Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Eroare frana aparuta la franari puternice!, Suspectez lichidul de frana...

tiberiu.anghel
post 3 Feb 2007, 16:54
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Salutare tuturor!
De vreo saptamana am observat un lucru ciudat la a mea Laguna.
La franari puternice se aprinde iconita de frana de mana impreuna cu "STOP" si pe ecranul matricial este scris cu rosu "Brake fault".
La franari obisnuite nu se intampla fenomenul iar in momentul in care se elibereaza frana, dispar mesajele de eroare de pe bord.
Deasemenea, frana mi se pare ca este la fel de puternica ca la inceput. E atat de puternica incat intra ABS pe uscat.
Mesajele de eroare sunt insotite de un bip iar la inceput nici nu stiam ce e fiindca auzeam bipul si pt o fractiune de secunda vedeam ceva rosu prin bord, insa fara sa deslusesc ce este.
In ultimele zile am facut cateva probe si am observat ca se intampla doar la franari puternice, chiar la limita de actiune a ABS-ului pe uscat.
Sincer sa fiu, suspectez lichidul de frana.
M-am uitat si nivelul este foarte aproape de cel minim.
Ma gandesc ca in momentul in care are loc o franare puternica, se goleste atat de mult din recipientul acela incat ajunge sub limita minima.
Oricum, am luni la 08:00 programare la service.
Dar ma gandesc, este normal ca dupa 5800 km sa se goleasca atat de mult lichid din recipientul acela?
Sincer sa fiu, nici nu stiu unde era nivelul in momentul in care masina era noua.
Alte pareri despre cauza?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 3 Feb 2007, 17:32
Post #2


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Scaderea accentuata a nivelului lichidului este de obicei primul semn de placute de frana terminate. Nu avem senzori in placute la Lagune (tampenie) asa ca trebuie verificat la ochi.

Nivelul scazut al lichidului face ca la franari bruste sa scada sub minim si sa aprinda martorul la bord. La 5800 de km e absolut anormal cata vreme nu faci sport cu masina si a fost umplut ca lumea de la inceput... Daca placutele sunt gata la 5800 as fi foarte curios ce pune reno default. Da-mi voie sa banuiesc ca ai cumparat masina noua in romania si descoperi acum un motiv pentru pretul "promotional". Naspa.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 3 Feb 2007, 18:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Masina intr-adevar a fost cumparata noua din Romania.
Despre sport cu masina nici macar nu se pune problema cu motorul dCi. Off-topic: Pe Laguna poate doar motorul de 205 CP poate fi considerat sportiv.... Imi pare rau ca nu stiu care era nivelul de lichid cand masina era noua.
Dar ma gandesc ca oricat de mic ar fi fost, e anormal ca dupa 5800 km sa apara aceasta problema. Placutele, oricat de proaste au fost, nu au cum sa se distruga atat de repede. Placutele au fost noi fiindca in primii aprox 1000 km imi murdareau jantele.
Sa fie vreo defectiune la vreo garnitura si sa pierd lichid?
Asta ar fi o explicatie pe care o gasesc.
Sau, cea de-a 2-a: nivelul lichidului in momentul in care era noua a fost atat de apropiat de cel minim incat, luand in calcul o uzura normala a placutelor, s-a ajuns acum la situatia de mai sus.

De-abia astept sa vad ce imi zic luni dimineata....


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 3 Feb 2007, 18:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Completează lichidul și ...probe!
Dacă ești în garanție nu-i nici o problemă dar să pierzi 2 ore din timpul tău...


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 3 Feb 2007, 18:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Asta am vrut si eu sa fac prima data. Sa fac o completare a lichidului.
Doar ca nu mi se pare normal sa apara problema dupa atat de putin timp.
De-asta am preferat sa ma duc la ei in service.
Pana luni la 8 dimineata nu mai e mult, oricum...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 4 Feb 2007, 15:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Să ne ții la curent !


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 5 Feb 2007, 21:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Am fost azi dimineata in service si am petrcut aproape 3 ore jumatate pentru o completare de lichid de frana! mad.gif
Am ajuns acolo, le-am descris "mesterilor" problema, le-am propus sa faca o completare de lichid de frana, dar ei nu.....
Au vrut neaparat sa ridice masina pe elevator, sa inspecteze vizual tot circuitul de franare, sa o puna pe tester!
Dupa ce au pus-o pe tester, nu stiau ce raspuns sa imi dea. Nu stiau sa imi spuna de ce apare eroarea aceea.
Am plecat cu unul; dintre mecanici in probe. A pus el o frana puternica, a aparut eroarea, a pus a 2-a frana, la fel. Si tot asa. El imi spune ca e normal. Ca apare acea eroare fiindca sistemul de franare e solicitat! blink.gif
I-am explicat ca nu este normal, ca face asa de vreo saptamana. L-am rugat sa faca o completare de lichid de frana si sa vedem daca se mai manifesta apoi.
Am facut completarea, am mers inapoi in probe si surpriza! Problema a disparut.

