Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema stropitoare/sprinkler parbriz, stropgel

Mario8119
post 12 Jun 2006, 09:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 17 April 06




Am si eu o problema noua...... pana acum a functionat foarte corect (am folosit numai parbrizant pur). Cand am fost la revizie la 15000 am completat cu parbrizant si am observat in graba cum ca ar fi cazut o frunzulta mica in bidon dar ma grabeam si oricum nu stiam cum sa o scot pe gura aia mica) Asta ar putea fi prima cauza. A doua cauza care poate fi ca am completat la 2 saptamani cu jumate de bidon de apa a coincis cu faptul ca nu mai arunca calumea apa pe parbriz. Fiecare din cele 4 tasnitoare avea un mod ciudat de aruncat....unul deloc altul foarte putin de-abia ajungea la stergatoare ...altul se ridica totusi despura lor si uda putin parbizul dar cu un jet foarte slab. Mentionez ca cele care nu aruncau deloc..iesea totus ceva zeama din ele dar ramanea pe loc adika sa uda pe capota in dreapul tasnitoarei.
Cum pot rezolva aceasta problema? Are cineva vreo idee?
singura idee care am avut-o eu a fost sa bag un ac pe fiecare dintre cele 4 gauri...dar nu a avut nici un efect...mai mult am modificat si directia lor aiurea....ca zilele trecute unu singur din cele 4 parca si-a dat drumul si functioneaza sa zic aporape perfect numai ca arunca peste masina smile.gif. pana acu mi-a fost lene sa-l indrept pe parbriz....ca oricum vreau sa rezolv problema complet.


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 DCi
Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 12 Jun 2006, 10:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Daca au intrat fragmente din acea frunzulita pe conducte.... trebuie sa astepti sa se elimine singure prin descompunere si apoi fragmentare. Oricum, e ciudat cu a ajuns acea frunza in bidonul de solutie pt. spalat parbrizul. smile.gif

Si inca o chestie: daca vei mai introduce pe viitor apa in acel bidon, ar fi indicat sa fie apa distilata, iar daca nu ai, fierbe apa, las-o sa se raceasca, decanteaz-o incet si apoi o poti introduce. Sfatul meu este totusi sa folosesti solutii speciale pt. parbriz. Oferte gasesti. Uite una mai jos (la Metro).

This post has been edited by sagetator: 12 Jun 2006, 19:11

Attached thumbnail(s)
solutieparbriz.jpg ( Size: 40.2k ) Number of downloads: 719


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario8119
post 13 Jun 2006, 09:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 17 April 06




Si problema asta n-a mai avut-o nimeni? sau n-are cineva alta idee...gen lichid special care desfunda...sau golirea vasului prin stropire parbriz si pus din nou parbrizant....sau suflat cumva ceva. nus.


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 DCi
Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 13 Jun 2006, 09:20
Post #4


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




Duse noi(cca 10-20ron)


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 13 Jun 2006, 11:39
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Nu stiu daca e buna solutia mea dar incearca cu o sirma subtire (lita) poate desfunzi duzele sau conductele. Nu am facut asa ceva niciodata insa daca se pot deconecta conductele cumva atunci poti sufla prin ele sa le desfunzi.

Eu am observat ca atunci cind lichidul de spalat parbrizul e pe terminate presiunea jetului scade foarte mult fata de momentul in care bidonasul e plin aproape ca nu mai ajunge la parbriz.

La un moment dat si eu am avut impresia ca una dintre duze e infundata insa dupa ce am umplut rezervorul a mers corect.

Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult.


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario8119
post 13 Jun 2006, 11:59
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 17 April 06




Aha ...o sa incerc varianta cu lita...si o sa umplu si vasul si o sa dau cu presiune puternic poate se desfunda.... nus ce sa zic....dar e chiar deranjant sa vezi niste jeturi obosite....


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 DCi
Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 13 Jun 2006, 11:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




La mine oricum daca umplu rezervorul incepe sa curga pe nu stiu unde.Face o mare balta!
Scuze de off-topic.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 13 Jun 2006, 14:42
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Intrebare: am vazut ca pe bord exista un martor (nefolosit) pentru nivel lichid spalare parbriz.

Exista posbilitatea de a-l face functional adica sa se instaleze un senzor pentru nivel scazut lichid spalare parbriz?

A facut cineva o asemenea operatiune? Daca exista la Bicorp senzorul, poate se poate adapta si la Symbol, binenteles daca pretul este rezonabil.

This post has been edited by crn: 13 Jun 2006, 15:12


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 13 Jun 2006, 17:59
Post #9


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Nu exista nici la bicorp senzorul respectiv.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 13 Jun 2006, 19:12
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Am avut o problema asemanatoare la un megane1 break ...... rezolvare la service mi-au suflat duzele , apoi eu am facut acelasi lucru la un peco,
Astupiuna din duze si o sufi cu aer comprimat ..... si asa pana le sufli pe toate 4 .


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristid
post 13 Jun 2006, 19:36
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 January 05




Am patit eu ceva asemanator, incercand sa inlocuiesc lichidul de spalare pentru vara cu unul de iarna. Furtunul cu care am golit rezervorul avea ceva mizerie in interior si s-au infundat duzele.
Mai intai am scos furtunasele din ambele duze si am golit rezervorul cu ajutorul pompei electrice. Am mai adaugat un litru de apa si am repetat operatia ca sa ma asigur ca nu mai exista impuritati in rezervor. Am desfundat duzele cu o sarmulita de cupru subtire si am suflat cu aer comprimat, in sensul invers de circulatie al apei. In final am montat furtunasele, am reumplut rezervorul si ... gata.


--------------------
Clio Symbol DCI 65 Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 13 Jun 2006, 20:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Te duci in service si dai la un meserias o bere sa iti sufle cu aer comprimat circuitul. Si se rezolva impecabil.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario8119
post 14 Jun 2006, 08:01
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 17 April 06




asa da.... mersi mult pt informatii....


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 DCi
Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marina39
post 28 Jul 2006, 13:31
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 22 July 06




Am patit acelasi lucru in primele saptamani de "viata"ale masinii mele si m-am dus la reprezentanta crezand ca e ceva defect .A fost ceva de tot rasul ,am prins cu capota din fata furtunul prin care iese apa din recipient Ca sa vezi daca e asta problema deschide capota din fata si porneste apoi stropitoarea si daca merge ai grija la inchiderea capotei in stanga langa parbriz este un furtun mic negru si ai grija sa nu il strangulezi cu capota este foarte aproape de coltul capotei si exista riscul sa il strangulezi cand inchizi capota


--------------------
renault clio symbol 2005-fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pss
post 29 Sep 2010, 15:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 24 June 10




De cateva saptamani sprinklerul din dreapta nu mai are presiune deloc, am incercat sa-l desfund cu un ac dar fara succes iar de desfacut nu stiu cum se poate desface.
Imi puteti spune cum se poate desface sprinklerul din dreapta, eventual si cu niste poze.. sad.gif
multumesc


--------------------
vw vento 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 29 Sep 2010, 20:02
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




Eu am fost la service cu aceeasi problema si au bagat aer de la compresor si au curatat duza.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:33
Dacia