Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Moda Hatchback-urilor

A l e x
post 11 Dec 2006, 15:13
Post #1


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Eu nu inteleg, ce pana mea e cu moda asta ? Vad ca multe masini tind spre design-uri de hatchback...

Inteleg, masini precum Golf sau Clio sunt de o anumita clasa de masini mici, asta le e scopul, dar in rest ? Toate Seat-urile sunt acum hatchback, majoritatea conceptelor care le vad tot spre forma de hatchback tind.. Chiar nimanui nu-i mai place forma clasica de Sedan ?

Eu n-as avea nimic impotriva daca ar fi, ca la Megane, versiuni hb si versiuni sedan, fiecare isi alege ce vrea. Dar faptul ca acum foarte multe modele sunt hb-uri mi se pare foarte nasol pentru cei care nu suporta acest gen de masini.. Si Vel Satis-ul, ce fel de masina de lux e aia cu asa o forma ?


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 11 Dec 2006, 15:33
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Vel Satisul copieaza 25, Safraneul, CXul, XMul, C6le smile.gif Cele mai frumoase masini smile.gif Dar care e problema hburilor?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 11 Dec 2006, 16:56
Post #3


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




chiar asa , care e problema cu hb-urile?
mie chiar imi plac meganele hb, cu exceptia spatelui biggrin.gif



--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 11 Dec 2006, 17:02
Post #4


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Na, ca mie imi place tocmai spatele Megane-ului HB cool.gif
HB-urile se adreseaza in special tinerilor, celor care locuiesc la oras unde e aglomeratie, se vor a fi mai dinamice, etc. Un sedan inseamna portbagaj mai mare, spatiu pentru gratar, bagajele sotiei si ale copiilor, etc.
Nu cred ca e vorba sa nu mai fie la moda sedanurile, eu nu-mi pot inchipui Seria 3, seria 5, Seria 7, C, E, S Classe - hatch back ;-)) Si ar mai fi si multe altele.
Dar pentru masini din astea mici si ieftine parca prinde mai bine forma HB.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 11 Dec 2006, 17:48
Post #5


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




perfect de acord cu tine!
netinind cont de partea cu gusturile, cred ca hb e o masina practica de oras,
dar numai daca e masina de om single, sau a doua masina de familie.
apropos, tu cind schimbi rotile de iarna/vara, unde le pui pe alea care le dai jos de pe masina. ca la mine incap in portbagaj

This post has been edited by tzk: 11 Dec 2006, 17:49


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 11 Dec 2006, 18:42
Post #6


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Pai asta am spus si eu, sunt de-acord cu clasa speciala pentru asa ceva gen Corsa, Clio, etc... Intr-adevar pentru oras sunt bune, sau pentru fete care nu vor sa conduca o masina prea mare...

Eu nu inteleg cu moda hb-urilor in celelalte masini, cum ar fi modelele Seat..


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 11 Dec 2006, 18:58
Post #7


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu militez pentru Megane HB pentru ca imi place foarte tare cum arata si pana acum nu am avut nevoie de mai mult. Nu cred ca e buna numai pentru un om single sau doar ca a doua masina, desi mi-ar placea si un 4x4 pentru mers la munte cool.gif .
Ca exemplu, eu sunt casatorit, nu avem copii. Megane HB pentru noi doi este excelenta si suficienta. La fel, nu am avut nevoie de mai mult nici cand ne-am intors de la tara cu rude si bagaje (printre care si o jumatate de vitel, transat frumos si pus in portbagaj). Desigur, in situatia asta ar fi fost mai bun un Estate, de exemplu, care urmeaza in topul preferintelor la Megane. Sedanul e abia a 3 a optiune pentru ca parca sunt prea multe pe strazi si in plus am la serviciu.
@tzk - cand fac schimbul de anvelope, 2 buc. incap in portbagaj si 2 buc incap pe bancheta din spate.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Dec 2006, 19:32
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(padre @ 11 Dec 2006, 17:02)
HB-urile se adreseaza in special tinerilor, celor care locuiesc la oras unde e aglomeratie, se vor a fi mai dinamice, etc. Un sedan inseamna portbagaj mai mare, spatiu pentru gratar, bagajele sotiei si ale copiilor, etc.
Nu cred ca e vorba sa nu mai fie la moda sedanurile, eu nu-mi pot inchipui Seria 3, seria 5, Seria 7, C, E, S Classe  - hatch back ;-)) Si ar mai fi si multe altele.
Dar pentru masini din astea mici si ieftine parca prinde mai bine forma HB.
*


