishi are o bancheta senzationala, culisabila (inainte-inapoi 15 cm), rabatabila asimentric, demontabila si ca iti permite sa cari si lucruri voluminoase. Clio este mai...fin si mai elegant, dar avand in vedere cum imi troncane directia, precum si faptul ca am ramas fara stopuri pe spate (un contact defect) la 10 luni vechime, ma face sa am mai putina incredere in el. Sa mai adaugam ca Mitsubishi Colt se fabrica in Olanda si are garantie 3 ani, spre deosebire de Renault, care are standard 2. Sa nu uit - in decizia ta sa tii cont neaparat ca durata pentru care vrei sa tii masina...ca daca vei dori sa o vinzi in 2 ani, nu prea ar trebui sa conteze fiabilitatea. Diferenta nu e chiar atat de mare din acest punct de vedere. Daca te hotaresti la Clio, eu as merge pe 1.6, pentru ca diferenta de consum fata de 1.4 nu e mare deloc. Prestatia motorului insa da. This post has been edited by dack: 14 Mar 2007, 22:00 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
olib |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 March 07 ![]() |
Multumesc, dack.
Intr-adevar, nu am intentia de a tine masina mai mult decat tine garantia, dar parerile venite din diverse directii ma fac totusi sa am dubii. Am observat si eu fara echivoc finsarea inalta a lui Clio, in comparatie nu doar cu Coltul. Am inteles, deci motor de 1,6. This post has been edited by Tudor: 4 Jun 2007, 12:38 |
--------------------
VW
Golf
2001
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#4
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu recomand clio 1.6. Revizia la motorizarea asta, e adevarat la Megane, nu e nici o diferenta e in jur de 400 de lei. Prima revizie. Atat am facut pana acum. In ceea ce priveste fiabilitatea, daca te uiti pe forum Clio 3 se tine bine, si daca ai de gand sa tii masina doar cat garantia, nu inteleg de ce iti mai faci probleme, probleme care sa te lasa in mijlocul drumului nu a avut nimeni
This post has been edited by Tudor: 4 Jun 2007, 12:39 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
roty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
Eu zic ca mai ales renault
![]() Nu depasesti 60k km in 2-3 ani, sunt sigur ![]() Masinile Renault sunt niste masini foarte fiabile....acum, daca am avea si noi drumuri compatibile, ar fi perfect. Trist e ca am ajuns sa ne complacem in situatia asta...daca ati vedea ce drumuri sunt in vest... Daca vrei poti opta pentru garantie extinsa la 4 ani, care la clio este la un pret decent (fata de megane unde e vreo 1000 euroi). Recomandarea mea deci, Clio 3 1.6. Am 1.4 si plang dupa 1.6 (si o trapa ![]() Oricum in ziua de azi cred ca majoritatea oamenilor schimba masinile la 2-3 ani asa ca mi se pare ca fiabilitatea extrema (gen garantie 6 ani cum avea Corolla) nu mai este asa de importanta... This post has been edited by roty: 14 Mar 2007, 23:26 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
ciprian_r |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 April 06 ![]() |
Eu zic sa mergi pe Clio3. Eu am unu din aprilie 2006 si am facut deja 90 de mii de km cu el. Pot spune ca masina se tine foarte bine in continuare. Eu am motor de 1.4 dar as fi luat 1.6 daca ar fi fost disponibil la momentul cumpararii. Daca mergi mult in afara localitatilor ia-ti si tempomat. E super.
