Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Regane RS vs. Megane 2.0

dobro_c
post 30 Jan 2007, 15:34
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




sunt curios daca sunt diferente intre cele doua?!?

stiu ca este turbo si motorul nu este la fel, la fel si ambreiajul, pt ca daca s-ar pune turbo pe motorul de 2.0 s-ar praji instant ambreiajul, segmenti si cred ca cutia ar fi praf...

ma refer la constructia masinii, la sasiu, montanti, ranforsari, etc...

sincer nu-mi prea vine sa cred ca sunt la fel deorece la un cuplu aproape dublu nu stiu daca ar rezista, si ar ceda ceva pan la urma



--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 30 Jan 2007, 16:45
Post #2


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Pai tu ce zici, sunt sau nu sunt diferente avand in vedere ca :

- RS-ul e cu 5.000 euro mai scump
- RS-ul atinge 236 km/h, celalalt doar 202 km/h
- RS-ul atinge suta in 6,5 secunde pe cand celalalt in 9,4
- RS-ul are cuplul de 300 Nm pe langa cel de 191 de la celalalt
- RS-ul are 225 cp pe cand celalalt are doar 135

Eu as zice ca da smile.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 30 Jan 2007, 17:35
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




ma refer la constructia masinii, la sasiu, montanti, ranforsari, etc daca sunt la fel ca versiunea de 2.0, sau ca la orice megane bicorp???



--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 30 Jan 2007, 17:37
Post #4


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Da, sorry, nici nu am citit post-ul tau bine si m-am bagat la comparatii, vad ca ai mentionat diferentele de motor...

La sasiu si constructie, nu-ti pot raspunde, poate incearca ssilviu ca el e cu Reno-urile Sport smile.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 30 Jan 2007, 22:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Nu cred ca sunt modificari in ranforsari sau montanti, lucruri de genul asta.
In-afara de tot ce inseamna ansamblul moto-propulsor, mai sunt efectuate modificari asupra directiei si asupra suspensiei. Desigur, nu doar intarirea ei, modficari mai substantiale.
Adaugand si modificarile aerodinamice.... gata RS-ul.
La urma urmei e doar un hot-hatch. smile.gif
Nu e o diferenta atat de mare ca intre un Clio si un Clio V6.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 30 Jan 2007, 22:33
Post #6


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Motoarele nu sunt la fel deloc
cel de 2.0 are 136cp si e aspirat ( e si pe laguna 2) iar cel de la rs este turbo. Diferenta e ca de la cer la pamant.
la caroserie ... nu ar trebui sa fie mari diferente ( decat poate o rigiditate crescuta).


--------------------
Renault Megane 2 bicorp - XXXXXXX 2004 - 1.5 dci Conf Exp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 31 Jan 2007, 00:08
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




Stiu ca motoarele nu sunt la fel deloc, si franele, si suspensiile, si mai multe...

Pe mine ma intereseaza sasiul, montanti, ranforsari... Adica daca pui turbo pe motorul de 2.0 si il modifici pana-n 225 de cai (i drept ca nu se merita biggrin.gif ) va rezista masina, adica sasiu, suporti motor sau mai stiu eu ce???

Eu presupun ca masinile sunt identice, deoarece provin de pe aceeasi linie de asamblare. Nu cred ca Megane-ul normal se face intr-un loc si RS in altul, si aici ma refer la structurile masinilor, nu mai spuneti de motor ca este turbo ca stiu... rolleyes.gif

Sau inca o chestie... Daca are cineve RS, sa ne spuna unde este facut; de exemplu Megane-ul meu 1.6 2005 este in Spania... Este posibil sa fie de acolo si RS-ul???

