Zgomot/vibratii motor cu A/C pornit...
![]() ![]() ![]() |
Zgomot/vibratii motor cu A/C pornit...
allex82 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|||
vali79m |
![]()
Post
#2
|
![]() No. 620 Group: Members Posts: 509 Joined: 5 April 05 From: Titan-Salajan ![]() |
"Trepidatia" de la inceput este normala caci intra in functiune compresorul de AC si inseamna o sarcina in plus pentru motor si de aia ti se aude acel zgomot si vibratii.
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dci-80 cp
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Zgomot mai puternic zic eu ca e normal (si la masinuta mea este la fel) ... cat despre vibratii ?!?!?!? depinde cat de puternic vibreaza ... turatia de relanti ar trebui sa creasca daca se cupleaza A/C, astfel ca motorul sa "mearga rotund" deci fara vibratii prea mari. Cred ca cei din service iti vor spune ca e normal si cam atat. Din cate stiu eu nu se plateste nimic la reparatiile in garantie (ca doar deaia e garantie nu ?).
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
DragosP |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(allex82 @ 30 May 2006, 12:06) Vibrațiile și zgomotul se aud la orice turație, sau numai la relanti? Așa cum a spus Andrei, le relanti e normal să vibreze un pic, până intră în acțiune corecția de relanti din UCE injecție. Chiar și-n mers se poate simți când cuplează A/C-ul. Zgomotul ca de diesel nu cumva vine de la compresorul A/C-ului? S-au mai văzut cazuri când instalația a fost livrată fără suficient ulei, rezultând un zgomot mare în funcționarea compresorului. Pentru operațiile executate în garanția mașinii, pentru rezolvarea unor probleme de garanție, nu se plătește nimic. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
erico |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 February 06 ![]() |
apropos de AC, am avut surpriza sa constat (de doua ori s-a intamplat) ca turatia motorului la relanti o ia razna, atunci cand e cuplat AC. pur si simplu stateam la un stop si turatia a urcat pana la 4000 si a ramas acolo. am oprit motorul urgent si l-am repornit fara AC. a intrat totul in normal. a doua oara eram in trafic si cand am debreiat, la fel. am dat drumul la ambreiaj ca sa scad turatia motorului. abia astept sa ma duc in service (are doar 6 luni mititica
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2005
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Incearca Mach1 Sofitel ... (gasesti detalii pe site renault sau si pe forum daca cauti) ... bafta ... si sa ne spui si noua ce si cum s-a rezolvat
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
DragosP |
![]()
Post
#7
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(erico @ 30 May 2006, 17:50) ... ce e mai ciudat, am avut o SupeR Nova cu motor Renault (fara AC) si am avut aceeasi problema cu turatia, dar la ea a dat cu un spray de curatat la nu stiu ce senzor pentru relanti. sa fie aceeasi problema?... Nu e un senzor, e un motoraș pas-cu-pas pentru comanda clapetei de aer la relanti. Aproape sigur ai aceeași problemă, deh, același motor (sau pe aproape). ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
tzunoi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 19 November 04 ![]() |
Nu cumva e electroventilatorul? Mi se pare ca in momentul in care pornesti AC-ul, pleaca pe viteza 1 si poate e putin descentrat...
This post has been edited by tzunoi: 30 May 2006, 18:39 |
-------------------- |
|
allex82 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
Mda, mai ciudat e ca daca apas ambreiajul, zgomotul in cauza dispare...
|
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|
Daleputley |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
si la mine face la fel, incepe sa uruie cand intra in functiune compresorul. dupa un timp se calmeaza, si dupa un timp incepe iar si tot asa. cred ca e in limite normale , pt clio, acest zgomot. cat despre turatie, ea creste de la ralanti pana pe la 1000, cand cuplez AC. din nou, normal.
|
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si la mine huruie din cand in cand pe la motor cand merg cu AC-ul cuplat (zilele astea am mers nonstop cu el cuplat), dar se mai opreste, iar mai porneste. In concluzie de vina ar fi compresorul... Eu credeam ca e de la ventilator, care la mine e cam plin cu pamant. Dar la mine e scuzabil, ca nu merg doar pe sosea cu masina.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Si la mine face la fel! Cand pornesc aerul conditionat, se simte o trepidatie mai puternica!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Ge0rge |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 23 February 06 ![]() |
Nu stiu de ce e asa normal, credeam ca e din cauza ca motorul este mic si se simte dar astazi am mers cu un Fiat Punto 1.2 60 CP si nici vorba de trepidatii la pornirea aerului conditionat
|
--------------------
EX Clio Symbol 1.4
Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp
2007 Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007 |
|
cata70 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
La masina din semnatura ,uneori se simte o usoara trepidatie la pornirea A.C. si cateodata se aude ceva ,ca un huruit,pt. putin timp, in mers ,de la 3000 rot. in sus ,tr.IV-V,insa nu e ceva de speriat...
George ,poate ai nimerit un fiat care nu avea asemenea problema ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
liviudragusin |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 May 06 ![]() |
salut.