Daca mai vrei detalii iti mai spun mai incolo. |
--------------------
Renault
Clio III
2006, 1.4 16v renault clioIII, 1.4 16v, 98 cp, confort dynamique
|
|
prOZac |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 7 January 07 From: Timisoara ![]() |
Acelasi sfat si din partea mea.Din martie 2006 il am si cam tot atatia km am facut si eu. Masinuta e super buna la banii astia
|
--------------------
Renault
Clio III
april 2006,pack authentique
- B-81-PRZ Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii) |
|
kid79 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 March 07 ![]() |
@ciprian_r
hmm...ce inseamna masina se tine foarte bine in continuare? Poti sa fii mai explicit, te rog? Multumesc PS. Eventual poate ne spui si noua care suntem la inceput pe masinuta asta ce-ar fi bine sa evitam sau sa facem, dupa caz... ![]() Numai bine la toata lumea |
--------------------
renault
clio III
2007 Dynamique
|
|
prOZac |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 7 January 07 From: Timisoara ![]() |
La ce trebuie avut grija:
- atentie mare la gropi-flansele de amortizor sunt foarte sensibile; - nu te baza pe ea sa intri "mai tare" in curbe; - cand cuplezi treapta de mers inapoi trebuie sa ai grija ca de multe ori "nu intra"; - nu brusca frana-e foarte finuta pedala si o sa ai surprize(poti da cu nasul in volan daca nu esti atent)-iti recomand sa faci niste ture cu ea pe undeva pe unde nu te incurca nimeni si te obisnuiesti cu ea; - ai grija cu stergatoarele sa nu le lasi sa mearga "pe uscat".Se pot paradi si din cate stiu sunt cam scumpe. Cam asta ar fi. Nu le consider "reclamatii".Doar sfaturi ce ma gandesc ca iti vor ajuta |
--------------------
Renault
Clio III
april 2006,pack authentique
- B-81-PRZ Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii) |
|
roty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
Chiar prOZac - tu ai multi km cu masina. La cati km ti-au crapat flansele? Eu merg 80% prin bucuresti si ma cam doare sufletul ca efectiv sunt zone in care nu poti pastra masina intacta decat daca o parchezi pe dreapta...si dupa un timp cred ca m-am si obisnuit (am cedat) si nu mai merg cu treapta 1 prin gropi, le cam iau direct....
Pana la cati km sunt in garantie flansele? Macar sa stiu sa dau in ele acu ![]() This post has been edited by roty: 22 Mar 2007, 09:25 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
prOZac |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 7 January 07 From: Timisoara ![]() |
Prima oara au crapat pe la 10.000km.Acum cam la 30.000 le schimb dar cum merg si pe unde merg nu ma intrebati.daca ai cat de cat grija de ele rezista si mai mult.
Garantie la piesele de directie am avut pana la 50.000 km Dupa garantie scoti din buzunar aprox.1100 lei pentru schimbare kit amortizor(ca sa-i spun pe nume) |
--------------------
Renault
Clio III
april 2006,pack authentique
- B-81-PRZ Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii) |
|
tipitescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 2 February 07 From: Bucuresti ![]() |
@prOZac, cam astea sunt toate problemuțele întâmpinate?
Că mi se pare ok situația și văd că...toate drumurile duc la Roma - clio III 1.2 ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway III
2021 comfort
- B038151 Sandero Stepway III ECO-G 100
Renault Symbol 1.5 dCi |
|
prOZac |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 7 January 07 From: Timisoara ![]() |
nici o alta problema intalnita.bafta
|
--------------------
Renault
Clio III
april 2006,pack authentique
- B-81-PRZ Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii) |
|
MMM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 September 06 ![]() |
Salut,
Momentan am un logan 1.6 pe care o vand si o sa-mi iau Clio 1.5 dci, 85 hp. Rugamintea mea la cei care au motorizari diesel si au parcurs un numar mai mare de km, 70-80 de mii, repet, rugamintea mea este sa-mi spuna daca au avut probleme cu motorul. Ma refer in special la cele create de calitatea mediocra a motorinei. Va multumesc! |
--------------------
Audi
A3 Sedan 1.4 tfsi
Ambition
|
|
mrperfect |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 March 07 ![]() |
E normal ca atunci cand opresc masina ( 1.5 dci 80 CP ) sa tremure putin ?
