Problema carburator Renault 19, Furtune, coliere, prostii...
![]() ![]() ![]() |
Problema carburator Renault 19, Furtune, coliere, prostii...
reno-Narcis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|||
reno-Narcis |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
O sa revin pe seara cu niste poze sa stiti despre ce e vorba.
|
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
sa ma corecteze cineva daca gresesc:
ori e carburator, ori e injectie monopunct ai calculator? ce motor e? (scrie in talon)C1/2/3J, E6J sau E7J? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
reno-Narcis |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Motorul tipul: CIJH742. Asta scrie... cat despre injectie monopunct...asa mi s-a zis de "mecanici".
|
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
reno-Narcis |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Categoric
![]() |
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
catran |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
ma bag si eu ca musca......ala este un carburator dublu corp zenith pt motor de pana in 1600cc
injectia monopunct este cu totul altceva pe masina ta echiparea standard cred ca este carburator ulterior s-o fi schimbat cu injectie monopunct daca ma insel si eu....astept contraziceri si daca ai carb.original adica zenith-ul poti apela la orice posesor de r5 campus sau r19 model 89-91 si iti va "traduce" dansul cam ce e peacolo si unde trebuie sa vina deasemenea un posesor de lada 1500 te poate ajuta...FCN cred ca stie mai multe despre asta p.s. din cate stiu eu o "injectie" nu prevede pompa de benzina alimentarea carburatorului o face un anume motoras pas-cu pas ce dozeaza cantitatea de benzina necesara in functie de.........cu totul altceva decat rotatiile axei cu culbutori acum tare rau imi pare ca nu am avut curiozitatea sa iti deschid capota sa ma conving despre metoda de alimentare poate vineri viitor(27.05) ne uitam putin si la tine This post has been edited by catran: 21 May 2006, 00:49 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
cham98 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 January 06 ![]() |
[quote=reno-Narcis,15 May 2006, 16:00]
Apropo: am si eu un R19 Chamade, din '90, motor E6J, are carburator dublu-corp, si mai multe furtune si furtunase. La mine nici unul nu este lasat liber, chiar si acela mai subtire are un locusor a lui, undeva in spatele carburatorului, vine de pe capacul chiuloasei (cu busonul de umplere cu oil), tot de acolo pleaca si unul mai gros ce duce la fltru de aer. Deci cam asta ar fi. |
--------------------
Renault
Chamade
1989 - gts Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
|
|
cham98 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 January 06 ![]() |
Vin si eu cu o problema:
1- daca merg cu busonul de la vasul de expansiune (la antigel) strans la maxim, cum ar fi normal de altfel, temperatura lichidului de racire este peste penultima linie (nu stiu exact cate grade or fi, dar in orice caz mai mare de 90, ca mai urca putin si porneste electroventilatorul). Mentionez ca supapa de pe buson nu este blocata. 2- in cazul cand las busonul lejer, putin slabit, deci sa nu fie etans, temperatura lichidului e normala, acul arata mai jos de penultima linie, si nu mai ajunge la temperatura sa cupleze electroventilatorul. Care o fi problema? Poate a mai auzit cineva de fenomenul asta. Va multumesc. |
--------------------
Renault
Chamade
1989 - gts Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#10
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
S-ar putea sa fie niste aer prin instalatia de racire ... deci sa nu fie aerista bine ... eu la asta ma gandesc prima data DACA supapa busonului NU este blocata -asa cum spui si tu-
DAR exista posibilitatea ca asa sa fie "corect" adica motorul sa stea la 90 grade (mai poate fi si termostatul -sa fie putin blocat-) ... si ventilatorul sa fie pornit de termocupla (mai ales acum cand e cald) ... cred ca daca lasi busonul lejer o sa se evapore apa destul de multa destul de repede. Daca nu fierbe apa nu cred sa fie vreo problema |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cham98 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 January 06 ![]() |