Eu dimpotriva, ma intreb, de unde dreaku moda masinilor mici cu kur. Dar la noi prind de numa numa. Sunt satul de Logane, Clio Symbol, Polo Classic, Fiat Albea. Daca mai apare si Peugeot 206 sedan pe la noi atunci chiar imi vine rau.
O masina mica hatchback e de 1000 de ori mai frumoasa decat versiunea ei sedan.

QUOTE(tzk @ 11 Dec 2006, 17:48)
perfect de acord cu tine!
netinind cont de partea cu gusturile, cred ca hb e o masina practica de oras,
dar numai daca e masina de om single, sau a doua masina de familie.
apropos, tu cind schimbi rotile de iarna/vara, unde le pui pe alea care le dai jos de pe masina. ca la mine incap in portbagaj
*


Cred ca de asta ti-ai luat sedan...ca sa ai cum sa cari anvelopele cu masina. radmasa.gif

He he, un hatchback de multe ori mai practic decat un sedan. Cu matizul am carat un frigider mic, cu Clio nu pot cara nici macar un monitor in cutie.
Pentru tineret e masina ideala.
Merge hatchback la o masina mare, dar trebuie sa-ti iasa designul. De exemplu, Laguna, Vel satisul nu-mi plac, in Schimb imi place Citroen CX sau XM wub.gif



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 11 Dec 2006, 19:48
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Megane 2.2 config de baza: Pret cu toate taxele incluse 15.437 Euro
Scenic 2 config de baza: Pret cu toate taxele incluse 15.794 Euro

De aici in colo e numai vorba de gust. Gustul meu ma duce la Scenic, pentru ca imi incap 2 perechi de jante in el si mai ramane si o gramada de loc smile.gif (cel putin asta e situatia la Scenicul meu, 1.2)


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 11 Dec 2006, 19:58
Post #10


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




laurentiu83, chestia cu cauciucurile era un caz real, primul care mi-a venit in minte. la fel cum e si chestia cu vitelu.
Si eu sint casatorit, ca si padre, si amindoi ne-am ales masina probabil dupa niste criterii bine stabilite. eu cel putin asa am ales. Si nu pentru ca m-a obligat mama biggrin.gif (acu sintem chit)

oricum tu de fapt tii cu matizu, si o sa incepi sa vrei matiz hb (acu am una avans biggrin.gif ). ar fi interesant sa -ti citesti ultimele posturi, sa vezi la cite feluri de topicuri ai postat despre matizu ala nenorocit icon_mrgreen.gif

una peste alta sint perfect de acord cu tine , si cum zis si mai sus, e masina ideala pt tineret cum zici si tu. dar in romania majoritatea familiilor au o singura masina.

am uitat sa zic: @A l e x : si eu m-am gindit mult daca sa iau estate, dar la ofertele care erau atunci si la diferentzele diesel/benzina si estate/sedan la momentul ala am luat ce mi s-a parut mai convenabil

This post has been edited by tzk: 11 Dec 2006, 20:06


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 11 Dec 2006, 20:25
Post #11


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Ba faza cu "Da ce faci daca ai de carat un/o ..." ca argument la masini mi se pare cam stupida cand vorbim de masini personale... Pai atunci sa ne luam toti dubite si atunci incape orice...

