Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Primaria mai pregateste ceva la Razoare, (o gara !!!)

Lex Luthor
post 19 Dec 2006, 07:56
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




draga noastra primarie ne mai pregateste ceva in intersectia de la Razoare, de parca nu ar fi suficient ce se intampla acolo:

Un articol din Gandul de azi:

Primaria Capitalei infiinteaza o gara in fata Palatului Cotroceni

Titus Liviu VULPE | 19 decembrie 2006

Nodul de transport va asigura legatura intre traficul rutier, cel feroviar si transportul subteran cu metroul

Cartierul Drumul Taberei nu va mai fi izolat, din punct de vedere al circulatiei, de restul Bucurestiului. Primaria Capitalei va construi la Piata Danny Huwe (intersectia de la Razoare) un nod intermodal de transport care va rezolva problema circulatiei. Practic, aici se vor intalni un pasaj subteran, un tunel subteran de transport rutier, o linie de metrou si calea ferata a unei noi gari functionale. Gara Cotroceni sau Panduri (inca nu a fost decisa denumirea) va avea o legatura cu mijlocul de transport subteran, in timp ce un pasaj rutier subteran va asigura curgerea fluenta a traficului rutier intre Bulevardul Geniului si Bulevardul Eroilor, incepand de la intersectia Geniului cu Vasile Milea, pana in dreptul Pietei Cotroceni.

"Nodul intermodal de transport e generat de un tunel auto, la care se adauga liniile de metrou si, probabil, prezervata gara Cotroceni sau Panduri. Metroul va trece la o adancime de 20 metri, iar peste el va fi canalul rutier. Acum analizam impreuna cu urbanistii posibilitatea realizarii unui alt tunel auto de-a lungul bd. Geniului, care sa faca legatura cu Soseaua Progresul (fost Trafic Greu - n.r.)", explica Gheorghe Udriste, seful Directiei Transporturi a municipalitatii. Exista posibilitatea ca, tot aici, sa fie construit si un parcaj. Consiliul municipal Bucuresti a aprobat, in ultima sedinta, indicatorii tehnico-economici ai proiectului, ceea ce permite primariei sa deruleze procedurile legale pentru stabilirea firmei de constructii care va realiza proiectul.


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 19 Dec 2006, 12:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




daca vor sa faca de ce fac, daca nu fac de ce nu fac....stiu, vrei sa zici ca va fi nasol cu circulatia, dar si daca stam asa tot nasol e....boala romanului...carcoteala si vaicareala


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 19 Dec 2006, 12:24
Post #3


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Atunci cand oi vedea macar 5% din mega-proiectele lui Videanu terminate atunci o sa mai plec urechea la fantezii din astea.

Pe mine ca cetatean NU MA INTERESEAZA piedicile de care se plange ca le are si datrita carora nu poate face proiectele alea, eu vreau sa vad rezultate ca d-asta platesc taxe.

P.S. Cand o aparea gara asta sa fie si un tren special pana la aeroportul ala nou din sudul Bucurestiului :-) :-) :-)


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Dec 2006, 16:45
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




O ABERATIE!

Inainte de a se apuca de orice proiect ar trebui sa asigure altermnatibve viabile de circulatie, nu sa-i doara-n basca de oameni... cred ca o mica revolta spontana, bloare intersectiei si daramarea cu buldozerul a rondului de la razoare i-ar aduce cu picioarele pe pamant... si ar fludiza in mod real circulatia pana va fi gata pasajul celalalt, de la podul Grant... ca-i aberant sa inceapa doua lucrari deodata care sa blocheze vestul capitalei...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 19 Dec 2006, 17:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




@jhr

de acord cu tine. toti ne credem brezi, avem noi variante mai bune dom' le ! voi chiar credeti ca oamenii aia nu au acoperire in ceea ce zic, credeti ca nu sunt constienti si de implicatiile negative ?!

mie mi se par interesante proiectele, e bine ca se gandesc la modernizari. oricum puteti sta linistiti pentru ca toate astea sunt inca in stadiu de "viziune". vor trece ani buni pana s-or concretiza (vezi linia de metrou Otopeni).