Cel mai bine se poate observa asta urmarind schimbatorul. Nu am mai avut alta masina si nu stiu daca e normal sa faca asa pt ca e diesel sau nu. This post has been edited by mrperfect: 10 May 2007, 18:03 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007, 1.5 dCi, Dynamique
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#16
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Foarte normal stai linistit ... asta daca "tremura putin"
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
13nov |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea tremura putin la oprire. Presupun ca e normal, ca asa face de noua. Oricum nu e deranjant deoarece nu tremura tare. In schimb eu am sesizat o usoara trepidatie in pedala de ambreiaj la cuplare. Adica in momentul in care cuplez usor ambreiajul si nu ii dau drumul pedalei pana la capat (deci practic nu fac cuplarea completa) se simte o trepidatie in pedala si un usor zgomot. Oare e normal?
|
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
mrperfect |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 March 07 ![]() |
multumesc pentru info !
poate sunt eu obsedat, dar e normal ca la numai 1600 km sa se auda un mic huruit cand trag maxim stanga sau maxim dreapta de volan, la capatul cursei, pe loc ? Din cate am citit astea sunt primele semne ca flansele sunt pe duca. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007, 1.5 dCi, Dynamique
|
|
pyu_ro |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 27 November 06 ![]() |
Salut! Am facut un drum zilele trecute de 400 de km si am avut aerul conditionat pornit pe modul automat tot timpul. La un moment dat am observat pe covorasul de la pasagerul din dreapta cateva picaturi de apa. Am oprit masina si am pipait pe sub bord sa vad de unde ar proveni acele picaturi si am dat de traseul prin care circula aer rece cred, care in partea de jos era invelit intr-un burete care era imbibat cu apa. Presupun ca acea apa era de la condens, dar credeti ca e normal sa se intample asa ceva? A mai patit cineva lucrul acesta? Credeti ca e o problema tehnica, ar trebui sa merg la service?
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 Privilege - Clima, MP3
- B XX XXX
|
|
catalin_tm81mis |
![]()
Post
#20
|
![]() sofer de paie Group: Members Posts: 261 Joined: 16 January 07 From: Timisoara ![]() |
nu sunt cel mai in masura sa iti raspund dar la megane am intalnit o discutie in care era vorba de infundarea conductelor de scurgere a condensului situate undeva sub masina in dreptul pedalierului
daca ai ocazia sa bagi pe cineva sub ea sau sa o urci pe o rampa vezi poate asta e explicatia |
--------------------
renault
megane 2.2
2007 - confort expression megane sedan confort expression 2007+clima automata+rouge du feu
|
|
pyu_ro |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 27 November 06 ![]() |
Multumesc, dar nu cred ca e vorba de asa ceva deoarece la stationare se scurge sub masina destul de multa apa deci nu ar fi nimic infundat. Problema cred ca e legata de condensul din interior dar nu mi se pare normal sa se intample asa ceva. Poate a mai patit cineva chestia asta si ma poate lamuri ce se intampla.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 Privilege - Clima, MP3
- B XX XXX
|
|
laur_dci |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
zgomotul descris de mrperfect vine de la presurizarea pompei de servo care are sarcina maxima la bracarea rotilor pe loc, stiu eu un bicorp care face asa de 33kkm si nu are nici pe dracu
important e sa nu o lasi parcata cu rotile bracate ca sa eviti uzura prematura data de sarcina inutila, lucru scris si in carte anul trecut am facut cca 20 kkm cu un clio III motor 1.4 16v iar clima (automata) nu o pot numi impediment la plecarea de pe loc nu e motiv de lauda pt mine, dar masinuta a suportat cu succes A2 cap coada cu 180m/h in mod repetat dar un plin nu-mi permitea Buc-Cta dus intors, trebuia sa alimentez la Cta ca sa nu raman in drum dar asta tine de modul de condus si ........ e benzina This post has been edited by Tudor: 4 Jun 2007, 12:48 |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
pyu_ro |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 27 November 06 ![]() |
Chiar nu a mai avut nimeni problema cu picaturile de apa din interior de la traseul de aer conditionat?
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 Privilege - Clima, MP3
- B XX XXX
|
|
Alex.G |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 24 May 06 ![]() |
Mergi cu ea la doctor, cel mai sigur asa. Mai citisem p-aici ceva despre asta, diversi colegi forumisti tot gaseau explicatii mai mult sau mai putin stiintifice despre normalitatea situatiei, dar mie, sincer, nu mi se pare normal sa-mi curga apa in masina noua.
