trage greu, consuma enorm, numai dCi-uri
![]() ![]() ![]() |
trage greu, consuma enorm, numai dCi-uri
liviurosioara |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 2 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
|
|||
semit |
![]()
Post
#2
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
offfff..."fratioru` meu renoist"... te rog eu si masinuta ta ..NU mai baga de la Petrom decat in ultima instanta!!! si nu baga niciodata din statiile vechii...consumul acela este imens pentru 1.5 dCi... e de la motorina... roaga-te sa n-ai probleme si baga un plin de OMV Premium Diesel ( plin d-ala nesimtit) sa se mai amestece cu apa aia de Petrom.... motoarele dCi sunt foarte sensibile la motorina...
![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
AND |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Warning : Nu mai alimentati de la Petrom (Favorit-Dr Taberei): Benzina lor e infecta (trust me), si daca liviurosioara spune ca si motorina e la fel..concluzia este una singura.
Imi pare rau, dar nu stiu de unde sa te sfatuiesc sa bagi motorina, cu siguranta semit stie mai bine. Dar cand vine vorba de benzina: Lukoil Super Euro 98 > OMV Super 100 > orice altceva. Cel putin asta este efectul la un 1.4 8v. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
eu recomand si mol... benzina pun tot timpu` de la mol, motorina la fel.
bezina de 95 si motorina tot d-aia ieftina... iar taica-miu' tocmai s-a intors ieri seara de la oradea (plecat din ploiesti) si pe 1180km a scos consum 4.8 cu viteza medie putin sub 70 parca... deci eu nu inteleg de ce sa dau prea multi bani pe un litru de carburant ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bcc1981 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 05 ![]() |
tot timpul incurc numele... petrom... rompetrol... de obicei de la rompetrol pun -cred- (au noul brand hey! cu o frunza verde, ei sunt nu? si daca da, parca fac parte din grupul omv). N-am avut niciodata probleme.
|
-------------------- megane sedan confort privillege 1,5 dci 80 cp optiuni: vopsea metalizata, clima, asr, esp, scaune incalzite feb 2005
|
|
semit |
![]()
Post
#6
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
OFF TOPIC
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
cipman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Mai degraba e un efect al temperaturilor ridicate ale ultimilor zile. Nu cred ca e vreo problema cu motorina. Daca nu exista si alte manifestari sau indicatii deosebite la bord, nu e o problema nici cu motorul.
Banuiesc ca ai mers cu clima pornita zilele astea si ca e vorba de un parcurs urban. Daca ai lasat-o parcata in soare, ai facut drumuri mai dese si/sau mai scurte, incepe sa se adune si sa se cunoasca. Incearca sa mergi o zi sau un drum fara AC si vezi ce se intampla (daca poti). N-o sa vezi la consum decat daca mai mergi mai mult, resetezi etc. Nu-mi dau seama de cand ai masina, din ce luna. Ca atare nu stiu daca ai experienta unei veri pe masina asta. Intrebarea e gata lansata... Daca as merge cu o masina ca a ta prin zonele prin care merg eu, cu clima pe 20 degrade cand afara sunt 35, si mi-ar consuma 8 l/100 km as fi super multumit. Nestiind pe unde si cum mergi tu cu masina si nefiind eu la volan, chiar nu-mi pot face o idee daca e mult sau putin. Nici macar prin comparatia cu cifra de 5.8 avansata de tine. Asa ca tot tu trebuie sa faci estimari si comparatii. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
liviurosioara |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 2 December 05 ![]() |
Update:
Ieri am facut un drum Bucuresti-Sinaia-Bucuresti sa vad la parcurs extern care este situatia. Consumul mediu a fost de 4.5l/100km. Viteza medie de deplasare a fost de vreo 66km/h. Prin localitati am avut intre 70-90km/h, iar pe bucata Ploiesti-Banesti si chiar Comarnic am avut 110-130km/h si un varf de 150km/h. Cipman, probabil ai dreptate, am circulat prin aglomeratie, cu clima pornita si intr-adevar e primul an cu diesel. Insa faptul ca masina trage ca naiba si ca e foarte zgomotoasa nu-l gasesc normal. Imi amintesc primul drum facut cu masina, imediat dupa ce am ridicat-o de la concesionar. Bucuresti-Sinaia-Bucuresti, in conditii de rodaj si viteza maxima pe la 100km/h. Acolo consum mediu 3.8l/100km cu motorina Euro 3 de la Petrom. Motorina am folosit in general Petrom si mai rar Rompetrol. Tot ca impresie, consumul creste usor in cazul motorinei Euro 4. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
