Conceptul Chevrolet Volt - viitorul automobilului., Un concept care poate revolutiona automobilul.
![]() ![]() ![]() |
Conceptul Chevrolet Volt - viitorul automobilului., Un concept care poate revolutiona automobilul.
GicaPopescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|||
ThunderRa |
![]()
Post
#2
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Astfel de concepte apar anual de la toate firmele mari in ultimii 5 ani. Poate ar trebui sa fii mai rezervat apropo de "va revolutiona", "va reduce la minimum dependenta omenirii de petrol". Sa nu uitam ca singura revolutie auto de la Chevrolet este cea mai nesigura masina din istoria EuroNCAP: Chevrolet Aveo. In rest...mult marketing si creduli cat incape.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
- NT-23-DAC
2008 - Lux Privilege 1.6 16v Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
mie conceptul mi s-a parut interesant....daca va fi pus in aplicare eu cred ca va face furori....
sa nu uitam ca benzina este un combustibil puternic accizat in timp ce energia electrica nu prea are accize....pentru cine sta la casa sau are acces la reteaua electrica o masina de genul asta va reduce puternic costul transportului... |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
body |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Referitor la ceea ce au prezentat americanii e o chestie excelenta , dar deh daca nu e facuta de ...by renault ..nu conteaza.
|
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
- PH-72-BVR PH-77-MMR
2007/2008 body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
ageana |
![]()
Post
#5
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
O sa fie un mare fasssss.
Daca stiti istoria masinii EV1 va veti da seama ca nu se va intampla absolut nimic in privinta asta. Interesele sunt prea mari. Daca EV1 ar mai fi disponibila eu mi-as lua una imediat (cu conditia sa nu coste extrem de mult). Uitati-va la "Who killed the electric car", e un film foarte interesant. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
vijelie |
![]()
Post
#6
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma tem ca autonomia aia declarata de 40 mile nu imi este suficienta sa ma mai si intorc de la munca seara. Asta da revolutie!
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
ageana |
![]()
Post
#7
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Masina asta e un hibrid, deci nu exista problema autonomiei. Daca era doar electrica da, dar asa...
|
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
VladG |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
@vijelie
Oau! Adica faci zilnic mai mult de 65km pana la serviciu si inapoi?!? Nasol. Daca nu, si ai socotit de fapt mersul in coloana, cu stat de 10 ori la un semafor, n-ai calculat bine. Motorul electric nu functioneaza in perioadele alea, deci nu consuma. ![]() Pentru drumul zilnic, in oras, ar fi o adevarata minune, dar, cum spunea si ageana, interesele "petrolistilor" sunt prea mari ca sa vedem o "revolutie" |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
- --
--
|
|
vijelie |
![]()
Post
#9
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da' aeroterma (sau clima), farurile & comp cine le alimenteaza? Ca din prezentare nu pricep...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
VladG |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Ei, daca treaba se lungeste chiar atat de mult, cat sa se descarce bateriile, porneste motorul pe benzina care le incarca din nou, dar consumul asta suplimentar e cam zero in comparatie cu cel al motorului.
Oricum, ideea mi se pare super, mai ales ca de curand am vazut si filmuletul "An Inconvenient Truth" (al lui Al Gore), despre incalzirea globala si care m-a cam zguduit un pic.. |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
- --
--
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Da, te cam trezeste filmul ala...in plus, eu mi-as lua masina aia cu conditia sa coste relativ decent (max 20.000 eur).
cred ca economiile la energie ar fi semnificative iar beneficiile foarte mari pentru toti (in special pentru cei care traim in orase - am avea un aer mult mai curat) |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
dantes |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Intrebare...