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 19 Dec 2006, 17:05
Post #6


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Pai si ce-i atat de greu? Cei care locuiesc in vest, sa-si caute loc de munca in vest, iar cei care locuiesc in est, sa-si caute in est. Astfel se va rezolva problema traficului. La fel si pentru nord si sud.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 19 Dec 2006, 18:37
Post #7


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




daca gasesc o multinationala care sa ma plateasca la fel de bine si sa aiba sediul in spatele casei mele m-as muta si maine. Cum joburile nu sunt chiar asa de multe si de bune, ma multumesc si cu cei 10km zilnici casa-servici.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Dec 2006, 20:14
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da, parca si vad discutii intre cei din "vest" si cei din "est" pe marginea "granitei": - Auzi mai, tu cum ai ajuns pe partea aia a Bucurestiului? - Pai ... aici m-am nascut.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Dec 2006, 23:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sint curios in cit timp va fi gata ca linia de metrou grigorescu spre medicamente tunelul este facut de ceausescu si se chinuie de 16 ani sa termine trei statii iar domnul gheorghe udriste care se ocupa la primarie de siguranta circulatiei a fost director la metrou in perioada cind grevele erau destul de dese blush.gif

This post has been edited by bygy007: 19 Dec 2006, 23:08


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 20 Dec 2006, 01:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




O fi bine, o fi rau... N-avem de unde sti pina nu vedem proiectul. Banuiesc ca au gindit ceva in ideea de a fi mai bine, nu? Dar la fiecare idee noua apare din start si rezistenta oamenilor. Fiecare element de progres presupune si dezavantaje, desigur. Aspirina, sa zicem, da aciditate gastrica. Nascocirea rotii este responsabila pentru accidentele de circulatie de azi. Avionul a facut posibila bombardarea Hiroshimei. Hai sa fim seriosi!

Sint nascut si crescut in Drumul Taberei, asa ca stiu bine despre ce e vorba aici. Pentru cei care nu stiu, la inceputul anilor '90 inca se mai intimpla sa astepti la bariera sa intre trenul in halele alea industriale. Acum un an sau doi, cind s-a facut giratoriul, toata lumea a sarit de fund in sus. Citeva saptamini s-a circulat groaznic, e drept, dar apoi au re-temporizat semafoarele. Acum trebuie sa fii de rea-credinta ca sa nu recunosti ca se circula UN PIC mai bine decit inainte de sistematizarea intersectiei.

Multi locuitori din Drumul Taberei ar lasa masina acasa daca ar avea metrou. Credeti ca mie imi convine sa merg zilnic cu masina pina in centru? Si sa ne gindim ca acest cartier sa tot extinde spre vest. A aparut de curind proiectul metroului Drumul Taberei - Universitate pe site-ul primariei. Pare facut cam la repezeala, dar poate pur si simplu nu au stiut sa-l puna pe hirtie ca lumea. Mi-e groaza sa ma gindesc ce se va intimpla atunci cind se vor apuca de lucrari. Dar e clar ca la un moment dat tot va trebui facut. La fel stau lucrurile si cu acest nod de transport de la Razoare.

Videanu are macar meritul de a fi primul primar care incepe sa gindeasca in perspectiva, pe termen lung. Sigur ca de la a gindi pina la a proiecta si, mai ales, a realiza e cale lunga. Dar tot trebuie inceput de undeva la un moment dat.

Ce voiam sa zic cu toate astea? Ca viata e complexa si are multe aspecte.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naturall
post 20 Dec 2006, 16:56
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 23 June 04
From: IIIrd World




mai nou la Metrou nu se mai intervine la suprafata se lucreaza mau mult pe sub pamant. cica e o masinarie smechera. poate de aia nici nu vedem cum avanseaza lucrarile la galeriile deja incepute smile.gif)


--------------------
Dacia Logan 1900 toamna - B69XXX
It's more DACIA than Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lex Luthor
post 20 Dec 2006, 18:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.112
Joined: 25 April 05




Mai, cand ati vazut voi proiecte ale primariei facute cu cap? Si mai ales in folosul oamenilor si nu al "clientilor" politici sa u de clica?
Ca mai toti pe aici sustineti progresul. Dar uitati in ce tara traiti. Hai sa fim seriosi. Daca se va face vreodata acest proiect, va inghiti cel putin de doua ori mai multi bani decat ar costa el in realitate, va dura de doua ori mai mult sa il construiasca si va iesi ceva care numai folositor nu va fi.

Oare nu era alt loc sa amplasezi acel "nod" decat in rondul de la Razoare?


--------------------
---- ---- ----
---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzp
post 21 Dec 2006, 02:03
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 27 August 04
From: Bucuresti




Cred ca cel mai mare volum de trafic este pe directia dinspre bd. drumul taberei catre centru dimineata si invers seara. Eu as fi vazut un pasaj care sa inceapa cam de prin zona benzinariei petrom (intersectia cu strada Gaina parca, inainte de drumul sarii) si sa iasa direct in bd. eroilor, eventual in fata academiei militare. O idee de-a mea mai veche, pacat ca nu lucrez la primarie.