This post has been edited by dobro_c: 31 Jan 2007, 00:15


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Jan 2007, 00:15
Post #8


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(dobro_c @ 30 Jan 2007, 17:35)
ma refer la constructia masinii, la sasiu, montanti, ranforsari, etc daca sunt la fel ca versiunea de 2.0, sau ca la orice megane bicorp???
*




De obicei structura de masina inchisa, mai ales de bicorp este suficient de rigida pentru a nu necesita mari modificari. Eu cred ca nu exista diferenta decat la trenul de rulare si grupul motopropulsor. Si evident, detalii estetice. La primul capitol, atasez doua diagrame pentru megane normal si cel RS. Desenul trenului de rulare este la fel, diferenta constand in suspensii altfel setate, o directie modificata si discuri de frana mai performante. Pot aparea unele bare stabilizatoare sau de rigidizare, dar numai la trenul de rulare. La grupul motopropulsor, difera motorul aproape in totalitate, cutia de citeze, plus la Megane R26 apare si un diferential cu aluncare limitata. Iar detaliile estetice sunt evidente.

Nu vei putea pune turbo pe motorul tau, pentru ca difera foarte mult. Foarte putine piese sunt comune. In ceea ce priveste fabrica, gama RS e fabricata la Dieppe in Franta

This post has been edited by ssilviu: 31 Jan 2007, 00:17

Attached thumbnail(s)
meganenormal.jpg ( Size: 116.64k ) Number of downloads: 196
meganeRS.jpg ( Size: 119.07k ) Number of downloads: 199


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 31 Jan 2007, 00:19
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




QUOTE(ssilviu @ 31 Jan 2007, 00:15)
plus la Megane R26 apare si un diferential cu aluncare limitata
*



am vazut intr-un ziar despre R26 cu LSD... Adica va fi tractiune spate??? (corectati-ma daca gresesc dar eu stiu ca diferential automat inseamna tractiune spate, fie el si cu alunecare limitata)

This post has been edited by dobro_c: 31 Jan 2007, 00:23


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Jan 2007, 00:28
Post #10


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu, nu inseamna asta. Un diferential cu alunecare limitata nu iti permite cresterea turatiei unei roti fata de cealalta la infinit. La masina ta, daca o roata sta pe gheata si accelerezi, ea se va roti pe loc, cealalta nu va primi deloc putere si masina nu se va urni. Un LSD, in engleza, nu lasa ca tot cuplul masinii sa fie transferat la roata care se invarte in gol, ci intr-o anumita limita o sa-l trimita si rotii cu aderenta. Deci atat timp cat ai o bruma de aderenta, poti sa misti masina de pe loc. Citeste aici daca vrei sa intelegi mai bine
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential

This post has been edited by ssilviu: 31 Jan 2007, 00:29


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 31 Jan 2007, 16:48
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




din cate stiu eu LSD inseamna automat RWD. la FWD nu poate fi vorba de diferential deoarece din cutie ies planetarele direct spre roti.

la RWD este cu totul altceva: adica in primul rand motor si cutie transversale, urmate de cardan, si in capatul cardanului pt a transforma miscarea circulara la 90 de grade inspre roti este diferentialul...

LSD sau dif cu alunecare limitata sau dif auto-blocant face sa se invarta rotile la fel indiferent de aderenta fiecareia

eu asa de stiu... unsure.gif unsure.gif unsure.gif


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Jan 2007, 16:56
Post #12


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




ufff....Poate asta o sa te convinga ca nu ai dreptate

Attached thumbnail(s)
LSD.jpg ( Size: 175.85k ) Number of downloads: 166


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 31 Jan 2007, 17:01
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




mda... m-ai cam convins

deci LSD se poate si FWD... oricum R26 fata de RS nu stiu in ce masura o sa se merite, adica daca diferenta de pret o sa fie peste 2000 euro nu stiu ce sa zic...


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Jan 2007, 17:17
Post #14


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ideea e ca LSD-ul ala face diferenta fata de concurenta in termeni de performanta. Si merita banii, plus personalizarea aferenta.

This post has been edited by ssilviu: 31 Jan 2007, 17:19


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
@tt@ck
post 31 Jan 2007, 18:35
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 12 September 05




Din cate stiu eu este diferenta si la sasiu.
Cel de RS este mai rigid si puntile sunt diferite.
Diferente majore sunt si la sistemul de franare.


