Carlos Ghosn prezinta "Renault Contract 2009", interviu
![]() ![]() ![]() |
Carlos Ghosn prezinta "Renault Contract 2009", interviu
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
_182_ |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
asa crede el, ca va fi in primele 3, dar nu prea vad cum se muleaza asta pe stilul lui de scadere a costurilor de productie (sau poate din cauza ca masina e in mare parte gata pt lansare in 2007 si nu mai are timp s-o mucifice) despre nissan in america: Nissan's quality ratings took a dive as owners complained about wind noise, scratches from workers' rings and belts, and doors that didn't slide properly. In J.D. Power's 2004 initial quality survey, the automaker dropped from 6th place to 11th [sursa] parca si pe forum pe-aici era o miscare anti-nissan din cauza calitatii Ghosn e tare pe meserie dar in ziua de azi cand o mare corporatie cauta profituri mari rezulta intotdeauna scaderea calitatii. Cred ca se va intampla ca la Opel la inceputul anilor 90 cand cadeau piesele din ele pentru ca aveau un manager zgarcit la costuri (Ignacio Lopez) |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
lucian_d |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 7 September 05 From: Iasi ![]() |
Am citit si eu materialele, plus multe comentarii in Le Monde, Le Figaro, Nouvel Observateur. Se pare ca Ghosn, supranumit "cost killer" e un adversar al rabaturilor pentru dealeri. Toata lumea asteapta strategii de reducere a costurilor, dupa modelul Nissan. Se pare ca prin comparatie cu Nissan, cheltuielile colaterale la mia de dolari investiti sunt duble la Renault. Pot pune link-urile din ziarele citite ieri, daca sunteti interesati
|
--------------------
Renault
Megane
2005 Sedan Megane Sedan Influence, 1,4 16v
|
|
Solon |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles ca vrea sa retraga si echipa de f1.Mare dobitoc!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
_182_ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
2 - 3 ani o mai tine, asa au facut reno dintotdeauna oricum - mai intra, mai ies... |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si in romana:
Renault „Contract 2009” Carlos Ghosn a anunțat astăzi planul Renault „Contract 2009”, a cărui ambiție este de a face din Renault cel mai rentabil constructor auto generalist din Europa. Renault are în vedere trei angajamente majore : - Viitoarea Laguna, lansată în 2007, va fi printre primele trei cele mai bune din segmentul său, din punctul de vedere al calității produs și service. - O marjă operațională de 6% în 2009. - O creștere a vânzărilor cu 800 000 vehicule între 2005 și 2009. «Se scrie o nouă pagină importantă a istoriei Renault, fondată pe capacitatea de mobilizare a tuturor resurselor umane ale întreprinderii ». O ofensivă produs inedită în istoria Renault. Până în 2009, Renault va lansa 26 de produse pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților tuturor piețelor. Consolidarea planului produs va conduce la o accelerare fără precedent a numărului de lansări: după cele două modele comercializate în 2006, 8 modele vor fi lansate în medie pe an între 2007 și 2009, adică de două ori mai multe decât în perioada 1998-2005. Jumătate dintre acestea va fi reprezentată de extinderea gamei actuale. Ofensiva produs se va traduce prin consolidarea și lărgirea gamei în funcție de 4 axe : - reînnoirea elementelor esențiale ale gamei : familia Mégane, Twingo, Kangoo, Master, - haut de gamme: cu cinci vehicule lansate în cadrul planului, Renault își va dubla volumul vânzărilor pe acest segment (1) . - intrarea pe noi domenii : SUV, vehicule de teren 4x4, cross-over și vehicule de nișă. - vehicule concepute pentru dezvoltarea mondială, mai ales cu programul Logan. Îmbogățirea ofertei se va traduce printr-o creștere a vânzărilor cu 800 000 vehicule între 2005 și 2009, iar vârsta medie a produselor va fi redusă de la 3,8 ani în 2005 la 2,2 ani în 2009. Volumul vânzărilor realizate în afara Europei va crește astfel de la 27% la 37% în 2009, cu un progres de 80%. Angajament calitate și prestații tehnologice Viitoarea Laguna, lansată în 2007, va fi printre primele trei din segmentul