Cu scarba ma gandesc acum unde sa fac revizia de 10k km.
Sincer, ma gandesc foarte serios sa merg undeva in provincie...

This post has been edited by tiberiu.anghel: 6 Feb 2007, 15:15


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 5 Feb 2007, 21:48
Post #8


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Te invidiez cum stii sa-ti tii cumpatul. Io din **zde si *mnezai nu ti-l scoteam pe ala sa pretinda ca e normal. Placutele macar le-au verificat imbecilii?


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 5 Feb 2007, 22:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Părerea mea este că sunt niște "dobitoci" - scuzați-mi termenul dar nu se poate să ai o altfel de reacție la o replică de genul "El imi spune ca e normal. Ca apare acea eroare fiindca sistemul de franare e solicitat! " mai ales la o mașină în garanție și mai ales la sistemul de frânare unul dintre cele mai importante în securitatea deplasării. Ar trebui menționată explicația doctă a mecanicului, cuiva (protecția consumatorului, ARR). Dacă se întâmpla ca să rămână vehiculul fără lichid de frână în mers cine răspundea de posibila nenorocire (doamne ferește)? Halal țară cu asemena oameni!
PS. când am fost la verificare (după ce am cumpărat mașina - CLIP + mecanică) am fost sunat după 2 zile de departamentul de management al calității blink.gif dacă sunt mulțumit de serviciile prestate și dacă am recomandări de făcut și, sincer, am rămas uimit de gest! Păcat că nu se practică și la alții sau poate nu este o practică permanentă!


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogy
post 6 Feb 2007, 14:54
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 10 April 06
From: Cluj-Napoca




Cum spunea si bh07xyk, lichidul de frana, in mod normal, scade doar daca sunt uzate placutele.
Nu trebuie completat! Se schimba placutele si lichidul revine la un nivel normal.
In cazul tau, au verificat placutele, deci nu e asta (nici nu ar fi normal la 5000 km). Fie nu ai avut suficient lichid, fie ai o problema in sist. de franare.
Oricat ar fi de mari 'reducerile' la Renault, nu cred ca livreaza masini fara lichid de frana. Daca totusi ... ai fi observat inca de la inceput.
Este normal ca au vrut sa inspecteze tot circuitul de franare, si cred ca te-au tinut 3 ore spre binele tau.
Eu nu cred ca ai rezolvat problema, cel putin verifica periodic nivelul lichidului, sa nu ai surprize.


--------------------
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177CP 4WD, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 6 Feb 2007, 15:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Daca ma enervam nu rezolvam nimic. Mecanicul ala tot un dobitoc ramane chiar daca tipam sau nu la el. Daca tipam, imi toceam eu nervii fara sens.

In alta ordine de idei, am verificat si eu vizual starea placutelor de frana si erau ok.
Poate ca multi o sa imi spuna ca nu aveam de unde sa stiu eu care trebuie sa fie starea placutelor, insa am cateva cunostinte in domeniu ( asta fac la facultate: inginerie auto ). Logica inginereasca din mine imi spunea ca trebuia facuta o completare a lichidului de frana deoarece din alta parte nu avea de unde sa apara problema. Completarea a trebuit facuta deoarece in momentul in care masina era noua, lichidul era foarte probabil aproape de nivelul minim si, odata cu tocirea initiala a placutelor si discurilor, instalatia a avut nevoie de o usoara completare de lichid ( din recipient ) si, mergand si mai departe, la franari puternice, deoarece instalatie mai are nevoie de ceva lichid, nivelul din recipient ajunge sub minim si se aprinde martorul. La revenire, acel volum de lichid necesar la franari puternice revine in recipient si martorul se stinge.

@bogy: Din cele peste trei ore pierdute in service, efectiv au lucrat la masina maxim 30 minute, incluzand aici si cele 2 probe de drum.
Problema sper sa se fi rezolvat astfel. Desigur ca voi verifica periodic lichidul de frana. Este ceva normal si trebuie facut la orice masina, fie ea noua sau veche.


Aceasta interventie a fost facuta la Auto Marcu's Grup. De acolo am luat si masina. Sincer, am privit-o mai mult ca pe o testare a service-ului. Rezultatul: Dezamagire totala!
Lipsa de profesionalism in toate partile, lipsa de respect fata de client, lipsuri peste lipsuri.
Nu voi mai calca pe acolo in probleme legate de intretinerea vehiculului.
Rog moderatorii, in cazul in care cred de cuviinta, sa mute ultimul comentariu la sectiunea dedicata concesionarilor.
Multumesc!

