Renault 20
![]() ![]() ![]() |
Renault 20
erikson |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault 20
Renault 20
- BT 82 ERK
1982
|
|||
Nea Vizanu |
![]()
Post
#2
|
![]() SUPERMEMBRU Group: Members Posts: 121 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti-Brancoveanu ![]() |
De faruri nu ai nevoie, ca am un munte si le dau moka, numai sa scap de ele...
|
--------------------
Renault
18 GTS
- B 77 YVA
1983 4X4 VW Passat 1.9TDI 147CP (personala)
Symbol 1.5dci full (a parintilor) VWaginist infiltrat printre RENO-isti |
|
R20 |
![]()
Post
#3
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Am cutitul la os si vand urmatoarele:
- Servofrana (pompa, placute, discuri, saboti, cilindri) - Servodirectie (pompa hidraulica, caseta directie) - Electrica (inchidere centralizata si geamuri electrice fata, bloc de lumini, bord functional, etc.). - Alternator + electromotor - Radiatoare + electroventilatoare (pt. motor si aeroterma) + antigel de calitate (pus in iarna care a trecut) - Termocupla, sonda temp. motor, sonda electroventilator, sonda presiune ulei - Toate geamurile, motor si angrenaj stergatoare + vas si motoras pt. stropitori + ...CADO’! CADO’!... 1 litru de solutie 2+2(aflat in instalatie) pt. parbriz. - Genti ambutisate Micheline 4 prez. / 14 toli. - Ambreiaj hidraulic (pompa pedala + cilindru receptor) - Aprindere clasica + carburator Weber cu electrovalva alimentare. - 1 (una) planetara buna. - Rezervor lipit dar OK + 10( sau... poate opt) litri de benzina - pentru teste. - Motor (necesita doar segmentare – are vilbrochen cota 2, iar cuzinetii si pompa de ulei sunt noi – 11000 de km. ) + cutie 4 trepte. - Doua faruri Oltcit si doua blocuri optice spate Dacia 1310. - Amortizoare haion (noi, Bilstein, cumparate in primavara asta) PRET (per total) = fix 5 milioane. Toate acestea se afla pe un Renault 20TS functional si pot fi testate. Masina (cu exceptia capotei, haionului, lonjeroanelor si podelelor) nu are caroserie, adica are – dar este ruginita la modul extrem. Arata jaaalnic. Amortizoarele sunt varza, tapiteria este imbacsita si demodata, iar la usile din spate lipsesc motorasele pt. inchiderea centralizata. Are un singur rand de chei si contactul este de Dacia. Oricum, va asigur ca-si merita banii cu varf si-ndesat. MOCA (adica in portbagaj – le-am cumparat sh si n-am apucat sa le schimb): doua fuzete( discuri, etrieri si rulmenti) un ansamblu complet spate (tambur, rulment, cilindru frana, saboti) Acte: Nr. omologare A0RE131111I9011/1989 Nr. identificare 272208006997 Motor 829/7 – 000007495 (1995cc, 81KW la 5500) Nr. inmatriculare CV-01-KDY (placutele sunt in custodia politiei) Nr. carte identitate 0869961 Proprietar din Sf. Gheorghe Pretul este promotional impus – deoarece n-am unde s-o tin si hienele de la primarie(in urma unor sesizari a oamenilor de bine si nu stiu ce H.G) vor s-o ridice cu japca. P.S. Bateria o pastrez. This post has been edited by R20: 14 Jul 2007, 16:12 |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:48 |