Daca stai la bloc (majoritatea dintre noi), cate prelungitoare ai nevoie ptr. a ajunge la masina????????????? 65km=maaaaaxim 2 zile de mers la work.... Cand o fi acolo vreo 3-400km atunci incepe sa merite...faci un efort in fiecare WE si tragi 160000000 de prelungitoare.... Ideea e buna...insa pe electric nu prea se poate face nimic inca din cauza inmagazinarii de energie electrica ineficienta... |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
vijelie |
![]()
Post
#13
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
65km conform specificatiilor tehnice ale producatorului, cum e consumul de 9.7% urban la Loganul de 1.6 (nu va spun cat arata CB dupa 2 saptamani de Bucuresti ca nu va spun!). Dupa inerenta uzura a acumulatorilor, acea distanta va scadea.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Ci_co |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
Corect vijelie, nu poti compara fiabilitatea si durata de viata a unui motor pe carburant fata de cel electric !
Ce inteleg eu daca e atat de revolutionara de ce nu au dezvoltat un sistem de rencarcare tot electric?? ceva de genu in timp ce mergi, bateriile sa se reancarce si asa distanta pe care o poti parcurge creste ! Sa ne gandim putin la masina, ca cea prezenta (am vazut-o la ProMotor) pt majoritatea romalezilor nu pare solutia ideala: 1. este cam micuta (inteleg ca este concept dar ce putere are un motor electric) 2. nu consuma carburant , dar energie electrica da (poate scumpesc astia energia electrica) 3. dupa cum s-a mai vorbit daca eu stau la etajul 10 cum alimentez masina ??? foarte incomod 4. ieftina nu prea este din cauza tehnologiei "avansate" 5. prea silentioasa (eu prefer sa aud caii urland ![]() Parca lexus avea un motor hibrid intre electric si carburant ! V-am salutat, Ci_co |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
- B XX BEB
'06 Pref 1,5dci Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
DAN_DANIEL |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() STAGIAR Group: Members Posts: 167 Joined: 15 October 06 ![]() |
SI TOYOTA ARE O MASINA HIBRIDA. TOYOTA PRIUS. Am inteles ca s-ar gasi si pe la noi, dar problema e ca nu am vazut nici o benzinarie care sa aiba mufa din aia pentru curent...
|
--------------------
DACIA
berlina
2000
|
|
ageana |
![]()
Post
#16
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
@Ci_co: daca se mai si incarca in timp ce mergea deja era perpetuum mobile (sau cum se scrie...).
Ca e mica... pana mea, se pot face si mai mari o data cu dezvoltarea tehnologiei. "Nu poti compara fiabilitatea si durata de viata a unui motor pe carburant fata de cel electric !"!!!??? La faza asta nu ai nici macar un gram de dreptate. Adicatelea tie ti se pare mai fiabil un motor cu furtunase, lichide, contacte, radiatoare, pompe etc etc etc cu un motor electric, care in principiu are doar un rotor si un stator, ce teoretic (si nu numai daca este facut bine) te tine mai mult decat durata ta de viata. De cate ori ai schimbat tu motorul de la... masina de spalat? Sau de la blender? Sau alte aparate casnice cu motoare electrice (aici nu vorbim de chinezisme facute pe vapor). Dar de cate ori ai reparat diverse chestii pe la motorul automobilului? Tehnologia acumulatorilor e in plina dezvoltare, si in cativa ani o sa avem acumulatori foarte eficienti. Pentru tine gradul de poluare nu conteaza? Adica... hai sa ne luam cu totii automobile cu motoare de 4L, cu esapament cat se poate de zgomotos, si non euro daca se poate, sa vedem unde ajungem... Da` de fapt pe tine te doare le basca pt. ca nu te mai intereseaza ce se intampla peste 100 ani nu? Mie automobilul electric mi se pare cea mai buna inventie posibila, si sper ca in scurt timp sa se comercializeze la o scara mai mare. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
ady85btz |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
fac aceste "minuni" ca sa ne ia ochii si sa-si fac reclama grasa pe gratis!!!
|
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
IsNa |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
"nu poti compara fiabilitatea si durata de viata a unui motor pe carburant fata de cel electric " Intr-adevar, nu poti. Motoarele electrice sunt incomparabil mai fiabile, necesitand materiale avansate doar in cateva locuri, si avand doar o piesa in miscare, spre deosebire de cele cu ardere interna, unde sutele de piese in miscare lucreaza in medii f. neprietenoase (temperaturi mari, socuri, frecare, coroziune chimica).