This post has been edited by tiberiu.anghel: 6 Feb 2007, 15:14


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 6 Feb 2007, 17:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Într.un topic am mai spus și nu cred că am fost deplasat: unii sunt prea bătrâni să priceapă noile tehnlogii alții sunt foarte tineri și nu au experiență și mai sunt alții (cei mai periculoși) care s-au făcut mecanici auto pentru că știau că aici pică și pică din greu
Unde nu curge, pică
mad.gif


This post has been edited by FlorinG: 6 Feb 2007, 17:30


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 15 Feb 2007, 03:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Au trecut aproape 10 zile de cand am scris ultimul comentariu in acest topic.
Lichidul de frana este exact la acelasi nivel ca acum aproape 10 zile ( momentul in care m-am intors din service )
Pana in momentul de fata, comentariile de mai sus sunt adevarate, in sensul motivului pentru aparitia erorii si a solutiei pentru remediarea ei.

Mai asteptam cateva saptamani, o luna sa vedem cum evolueaza lucrurile...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 12 Mar 2007, 23:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




A trecut peste o luna de cand am remediat problema cu o simpla completare de lichid de frana. Teoria de mai sus ramane in continuare valabila. Lichidul este la fel cum l-am lasat acum o luna.
Problema s-a rezolvat, astfel incat propun inchiderea topicului deoarece sunt foarte mici sansele sa se mai intampla acelasi lucru altcuiva.
Multumesc


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0875
post 13 Mar 2007, 00:51
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 9 June 06
From: Bucuresti




Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie numai ca eu am fost putin mai norocos.
M-am dus la Comercial Auto din Buzau am parcat masina in strada si am intrebat cine se ocupa de service Renault. A venit o persoana care s-a recomandat inginer(nu i-am retinut numele). I-am explicat ce problema am si ca masina nu este in garantie.Mi-a cerut sa ridic capota a verificat nivelul la lichidul de frana si mi-a spus sa astept. A revenit a complectat lichidul de frana si mi-a spus ca daca problema persista ( dar el este sigur ca s-a rezolvat ) sa revin. Surpriza a fost ca in momentul in care l-am intrebat cat ma costa interventia a spus ,,Nu va costa nimic" . Problema chiar s-a rezolvat. Mentionez ca anterior am mai apelat la acea firma de doua ori (prima data la cumpararea masinii pentru test CLIP si a doua oara pentru schimb distributie . La schimb distributie mi s-a facut si o reducere de 100 ron pentru fidelitate desi anterior nu aveam decat testul clip facut la ei care a costat 25 ron.Si o alta mentiune care se impune cu persoana care mi-a complectat lichidul de frana nu am avut nici un contact anterior. Nu pot sa spun cat de buni sunt pentru ca nu am experienta necesara dar il rog pe Ghetau Dan (care are mai multa experienta si trece prin zona ) sa se opresca si sa stea de vorba cu ei. Si inca o mentiune dupa ambele interventii pe care le-am avut la ei am fost sunat de o domnisoara care mi-a pus un set de intrebari: daca am fost multumit de interventie,daca s-a respectat ora de programare,daca a fost depasit timpul estimat pentru interventie,daca mi s-a explicat detaliat natura interventiei,daca am avut intrebari la care nu mi s-a raspuns(pe tot timpul interventiei proprietarul poate sta langa masina), daca mi-au fost predate piesele inlocuite, si multe alte intrebari iar in final am fost intrebat daca sunt de acord ca raspunsurile mele sa fie comunicate Firmei Renault.


--------------------
Renault Laguna 2002/Estate Initiale
Laguna II 1.8 16V Estate Initiale Gri Eclipse 11/2002 Cutie Automata, Full Piele, Full Electric
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motan
post 31 Jul 2007, 15:25
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 31 July 07
From: Iasi




Uneori la franari puternice se aprinde "STOP" pe fond rosu. Dispare dupa ce iau piciorul de frana. Si oricum am senzatia ca frana nu mai tine ca la inceput. Cel putin prima bucata a cursei pedalei nu tine mai deloc...
Am fost la service cu problema asta, mi-au zis ca probabil e de la placute si ca au sa verifice. Cand m-am intors sa-mi iau masina mi-au zis ca placutele is surprinzator de bune si nu trebuie schimbate; au testat si puterea de franare (test gen ITP) si mi-au zis ca e ok (au inceput sa-mi zica valori dar nu le mai tin minte). Asa ca nu i-au facut nimic...

