Motoare Euro 4 Renault, tabel cu caracteristici
![]() ![]() ![]() |
Motoare Euro 4 Renault, tabel cu caracteristici
traffictours |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW
-
-
|
|||
ghetau dan |
![]()
Post
#2
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Toate benzinarele de la laguna,modelul face lift ,posibil si de la megane 2 au euro 4.
La diesel cred ca 2.0dci/150cp...laguna. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
dil |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Poti sa te uiti pe sit la Serus la oferta lunii. Eu acolo am vazut diferentierea EURO3/4.
Adica cele cu benzina sunt EURO4, si majoritatea celor diesel sunt EURO3. |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
traffictours |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Mersi, ma intereseaza(si cred ca este de interes general) in scopul calcularii taxei de prima inmatriculare, dar sunt motoare Euro 4 si inainte de facelift, am gasit pana la urma un tabel aici in forum, unde si laguna din 2002(motor F5R) figureaza cu motor Euro 4. Am sa ma folosesc de tabel, mai caut si alte referinte pentru ca nu stiu daca RAR-ul si-a perfectionat baza de date(pana anul trecut le cam scoteau Euro 3 si pe cele cu Euro 4).
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#5
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
imi este greu sa cred ca vreo masina din 2002 sa fie euro 4...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
traffictours |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Mie nu mi se pare deloc imposibil, ba din contra, sunt firme(VW de exemplu) care introduc motoare cu norme de poluare superioare cu ani de zile inainte ca fenomenul sa fie de "masa". Uite si tabelul pe care l-am gasit in forum
Attached File(s) ![]() |
--------------------
BMW
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#7
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Eu in afara de euro 4 si euro 2000 care cred ca inseamna euro 3 n-am gasit nimic...unde e masina aia trecuta la euro 4 din 2002?
Si se mai spun norme de DEpoluare...nu de poluare... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
traffictours |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorul 2.0 IDE de exemplu, care s-a fabricat incepand cu noiembrie 2001, iar in privinta denumirii normelor de poluare, se foloseste uzual si corect(zic eu) norme de poluare, adica limite de poluare admise.(daca te referi la cuvantul "superioare", intr-adevar nu am folosit cea mai inspirata formulare, dar se intelege din context ce am vrut sa zic).
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#9
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Nu m-am referit la superioare,insa,asa cum reiese si din fisierul atasat se spune Norme de depoluare.
Ce,masina e obligata sa scoata acele noxe?Logic asta inteleg eu prin norme...ca masina e OBLIGATA sa scoata anumite valori.Catalizatoarele sint folosite la DEpoluare de fapt...ma rog,fiecare cu logica lui... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
NU, mașina e "obligată" să se încadreze în acele limite, să emită MAXIM acele valori ale gazelor și compușilor chimici...
Și cred că sunt NORME DE POLUARE, pentru că mașina poluează în anumite limite mediul, în nici un caz nu îl DEPOLUEAZĂ... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
traffictours |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar masina nu "scoate" acele noxe, un motor in stare buna scoate cu mult mai putin, e corect si cum privesti tu problema, eu m-am referit la cum se denumesc ele pe la noi, daca intram in amanunt e posibil sa ajungem la ce ai zis, dar eu am initiat topicul sa ma lamuresc asupra datei orientative de introducere a motoarelor euro 4, in functie de motor, bineinteles, datorita haosului de la noi in ce priveste prima inmatriculare, e posibil ca sa aduci o masina euro 4 si sa ti se spuna de la RAR ca e euro 3 si sa platesti o taxa mult mai mare. Problema se va rezolva in timp, dar nu e rau sa ne interesam si noi intre timp...
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#12
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
poate o fi NIVEL de poluare...nu mai departe de citeva posturi traffictours a atasat un fisier,in primele rubrici... ce scrie? ce scrie? tip de............
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
traffictours |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, scrie "tip de depoluare" si face referire intr-adevar la tipul de depoluare al catalizatorului, daca ne referim la motor, atunci trebuie sa vorbim de norme(in snsul de limita maxima admisa) de poluare.
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#14
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
motoarele euro 4 daca folosesc benzina euro 3 polueaza ca si un euro 3 care foloseste acelasi carburant? voi ce stiti?
