Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ESP la Clio Bicorp - 2002 ?

carbu'
post 1 Feb 2007, 17:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 January 07
From: constanta




renault_clio.jpg ( Size: 40.79k ) Number of downloads: 210
renault_clio.jpg ( Size: 40.79k ) Number of downloads: 210

am luat si eu un clio bicorp 1,5dCi din 2002, in trei usi. doar ce a adus-o omul din franta... acum problema care e... am tot citit si eu pe forum despre aceasta masina, dar am o nedumerire: ala de mi-a adus-o mi-a zis ca are si esp, desi eu parca stiu ca ar fi trebuit sa aibe un butonel de dezactivare. ea se tine bine rau si in curbe, ca am accelerat intr-o curba la aprox 80 de grade pana la 75-80 la ora, si nu a fugit deloc de spate. deci pana la urma. are sau nu are esp?
am mer5s si cu un prieten cu un golf 4, da parca in aceeasi curba, mai bine se tinea al meu. si golfu avea esp...


Attached thumbnail(s)
renault_clio_67.jpg ( Size: 52.8k ) Number of downloads: 170


--------------------
renault clio bicorp 2002, 1.5dCi, 65cp
Size doesn't matter!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Feb 2007, 17:28
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




E cumva versiune Extreme sau Expression ? - pentru ca s-ar putea sa aiba link link 2 - primul post


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 1 Feb 2007, 20:00
Post #3


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@carbu': Acum nu vreau sa-ti fac inima rea..nici pe departe...s-o stapanesti sanatos, dar masinuta ta nu are nici vorba de ESP!
Din poze masina ta pare o echipare de intrare in gama (Pack Autentique) - fara proiectoare, capace mici la roti, carcasa oglinzilor nevopsite. Sunt mari sanse sa fi fost masina de firma!
Uite aici e butonul de decuplare a ESP-ului la versiunea de top Initiale:

[attachmentid=44145]


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carbu'
post 4 Feb 2007, 13:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 January 07
From: constanta




aha... buun... multumesc pentru lamurire. deci m-a pacalit lupul... masinuta mea a fost de firma, distributie de medicamente in franta. nici nu avea banchete in spate, dar i s-au pus in franta. acum tre sa o fac autoturism la RAR, inainte sa o inmatriculez pe numele meu. in consecinta, am si eu o mare rugaminte la voi toti: o poza cu centurile de siguranta spate, daca se poate... a mea nu are asa ceva, si tre sa le montez eu. am facut rost de centuri de la un tico, dar nu stiu exanct unde trebuie montate. va multumesc anticipat


--------------------
renault clio bicorp 2002, 1.5dCi, 65cp
Size doesn't matter!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Feb 2007, 13:53
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Versiunea société smile.gif
Cauta mai bine un clio busit si ia-i centurile, daca se exista puncte de prindere in caroserie.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Feb 2007, 14:31
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@carbu': Mi-e teama ca-ti dau vesti proaste...pentru ca RAR-ul sa-ti omologheze masina de 5 locuri, trebuie sa obtii de la Renault Romania un accept pe care ti-l vor da...dar numai daca modificarea se efectueaza intr-un service autorizat Renault cu piese noi (si factura).
Te prezinti la RAR cu toata documentatia corecta si iti vor face modificarea in cartea de identitate. Numai ca, in conditiile date, aceasta modificare costa enorm.
Dar e de inteles...tocmai pentru a nu circula cu centuri de Tico...

Sunt in cunostinta de cauza pentru ca destul de recent a venit cineva sa se intereseze de costuri...avea un Megane bicorp 5 usi din Germania cu doar 2 locuri omologate.
Ai putea sa-ti echipezi masina cum poti si s-o inmatriculezi cum e in prezent, cu 2 locuri. Dar, doamne fereste, in cazul unui accident cu victime de pe bancheta spate...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Feb 2007, 14:39
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




In dialogys kitul de conversie face 2000e...

@hellcat ce se poate intampla daca are doar 2 locuri omologate in loc de 5 si face masina de 5 locuri?