|
|
etm |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
Salut,
nu vreau sa te sperii, dar faptul ca trage greu poate fi de la motorina sau de la turbina. Daca situatia continua, da o fuga pana la service si cere sa se uite putin la ea. Taica-meu a avut o astfel de problema (Laguna 1 bis - 1.9dti) si iesise nu-stiu-ce mufa/cablu din soclu si nu mai pornea turbina; n-a stiut sa-mi explice exact ce, dar ideea e ca dupa ce s-a uitat un mecanic de la Renault 5 minute sub capota a depistat problema si a rezolvat-o pe loc. Bafta si tine-ne la curent. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
liviurosioara |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 2 December 05 ![]() |
Ma gandesc ca daca n-ar functiona turbina, masina nu si-ar atinge puterea maxima. Totusi, merge fara probleme cu 170-180km/h, aproape de 4000rpm, acolo unde se dezvolta puterea maxima a motorului.
Cum imi pot da seama inainte sa ajung la service daca turbina e okay, in parametrii de functionare? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
|
|
bcc1981 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 05 ![]() |
nea semit, pentru mine petrom, rompetrol e cam aceeasi balarie. Cel putin din punct de vedere al asemanarii cuvintelor. Daca nu faceam distinctia intre OMV si LUKOIL mai ziceam sa ma incluzi in categoria reclame sprite.
![]() |
-------------------- megane sedan confort privillege 1,5 dci 80 cp optiuni: vopsea metalizata, clima, asr, esp, scaune incalzite feb 2005
|
|
etm |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
QUOTE(liviurosioara @ 26 May 2006, 10:52) Ma gandesc ca daca n-ar functiona turbina, masina nu si-ar atinge puterea maxima. Totusi, merge fara probleme cu 170-180km/h, aproape de 4000rpm, acolo unde se dezvolta puterea maxima a motorului. 1. Intr-un post anterior spuneai ca trage greu, iar acum ca merge fara probleme cu 170-180.... nu te supara pe mine, dar nu se bat cap in cap cele 2 ? 2. Chiar daca turbina ar avea o problema, asta nu inseamna ca masina n-ar mai atinge anumite viteze, ci doar ca le atinge intr-un timp/spatiu mult mai mare! 3. Sincer nu stiu cum ai putea sa-ti dai seama.. doar sa ridici capota si sa te uiti daca fire + conducte care vin de la turbina sunt intrate in locasurile lor, respectiv stranse (ma refer la conducte). Bafta. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
trage greu=masina atinge o anumita viteza intr-un timp/spatiu mult mai mare.
cam asta e problema lui liviu. asa ca nu se contrazice deloc. ![]() |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
catapp100 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 19 April 06 ![]() |
Motorina de la Petrom - EURO DIESEL 4 - la mine a fost o diferenta in bine fata de motorina de la alte statii , cred ca in Romania nu gasesti o motorina despre care sa spui 100 % ca este sigura , toate sunt cu probleme ... la tine este foarte posibil sa fie sau sa fi fost de la motorina , am patit si eu ceva asemanator atunci cand am alimentat de la o anumita statie (nu era Petrom) si aceleasi simptome cu un zogomot mare la motor , porniri dificile si putere mai mica , nu stiu daca te ajuta - eu am Megane 1 1,9 tdci fata de al tau M2 1,5 dci , dar dupa schimbarea motorinei aceste probleme au disparut - zgomot , pornirea si merge super.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE I
2002 , 1,9 TDCI MEGANE 1,9 DTI 2002
|
|
cipman |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
liviurosioara, parerea mea ar fi sa astepti sa se termine motorina pe care o ai acum in rezervor si sa faci un plin (cat mai "ochi") de la o alta statie dintre cele de care ai fost cel mai multumit sau de la care ai pus cel mai des si ti s-a parut in regula. Mergi inca 2 zile pe noul plin si vezi cum se comporta. Sper sa prinzi 2 zile mai racoroase ca sa poti merge cu AC-ul oprit de tot (poti mege o zi "fara" si una "cu").