E vorba de gusturi. Mie personal nu-mi plac HB-urile deloc.. Nici Estate-urile (desi am unul)


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 11 Dec 2006, 20:42
Post #12


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




nu stiu daca e stupida ...
atunci cind iti iei o masina, iti iei pentru ca iti place design-ul si/sau motorul, pentru ca aia ti-o permiti ca pret, pentru ca multe...
eu si prietenul meu cel mai bun, avem amindoi megane 2.1.
el are hb, eu sedan. amoindoi ne-am luat ce-a mai buna masina care ne-a placut la banii care-i aveam.

altfel mi-as fi luat un matiz sa car rosiile de la piatza, o duba cum zici tu, un volvo ca sa simt familia mai in sigurantza, si un megane sa fie acolo asa , pt placerea mea ... ca-mi place smile.gif

amindoi facem misto unu de celalalt, cam ca aicea pe topicu asta, si singura explicatie e , cred , ca fiecare a luat ce i-a placut mai mult pina la urma, pentru ca preturile pina la urma erau apropiate


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 11 Dec 2006, 21:27
Post #13


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Pai da, care v-a placut la banii care ii aveati, nu in care a incaput mai mult. Asta era si ideea.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 11 Dec 2006, 23:05
Post #14


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Logica producatorilor este urmatoarea: clientii trebuie fidelizati si crescuti. Tot din acest motiv si producatorii cu pretentii (Mercedes, BMW, Audi) au inceput sa vina in sectorul mediu si mic.
Pentru prima masina, tanarul este atras cu un design "ametitor". Varianta HB-ul este preferata de tineri, toate studiile au aratat asta. Dupa ce creste un pic, tanarului i se ofera un HB mai scump, mai bine stilizat, mai mare, mai dotat, mai putenic. Cand are primul copil, tanarului i se ofera trecerea la un sedan sau un monovolum asemanator cu HB-ul pe care il conducea. Cand familia se mareste i se ofera un combi sau monovolum sau o SUV mai mic. Cand devine un om matur i se ofera o limuzina sedan sau un SUV de lux.
Bataia mare este la HB pentru ca de acolo se prind clientii virgini. Mai apoi e doar munca de intretinere.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 12 Dec 2006, 02:54
Post #15


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Pai si eu sunt tanar, si nu mi-a placut niciodata nici un HB smile.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 12 Dec 2006, 10:03
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Cu toate ca-mi plac hb-urile am preferat sa iau sedan. Diferenta mica de pret si forma porbagajului la Megane HB m-au dus la un Megane sedan.

PS. Dap Matizul e cea mai buna masina, pana iti iei alta.


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogy
post 12 Dec 2006, 10:13
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 10 April 06
From: Cluj-Napoca




Nu mi-as lua sedan biggrin.gif Dupa mine un HB arata mult mai dinamic, si ai si stergator pe luneta. Singura exceptie ii Megane, HB-ul ii cam 'extrem' (cred ca-i singurul HB care nu-mi place cum arata).
De obicei (unde se poate face comparatie), volumul portbagajului este ~acelasi, dar degeaba ai portbagaj imens daca nu poti pune in el nimic mai voluminos.
Cu banchetele rabatate, si haionul scos, spatiul dintr-un HB nu se compara cu cel din sedan, dar ok hai sa zicem ca nu luam masina sa caram toata ziua mobila si frigidere cu ea.
Ce ziceti de urmatorul scenariu, pt. cei care sustin ca HB nu-i pt. familisti wink.gif : pleci in concediu cu familia, ai ingramadit in portbagaj toate prostiile (80% din bagaj ii al copiilor), si un copil isi aminteste ca vrea neaparat o 'chestie' din portbagaj. 'Chestia' respectiva este normal undeva aproape de bancheta, afara ploua cu galeata si copilul plange serios (suna cunoscut? biggrin.gif ). Daca ai sedan ce faci, te apuci sa insiri pe asfalt in ploaie toate sarsanalele pana gasesti ceva? Cu HB ii relativ simplu, deschizi portbagajul si ajungi la orice colt al portbagajului.


