mers neregulat relanti
![]() ![]() ![]() |
mers neregulat relanti
vlad_laguna |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Care bujie?
![]() Verifică supapa de pe oala servofrânei, dacă trage aer fals oscilează ralantiul... This post has been edited by Catalin Marinarul: 16 Feb 2007, 18:14 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#3
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Editeza-ti mai intii titlul postului ca sa stie poporul ce anume vrei...Pe forum sint aproape numai probleme la laguna...Ai dat vreun search ca sa vezi ca mai e un topic deschis pe tema bujiilor incandescente?
Editeaza si semnatura daca nu sint 2 masini. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=56418&hl=bujie |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
@dan_ghetau: o sa editez titlul si masina din semnatura
acum, ma interesaza de la ce este mersul ala neregulat al masini? sa fi de la valva EGR? testul cu becu' ala are vreo relevanta in functionarea sau nefunctionarea bujiilor? stiu ca bujiile astea au rol de rezistenta, dar ele induc si mersul ala ? va rog ajutati-ma |
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#5
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Bujiile incandescente au rolul lor la pornirea la rece...vara,cind motorul e cald nici nu mai intra in functiune...Chestia cu becul nu cred ca e valabila la diesel.Pe vremuri aveam un dispozitiv care arata la benzinare daca trece curent prin fisa...
Despre valva EGR asteapta informatii de la colegii care au diesel sau mai bine citeste despre ea pe forum.Puteai pune intrebarea asta la valva egr sau la bujie incandescenta si informatia era mai grupata... Da la search "valva EGR",alege sectiunea laguna,cauta si bifeaza/apasa in dreptul "cauta in mai vechi" si "cauta doar in titluri"...eu asa fac si gasesc repede daca e ceva. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
rmg |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta ca tot vorbim pe aici de incompetenta mecanicilor, in general si a mecanizicilor de Reno in special.
Ce draq test e ala cu becul? Bujiile au un releu care le alimenteaza cateva secunde, pana se incing dupa care le este taiata alimentarea. Si clar mersul neregulat nu are treaba cu bujiile incandescente, alea sunt doar pt pornire (unele modele de masini mai tin putin bujiile incinse pana ajunge in cilindru temperatura la o anumita cota) Altele sunt cauzele unui mers neregulat. Poate vreo electrovalva de tinut relanti-ul, poate aer fals pe undeva prin admisie. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
am fost ieri (sambata) la service la pitesti, la fostul bascov. am vorbit cu cineva de acolo despre problema mea si a acceptat sa se uite la masina. a dat capacul de la motor jos si am constatat cu stupoare ca nici una dintre fisele de la bujii nu era pusa.
![]() cu cateva zile inainte s-a intamplat faza cu verificatul bujiilor cu becul la un alt service. faptul ca nu mai erau fisele puse ma face sa ma gandesc la 2 posibilitati: -una in care primul mecanic a fost un idiot pt ca dupa ce mi-a "testat" bujiile cu becul lui nu a mai pus fisele, eu mai mergand in intrvalul asta vreo 400 de km fara fise - a doua in care tot mecanicul respectiv este cel mai prost mecanic din lume pt ca exista posibilitatea ca fisele sa fie scoase de mult timp, fara ca cinva (adica eu) sa bage de seama, eu mergand in 4 luni de zile 15.000 de km fara fise. zic asta deoarece eu imi amintesc ca el a scos decat capacaul de la motor si pus becul imediat, fara sa mai traga fisele(evident erau scoase). nu sunt sigur de acest lucru totusi. acum ma gandesc cat de prost sa fii sa vezi ca nu sunt fisele puse si tu tot asa sa o lasi? asta se intampla in reteaua renault (mac auto, slatina, olt). in fine, am dat comada de bujii si astept sa vad car e faza. sper sa se rezolve mrsul ala neregulat. testul clip nu a evidentiat o fluctuatie mai mare de 3 rpm in plus sau in minus.nedetectabila de turometru dealtfel. |
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
După cum prea bine a spus Dan, la MAC "Bujiile incandescente au rolul lor la pornirea la rece...", iar după ce s-a scurs timpul setat pt încălzire ele sunt deconectate automat, neavând nici un rol în funcționarea motorului ci numai în pornirea sa. Verificarea cu becul este cea mai la îndemână metodă în constatarea funcționării unei bujii incandescente prin înserierea unui bec cu respectiva bujie. Întrucât rezistența bujiei este muuuuuuuult mai mică ca cea a becului (0,ceva ohmi), acesta din urmă se va aprinde (dacă bujia este funcțională) sau nu pt că circuitul este întrerupt în interiorul bujiei incandescente. Singura similitudine cu bujiile de la MAS este denumirea, dar funcțional sunt total diferite.