Nu inteleg ce rost ar avea o parcare la razoare, cui ar folosi, celor care vin la biserica, celor care au treaba la service-ul de oltcit, sau clientilor de la golden blitz? O solutie pentru cartierul drumul taberei in privinta parcarilor ar fi ca sub fiecare zona verde sau pietonala sa fie amenajata parcare subterana. Spre exemplu, in fata la favorit dita-mai parculetul pentru copii, alei etc, un spatiu foarte mare de la bulevard si pana in zona magazinelor, unde este cinema-ul. Toata suprafata ar putea fi excavata, construita o parcare dedesubt si apoi refacut nivelul zero la fel ca inainte. Este si cazul trotuarelor lungi si late dintre favorit si moghioros. Nu mai zic de piata moghioros, si sub ea ar putea exista asa ceva. Si sunt sigur ca mai exista o gramada de spatii verzi sau alei intre blocuri care s-ar preta la o astfel de amenajare. Nu vorbesc de mega constructii cu sapte nivele, un singur nivel cu o rampa de acces e suficient. Oare costa chiar asa de mult, e chiar asa greu de facut asa ceva?


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 21 Dec 2006, 10:10
Post #14


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




@Lex Luthor

corecteaza-ma daca gresesc: pasajele si tunelele se fac in ideea de a descongestiona intersectiile aglomerate... tu unde propui sa se faca pasaje, la tara, unde nu s-ar incurca traficul din cauza lucrarilor? icon_mrgreen.gif


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Dec 2006, 10:25
Post #15


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(ionutzp @ 21 Dec 2006, 02:03)
...O solutie pentru cartierul drumul taberei in privinta parcarilor ar fi ca sub fiecare zona verde sau pietonala sa fie amenajata parcare subterana...
...Oare costa chiar asa de mult, e chiar asa greu de facut asa ceva?
*

Deocamdata e dificil fiindca tot subsolul zonelor cu blocuri este plin de tevi, conducte, cable si alte utilitati a caror relocare ar costa mai mult decat constructia parcarii subterane (vezi si tu cat se caca pe ei cu conductele de pe Drumul Taberii, pe dreapta, pe troutuar!). E posibil ca in viitor cand cererea de locuri de parcare sa fie asa de mare incat edilii sa ia in calcul construirea de parcari subterane in aceste zone, dar am indoieli cu privire la posibilitatea locatarilor de a plati un astfel de loc care in tarile cu apa calda pleaca de pe la 3-5 euro/zi. Si sperante ca in Romania se va construi mai ieftin nu prea sunt fiindca preturile la materialele de constructii sunt deja aliniate, iar diferenta de manopera (salariile vesticilor sunt si vor fi totusi mai mari decat ale muncitorilor romani) este estompata de profitul urias practicat de firmele de constructii.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Dec 2006, 10:41
Post #16


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.510
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Citez de pe metrorex.ro
"
Cele 14 statii ale acestui tronson sunt: Ghencea, Raul Doamnei, Brancusi, Valea Ialomitei, Romancierilor, Parc, Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor 2, Hasdeu, Cismigiu si Universitate 2.

Din punct de vedere al solutiilor tehnice de realizare a constructiei subterane a metroului, a fost aleasa solutia de executie in subteran cu ajutorul scuturilor.

"

ce n-am gasit acolo este un presupus termen de executie. Doar scria ceva de numarul de calatori din 2020 smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Dec 2006, 10:46
Post #17


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




La cum s-au miscat cu Basarab, 1 Mai et comp., mai vedem noi prin 2050 cum mai sta treaba...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 21 Dec 2006, 15:14
Post #18


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Centura reabilitata, rapida cu 2 benzi + banda de urgenta, cu pasaje la toate intersectiile cu iesirile des circulate din bucuresti.


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Dec 2006, 15:25
Post #19


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu, centura va avea 4 benzi (cate 2 pe sensul de mers) si nu cacanareala aia ca pe DN2 cu o banda de jmeker si inca una de stationare de urgenta pe care merg fraierii orbiti de flashurile alora din spate...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 21 Dec 2006, 18:30
Post #20


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Pardon, am uitat sa precizez "pe sens".
Acu eu am zis de ce ar fi nevoie repede pt a decongestiona real si partial traficul, parerea mea. Ai informatii privind proiectul real al centurii sau ziceai si tu cum ar trebui sa fie ? M-ar interesa informatii despre proiect.