This post has been edited by Tudor: 4 Jun 2007, 12:55 |
--------------------
Renault
Clio III
2006
- n/a Confort Dynamique 1.6 16V 110cp
|
|
ailito |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
Buna,
Clio III diesel ? Mda .. pina la 40 000 km ..in 3 ani.. no problem ! Dar ... fara nici un mesaj pe computer .. nu a mai pornit ! E a doua zi in service ...nu e o pb electrica(mai bine ar fi fost !!!!) ..e mecanica ..la motor ..depuneri etc . Ma ingrozesc la ce deviz o sa am ! E OK daca schimbi masina in 2 ani ! Altfel ..te costa ! |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
valpred |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 November 07 From: Galati ![]() |
Salut,
Am un Clio III benzinar 1.4 16V, 20000 km (1 an si 6 luni). Probleme de fiabilitate: 0 (zero) Pana acum nu am ce sa-i reprosez, ![]() In afara de revizia de un an, nu i-am dat decat benzina si lichid de parbriz.... ![]() This post has been edited by valpred: 25 Apr 2009, 20:34 |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique / 2007 / 1.4 16V 100cP
- GL-07-...
|
|
blazzaj |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 March 07 From: Bucuresti ![]() |
1.2 75cp, 2 ani si 57.000 km,
Piese schimbate in garantie: Volan la 25.000km Alternator 25.000km Dupa ce sa terminat garantia-(faceti-va extindere ca eu am zis ca schimb masina, da cu criza asta mai la vale cu alta masina): capul de bara la directie cu un joc extrem mic. Afisajul radio in partea de sus are pixeli care nu se mai aprind, dupa un timp isi revin. Greier nasol usa stanga dupa ce mi sa vopsit o usa in service (din vesnica nemacare a Serus, daca mi se explica ca vor aparea greieri nu imi mai dadeam eu acordul sa ii japcuiasca pe aia de la casco, da deh ei au luat banu eu teapa) Am uitat sa spun, dar asta am descoperit azi, ca nah , dupa nenumarate drumuri alea mele la Serus am constatat ca cumva plafonul masinii mele are o mare problema, baietasii mi l-au schimbat, sunt absolut sigur de asta, da prinde orbul scoate-i ochii. Acum am unul prin pe picatele negre, zici ca tot lipiciul sa topit si a intrat in reactie cu el. Oricum pe astia trebuie sa ii verifici la sange, nici nu mai stii ce sa verifici cand ridici masina, dupa ce ultima oara nu imi functiona blocul de reglaj intensitate lumini bord si inaltime faruri, pe urma am lasat masina scoasa din ITP de la ei la revopsit, si pe urma am ridicat-o cu becul stop frana superior ars, care dupa cum stiti nu poate fi scos decat la service. Alt drum alt timp pierdut. Nu zic ca e de catastrofa Serus sau Renault, da combinatie letala de delasare, ciordeala, lipsa de atentie extraordinara a proprietarului(sincer ce sa mai verific, absolut tot?) dau un amestec care iti lasa un mare gust amar. Chiar daca imi parea rau ca la dat pe un inginer de la caroserie afara din cauza mea, acum nu ma simt nici macar multumit. Daca ar inchide si nu ar mai avea de mancare nu m-ar deranja. Sa ajunga sa imi fure si plafonul mi se pare extraordinar de josnic. Sa il inlocuiasca cu unul jegos la manerele se sustinere viraj spate, cand la mine in masina nu merge nimeni in spate niciodata. Ce sa mai, completeaza cu piese de la fraieri, acum stau si ma intreb cum mama draq de mi-a cazut si alternatorul montat intial pe masina, astia fac pe prostii si intre timp isi trag piese la greu. Au inlocuit radiatorul pe casco desi nu avea absolut nimic care sa ii afecteze functionarea, 1 far, bara fata, si pe urma ii auzi pe muciosii aia, ca am eu piese, sau apar pe forum cu piese la vanzare. Nu zic ca alte marci de masini ar fi mai de soi, dar cel putin de Renault si Serus m-am convins. Nu stiu ce fel de mafiot e patron la Serus, ca altceva nu poate fi, dar modul josnic, infect, de a obtine profituri mi se pare de cea mai joasa speta. Spun ca ti se explica lucrarile efectuate, si modul de facturare, cand de fapt te fura pe fata. De fapt e in ton cu toata tara asta