Ma poate ajuta cineva si pe mine??? Cind pornesc motorul la relanti se aude un zgomot ciudat in partea dreapta a motorului ca un tacanit mai ales dupa ce pornesc si merg cu AC dat drumu si dupa ce il opresc se aude si mai rau plus ca atunci cind apas pe ambreaj parca se mai diminueaza putin zgomotul. Ziceti-mi si mie daca e normal sau ce pot sa-i fac pina sa ajung in service sper sa nu fie nevoie. |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Symbol Fidji
- TR-81-LEV
|
|
Lucman |
![]()
Post
#16
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta am patit eu dupa ce am mers pe un drum forestier mocirlos.
Mi-a sarit noroi pe ventilator si l-a descentrat. cand porneam AC parca eram pe vapor. Am curatat cat noroi am putut de pe ventilator si e aproape normal acum. Teoretic cand dai drumul pe ultima treapta la ventilatie cu AC pornit sau cand stai la semafor pe caldura mare, ventilatorul porneste pe a 2-a treapta de putere. Atunci se simte acea trepidatie. |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
cipriann |
![]()
Post
#17
|
![]() cipriann Group: Members Posts: 514 Joined: 28 April 07 From: Brasov, Romania ![]() |
Se poate sa fie fulia de la cureaua de accesorii sau chiar instalatia de AC !!! Daca e in garantie masina te indrum spre Service si se va rezolva
![]() |
--------------------
Renault
Clio 2 Hatchback by France
Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
- BV026638 cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#18
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ce tare e asta...."fulia de la cureaua de accesorii"
![]() @liviudragusin: trebuie ascultat pe partea cu accesoriile intr-un service autorizat. In general aceste simptome, zgomote, sunt semnul unor componente uzate. In cazul ambreiajului, zgomotul ce se mai atenueaza provine de la rulmentul de presiune...nu-i nimic ingrijorator. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Lucman |
![]()
Post
#19
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Later edit.
Am spalat elicea ventilatorului de noroi si praf. Drept urmare a revenit la normal. Nu se mai aude, nu se mai simte. In plus nici temperatura apei nu mai urca peste ora 9. Just water! ![]() This post has been edited by Lucman: 16 May 2007, 07:02 |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
Cliofan |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 May 07 ![]() |
la mine face fix la fel, cand apas AC, scade turatia un pic, si trage mai greu. Dar este foarte normal. Compresorul de AC solicita destul de mult motorul (mai ales la 1.4). Uneori cand sunt la un drum mai lung, si intru in depasire dau drumul la "NOS" adica opresc AC-ul pentru "putere" mai mare
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2003/ 1.4
- BZ-XX-ZYZ Renault Clio 2003 1.4 benzina
|
|
Duyu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Cliofan, cred ca exagerezi putin... mie nu mi se pare ca scade puterea motorului atat de mult incat nu mai pot efectua o depasire. (o scadea, nu zic nu, dar cel putin la mine nu este sesizabila).
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Cliofan |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 May 07 ![]() |
Sincer iti zic ca la mine se simte, mai ales cand merg la munte.
Vad ca tu ai 1.5dci, iata diferentele: eu am un :1.4 8v 75cp si un cuplu de 114 la 4250 rpm tu ai un :1.5 dci 80 cp si un cuplu de 185 la 2000 rpm sau :1.5 dci 70 cp si un cuplu de 160 la 2000 rpm ideea este ca ai cuplu mare la orice din cele 2 variante (chiar mai mare decat la un megane 1.6 16v care are 151 la 4250 rpm) Cuplu conteaza foarte mult..... ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2003/ 1.4
- BZ-XX-ZYZ Renault Clio 2003 1.4 benzina
|
|
soryn.syryn |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 August 06 ![]() |
A inceput si la mine sa o ia razna turatia la relanti cand am AC pornit . Pentru cateva secunde ajunge la 4000 si apoi isi revine. Am demontat senzorul de turatie si la 48.000 km arata surprinzator de bine ( curat ca si unul nou) , cred ca problema nu-i de la acest senzor. Sugestii ?
|
--------------------
Renault
Clio
2004 Symbol 1.4 8 v
- AV 00 AVE
|
|
laur_dci |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
zgomotul care insoteste AC se datoreaza ventilatorului care functioneaza la o turatie marita
prima data m-am speriat ( masina noua, zgomot aoleu) dar dupa ce am ridicat capota m-am linistit; rulam la o temperatura de peste 30 celsius in trafic urban si vibratiile (usoare) insoteau efortul de racire al motorului nu vi se pare ciudat ca aveti problema asta doar cand e foarte cald afara? |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
treisapte |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 July 07 ![]() |
Am avut si eu problema asta.