--------------------
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177CP 4WD, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 12 Dec 2006, 10:16
Post #18


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Fara sa jignesc pe nimeni aci unde stau eu sedanurile sunt masini de batranei,pensionari,nu trebuie sa te uiti prea atent pe strada ca sa vezi asta.Hatchurile sunt intradevar preferatele tinerilor iar familistii in marea lor majoritate aleg monovolume si station wagonuri.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 12 Dec 2006, 10:22
Post #19


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




QUOTE(bogy @ 12 Dec 2006, 10:13)
Daca ai sedan ce faci, te apuci sa insiri pe asfalt in ploaie toate sarsanalele pana gasesti ceva? Cu HB ii relativ simplu, deschizi portbagajul si ajungi la orice colt al portbagajului.
*



da, faza asta e chiar faina la Hb, stiu ca mergeam la meci, eram un leoarca si nu ma dadeam jos din masina in viscol, bagam mina in spate si luam berea biggrin.gif . bine era si partea proasta ca te opresti pe drum si daca deschizi portbagaju ziceam ca fac pneumonie direct!


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 12 Dec 2006, 10:26
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




blink.gif Si la sedan de ce nu poti accesa porbagajul prin interior?


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 12 Dec 2006, 10:36
Post #21


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




pentru ca sedanu il conduc io, nu stau in spate biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 12 Dec 2006, 12:06
Post #22


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Eu cred ca, majoritatea aparitiilor HB la clasa mai mare (Ca la asta se referea Alex) tine de functionalitate si de tendinta de a oferi un family car care sa nu fie chiar monovolum, dar nici sedan. O chestie...intre. Spatiul este suficient pentru o familie, iar masina va avea un comportament mai apropiat de un sedan decat de un monovolum, vezi Seat Toledo. Probabil este ideea unora de a impaca si capra si varza smile.gif

Offtopic: Oare Laguna chiar se incadreaza la categoria HB? Mie sincer nu mi se pare de loc. Sau Skoda Octavia? HB...cam la asta se refera: Spate taiat , adica, mai drept asa.....

L.E.: Probabil ca am apucaturi de pensionar, dar mie chiar imi plac sedanurile smile.gif

This post has been edited by richie: 12 Dec 2006, 12:07


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 12 Dec 2006, 13:12
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




ca sa fim mai exacti, Laguna si Octavia berlina sunt "fastback"-uri, sau masini in 2 volume si jumatate, cu spatele taiat oblic, adica au portbagaj prefigurat ca un volum separat insa pentru practicitate acesta se deschide cu hayon permitind incarcarea unor obiecte mai mari sau mai voluminoase.
golf V, Megane 2 sunt "hatchback", cu spatele taiat mai drept, cu caroserie in 2 volume, portbagajul nefiind prefigurat ca volum separat.

cred ca cea mai interesanta comparatie si cea mai relevanta este oferita de Opel, care ofera atit Vectra berlina 4 usi - care e sedan, cit si Vectra berlina 5 usi - fastback, cit si ciudatenia de Signum care este practic hatchback....
pe urma mai avem Vectra Break - care este si el in 2 volume.

Mie fastback cum am la Renault Laguna mi se pare un comprimis f. bun, este eleganta insa in acelasi timp are si practicitatea hayonului....

as avea retineri acum sa imi mai iau un sedan, din cauza ca nu am flexibilitatea necesara pentru a incarca obiecte mai mari/lungi/voluminoase.