infecta. Daca o sa imi faca probleme de genul schimbat piese altele decat cu trenul de rulare, normale zic eu la drumurile noastre cu masina cred ca am sa merg in Kosovo ca un coleg care scria asta pe topicul cu service-uri. Daca pana si acolo exista respect fata de cel care alege sa iti dea de lucru tie si nu altuia. Poate ca altii or sa imi spuna ca folosesc masina excesiv, dar pana la urma masina are 2 ani garantie sau 100mii km, deci in mod teoretic ar trebui sa functioneze 50mii km/an. Va urez multi kilometri fara probleme, dar va doresc si sa le sariti la beregata astora de la service-uri, de la orice marca spun eu. Daca nici acum cand e criza si oamenii isi pierd locurile de munca astia nu vor sa presteze corect de banii pe care ii pretind, nu mai merita decat falimentul urgent. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.2 Dinamique Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață! |
|
hornedfiend |
![]()
Post
#28
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
AM observat si eu pixelii aceia amortiti de la display, dar ori isi revin dupa un timp ori alta data cand pornesc masina nu mai apar. E chiar dubios si enervant pentru ca daca te duci la service cu problema asta si nu apare in momentul ala, te faci de ras. Tre sa-mi schimb stergatoarele dupa 1 an ca-s varza si am niste troncaneli in usa stanga si scartaie geamurile la inchidere (presupun ca asta e o chestie de gresare).
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
blazzaj |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, asta cu geamurile care la scrasnesc la inchidere am uitat sa o adaug, la fel gresare balamale la revizie, daca nu te pricepi si nu le ceri expres sa faca asta ei nu verifica nimic, pai care este rostul reviziei la Renault Service, asa pot sa merg la altii care se pricep la fel de putin.
Am luneta terminata, asta din cauza desteptilor care un proiectat masina, daca speli luneta pleaca mai intai stergatorul ca sa zgarie bine si frumos cu praful de pe ea si pe urma da cu lichid. Arata la fel ca la Fiatul vechi de 13 ani pe care l-am avut, macar acolo fusese o femeie proprietar si nu schimbase stergatorul, dar eu am schimbat la 1 an si fata si spate, si costa doar 130 ron fata si 40 spate, de departe cele mai scumpe stergatoare, si sunt incompatibile orice alt sistem, dar vad ca persevereaza, la Megane 3 su facut si mai prost, este imposibil sa ridic stergatorul sa stergi nisipul de sub el, de dragul designului, dar au uitat ca in romania sunt drumuri de tara in mijlocul orasului. Ma intreb fatucile alea de la sediu RRO de langa mine de aici de la West Gate Center, ce draq fac toata ziua prin birouri altaceva de a umbla cu masini de firma si de a rade una de alta de ce haine si-au mai pus azi. Chair e atat de greu sa cauti si o minima satisfactie a clientului, alta decat de a il face sa isi strice luneta si sa o sparga sa o dea pe casco sau sa o cumpere ca prostul, ca nu mai poate suporta zgarieturile de pe ea. Da in fine la ce sa ma astept, doar e renault, una peste alta ma bucur ca nu se mai vinde deloc, nici altele frantuzesti la fel, sa se aleaga praful, nemtii cei huliti sa traiesca, macar aia mai judeca cand proiecteaza masini. Nu te intreaba nimeni la revizie, ba boua hai sa iti desfac rotile sa vedem rulmentii aia mai au vaselina pe ei? Nu ei asteapta sa cada sa schimbe cu bucurie. De azi ma apus sa desfac toata masina sa o gresez ca de aia exista service, sa o desfac eu; Balamele, inchideri, rulmenti, rulmentii de la Alternator, ca de aia l-au schimbat si pe cel vechi, ca nu ii lasa RRO sa desfaca alternatorul sa se greseze rulementul la timp sa nu prinda joc, ca a fost cumparat impreuna cu altele 10 mil de la Valeo, pe 2 lei ca sa iasa masina ieftin sa mance actionarii o paine cat mai cozonac asa, nu sa stea prostul 6 saptamani in garantie cu masina imobilizata si fara prelungire garantie la sfarsitul perioadei. De aia