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
AlinD |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 18 December 06 ![]() |
Dar invers? Motor dci Euro 3 folosind motorina Euro 5 scoate media E4? Glumeam evident
![]() |
--------------------
Megane
Bicorp 2.2
- 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
|
|
traffictours |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce pot eu sa spun e ca asta ar fi un motiv pt. mersul neregulat la relanti al unor motoare, care sunt euro 4 si noi le alimentam cu benzina pentru euro 3, sau ma rog, CO95
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#17
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Foarte corecta observatia!
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
traffictours |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca se intampla ceea ce ai spus tu Dane acum ceva vreme, cu actionarea electronica a relanti-ului de catre sistemuil catalizator in functie de saracirea/imbogatirea amestecului. Daca nici benzina nu e de buna calitate sau nepotrivita pt. motor euro 4, atunci efectul se amplifica si conduce la relanti instabil cateodata suparator de persistent.
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
r&d |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
A mea din 2001 este euro4. De fapt la inmatricularea in Germania avea indicativul 52, trecuta ca EURO3 und D4. In ROmania a aparut ca E4.
La Laguna 2, toate motoarele pe benzina sunt euro4. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#20
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Intr-o vreme,cind eram in cautare de benzina euro 4,singura care se apropia era cea de 98 de la rompetrol.
Cum numai 2 din 5 parametri erau conform euro 4 am folosit-o pe aceea pina pe la 25000km.Am trecut pe top99+ si nu am sesizat vreo diferenta la dinamica.E adevarat ca nu conteaza doar sulful(benzinarii pe asta mizeaza cind vind carburant) ci si olefinele,aromaticele,plumbul,etc... Parca erau mai "parfumate" gazele de la rompetrol... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Sustin si eu parerea lui @ghetau dan, corect se spune norme de depoluare. Din punct de vedere logic ar fi fost corect si norme de poluare. Fiindca norma inseamna o limita inferioara sau superioara, deci nu ar insemna neaparat norme de poluare=limita minima de poluare. Literatura asta de specialitate foloseste DEpoluarea probabil pt a accentua ideea de reducere a noxelor.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Asadar...postez si aici. Poate ma lamureste cineva. Nu ma intereseaza daca-i mai neaos poluare sau depoluare ci daca Laguna mea II cu motor 1.6 16 v e Euro 3 sau 4.
Astept pareri, daca se poate argumentate. |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
traffictours |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
In principiu ai dreptate. Tabelul RAR-ului spune despre acele motoare ca sunt minim euro3. Ramane de vazut daca si-au revizuit baza de date incepand cu anul asta, in mod normal ar fi trebuit sa o faca, dar ce mai e normal in tara asta, in momentele astea....
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Se pare ca forumistii nu mai au idei...indiferent daca postez aici sau altundeva
![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
La mine în certificat numărul de omologare se termină cu CE4, la ITP-ul care l-am făcut în toamnă au folosit testerul pt EURO 4 cu softul aferent iar valorile erau sub limita admisă pt acest standard.
This post has been edited by b_gabi: 20 Apr 2007, 21:59 |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
PavelFlorescu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 January 11 ![]() |
Laguna 2, fab. 2001, 1,6 16 v, benzina, coduri motor
K4 M7 10 K4 M7 14 K4 M7 16 au euro 4 sau euro 3? Laguna 2, fab. 2001, 1,8 16v benzina, coduri motor F4 P 770 F4 P 771 F4 P 772 F4 P 773 F4 P 774 au euro 4 sau euro 3? la R.A.R. nu au stiut, vor seriile de sasiu, cand m-amdus cu seriile, voiau motoarele... Este vorba despre timbrul de mediu care la euro 3 se apropie de mia de euro. Multumesc. |
--------------------
Opel Seat
Astra Toledo
2001 2004
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
F4P nu a fost niciodata euro 4, e un motor vechi ce s-a montat doar pe primele Laguna 2.
Posibil K4M, dar depinde. Cel mai bine dute cu seria de sasiu la cel mai apropiat concesionar, si iti vor spune la ce norme euro te incadrezi. |
--------------------
.
.
.
|
|
espacern |
![]()
Post
#28
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Euro 4 apare dupa 05/2005 la Laguna.
Posteaza VIN-ul pentru siguranta 100%. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
miki19 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 July 16 ![]() |
VF1BMR20533730755. ma puteti ajuta? e euro 3 sau4?
|
--------------------
renault
megane
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#30
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
E3.....si nu mai posta multiplu
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 16:52 |