Problema stropitoare/sprinkler parbriz, stropgel
![]() ![]() ![]() |
Problema stropitoare/sprinkler parbriz, stropgel
Mario8119 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|||
sagetator |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Daca au intrat fragmente din acea frunzulita pe conducte.... trebuie sa astepti sa se elimine singure prin descompunere si apoi fragmentare. Oricum, e ciudat cu a ajuns acea frunza in bidonul de solutie pt. spalat parbrizul.
![]() Si inca o chestie: daca vei mai introduce pe viitor apa in acel bidon, ar fi indicat sa fie apa distilata, iar daca nu ai, fierbe apa, las-o sa se raceasca, decanteaz-o incet si apoi o poti introduce. Sfatul meu este totusi sa folosesti solutii speciale pt. parbriz. Oferte gasesti. Uite una mai jos (la Metro). This post has been edited by sagetator: 12 Jun 2006, 19:11 Attached thumbnail(s) solutieparbriz.jpg ( Size: 40.2k ) Number of downloads: 719 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
Si problema asta n-a mai avut-o nimeni? sau n-are cineva alta idee...gen lichid special care desfunda...sau golirea vasului prin stropire parbriz si pus din nou parbrizant....sau suflat cumva ceva. nus.
|
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
mihye |
![]()
Post
#4
|
![]() Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM ![]() |
Duse noi(cca 10-20ron)
|
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
crn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 1 September 05 ![]() |
Nu stiu daca e buna solutia mea dar incearca cu o sirma subtire (lita) poate desfunzi duzele sau conductele. Nu am facut asa ceva niciodata insa daca se pot deconecta conductele cumva atunci poti sufla prin ele sa le desfunzi.
Eu am observat ca atunci cind lichidul de spalat parbrizul e pe terminate presiunea jetului scade foarte mult fata de momentul in care bidonasul e plin aproape ca nu mai ajunge la parbriz. La un moment dat si eu am avut impresia ca una dintre duze e infundata insa dupa ce am umplut rezervorul a mers corect. Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
Aha ...o sa incerc varianta cu lita...si o sa umplu si vasul si o sa dau cu presiune puternic poate se desfunda.... nus ce sa zic....dar e chiar deranjant sa vezi niste jeturi obosite....
|
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
Solon |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine oricum daca umplu rezervorul incepe sa curga pe nu stiu unde.Face o mare balta!
Scuze de off-topic. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
crn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 1 September 05 ![]() |
Intrebare: am vazut ca pe bord exista un martor (nefolosit) pentru nivel lichid spalare parbriz.
Exista posbilitatea de a-l face functional adica sa se instaleze un senzor pentru nivel scazut lichid spalare parbriz? A facut cineva o asemenea operatiune? Daca exista la Bicorp senzorul, poate se poate adapta si la Symbol, binenteles daca pretul este rezonabil. This post has been edited by crn: 13 Jun 2006, 15:12 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Nu exista nici la bicorp senzorul respectiv.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
dcsiki |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Am avut o problema asemanatoare la un megane1 break ...... rezolvare la service mi-au suflat duzele , apoi eu am facut acelasi lucru la un peco,
Astupiuna din duze si o sufi cu aer comprimat ..... si asa pana le sufli pe toate 4 . |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
cristid |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 January 05 ![]() |
Am patit eu ceva asemanator, incercand sa inlocuiesc lichidul de spalare pentru vara cu unul de iarna. Furtunul cu care am golit rezervorul avea ceva mizerie in interior si s-au infundat duzele.
Mai intai am scos furtunasele din ambele duze si am golit rezervorul cu ajutorul pompei electrice. Am mai adaugat un litru de apa si am repetat operatia ca sa ma asigur ca nu mai exista impuritati in rezervor. Am desfundat duzele cu o sarmulita de cupru subtire si am suflat cu aer comprimat, in sensul invers de circulatie al apei. In final am montat furtunasele, am reumplut rezervorul si ... gata. |
-------------------- Clio Symbol DCI 65 Expression 2003
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Te duci in service si dai la un meserias o bere sa iti sufle cu aer comprimat circuitul. Si se rezolva impecabil.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
asa da.... mersi mult pt informatii....
|
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
marina39 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 22 July 06 ![]() |
Am patit acelasi lucru in primele saptamani de "viata"ale masinii mele si m-am dus la reprezentanta crezand ca e ceva defect .A fost ceva de tot rasul ,am prins cu capota din fata furtunul prin care iese apa din recipient Ca sa vezi daca e asta problema deschide capota din fata si porneste apoi stropitoarea si daca merge ai grija la inchiderea capotei in stanga langa parbriz este un furtun mic negru si ai grija sa nu il strangulezi cu capota este foarte aproape de coltul capotei si exista riscul sa il strangulezi cand inchizi capota
|
--------------------
renault
clio symbol
2005-fidji
|
|
pss |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 24 June 10 ![]() |
De cateva saptamani sprinklerul din dreapta nu mai are presiune deloc, am incercat sa-l desfund cu un ac dar fara succes iar de desfacut nu stiu cum se poate desface.
Imi puteti spune cum se poate desface sprinklerul din dreapta, eventual si cu niste poze.. ![]() multumesc |
--------------------
vw
vento
1999
|
|
soul_assassin |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 3 March 08 ![]() |
Eu am fost la service cu aceeasi problema si au bagat aer de la compresor si au curatat duza.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2008 + Clima + Vopsea metalizata
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:33 |