--------------------
Megane 2 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault, Megane 2 Bicorp, Confort Dinamique, 1.6 16V 115CP, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 31 Jan 2007, 18:46
Post #16


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Da...e o minunatie LSD-ul asta....se simte din plin pe drumuri virajate.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 3 Feb 2007, 01:01
Post #17


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Megane RS este o masina foarte speciala. In primul rand ofera la 18.500 EUR CIP mult mai multe decat concurenta ei directa ( Golf GTI, Astra OPC, samd ). Masina este o mica fiara. De asemenea ea are in dotarile oprionale si un SASIU SPORT, si aici cred ca raspund intrebarilor lui dobro_c. Din pacate o astfel de masina este foarte rara pe strazile noastre. In bucuresti din cunostintele mele sunt inmatriculate 3 numai si urmeaza sa vina si un al 4-lea prin luna martie sau aprilie. Nu aveti ce sa comparati intre 2.0 135 cp si RS. Sunt masini total diferite din toate punctele de vedere. Atat al pretului, al performantei cat si al imaginii oferite. RS-ul este o masina de care sa nu te mai desparti prea curand. Este o masina care ofera performante notabile dintr-un motor de 2.0 T.
In cocluzie, pe RS se poate gasi si sasiul sport, care este optional la un pret destul de accesibil. Sper ca v-am fost de folos !


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 3 Feb 2007, 01:11
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




ai dreptate in legatura cu optiunea sasiu sport... dar de ce vine impreuna cu culoare la oglinzi; ce legatura are sasiu cu oglinzile? unsure.gif mie mi se pare cam stupida combinatia acestor optiuni

pretul final la RS (+culoare metalizata ca numa asa se poate si fara nici o extra optiune) ajunge la 22.000, iar un GTI la 22.700 (tot fara extra-optiuni)

sunt curios ce ti se pare tie ca ofera in plus fata de GTI?, pt ca mie, de exemplu, RS are un mare minus la scaune deoarece nu mi se par cam sport(ma refer la cele stock nu cele Recaro care le poti avea ca extra optiune), dar cele de pe GTI arata mult mai sport...


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Feb 2007, 01:18
Post #19


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Esti sigur ca GTI-ul ala nu e GT?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 3 Feb 2007, 01:37
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Acel "sasiu sport" este pur si simplu o miscare de marketing in spatele careia se ascund cel mult niste amortizoare sau arcuri mai sportive decat cele stock ale masinii.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 3 Feb 2007, 09:59
Post #21


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Golf GT este 17.500 - 19.500 CIP fara optionale, iar Golf GTI porneste de la 19500 CIP. Un GTI decent dotat ajunge la 25.000 DDP, avand totusi 25CP mai putini decat Megane RS.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 3 Feb 2007, 14:02
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




Deci... Goft GTI, manuala 6 viteze, 2 usi: 19086 CIP (fara TVA)
Golf GT, 170 CP, manuala 6 viteze, 2 usi: 17693 CIP (fara TVA)

Astea sunt preturile de pornire, fara extra-optiuni fara nimica, iar RS e 18558 CIP (cu vopsea metalizata)...

I drept ca daca mai vrei nu stiu ce dotari preturile cresc considerabil, da asta i valabil si pt RS, dar eu zic ca dotarile de serie sunt suficiente...

Si un plus pt GTI fata de RS: pozitia la volan mai joasa si shimbatorul mai scurt si pozitionat mai sus biggrin.gif

This post has been edited by dobro_c: 3 Feb 2007, 14:03


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Feb 2007, 18:07
Post #23


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ia cauta tu preturile la Golf in 4 usi. Ca asa este si Meganu. Si vezi sa pui pe el dotarile de pe Megane. Pe urma sa ma anunti pretul.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 4 Feb 2007, 18:17
Post #24


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Da nu stiu ce atatea discutii, VW a fost intotdeauna mai scump decat Reno-ul...