"este cam micuta (inteleg ca este concept dar ce putere are un motor electric)" un motor elecric are puterea pe care o doresti, de la miliW-i (in cazul unor instrumente de precizie) pana la megaW-i, in cazul locomotivelor, spre exemplu, sau a generatoarelor din centrale. "nu consuma carburant , dar energie electrica da (poate scumpesc astia energia electrica)" a) un hibrid consuma ce vrei tu: daca-i incarci bateriile de la priza, va merge cu electricitatea aceea, altfel, merge cu electricitatea generata de motorul pe benzina instalat. ![]() "3. dupa cum s-a mai vorbit daca eu stau la etajul 10 cum alimentez masina ??? foarte incomod" Si te astepti sa vina producatorul masinii sa-ti instaleze acasa infrastructura de alimentare?? 4. ieftina nu prea este din cauza tehnologiei "avansate" - tehnologiile astea nu sunt chiar asa de "avansate", cu exceptia acumulatorilor, care inca sunt punctul slab al conceptului. In esenta propulsia asta nu se deosebeste f. mult de propulsia Diesel-electrica folosita pe locomotive de vreo 5 decenii. Acumulatorii sunt importanti pt. a creste eficienta intrgului sistem. Cu ajutorul lor, masina poate recupera s stoca energie in timpul franarii, ceea ce e singura sansa de a scadea simtitor consumul urban, de acum incolo... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
fanelaru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am inteles ce e atit de nou in conceptul asta. Exista si Toyota Primus (au vindut vreo 50 mii de bucati in State in 2005), exista si Honda Insight (astia au mers mai slab, doar vreo 500 de bucati in 2005 in State). E adevarat ca astea nu au stecher, acumulatorul incarcindu-se cind treci pe benzina, dar a numi revolutie acest Chevy mi se pare deplasat.
LE: ca pret Prius-ul este in State pe la 22 mii $, Honda e mai ieftin cu vreo 5 mii This post has been edited by fanelaru: 19 Jan 2007, 17:15 |
--------------------
Renault
Megane
2005 Influence 1.5 dCi Fanelaru Stelar
|
|
vv |
![]()
Post
#20
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Despre Chevy Volt... cea mai buna descriere e aici:
QUOTE I read on MSNBC.com that GM unveiled its electric concept car – the Chevrolet Volt. GM went on to say – and I swear I am not making this up – “GM officials stressed that development of the battery pack is critical to the concept vehicle reaching showrooms, and the technology likely won’t be available until 2010 or 2012” In other words, except for knowing how to make a battery for their electric car, everything else is pretty much under control. If you were an employee of GM, I have to think this would worry you. But wait, there’s more. GM went on to say that they realize the Volt’s price will have to be competitive. In other words, they are pinning their hopes on someday figuring out how to make a battery, and someday figuring out how to make the entire car as cheaply as a standard car that already has gigantic economies of scale. GM says it could save the owner up to $900 per year in gas. Nitpicking economists will notice that they don’t mention whether the total energy cost of producing the car and the electricity to run it is more or less than the total energy consumed in creating and using a regular car. To summarize GM’s Concept: Someday GM hopes to figure out how to make a big honkin’ car battery, and figure out how to do it economically, and hope the whole project ends up saving more energy than it consumes, or failing in that, hope no one asks how much energy it takes to build the cars. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
- B.00.XXX
2008 It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Mda... totusi, spre a nu parea carcotasi, trebuie mentionat ca nu pentru toate sursele de energie trebuie sa te milogesti la arabi, si nu trebuie sa porti razboaie de sute de miliarde de dolari sa le asiguri. Poate daca la pompele de benzina din SUA ar aparea afisat si pretul "real" al benzinei (asa cum sugera un politician de la ei), incluzand costul razboaielor, "cadourilor diplomatice", subventiilor etc. necesare pt a asigura alimentarea tarii cu petrol, lumea ar privi altfel problema.