Cauza e elicea motoventilatorului incorect echilibrata. Zgomotul se aude puternic cand intra pe treapta mare de viteza, cu AC-ul pe temperatura minima si turatia maxima la ventilator (se intampla functie de temperatura mare de afara, de cea a motorului si de reglajul AC-ului). La mine facea rau de tot, semana ca si cum ceva ar intra in rezonanta. Cei de la service au schimbat ansamblul elice-electromotor iar acum tot face, dar mult mai incet. E, cat de cat, acceptabil, mai ales ca nu prea ai ce sa faci mai mult decat sa-l schimbi. Eu m-am resemnat, asta e si gata! This post has been edited by treisapte: 22 Jul 2007, 20:05 |
--------------------
Renault
Symbol
2006/1,4 litri/8 supape/benzina/AC automat
|
|
Aditzu1,4 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 August 07 ![]() |
Salut sunt Nou pe aici as avea si eu nevoie de ajutorul vostru daca ma puteti ajuta
Aceasta problema o am si eu!!! Ce sa fac?? Am spalat elicea si degeaba nu mai face zgomotul si trepidatia aceea asa rau insa tot face se simnte? credeti ca daca schimb electoventilatoru nu voi mai avea probleme? sau sa il las tot pe acesta si sa incerc sa il mai curat de noroi si praf SI cam la ce pretz ma duce un electoventilator noud. Multumesc |
--------------------
Renault
Clio Symbol
august 2005 1,4 8v
|
|
Steffan |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 December 08 From: București ![]() |
Am întîmpinat o problemă cu mașina din semnătură, astăzi de dimineață. Problema se manifesta la pornirea AC (climă) și consta într-o vibrație foarte puternică, practic volanul „dansa” de-a dreptul și un zgomot pronunțat. La oprirea AC vibrațiile și zgomotele dispăreau pînă la nivelul normal al unui dci. Precizez că mașina nu fusese pornită de vreo trei zile și ca temperatura exterioară era de -9 grade Celsius.
Pe parcursul drumului am mai încercat să pornesc AC dar zgomotul și vibrațiile apăreau din nou. La întoarcere m-am oprit în unul din mall-urile bucureștene pentru niște cumpărături. În parcarea subterană temperatura era ceva mai ridicată (aprox. 0 grade) ceea ce a făcut ca ghiața ce rămăsese pe plafonul mașinii să se topescă și să poată fi îndepărtată cu ușurință. La ieșirea din parcare, după ce parcursesem 1-2 km am zis să mai fac o încercare. Am repornit AC, zgomotul și vibrațiile s-au intesificat dar nici pe departe la nivelul întîlnit anterior iar mai tîrziu au dispărut complet. (AC-ul a rămas pornit) Mașina o am de cîțiva ani și au mai fost temperaturi scăzute în București, uneori poate chiar mai scăzute. Totodată, au mai fost cazuri în care mașina n-a fost folosită zilnic și temperaturile de afară erau mici și n-am întimpinat problemele astea. Pare a fi legat de temperaturile de afară... Aveți idee de la ce ar putea fi și ce se poate face pentru a nu se mai repeta? (în afara unui garaj închis pentru că nu-i posibil) Poate afecta cu ceva faptul că am încercat de mai multe ori să pornesc AC-ul pe parcursul drumului? Mulțam! This post has been edited by Steffan: 28 Jan 2012, 19:45 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dCI, 85 cp
2008
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Tampoanele de la motor la rece sunt mai rigide, si de-aia face asa. Si la mine se simt mai intens vibratiile de cand au scazut temperaturile. A mea face 4 ani in martie. Cati ani are a ta? Ai schimbat vreodata tampoanele?
* acum am vazut ca o ai tot din 2008. Nu e ceva iesit din comun presupun. Si mie mi se pare ca vibreaza mai tare ca iarna trecuta. Poate anul asta le voi schimba. ** in viteze cum iti intra la rece? Intreb pentru ca mie la rece imi cam agata cand bag intr-a doua, si in treapta I la 10-15km/h nu vrea sa intre deloc, doar sub 10km/h This post has been edited by S4b1n: 28 Jan 2012, 22:30 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Steffan |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 December 08 From: București ![]() |
Vibrația și zgomotul erau foarte puternice, ziceai că mai am puțin și decolez.
![]() Cînd e frig afară (sub -5 grade și mai ales dacă mașina n-a fost folosită zilnic) schimbarea vitezelor este și la mașina mea ceva mai greoaie, opune ceva mi multă rezistență, indiferent de treapta folosită. E un lucru care nu a apărut odată cu înaintarea în vîrstă a mașinii, se manifestă încă de la început. ![]() Cu treapta I e normal din cîte am înțeles. Viteza trebuie să fie 0 sau aproape de 0 pentru a putea schimba dintr-o treapta superioară în prima treaptă. Lucrul ăsta a fost valabil încă de la început (mașină nouă) și indiferent de temperatura de afară. This post has been edited by Steffan: 29 Jan 2012, 11:39 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dCI, 85 cp
2008
|
|
svclio |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 5 July 12 ![]() |
Am inceput sa am si eu aceeasi problema. Cum ati curatat voi palele ventilatorului?
|
--------------------
renault
clio 2 bicorp
2004 / dci 65 cai
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:15 |