This post has been edited by Frank SF: 12 Dec 2006, 13:14


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Dec 2006, 15:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(tzk @ 11 Dec 2006, 19:58)
laurentiu83, chestia cu cauciucurile era un caz real, primul care mi-a venit in minte. la fel cum e si chestia cu vitelu.
Si eu sint casatorit, ca si padre, si amindoi ne-am ales masina probabil  dupa niste criterii bine stabilite. eu cel putin asa am ales. Si nu pentru ca m-a obligat mama  biggrin.gif (acu sintem chit)
una peste alta sint perfect de acord cu tine , si cum zis si mai sus, e masina ideala pt tineret cum zici si tu. dar in romania majoritatea familiilor au o singura masina.
*




QUOTE(sorin @ 12 Dec 2006, 10:16)
Fara sa jignesc pe nimeni aci unde stau eu sedanurile sunt masini de batranei,pensionari,nu trebuie sa te uiti prea atent pe strada ca sa vezi asta.Hatchurile sunt intradevar preferatele tinerilor iar familistii in marea lor majoritate aleg monovolume si station wagonuri.
*



Cam asta este si opinia mea, prin care sa ne alegem masinile cele mai potrivite nevoilor noastre, si sa nu ne scurmam prea mult prin buzunare pentru achizitia si apoi intretinerea ei. In SUA, de exemplu, intr-o familie, este aleasa o masina care costa echivalentul venitului pe un an de zile.
In Romania inca nu s-a ajuns la nivelul asta de gandire. La noi conteaza ce masina ai, emblema de pe capota (am vazut suficiente sigle de VW, Mercedes, puse pe dacie), cat de MARE e, si ce PORTBAGAJ are, sechela a excursiilor "cu casa in spate" de pe vremuri, si cat mai puternice. Nu conteaza daca nu ti-o permiti si stai in rate pana in gat de mananci paine cu ceapa acasa, daca n-ai nevoie de ea, daca pui benzina doar cat sa ajungi pana la colt in ea, dar ai MASINA, si esti mai tare ca vecinu', pentru ca asa suntem noi romanii.
Hatchback-ul a aparut din necesitatea unei masini cu care sa mergi majoritar urban, era mai simplu la parcari stiind ca unde se termina luneta, se termina si masina. La sedan trebuie sa mai adaugi inca vreo 30 de centimetri sau mai mult. Un hatchback e mult mai confortabil in oras la condus si la parcat, eu de o saptamana am abandonat Symbol-ul in parcare pentru asa ceva si nu-mi pare rau, avand in vedere ca fac cam 50 de km zilnic, la un oras destul de mic.
La hatchback un dezavantaj e spatiul de portbagaj ceva mai restrans, dar cum este destinat pentru tineret, care pleaca cu 3 tricouri si o cutie de prezervative la drum, nu este nici o problema. Asta ca sa nu mai vorbim de un venit relativ scazut, ce nu permite plata unui consum mare de carburant, asigurari mari (pe motiv de cilindree si clasa).
Pe masura ce au la randul lor copii, acestia au nevoie de o masina mai spatioasa, gen estate sau monovolum, in care sa incapa accesoriile aferente.
Necesitatea unui sedan apare mult mai tarziu, pe la 50 de ani, cand deja nu mai au copii de tinut, si au nevoie doar de cateva valize de carat in concediu.

@Alexsava: ai sa cresti, ai sa vezi ca sunt si alte nevoi decat masina, mai ai de platit si o intretinere, o chirie, o rata, etc, si ai sa vezi ca nu vei mai avea chiar atat de multi bani de bagat in masina, va trebui, de exemplu, in loc de jante noi, sa-ti cumperi o masina de spalat.
Asadar nu mai judecati oamenii dupa ce masini isi doresc. Eu am ales asa ceva dupa ceva calcule pe care mi le-am facut, in afara de faptul ca nu sunt fanul masinilor mici "corcite" pentru tarile sarace".
Daca mi-as fi permis, mai degraba as fi ales o Honda Civic hatch decat un Passat, ca tot e visul romanilor. Intr-un sedan ma simt mai batran, ori nu-si doreste nimeni asta.
Cineva pe daciaclub (nu dau nume) zicea odata ca, ar fi avut bani de Skoda Octavia Tour, dar a preferat sa-si cumpere Logan si, cu restul de bani, sa depuna un avans la un apartament pentru fata lui.