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 22 Dec 2006, 08:44
Post #21


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Beneficiarul este Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti si prin octombrie si noiembrie s-au tinut licitatiile pt. atribuirea contractelor de supervizare a lucrarilor planificate a incepe in primavara lui 2007. Anunturile au fost publicate in Monitorul Oficial prin septembrie, nu stiu acum exact care anume, cauta si tu... smile.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudor_pavelescu
post 5 Apr 2011, 20:13
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 April 11




are cineva si alte informatii despre gara care se presupune ca se va construi la razoare?


--------------------
Citroen C3 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soare_body
post 5 Apr 2011, 21:57
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 468
Joined: 10 July 10
From: Bucuresti




Pai uita-te si tu la data si primarul din acea vreme, respectiv 2006 si Videanu. De atunci nu s-a mai postat pe acest topic. Daca din 2006 de cand erau aceste discutii nu s-a intamplat nimic, deci oricum nu se va intampla nimic.


--------------------
Renault Megane 2 2007 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 10 Nov 2011, 19:42
Post #24





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




[attachmentid=1627763223] Si totusi se intimpla ceva: nu gara, tunel, nod si bazaconii din astea, ci se lucreaza la metrou (mai sint citeva santiere in afara de cel din Razoare).

Pentru lucrarile care oficial lucrarile vor dura 2 ani si o luna (cine mai crede termenele astea?), zona Razoare - Leu a fost putin modificata, devenind un rond urias. Strada Razoare e inchisa. In locul ei s-a creat o strada nou, la citeva zeci de metri distanta, spre nord, numita "Strapungerea Razoare", cu sens unic si 5 benzi.

In poza atasata (iertati calitatea, e facuta in Paint, harta e luata de pe harta-bucuresti.com.ro):
- cu rosu sint acoperite zonele asfaltate care acum sint inchise circulatiei
- cu negru e trasat conturul noii strazi
- cu albastru sint noile borduri (unele deja sint borduri din beton, altele sint deocamdata facute din bidoane rosii si albe, urmind a fi inlocuite cu beton)
- cu verde sint trasate noile sensuri de circulatie

In poza arata bine, dar in realitate e putin altfel: zonele 1, 2 si 3 sint sensuri unice (cu 4, 5 respectiv 5 benzi pe sens). Pe fiecare din ele se intra din 2 directii si se iese pe doua directii (2 benzi pentru stinga, restul pentru dreapta). De-a lungul sectorului se traverseaza benzile care cum poate. Pe sectorul 2 marti dimineata nu am putut sa merg in stinga, spre Leu si a trebuit sa ocolesc pe la Academia Militara.

Cozile sint acum uriase: de la Leu la Razoare (pe Geniului) era plin (ora 14, nici macar nu era ora de virf), bara la bara. Cei care vin de pe Panduri si intorc spre Razoare si vor sa continue spre Timisoara / Drumul Taberei / Progresului sint la mila cozii si la mina tupeului propriu: trebuie sa forteze o intrare in coada. Evident ca vor apare si vesnicii smecheri care ocolesc coada pe benzile din stinga si forteaza reintrarea chiar inainte de intersectie.
La fel se intimpla pe directia Panduri -> Leu. Daca vii dinspre Razoare pe Panduri si vrei sa continui spre pasajul Basarab trebuie sa fortezi intrarea in coada imensa (ora 17).




--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 10 Nov 2011, 19:55
Post #25


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Rimio de Vassur @ 10 Nov 2011, 19:42)
Pentru lucrarile care oficial lucrarile vor dura 2 ani si o luna (cine mai crede termenele astea?), zona Razoare - Leu a fost putin modificata, devenind un rond urias. Strada Razoare e inchisa. In locul ei s-a creat o strada nou, la citeva zeci de metri distanta, spre nord, numita "Strapungerea Razoare", cu sens unic si 5 benzi.
*


Un mare rahat (trec zilnic pe acolo, dimineata pe la 12 si seara). Da' nah, ne sacrificam pentru maretul Metrou, ce sa facem? taci.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2011, 20:18
Post #26


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce sa faceti, asteptati...metrolul...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Nov 2011, 20:39
Post #27


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Eu m-as muta in Drumul Taberei pe durata lucrarilor.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Nov 2011, 21:19
Post #28


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai, minca-mi-ar din pungute, saptamina trecuta era blocat Geniului, dinspre Razoare spre Cotroceni, iar dinspre Cotroceni spre Razoare se putea merge doar inainte, nu se putea face stinga pe panduri....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Nov 2011, 21:26
Post #29


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Markos se duce la depozitul de masline, tu ce cauti in Drumul Taberei?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Nov 2011, 21:42
Post #30


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




In drum spre Rahova.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 21:51
Dacia