Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Batai din cauza barei stabilizatoare la Megane 1, bara stabilizatoare f uzata la capete

FederalMogul
post 12 Sep 2006, 10:20
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Am niste batai pe fata cand merg pe drum denivelat.
Ieri am fost la Renault sa imi fac o constatare. Mecanicul m-a intrebat daca masina a fost rulata mult in Romania. Cand i-am zis ca fost rulata 130k km numai in Romania a zis ca nici nu mai trebuie sa se uite ca stie de la ce bate.
A urcat-o pe elevator si a desfacut un capat al barei stabilizatoare. Bara era praf in zona unde intra bucsa, efectiv era atat de uzata incat avea doar 2/3 din diametrul initial si o forma conica. Mecanicul a zis ca nu are rost sa schimbe doar bucsile ca nu rezolva mai nimic.

O solutie ar fi sa schimb bara cu totul dar costa aprox 9 mil (la Renault).
M-ar interesa daca se poate cumva rectifica, adica umple cu material pe capete si pe urma aleza la dimensiunea originala??? Credeti ca e o solutie viabila?





--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 12 Sep 2006, 11:58
Post #2


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(FederalMogul @ 12 Sep 2006, 11:20)
Bara era praf in zona unde intra bucsa, efectiv era atat de uzata incat avea doar 2/3 din diametrul initial si o forma conica.
Asta ar putea sa insemne ca s-a mers cu masina fier pe fier in zona aia? Sau, desi nu as crede, e materialul chiar asa moale? Nu stiu daca se umple, nu ma pricep, dar ai putea incepe sa cauti pe la dezmembrari, poate gasesti ceva identic, poate se potriveste bara de la alte modele, ce sa zic...


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 12 Sep 2006, 13:15
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Cred ca trebuie sa schimbi doar bucsile de pe bara stabilizatoare . Toate patru . Daca te iei dupa cei de la Renault trebuie sa schimbi si bratele si lonjeroanele biggrin.gif Oricum acolo sunt niste cleme care prin strangere preiau eventualele jocuri .

This post has been edited by Vali 1997: 12 Sep 2006, 13:17


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Sep 2006, 13:20
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.057
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Aceeasi chestie a fost si la mine, cu mentiunea ca bataia abia a inceput sa se auda...
AM cumparat de la un magazin de piese bucsile (Febi) la 800.000 toate 4.
Chitul original costa 2.000.000 lei la magazin, nu vreau sa ma gandesc cat este in reprezentanta.


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 12 Sep 2006, 13:33
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Ma rog nu ar fi nici o problema sa schimb doar bucsile (sunt 150 RON la Renault toate 4), dar la cat de uzata era bara...hmm nu stiu ce sa zic, nu vreau sa le schimb si dupa cativa km sa bata din nou.

cj98czh: la tine era uzata bara sau erau uzate doar bucsile? ai mai avut peobleme dupa ce le-ai schimbat?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Sep 2006, 13:38
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.057
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu am vazut sa fie uzata bara, dar dupa ce le-am schimbat nu a mai fost nimic. Eu le-am schimbat la primele batai...

Eu zic sa schimbi bucsile si daca vor bate din nou schimbi si bara, dar eu zic ca nu o sa fie cazul...



--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 12 Sep 2006, 14:13
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




QUOTE(adip @ 12 Sep 2006, 13:58)
Asta ar putea sa insemne ca s-a mers cu masina fier pe fier in zona aia? Sau, desi nu as crede, e materialul chiar asa moale?


probabil ca a ajuns si fier pe fier, am vazut cu ochii mei ca era diferenta intre diametrul barei din afara bucsei si cel pe care se pune bucsa. de aia ezit sa schimb doar bucsile ca le-ar putea uza imediat si ar reveni bataile


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Sep 2006, 14:19
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.057
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Diferenta de diametru este din fabricatie....asa este si la mine....


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 12 Sep 2006, 14:25
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




blink.gif ...pe bune? la asta nu m-am gandit, eu am luat de bun ce mi-a zis mecanicul. ce drq ala e nebun nu stie cum arata o bara neuzata?
are cineva o poza cu o bara stabilizatoare noua?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny2006
post 12 Sep 2006, 22:16
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 06
From: Brasov




Eu as incerca sa schimb si bara si bucsile. Nu merita nici sa incerci sa rectifici bara pt ca s-ar putea sa nu tina mai deloc si nici sa le cumperi de la reprezentanta pt. ca te rup la buzunar ( de fapt ai vazut asta smile.gif ). Sunt destule magazine care au piese facute sub licenta, preturile sunt mult mai mici si uneori calitatea este chiar mai buna decat la cele "originale". M-am convins de asta. Nu mai cumpar piese de la reprezentanta decat daca nu gasesc pe licenta. Si sa nu mai vorbim de pretul manoperei...


--------------------
Renault Megane 2002 1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Sep 2006, 08:52
Post #11


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.815
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




ce fel de mecanic este ala care mananca cu atat placere ceva urat mirositor? barile stabilizatoare la Renault sunt conice in capete si mai subtiri decat in rest...La 21, pentru o bara de 22 in diametru, capetele sunt de 16. Si schimb bucsile alea odata pe an...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 13 Sep 2006, 10:43
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




e un mecanic de la AutoEuropa Timisoara. deci e clar ori ala e lemn in materie ori a vrut sa faca exces de zel si sa imi bage pe gat o bara noua. o sa merg sa imi schimb bucsele si pe urma mai vedem...poate chiar o sa am neplacuta surpriza sa constat ca omul avea dreptate si chiar era bine intentionat si atunci... plange.gif



--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan20
post 13 Sep 2006, 14:21
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 1 August 04
From: Iasi




Eu zic sa schimbi bucsele de la capete sau toate 4 daca vrei.Iar dupa sa faci si un test la amortizoare si pun pariu cu tine ca daca nu au fost schimbate niciodata amortizoarele pe fata,o sa rezulte ca sunt terminate si ele.


--------------------
Honda Accord ES 2007 - IS 01 DOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 14 Sep 2006, 17:14
Post #14


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.815
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Plus pivotii...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th November 2024 - 13:30
Dacia