Cei care isi iau Golf GTI in loc de Megane RS sunt aceeiasi care si-ar lua si Passat in loc de Laguna sau Golf V in loc de Megane II.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 4 Feb 2007, 19:17
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Parca se vorbea de diferente intre 2.0 aspirat si RS pe aici, nu intre RS si GTI?


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 4 Feb 2007, 21:54
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




deci revenind la topic... pretul RS-ului este super bun si asta oricine o poate spune

iar despre diferente la sasiu este posibil sa fie, avand in vedere ca se face in alta fabrica... si acel sasiu sport este f posibil sa fie o strategie de marketing, vorba lui tiberiu.anghel

in rest ce sa spun, cumparati-l si spuneti-mi si mie cum merge rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 5 Feb 2007, 02:34
Post #27


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Sa raspund pe rand :
Sasiul sport - ca si in cazul peugeot 206 RC, ramforsarile difera, toata constructia difera fiind una mult mai rigida. Amintesc aici de RC deoarece se poate face o comparatie asemanatoare cu 206 S16 ( 2.0 136 cp S16 - 2.0 180 cp RC )
Comparatia cu golf GTI : masinile au pret cip asemanator, dar , diferenta intre dotarile de baza fiind mare, si apoi performantele. Dotarile standard ale unui RS includ pielea , la golf costa aprox.1000, tot ce inseamna pachet de siguranta, ASR, ABS, ESP. Eu unul pe un RS nu as pune decat faruri cu xennon si sasiu sport, astfel masina ajunge undeva la 20.000 cip, pe cand un golf, cu aceleasi dotari dar performante mai joase, ajunge undeva la 22.000 cip.
RS-ul se fabrica si in varianta cu 3 usi si cu 5 usi.
Golf GT are un motor de 1,4l , kompressor + turbo...sincer, cat de fiabil credeti ca este acest motor in conditiile in care se scot din el 170 cp ??? Ca fapt divers, un amic ce lucreaza la vw, mi-a spus ca viata acestui motor este cuprinsa undeva intre 70.000 si 110.000 km max...
Intentionez sa achizitionez un RS, prin mai vreau sa dau avansul la el si atunci va voi putea spune exact diferentele intre cele 2 masini ( RS vs GTI ) deoarece motorul 2.0 T de la VW nu-mi este strain deloc.
Ca sa revin la oile topicului, nu s epoate compara 2.0 135 cp cu un RS...din nici un punct de vedere, RS-ul fiind o masina sport, pe cand 2.0 135 cp este o masina cu motor mare si atat, care ofera performante notabile bineinteles.

This post has been edited by kata_voiku: 5 Feb 2007, 02:37


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 5 Feb 2007, 09:27
Post #28


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Cit de fiabil e RS daca din 2 litri obtii 225cp? La fel ca 1,4TSI de 170cp.
Tocmai, se poate compara 2.0/135cp cu RS-ul...Daca nu se puteau compara erau la fel...


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 5 Feb 2007, 11:33
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




QUOTE(ghetau dan @ 5 Feb 2007, 09:27)
Cit de fiabil e RS daca din 2 litri obtii 225cp? La fel ca 1,4TSI de 170cp.
*



gandeste-te atunci ca EVO IX are 280 de cai dintr-un 2L, si este si versiune EVO VIII FQ care care 400 de cai tot dintr-un 2L (turbina e cat casa)

referitor la Golf GT sunt de acord cu dl kata_voicu, deoarece este un motor mic tras la maxim, era mai inteligent daca ramanea turbo, deoarece toti stim ca cu turbo se obtine o putere mult mai mare decat prin compresor


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 5 Feb 2007, 11:44
Post #30


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




RS si TSI au cam aceeasi putere litrica:110-120. De aceea le-am comparat.Kata intreba cit de fiabil e TSI...eu am spus cat RS.
Fiabilitatea masinilor de peste 130cp/l lasa de dorit...
Si pe mine m-au interesat diferentele dintre Laguna 2.0T 170 SI 205CP si RS...au acelasi cod la motor F4Rt si sint turbo toate.


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 16:04
Dacia