Se poate ca fluctuația de turație pe care o simți să fie într-adevăr de +/- 3rpm după cum a spus testul CLIP (care nu cred că e chiar așa de ageamiu cum poate fi cel care butonează PC-ul la service) dar tocmai această diferență face ca respectiva fluctuație să fie resimțită prin prisma vibrațiilor transmise de motor caroseriei cu care intră în rezonanță (un fel de autoamplificare a amplitudini mișcării la o anumită frecvență/turație). Similar cu vibrațiile pe care le simți doar la anumite viteze când ai roțile neechilibrate! Părerea mea! ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
b_gabi vad ca esti ag. mecanicii de la bascov sunt buni de ceva? ma gandesc ca tu stii mai bine. ce ai spus tu e adevarat. in fine, o sa astept pana vin bujiile comandate sa vad daca rezolv ceva.merci mult
|
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#10
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
@dan_ghetau:poti inchide topicul sau sa muti continutul in alta parte asa cum ai zis.
in link-ul dat de tine este tratata aceasta problema dar sunt expuse problemele mele.crede-ma ca am cautat. de ce incerci mereu sa gasesti o solutie care nu e buna pt mine? lasa-ma sa imi expun problemele oricare ar fi ele.nu de prost le-am pus acolo.inseamna ca nu am gasit aceiasi problema.crezi ca imi place sa scriu, asa ca degeaba?nu e vorba de stergerea sau editarea topicului de alte persoane ci de faptul ca mereu imi atragi atentia asupra unor lucruri pe care eu le gasesc utile pt mine si nu le-am gasit in alta parte chiar daca problema seamana.inca o data, nu am timp sa scriu degeaba ca sa ma aflu in traba. multumesc |
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#12
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
"in link-ul dat de tine este tratata aceasta problema dar sunt expuse problemele mele.crede-ma ca am cautat."
n-am inteles nimic... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
scuza-ma am mancat un "nu". acum sper ca are sens. imi cer scuze.
|
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Vlad nu am nici o informație despre cei de la Bascov (presupun că de IATSA e vorba)! Peste tot e la fel....dacă nu ai intrare ca să te bage mai atent în seamă poți pleca cum ai venit (mai puțin banii). Și la AMAT când am fost în primă fază erau cam dezorientați băieții dar cu ce mai știam eu și cu ce se mai pricepeau și ei am scos-o la capăt (am găsit buba care mă supăra). Dacă ai drum prin zonă treci și pe la Citroen de pe varianta spre Slatina și vezi ce-și dau și aceeia cu părerea
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
gabi, eu sambata am vorbit sa vin la pitesti la service. amat se cheama, scuza-ma de exprimare. bascov se cheama strada sau cam asa ceva. le-am incurcat. am vorbit cu un tip de acolo si o sa fie bine si pt mine atata timp cat e bine si pt el, daca intelegi ce vreau sa zic
![]() ![]() sa speram ca o sa fi bine. |
--------------------
VW
Passat 3C
- OT-03-VTG
2006 VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Baftă!
|
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 23:27 |