Masina are 56 000 km. Nu i-am schimbat niciodata placutele de frana.
Am citit un post oarecum referitor la asta in care se spunea ca trebuie completat lichidul e frana. O sa incerc, numai ca acolo se spunea ca frana tine bine..

Aveti vreo idee?


--------------------
Renault Laguna 2 2004 2.0 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 31 Jul 2007, 16:03
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ai verificat uleiul in motor ? la nivel ma refer

This post has been edited by andu911: 31 Jul 2007, 16:04


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motan
post 31 Jul 2007, 16:06
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 31 July 07
From: Iasi




L-am verificat. Computerul arata ca e ok (3 cerculete parca). Am verificat si cu joja. Tot ok.


--------------------
Renault Laguna 2 2004 2.0 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 31 Jul 2007, 16:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ideea era ca in momentul cand franezi brusc, daca nivelul e scazut, se duce tot uleiul in fata si nu mai trage pompa de ulei, automat dand eroare de presiune scazuta
valabil si pentru nivelul lichidului de frana

This post has been edited by andu911: 31 Jul 2007, 16:09


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 31 Jul 2007, 16:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Corect, verifica nivelul lichidului de frana, e posibil sa ai mai putin decat trebuie si la franari bruste senzorul sa fie in afara lichidului. Cauze posibile sunt pierderi de lichid pe la garniturile de la etrieri(s-ar vedea la o examinare mai atenta), pierderi pe la capacul de la rezervorul de lichid(daca acesta nu a fost strans cum trebuie sau garnitura e defecta), sau odata cu uzura placutelor nivelul din vas scade. Recomand schimabarea lichidului de frana la 2 ani deoarece acesta este puternic higroscopic si in decurs de 2 ani acumuleaza multa apa si pierde din calitari. La opelul care l-am avut era specificat in cartea service asta.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traiann
post 31 Jul 2007, 19:09
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 30 June 07
From: Timisoara




Imi puteti spune va rog cam care e perioada dupa care trebuie inlocuit complet lichidul de frana pentru Laguna I ? Mersi...


--------------------
Renault Laguna I 1998/1.6 16V - TM 29 NTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motan
post 31 Jul 2007, 19:10
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 31 July 07
From: Iasi




Era cam aproape de minim, ce-i drept... L-am completat in seara asta. Si am completat si uleiul de motor. Am facut un mini-drive test pe langa oras dar era cam aglomerat si nu am putut pune frana mai serios. O sa mai testez vineri cand o sa fac un drum mai lung.

Nu prea ma pricep la mecanica auto, dar stiu ca la vechea mea dacie problema cu frana care nu tine in prima parte a cursei pedalei era cauzata de aer in sistemul de franare si o "aerisire" rezolva (temporar) problema. Aici nu poate fi la fel?

In cartea de service parca spunea ca lichidul de frana trebuie schimbat la 120k km.


--------------------
Renault Laguna 2 2004 2.0 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 31 Jul 2007, 19:15
Post #23


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă ai avut nivel scăzut al lichidului de frână în rezervor, e posibil, ca la o frână mai puternică, să fi intrat aer în pompă...

O aerisire n-ar strica, dar într-un service...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roberttyno
post 31 Jul 2007, 20:30
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 July 07




va intreb s eu ceva:

e normal ca inainte sa pornesc motorul ( dupa ce bag cartela complet ) sa se aprinda " STOP" cand pornesc motorul se stinge.

ms


--------------------
Renault Laguna 3 Expression 2008
I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Jul 2007, 20:33
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




La mine apare START


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roberttyno
post 31 Jul 2007, 20:36
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 July 07




deci e ceva in neregula asa face de cand o am ( 2 sapt )
cand pun contactul se parinde stopsi ramane aprins pana pornesc motorul


--------------------
Renault Laguna 3 Expression 2008
I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Jul 2007, 21:13
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




smile.gif Si eu tot de 2 saptamani.
Iti scrie oil ok?
Mi-e sa nu fie nivelul mic la ulei.
Cand bagi cardul apasa pe butonul de derulare meniu CB. O sa-ti apara niste patratele care indica nivelul uleiului. Normal toate patratelele sunt pline la nivelul maxim.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 31 Jul 2007, 21:19
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Roberttyno @ 31 Jul 2007, 20:36)
deci e ceva in neregula asa face de cand o am  ( 2 sapt )
cand pun contactul se parinde stopsi ramane aprins pana pornesc motorul
*



e normal


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roberttyno
post 31 Jul 2007, 21:36
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 July 07




ms mult deci nu am de ce sa imi fac griji si la ulei scrie oil ok
raman dator


--------------------
Renault Laguna 3 Expression 2008
I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 1 Aug 2007, 14:00
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06






--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 20:55
Dacia