cumparam masini ca sa nu te uit ca are parbrizul crapat cand o cumperi si sa iti spuna la dealerca e dezlipita folia de la senzorul de ploaie pe care nu il ai si pe urma pe drumul catre casa sa sara pietricele in geam si sa mergi inapoi sa le reclami asta si sa iti spuna ca pe casco nene, ca s-au produs tensiuni si nu le aproba RRO schimbarea in garantie, ca uite se agata mina de pix in ea. Pai eu sunt vinovat ca nu am investigat ca pe criminali pe forumuri toate posibilele probleme la receptia masinii si ca nu am cautat masina si in fund de toate posibilele probleme. Poate sunt carcotas sau ghinionist, dar mi se pare o prea mare teapa sa incerci sa cumperi masina din romania. Teapa e intinsa, trebuie sa vii tu sa te asezi cu fundul in ea. P.S. si da am uitat sa spun, sa vezi ironia sortii am castigat un Megane 3 la un concurs nu spun care sa se face reclama. Acum m-au sunat. Am talonul in buzunar. Sa ma gandesc ce masina imi cumpar Japoneza sau Germana??? Gasesc sigur un SH din 2007 la super pret acum din clasa medie, sa am si eu masina de iesit din oras. This post has been edited by blazzaj: 27 Apr 2009, 10:47 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.2 Dinamique Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață! |
|
alexian |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 March 09 ![]() |
blazzaj de ce nu incerci la un service din provincie. cred ca cei din provincie devin din ce in ce mai atenti cu clientela din ratiuni financiare. daca nu rezolva problemele si trateaza lumea cu sictir lumea cauta alte service-uri particulare.
recent am cumparat de la IPSO Bucuresti un clio III si am constatat ca in capitala sictirul e mare fata de cumparator. sunt dezamagit ca in nici 800 de km s-a pus problema schimbarii scaunului dreapta fata: tijele de la sistemul de reglare al tetierei atinge armatura scaunului si se produce un troncanit enervant.Solutia provizorie a fost vaselina la locul de frictiune pana se intoarce la serviciu ( de la perfectionare) omul care se ocupa de garantie la service. la mine e al 4 renault, dupa el tot renault cumpar, deoarece raportat la pret de achizitie, pret intretinere, calitate servicii service ( in orasul in care locuiesc ), conditii extreme de utilizare si serviciile oferite de RRO( in speta asistenta rutiera prompta- o singura data am avut nevoie noaptea in urma unui accident - ceea ce pe la dealarii de jermanici nu gasesti!?) e cea mai buna solutie. inainte de a cumpara clioIII am vrut jermanica mica de oras si m-am dus la delar-ul (patronul) de VW care mi-a spus ca Polo( la fel si fabia- am si condus-o ) e o masina nasoala( ca sa fiu elegant ), iar cu Corsa m-am dat si am constatat ca nu e diferenta de calitate fata de clio III, ci de pret. |
--------------------
Renault
Captur 2/VW Tiguan 4Motion
2020/Intense, 1,3 TCE/ EDC/130 cp
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog atentie la subiectul topicului: aici detinatorii de Clio III scriu problemele de fiabilitate pe care le au. Atat si nimic altceva.
Nu discutam aici despre probleme pe care credem ca o sa le avem sau am auzit ca le-ar avea Clio III. Discutam doar de situatii din experienta proprie a fiecaruia. Din topic sunt sterse mesajele offtopic, care nu respecta subiectul in discutie. Celor care si-au comandat Clio III si care acum, in asteptarea masinii, se tem de posibile probleme de fiabilitate, le recomand sa citeasca din forum: sunt o multime de informatii si ii rog sa nu mai puna intrebari de genul: "O sa am si eu problema X?", sunt intrebari fara sens. Nimeni de pe forum nu e clarvazator, tot ce putem oferi sunt informatiile despre experientele proprii, deja scrise pe forum. Nimeni nu are obligatia si nici autoritatea ca, la cererea cuiva care nu vrea sa se oboseasca sa citesca informatiile existente, sa stea sa faca un conspect si sa traga concluzii. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 12:18 |