This post has been edited by Laurentziu83: 12 Dec 2006, 15:42


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 12 Dec 2006, 16:10
Post #25


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Foarte adevarat ce zici, si as mai adauga de la mine un argument: hatch-ul sta mult mai bine pe drum decat un sedan... incercati un drum ca de exemplu pe Defileul Jiului cu un hatch si dup'aia cu un sedan si o sa vedeti la ce ma refer dry.gif .
Merge hatchul si la familii, nu aveti grija voi de asta: noi suntem o familie cu un copil de 2,5 ani si am facut si vacante prin Europa cu ea, plus de mai bine de 2 ani incoace de 3 ori pe an naveta Germania-Romania si retur cu boharte si cadouri pentru familion, si incapem fara probleme... pot spune ca e miraculoasa: am avut multe situatii in care imi spuneam: acu nu mai incape nici un ac, asta e... si pana la urma incapeau... biggrin.gif .


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 12 Dec 2006, 16:18
Post #26


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Vad ca richie e singurul care mi-a raspuns direct la ce vroiam eu sa intreb defapt...

Laurentiu, si acum sunt constient de acele cheltuieli pentru ca nu mai locuiesc cu parintii... Dar oricum, nu inteleg ce legatura are asta cu ce discutam noi aici ? Eu vorbesc de hb strict ca design, nu-mi place, si nu inteleg de ce atatea masini de clasa mare adopta aceasta 'moda', de unde si pana unde am ajuns la "nu judecati oamenii dupa ce masini vor". Eu nu am judecat pe nimeni, ba chiar pot sa spun ca tu ai facut-o, spunand ca Sedan-ul te face sa te simti batran si HB-ul e pentru tineret.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Dec 2006, 16:42
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai, de aia sunt mii de modele de masini, pe toate gusturile...

Nici mie nu-mi plac sedan-urile rezultate din hatch-uri (d-aia nici nu-mi place Symbol-ul din propria semnatura), dar atata timp cat exista cerere pentru ele, de ce nu s-ar fabrica?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 12 Dec 2006, 20:09
Post #28


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




QUOTE(A l e x @ 12 Dec 2006, 16:18)
Vad ca richie e singurul care mi-a raspuns direct la ce vroiam eu sa intreb defapt...
*



pai si ce raspunsurile indirecte nu-s bune?
unu zice de stabilitate, unu zice ca o parcheaza usor, unu zice de frigider
e o farima de adevar in fiecare , le aduni (lasi la o parte glumitzele cu cauciuri , mama, batrinei si alte alea biggrin.gif ), tragi linie , si zici uite : la x insi le place hb, si vezi de unde vine moda cu hb


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul-Iasi
post 12 Dec 2006, 20:45
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 19 October 06
From: Iasi




Sunt in aceeasi gandire cu Alex..
Cat priveste spusele de genul ca masinile "sedan" ar fi pentru batranei, sau altele de genul asta, sau ca de obicei cei tineri, si mai ales care isi iau pentru prima data masina, isi aleg HB, nu prea sunt de acord.
Personal am optat pentru clio symbol, poate, cu putine economii in plus, as fi , optat pentru un clio 3, dar nu prea placut forma.
Cred ca pana la urma tine de gust. intr-adevar, un HB pare o masina mai "sportiva" cu care sa te strecori mai usor, dar, efectiv nu m-a atras formatul respectiv.


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2006 1.5dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 12 Dec 2006, 23:03
Post #30


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Singurul lucru care o masina poate spune despre sofer e starea materiala. In rest, varsta sau sexul, mai greu..


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 01:18
Dacia