Si n-am amintit de costul impactului asupra climei, care e mult mai greu de calculat... This post has been edited by IsNa: 23 Jan 2007, 11:11 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Tibi_ |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Nu incurcati borcanele la Toyota Prius motorul pe benzina e cel principal adica nu doar incarca acumulatorii ci si asigura miscarea efectiva a masinii pe cea mai mare portiune din drum. Si btw Prius face economie de comustibil doar in oras unde ai de franat mult fiindca energia irosita la franare e inmagazinat si folosita ulterior de motorul electric in afara de exemplu unde nu franezi prea des tehnologia asta nu te ajuta deloc.Deci Prius foloseste ca sursa de energie doar benzina (nu o bagi in priza niciodata) si face economi e in oras.In schimb conceptele astea si EV1 (sau o cum o chema) foloseste ca sursa de baza energia electrica si motorul care le pune in miscare e doar unul electric.
Deci pana la urma masina asta ar fi mult mai buna decat Prius si decat EV1(fiindca are autonomie mult mai mare decat aceasta din urma) dar nu cred ca va fi pusa in fabricatie in urmatorii 3-4 ani in nici un caz mai ales de catre GM numai daca o fac in numar mic pt reclama. In ceea ce priveste tehnologia apar cateva probleme cea mai mare e inmagazinarea de energie electrica, exista variante mai noi cu super condensatori! Si a 2-a problema mai mica e sa construiesti un motor suficient de mic dar suficient de puternic care sa prinda la public, si mai ales sa faci toate astea ieftin. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
@Ci_co
daca citeai atent vedeai ca are un motor termic legat la un generator care incarca bateriile acest motor porneste cind bateriile sint descarcate si se opreste cind sint incarcate In spite of the presence of an internal combustion engine, GM does not call this vehicle a hybrid. In fact, they consider it an EV with range extending capability. The engine is a turbocharged, 1.0L three cylinder engine with 71 hp that has no mechanical connection to the wheels. The ICE runs at about 1800 rpm and drives a 53 kW generator that charges the lithium ion battery pack. The engine starts and stops automatically as needed to charge the battery |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
cri123 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Unica problema e ca nu sunt in stare sa si produca o baterie pentru masina aia, care sa poata fi utilizata in mod real pe o perioada mai lunga. In rest, "totul e sub control"
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
IsNa |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Ca sa fim cinstiti, nici nu ei ar trebui sa produca acea baterie. GM e constructor de masini, nu de baterii.
Masina asta e un mesaj catre producatorii de baterii: "investiti in dezvoltarea unei asemenea baterii, si noi va asiguram piata pt. ea" Totul depinde de bani... daca piata o cere, o astfel de baterie va fi dezvolatata. ... doar ca ii saboteaza iarasi OPEC-ul: a scazut pretul petrolului. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Bogdan_F @ 8 Jan 2007, 18:32) sa nu uitam ca benzina este un combustibil puternic accizat in timp ce energia electrica nu prea are accize....pentru cine sta la casa sau are acces la reteaua electrica o masina de genul asta va reduce puternic costul transportului... va fi accizat foarte puternic si acest tip de energie in momentul in care guvernoi va vedea ca ies destui bani din asa ceva si ca lumea e dependenta precum este acum de combustibili fosili. Si la toata urma si energia electrica se obtine SI din combustibili fosili puternic accizati! |
--------------------
Kia
Cee'd
- IS-96-AEU
2008 SW BEST
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
eu nu prea cred ca energia electrica va fi mai accizata decat este acum pentru ca:
1. guvernele vor trebui sa descurajeze folosirea enegiei din comb fosili pentru ca vedeti ce se intampla cu clima.... 2. energia electrica se foloseste pentru incalzire, consum casnic, iluminat, etc...deci o accizare a acesteia va da peste cap economia si sistemul social... |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th August 2025 - 16:46 |