This post has been edited by R19/16v: 4 Feb 2007, 14:40


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Feb 2007, 14:52
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai sa vedem...daca te opreste politia si sunt doar 2 persoane in masina (in fata) nu se intampla nimic, dar daca mai sunt persoane si in spate...iti retine talonul.
Bine asta si cu conditia sa observe cele 2 locuri din certificat.
Probleme serioase apar in cazul unui accident, sa nu te "lipesti" de vreun dosar penal.
Dar sa nu va mire...politistii au devenit atenti...in urma unei erori o colega de servici, care detine o Corsa in 5 usi, a circulat mult timp cu 3 usi in certificat, greseala comisa de serviciul inmatriculari. Recent a oprit-o un politist care a observat diferenta...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Feb 2007, 15:10
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, adevarul e ca la asta ma gandaem si eu, dar ma bazam pe faptul ca nu se uita nimeni la detalii de genul asta.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carbu'
post 26 Feb 2007, 17:36
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 24 January 07
From: constanta




am fost in weekend la braila, orasul meu natal, si am vb acolo la renault. cei de acolo mi-au spus ca ei nu au ce sa imi dea, decat daca cumpat toate piesele de la ei si ii fac montajul acolo. in schimb, mai exista o varianta, propusa de ei, si acceptata de rar: sa merg la un service oarecare, sa imi dea un deviz de montaj pentru banchete si centuri, cu care sa merg apoi la renault. acestia vor pune o stampila pe ele, dar pentru asta centurile de siguranta trebuiesc puse exact ca la bicorpul original. problema e urmatoarea: de unde stiu cum sunt puse la bicorp? nu au avut o schema acolo sau un model, pe care sa imi arate, asadar va rog pe voi, care detineti un manual de reparatii de bicorp 2002-2004, daca puteti sa ma ajutati cu o scanare dupa manual, la sectiunea centuri spate. mai mult, aia de la rar mi-au cerut si ei schema de montaj, ca sa aibe o comparatie. de bani, toate afacerea costa pana in 400 ron: 320 ron la rar si vreo 50-60 ron la un tovaras la service. o sa postez exact cum se desfasoara lucrurile, poate mai sunt interesati de acest subiect.

inca o data va rog, ajutati-ma cu o schema de montaj...


--------------------
renault clio bicorp 2002, 1.5dCi, 65cp
Size doesn't matter!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 7 Apr 2007, 05:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




salut
- si eu am adus exact la fel reno clio bicorp din franta cu 2 locuri. Am montat in ea bancheta din spate fara centuri si alte chesti - nici macar nu am prins-o in suruburi si ieri i-am facut RAR si nu a trebuit nici o harti de la nimeni
Am dat si eu dreptu la unu ce toata ziua ii pe acolo si rezolva de toate si nu m-a tinut nici cu masina. am ajuns la ora 10.00 si la ora 12.00 am foat gata cu omologare cu tot
370 ron - omologare, 140 ron - verificarea rar si identificare + maruntatie (folie, copie dupa acte ...)
RAR a fost in total 550 Ron + dreptu la tipu cu pricina 100 ron

din cate am vazut eu masina ta seamana exact cu amea pe dinafara si din cate cate stiu eu a mea chiar are ESP
An de fabricatie - 2003, 1,5dCI
Dotari: aer conditionat, geamuri electrice, inchidere cu telecomanda, volan reglabil, servo, abs si esp

dece zic ca are ESP - poate gresesc:
in momentul in care pun contactul se aprinde martorul din bord de ESP. in cartea tehnica originala imi arata si zice exact acelasi lucru si anume: ac are ESP si nu se poate decupla - si nu arata nici un buton de unde se poate opri
- proba practica a fost sa vad cum se comporta dupa ce am cumparat-o si sa vad ce poate - iar la o manevra prin care am incercat sa derapez nu m-a lasat si s-a aprins martorul de ESP din bord si a inceput sa :piuie"

This post has been edited by baban sergiu: 7 Apr 2007, 05:39


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV - YC07OCW 2007 - 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 7 Apr 2007, 08:22
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




ai ESP numai daca ai buton de pornit/oprit in stanga volanului langa rotita de reglat faruri. Eu am bicorp echipare privilege si NU are deci, verifica.

si da are indicator de ESP pe bord. Vezi daca ai buton.