[quote=cmandrei,30 May 2006, 15:11]
Termostatul e nou nout, si deschide la 91 grd., asa scrie pe el ! cam fierbinte parca fata de 87 grd. cat stiu eu pe la alte motoare. Asa o fi trebuind? totusi de ce e diferenta de temperatura atunci cand merg cu busonul slabit? De ce trebuie sa lucreze instalatia de racire sub presiune (am vazut pe undeva in jur de 1,4 bar), că vasul de expansiune se afla amplasat in punctul cel mai superior al instalatiei? Forteraza al naibii si in furtune, chiar am avut probleme cu unul care a plesnit in mers pana sa deschida supapa (bine că si furtunele sunt cam vechiute) am inceput sa le inlocuiesc cu altele noi, dar nu prea gasesc (apropo, stie cineva unde se gasesc ? mai exact prin zona Iasului). M-am gandit sa bochez un pic supapa pe deschis, numai cat sa fie in contact usor cu atm. , sa nu se evapore lichidul, oare sa aiba ceva probleme? că de prins aer nu cred că e cazul, vasul de exp. fiind amplasat sus? Aveti o părere? Va multumesc! |
--------------------
Renault
Chamade
1989 - gts Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
apa distilata la presiune atmosferica fierbe la 100 de grade fix. cand creste presiunea, creste si punctul de fierbere. tu crezi ca ala s-a chinuit sa faca tot sistemul rezistent la 1.4 bari degeaba?
![]() btw nu e deloc indicat sa iti fiarba apa!! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cham98 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 January 06 ![]() |
[quote=R19/16v,31 May 2006, 09:59]
OK. si atunci ce sfat imi da-ti? |
--------------------
Renault
Chamade
1989 - gts Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
|
|
etm |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 26 August 05 ![]() |
Salut!
Cred ca problema provine de la un furtun infundat, mai ales daca spui ca acum ceva timp ti-a pleznit unul!!! Am avut un R19 1.4 Energy (mot. E6J) si am avut de 3 (trei!!!) ori problema asta: mi se infunda cate un furtun si crestea temp lichidului de racire, resp presiunea si de aceea ti se mai sparge cate un furtun. Cel mai indicat ar fi sa faci o curatare a intregii instalatii de racire. Bafta. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
- B-XX-ERV
2006, 1.5dCi 80 CP, PA
|
|
inalbi5m |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 8 April 06 From: Brasov ![]() |
Cam cum s-ar putea curata cel mai bine instalatia de racire,fara riscul de a afecta componentele ei?
|
--------------------
Renault
Laguna
2006 1,6 16V
|
|
Taj |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 May 06 From: Timisoara ![]() |
Incearca sa folosesti un aditiv de curatire pentru instalatia de racire..... posibil sa rezolve problema daca ai ceva infundat.
cat priveste problema furtunelor eu am folosit furtun de combustibil cu insertie panza deasupra si am rezolvat cu spartul furtunelor. Doar sa gasesti cam de aceeasi grosime si va fi totul ok. Bafta. |
--------------------
Renault
11 GTL
- TM 09 GMF
1986, 1400 cc
|
|
Taj |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 May 06 From: Timisoara ![]() |
@reno-Narcis
Supapa respectiva este o diuza si de ex la Dacia ar trebui sa vina in capatul dinspre carburator al unui " T " si daca nu e....papa mai mult combustibil..... deci intreaba un mecanic unde tre sa vina furtunul respectiv sa nu te trezesti cu un consum mult mai mare decat ar trebui.... |
--------------------
Renault
11 GTL
- TM 09 GMF
1986, 1400 cc
|
|
reno-Narcis |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 06 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
o sa revin in cateva ore cu cateva poze sa vezi despre ce e vorba Taj
|
--------------------
Renault
19
1991 GTR Renault 19 Phase 1 , 1397cc 1.4-Cleon, 1991, 5x CP. (ELF 10/40W Competition)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd August 2025 - 18:42 |