să din punct de vedere al calității produs și service. Progresele înregistrate cu acest produs vor fi aplicate cu aceeași exigență întregii game, peste tot în lume. În ceea ce privește mediul înconjurător, gama Renault se situează astăzi printre cele mai eficiente din lume în domeniul consumului de carburant și al emisiunilor de CO2. Obiectivul este continua ameliorare prin vânzarea, încă din 2008, a 1 milion de vehicule care emit mai puțin de 140 g de CO2 pe km, din care o treime emit mai puțin de 120 g. De altfel, în 2009, 50% dintre vehiculele cu motor pe benzină vândute în Europa, vor putea funcționa cu un amestec de benzină și de etanol. De asemenea, tot până în 2009, toate motoarele Diesel ale gamei vor funcționa cu 30% diester (2) . În cadrul Alianței, Renault pregătește o paletă completă de tehnologii alternative, ca hibridele, acumulatori și vehiculele electrice. Renault va testa în Franța, în intervalul amintit mai sus, vehicule echipate cu acumulatori, bazate pe tehnologiile avansate ale Alianței. Renault, lider în siguranței, va continua să inoveze în acest domeniu pentru consolidarea acestei poziții. Resursele mobilizate pentru reușita planului Renault va continua să-și amelioreze competitivitatea printr-un program de reducere a costurilor și de optimizare a investițiilor, beneficiind mai ales de sinergiile cu Nissan, în cadrul Alianței. Efortul va fi îndreptat către : - Reducerea costurilor de aprovizionare cu 14% pe 3 ani. - Reducere cu 12% a costurilor de fabricație și creșterea ratei medii de utilizare a propriilor capacități, care crește de la 60% în 2005 la 75% în 2009 (3) . - Reducerea costurilor logistice cu 9%. - Reducerea cheltuielilor generale, care vor fi aduse de la 5,1% din cifra de afaceri în 2005 la mai puțin de 4% în 2009. Toate funcțiile suport ale întreprinderii se angajează să atingă cel mai bun nivel mondial. - Reducerea costurilor de distribuție de 8% pe fiecare vehicul în Europa. - Cheltuielile de Cercetare și Proiectare, precum și investițiile pentru noile vehicule nu vor depăși 11,5% din cifra de afaceri pe perioada 2006 -2009. Un management transversal centrat pe satisfacția clienților și ghidat de profituri este aplicat prin intermediul pilotajului pe regiune, al globalizării funcțiilor, direcției programelor și 11 Echipe Transversale. Renault, constructorul generalist european cel mai rentabil Performanța întreprinderii se va măsura prin creșterea marjei operaționale. Obiectivul este atingerea unei marje de 6% în 2009. Acest nivel record va fi depășit chiar începând de anul viitor, ceea ce va permite asigurarea în mod durabil a poziției de constructor generalist european cel mai rentabil. Un progres linear al dividendului, care trece de la 1,8 euros/acțiune cât este astăzi, la un obiectiv de 4,5 euro/acțiune în 2009 va fi propus Consiliului de administrație Renault, care va supune în fiecare an Adunării Generale a acționarilor o rezoluție. « Cu o viziune strategică clară și cu obiective având priorități precise si măsurabile, am convingerea ca Renault va deveni, în cadrul Alianței, o mare întreprindere mondială de automobile, performantă pe termen lung» (1) Gama de lux cuprinde vehiculele al căror preț de vânzare este superior sumei de 27 000 euros, conform definiției folosite în mod obișnuit în industria automobilelor. (2) Diester – carburant obținut plecând de la ulei vegetal sau animal. (3) Rata de utilizare a capacităților Renault este calculată pe baza unei funcționări a uzinelor de 5 000 ore pe an. Standardul Renault este superior celui reținut în mod obișnuit în industria automobilelor, care variază între 3 760 și 4 000 de ore. sursa: www.renault.ro |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma intreb eu...oare aceasta politica de strans de gat orice apuci la Reno, in ce masura va afecta si Dacia?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
DFA |
![]()
Post
#8
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Dacă te referi la reduceri, ele sunt deja la mare preț în Mioveni, fiecare departament are un program foarte strict prin care trebuie să reducă cu X Euro (anu' trecut erau 5€) costurile de producție în fiecare lună.