This post has been edited by ionutmar: 7 Apr 2007, 08:23


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 24 Jun 2007, 14:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




iti pot spune sigur ca are ESP si ca nu se poate decupla - este setat implicit ca fiind pornit
depinde si unde este fabricata masina

a mea este fabricata in Franta si este din 2003 Decembrie

modelele fabricate in turcia nu au ESP ca echipare standard si nici setat pornit implicit


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV - YC07OCW 2007 - 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Jun 2007, 15:41
Post #14


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Domnule baban, pemiteti-mi sa va contrazic...sunt unele aspecte in care nu sunteti foarte bine informat: vorbim despre bicorp-uri, nu?...atunci va spun ca in Turcia nu s-a fabricat niciodata acest model! ESP nedecuplabil??...n-as prea crede! Si ma gandesc doar la aspectul ca iarna e cam greu cu esp-ul cuplat.
N-ar strica sa verificati un pic bordul masinii, poate aveti vreun contact imperfect, vreun scurt...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 25 Jun 2007, 19:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




poate chiar gresesc, dar pe bord mi se aprinde becul martor decate ori pun contactul
daca ar fi scurt ar ramane aprins sau nu s-ar aprinde deloc

daca exista alta varianta prin care sa aflu daca are sau nu sa imi spui

inafara de varianta cu butonul pt decuplare sau nu


acuma mai am un mic comentariu de adaugat


poate ai dreptate in legatura cu condusul iarna cu ESP

da cunosc o gramada de persoane ce au masini de ultimul racnet cu tot ce se poate pe ele si chiar daca au butonul de ESP nu l-au folosit niciodata nici iarna si nici vara - asta din cauza ca habar nu au ce face

au masini de 20.000 E (Mini Cooper 1,6i, Toyota Corola, BMV 525d, Range Rover 3.0D Sport, Masseratti Quatrroporte si multe alte masini, cu care am fost iar proprietari nu stiu mai mult decat ceea ce am enumerat eu) si anume nu stiu decat sa urce la volan sa porneasca motorul si sa mearga, iar mai mult de maneta de semnalizare, stergator de parbriz, buton de avari, si aer conditionat + radio = restu butoanelor nu le-au folosit niciodata

asa ca nu este imposibil ca anumite functi sa fie setate ca implicit pe masina


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV - YC07OCW 2007 - 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Jun 2007, 20:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




nu are esp in mod cert. si esp e o functie care nu se seteaza implicit tocmai pt ca uneori iti doresti sa nu ai asa ceva. la modelul ala daca are abs atunci a fost optional. e cat se poate de CHEALA masina aia.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sexyrat
post 27 Jun 2007, 14:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 December 05
From: Oradea/Timisoara




Este si Esp nedecuplabil(ex: Santa Fe). Du-te intr-o zona cu nisip, tureaz-o la 2500 si lasa ambreiaju brusc si vezi daca se aprinde ceva in bord sau roaga pe cineva sa se uite la roata din afara si daca roata patineaza in continuare atunci nu ai esp, daca nu patineaza si motoru ramane turat atunci ai esp.


--------------------
Renault/Ford Laguna/Focus - bh-77-avm 2002/2008
Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 30 Jun 2007, 11:04
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




Functia ESP la Renault este insotita de butonul de oprire a sistemului. Pe bicorp ESP se monteaza la versiunile de top unde aceasta optiune este disponibila iar indicatorul din bord este la majoritatea variantelor de echipare pentru a nu complica procesul de productie si a schimba variante de cablaj si bord. Indicatorul se aprinde cand pui contactul ca si toate celelalte becuri de prin bord dar e doar un bec, si nu inseamna ca ai ESP.
Legat de stabilitate, masinuta asta sta excelent in curbe si la viteze de 100 km/h, si nu are cum sa ii fuga spatele pt ca rotile spate sunt pozitionate foarte in spate. Insotita si de o suspensie sport, poti fi surprins de performantele dinamice si in absenta ESP.
Oricum in varianta societe nu vine echipata cu ESP, fiind o varianta foarte slab echipata: lipseste consola centrala, termometrul, la unele proiectoarele, radiocasetofonul,nu are decat precablajul facut pt boxele din usi, nu are oglinzi electrice.
Cu inmatricularea se rezolva rapid daca gasesti pe cineva la care sa dai daru si ti-o trece ca si cum ar fi versiunea in 3 usi dar cu 5 locuri. Sa fii atent doar cand iti trece si restu caracteristicilor sa corespunda masinii tale pt ca mie de exemplu cand mi-am inmatriculat-o mi-au trecut 48KW la puterea motor si eu am 80 cai dar pana acum nu a fost o mare problema pt ca nu are cu Garcea sa se prinda.
In concluzie masinuta e buna, urmeaza sa ti-o echipezi tu ( vezi ca ai si gaurile pt centuri deja date numai ca trebuie sa gasesti la dezmembrari toate panourile din plastic laterale si spate portbagaj ca sunt diferite ca sa poti sa montezi centurile,sau nu le pui si gata eu nu le-am mai montat ) jenti, proiectoare, tot ce vrei. Sa o stapanesti sanatos.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:37
Dacia