Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme R5, Se ineaca la o anumita turatie mai mare

villytzah
post 18 Sep 2006, 23:16
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 August 06




Masina are motor de 1,1 si carburator mono-corp.Problema a aparut la scurt timp dupa ce am achizitionat masina(acum 4 luni),am rezolvat-o ulterior umbland la avans,dar fericirea nu a durat foarte mult si masina iar imi "da nas" cum se zice si merge intrerupt sad.gif .Cand plec de pe loc e OK dar cum o calc si ajunge la o anumita turatie parca moare(se ineaca) si-mi da nas,dak apas mai tare pe acceleratie trece de chestia asta si incepe usor si greu sa traga si sa mearga bine,cum schimb treapta acc probleme,plus de asta imi da rateuri si pe carburator cand o accelerez fara filtru pus si are si un mers intrerupt la relanti(parca scade in turatie si apoi revine).De la ce pot fi toate chestiile astea?De ce face asa ?Cum pot rezolva?

Mentionez k am dat carb jos si l-am curatat cu spray pt carb si am schimbat platina si condensatorul.Ce altceva sa-i mai fac k-mi mananca zilele... wacko.gif

Stie cineva un mecanic bun si priceput in Reno-uri in Ploiesti sau imi puteti recomanda pe cineva?Orice parere si sfat e binevenit,MS anticipat.....


--------------------
Renault Renault 5 - PH-03-CNI 1988-Campus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 19 Sep 2006, 17:52
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




nu mai umbla cu spraiuri sau alte porcarii de genul asta.ia si demonteaza bucati carburatorul si spala-l in carburol (in cutie de tabla facut de PLICOLOR Bucuresti,este cel mai bun)apoi sufla fiecare jigler si fiecare orificiu din corpul carburatorului cu aer comprimat(4-5 atm)urmarind totodata ca acele orificii sa fie desfundate.montezi totul la loc.Reglaje:distanta la platina in jur de 0,25-0,3.pornesti motorul,i-l lasi sa se incalzeasca cu relantiul putin mai mare .dupa aia pui aprinderea la punct,daca nu ai stroboscop,procedezi in felul urmator:invirti de delco.stinga dreapta in asa fel ca sa obtii o turatie maxima a motorului fara trpidatii sau poticneli.apoi reduci relantiul la minim fara ca sa se opresca motorul si umbli la reglajelede aer si amestec.succes.iti stau la dispozitie.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 21 Sep 2006, 21:38
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Daca da rateuri in carb, fara filtru, cu motorul cald , e din cauza amestecului sarac. Verifica daca merge pompa de sprit din carb ca din cauza ei iti da in nas si verifica si nivelul in cnc. Spor la treaba!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
villytzah
post 22 Sep 2006, 18:42
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 August 06




Pt Toader: am facut cate ceva din ce ai zis in afara de partea cu desfacutul carburatorului pt k nu ma pricep deloc si nu ma bag k sa nu stric ceva pe acolo si nu stiu exact care e jiglerul de aer......sad.gif

Pt anndi:pompa de sprit am verificat-o ieri cu taicamiu si parea sa fie ok,deci nu era rupta si jiglerul cu biluta functiona ok(deci nu cred k e de acolo),iar in camera de nivel constant nu am umblat inca.

Oricum ms mult de sfaturi,cred k in cele din urma o sa o duc la un mecanic care sa stie bine ce are de facut.Stiti cumva vreun mecanic de Reno in Ploiesti?Sau vreun service unde se regleaza carburatia ?


--------------------
Renault Renault 5 - PH-03-CNI 1988-Campus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 27 Sep 2006, 14:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Daca motorul e rece si da in nas la accelerare mai brusca, e normal. Daca si la cald o face, sau da rateuri, atunci probabil e de la amestec. E destul de pretentioasa si aprinderea, dupa un timp degeaba cureti si reglezi platina, daca nu o schimbi, nu merge bine.
De altfel au ceva masinile astea cu filtrul de aer. Mi-a zis mecanicul, ca daca regleaza carburatia cu filtrul dat jos, cand ii pune filtrul merge innecat (asta cu filtru nou-nout). Deci probabil functioneaza si invers: daca e reglat cu filtrul pus, daca il dai jos, ia prea mult aer si da rateuri.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
villytzah
post 28 Sep 2006, 16:04
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 22 August 06




Cred ca de la amestec e si o sa trebuiasca sa o duc la cineva priceput un mecanic bun k eu nu-i dau de cap sad.gif


--------------------
Renault Renault 5 - PH-03-CNI 1988-Campus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 14:14
Dacia