Cum se poate cobori garda la sol?, Nu mai vreau SUV.
![]() ![]() ![]() |
Cum se poate cobori garda la sol?, Nu mai vreau SUV.
Rareshro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 26 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Logan
2004 Laureate
- BV-__-TED ClioIII 1.6 16V 110cp BV-__- DUM
|
|||
prOZac |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 7 January 07 From: Timisoara ![]() |
De ce nu intrebi la dealer mai bine?Si apropo de garantie.Nu o pierzi daca faci lucrarea la un service autorizat
|
--------------------
Renault
Clio III
april 2006,pack authentique
- B-81-PRZ Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii) |
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din cate stiu eu trebuie sa schimbi in primul rand arcurile
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Tudor |
![]()
Post
#4
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Raspuns la intrebarea din titlu: in aceasta ordine:
1. anvelope cu talon mai mic 2. arcuri si amortizoare noi gandite sa confere garda redusa Poti incerca si numai amortizoare noi + arcurile existente dar trebuie vazut cum se comporta pentru ca s-ar putea ori sa topaie prea tare cand masina merge neincarcata ori sa se lase prea mult cand e incarcata. Este situatia inversa a ceea ce faceau zarzavagii la Dacii ca sa le poata incarca mai mult: foloseau arcuri mai mari ("de break") comprimate mai mult decat normal - pana la dimensiunea amortizoarelor standard: masina suporta incarcare mai mare, dar neincarcata topaia nasol. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Rareshro |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 26 June 06 ![]() |
Eu am gasit niste amortizoare reglabile pe inaltime pe care pot sa le comand din catalog direct pt Clio 3 asa ca nu cred sa fie probleme cu arcurile.
De ce trebuie gume mai subtiri? Doar am de unde sa las din inaltime la Clio. |
--------------------
dacia
Logan
2004 Laureate
- BV-__-TED ClioIII 1.6 16V 110cp BV-__- DUM
|
|
andrei8rea |
![]()
Post
#6
|
![]() Convict Group: Members Posts: 197 Joined: 1 July 06 ![]() |
gume mai late, nu mai subtiri! mai subtire poate sa fie "balonu" (cum se mai cheama...bucata de guma de la asflat pana la janta)
|
--------------------
Renault & Mazda
Renault Megane Sedan 2024 & Mazda CX5 2022
1.33 TCE & 2.0 SkyActiv G AWD
|
|
Rareshro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 26 June 06 ![]() |
Eu spuneam referitor la ceea ce a zis Tudor.
|
--------------------
dacia
Logan
2004 Laureate
- BV-__-TED ClioIII 1.6 16V 110cp BV-__- DUM
|
|
andrei8rea |
![]()
Post
#8
|
![]() Convict Group: Members Posts: 197 Joined: 1 July 06 ![]() |
modificare jantelor, amortizoarelor & stuff nu aduce si problema la directie cumva?
|
--------------------
Renault & Mazda
Renault Megane Sedan 2024 & Mazda CX5 2022
1.33 TCE & 2.0 SkyActiv G AWD
|
|
Tudor |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
raresho: daca vrei garda la sol mai mica deduc ca vrei stabilitate mai buna in curbe la viteze mai mari. O anvelopa cu talon mai mic (distanta de la asfalt la janta) sta mai rigida in curba (se indoaie mai putin sub efectul fortei centrifuge ce actioneaza asupra masinii) si imbunatateste stabilitatea si controlul masinii. Raspunsul meu a venit in urma acestei de deductii.
Din ce stiu eu arcurile si amortizoarele se proiecteaza impreuna: amortizorul exercita o anumita forta asupra caroseriei, iar arcul alta, proiectantul a calculat rezultanta celor 2 forte, cand modifici doar una dintre ele se schimba rezultanta si astfel se schimba comportamentul dinamic al suspensiei; modul in care se schimba, evaluat la diferite incarcari ale masinii, ramane sa stabilesti tu daca este pozitiv (imbunatatirea comportamentului) sau negativ. E de asteptat ca la diferite variante de incarcare sa fie pozitiv, iar la altele negativ; important este ca cele pozitive sa iti convina, iar cele negative sa nu iti pericliteze securitatea. andrei8rea: nu obligatoriu, daca sunt alese si facute corect nu genereaza probleme, ci imbunatatesc raspunsul directiei masinii fara sa afecteze fiabilitatea si durata normala de viata a componentelor. sunt multe aspecte de luat in calcul, iar sansa de a le potrivi, daca astfel de schimbari sunt facute dupa ureche, este aproape nula. De'aia exista preparatori profesionisti de masini. Din punctul meu de vedere astfel de profesionisti nu avem in Romania (toti cei care isi prepara masinile pentru competitii le duc pe afara: Germania, Franta, Italia si altele in functie de marca). Eu unul ma incred in cei din Romania doar la prepararea estetica, pentru restul (motor, directie, frane etc) as opta pentru cel mult montarea in Romania a unor kit-uri realizate de firme specializate si cu experienta. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 16:22 |