Nu ma refeream la experienta unui diesel pe timp de vara ci la experienta ta cu masina asta (exemplarul acesta) pe timp de vara (temperaturi mari, peste 30-35 de grade multe zile la rand). Inteleg ca e prima vara pe care o petreceti impreuna ![]() Din ceea ce descrii mie mi se pare totul in regula. Si consumuri si tot. Daca reprizele sunt ok (si cred ca sunt, altfel ai fi bagat de seama), nu scoate fum, nu scade nivelul la ulei sau alte manifestari atunci nu-ti face griji. Ar mai fi chestia cu zgomotul dar hai sa asteptam urmatorul plin. Un ultim sfat: cand faci plinul cu motorina sa speli si masina (nu la motor, doar exterior-interior). Intotdeauna masina merge mai bine cand e prospat spalata ![]() |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
mihaih |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 October 05 From: Brasov ![]() |
Nu mai faceti exces de zel si alimentati 1,5 dci cu motorina EURO 4 si totul va fi OK. Pentru 1,5 dci cel mai bine este cu motorina ordinara (EURO 3). Intrebati si la service si o sa vedeti ca acelasi lucru va recomanda.In plus o sa va spuna sa nu cumva sa alimentati cu motorina EURO 4.De aici si necazurile.Deci nu benzinaria este de vina ci ......
![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 Tce
2017 Renault Kadjar 1.2 Tce 2017
Renault Megane III 1.4 Tce 2010 Renault Megane II 1,9 dCI 2003 Renault Classic Break 1.6 16v 2003 |
|
bcc1981 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 05 ![]() |
ok si care ar fi motivele pentru care nu e recomandata alimentarea cu euro 4 la 1,5 dci? Am facut si eu vreo 4 alimentari de la rompetrol in ultimul timp cu asa ceva. Ultimele doua dati am pus euro 3. Nu am sesizat diferente. Parca (sper sa nu fiu influentat de ce s-a scris aici) a fost motorul un pic mai galagios cu euro4.
|
-------------------- megane sedan confort privillege 1,5 dci 80 cp optiuni: vopsea metalizata, clima, asr, esp, scaune incalzite feb 2005
|
|
Chrome |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
De unde se mai gaseste euro 3? In afara de OMV care vand sub denumirea de euro 3 desi cred ca e tot euro 4, restul au euro 4. Ma refer la petrom, mol si rompetrol. De lukoil nu stiu nimic, dar din ce am aflat de la un tip de la sales de la mol, pe piata acum se gaseste minim euro 4.
|
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
murfi |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
Sa fie vorba oare de vana EGR?
|
-------------------- |
|
m0py |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 March 06 ![]() |
QUOTE De unde se mai gaseste euro 3? In afara de OMV care vand sub denumirea de euro 3 desi cred ca e tot euro 4, restul au euro 4. Rafinariile Petrom produc in continuare motorina euro3, doar ca nu mai e distribuita prin statiile Petrom, ci doar prin cele OMV. Daca arunci o privire aici http://expressnt.petrom.ro/depozite.htm vei vedea ca in depozitele Petrom exista motorina Euro Diesel 350 ppm (adica Euro3). |
-------------------- |
|
liviurosioara |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 2 December 05 ![]() |
nu, de vina e motorina de la petrom. am trecut pe rompetrol si e okay acum.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
|
|
Chrome |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Super cool. Si e la acelasi pret cu euro 4.
|
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 23:36 |