Aceiași politică se aplică și în celelalte fabrici Renault. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
testike |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Sa reduca cu 5 EUR costurile de productie pentru departamentul lor?
SI cate departamente sunt la Dacia? Daca au vreo 10 , ar insemna sa reduca costul de productie al masinii cu 50 eur/luna, 600 euro/ an ? |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu, numai cu 550 Euro/an, ca o luna se duce cu concediile si reviziile...
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
daciafan |
![]()
Post
#11
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
Goshn poate face tot ce si-a propus dar nu va face din renault cel mai rentabil constructor generalist din lume in vecii vecilor, amin
![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
rotuning |
![]()
Post
#12
|
![]() Australanthropus olteniensis Group: Members Posts: 337 Joined: 18 June 04 From: pe langa Buridava ![]() |
mda, cred ca ne ambalam prea mult. In fond nu e decat o declaratie obisnuita de inceput de an cu privire la tintele Renault din perioada urmatoare. Tinte care, in mare,sunt aceleasi cu ale majoritatii constructorilor. Doar cifrele difera putin.
|
--------------------
RENAULT
Megane
2.2 1.6 16V CD 2006 TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi ex:AlfaRomeo33 1.5 ie ex:DaciaNovaGT |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#13
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
Carlos Ghosn: "2012 va fi un an record pentru industria auto"
Carlos Ghosn, șeful Renault-Nissan, a declarat că anul curent va fi record pentru industria auto pe piețele din Statele Unite ale Americii, China și majoritatea piețelor emergente. Carlos Ghosn, șeful Alianței Renault-Nissan, a declarat că toate piețele din lume vor crește cu excepția Europei. Afirmația sa a fost publicată în cadrul unui interviu acordat celor de la Automotive News, iar estimările sale vizează atât Renault-Nissan, cât și piața auto la modul general. Mai mult decât atât, Ghosn estimează creșteri în Statele Unite ale Americii, Chia și majoritatea piețelor emergente. Ghosn este la cea de-a treia declarație privind anul 2012 și așteptările sale în privința anului curent. În noiembrie 2011, Ghosn spunea că anul care va urma va fi un an record pentru industria auto cu excepția cazului în care va mai fi încă o criză financiară. Ulterior, Carlos Ghosn a declarat că prevede un an record pentru Renault și pentru Nissan în 2012, totul în condițiile în care cele două mărci au vândut un total de 8.03 milioane de unități în 2011. "N-am nicio îndoială că piața din Europa va suferi o cădere în 2012. Problema este cât de mare va fi respectiva cădere. Europa este o zonă cu oameni sofisticați și experimentați. Nu cred că vor lăsa piața să ajungă la colaps și mă aștept să facă tot ce pot să evite acest lucru. Din punct de vedere strategic, este mai bine să ne concentrăm pe piața din China decât să intrăm pe piața din Statele Unite ale Americii cu Renault.", a declarat Carlos Ghosn, șeful Alianței Renault-Nissan. This post has been edited by P-A-C-O: 26 Jan 2012, 18:27 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
În filmul ăla Carlos Ghosn are o mutră de vultur, care se uită la tine ca la o bucată de carne...
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Filmul reflecta realitatea, toti tremura injurul lui si merg cu capetele plecate.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#17
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
vezi cazul PP
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#18
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pelata a fost mancat de Gaozn, degeaba a avut sange in instalatie. La faza aia el trebuia sa isi dea demisia, da asa este cand ai sustinere ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 14:09 |