Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Reconditionare turbina?

adrianpurcarin
post 22 Jan 2006, 16:04
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




Salut, am citit topicul despre intretinerea turbinii dar din pacate am uitat sa ii povestesc si lui taica-meu ce scrie in el asa ca a ramas fara turbina, cred eu. De ce zic "cred": de vreo 6 luni masina lui (opel omega, motor BMW 2,5 td, 6 cilindri) nu mai tragea(din cate imi povestea el), si a inceput ca toata lumea prin a se duce la reprezentanta sa ii faca un test pe computer. Totul a iesit bine si cei de acolo l-au sfatuit sa schimbe filtrele(cu toate ca tata face schimburile mult mai devreme decat este in mod normal recomandat). I-am cumparat filtre, toate Mann, si le-a schimbat dar nici o modificare. Ma tot suna si ma intreba dar nu stiam ce sa ii zic, cei de la service nu stiau ce sa ii zica(la Bacau). M-am dus acasa acum o saptamana si am zis sa merg si eu cu a lui sa vad ce se intampla: am pornit si in a doua tot asteptam sa intre turbina, pentru ca eu mai mersesem cu ea si intra pe la 2000+ de ture, si nimic. Masina se plafoneaza la 130-140, si nu trage, pana ajunge la 130 te ia cascatul. Banuiesc ca este vorba de turbina. Rugamintea mea este sa va dati si voi cu parerea daca e asa sau nu , si daca intr-adevar este ce banuiesc eu sa ma sfatuiti si pe mine unde sa ma duc sa o reconditionez, pentru ca de inlocuit ma gandesc ca este mult prea scump pentru o masina pe care oricum in 1 an o vinde.
Multumesc


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 24 Jan 2006, 20:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




chiar nimeni nu stie??


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 24 Jan 2006, 20:22
Post #3


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




trimite-i un pm celui care reconditioneaza turbine, il gasesti la "BURSA" si intreaba-l ce parere are si vizitati-l.... nu cred ca ia bani pentru consultatii wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganusedanu
post 24 Jan 2006, 20:30
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 8 April 05




este ca la doctor-pana nu consulti , nu dai retete tongue.gif


--------------------
renault megane 2 sedan 2003
megane sedan 82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 24 Jan 2006, 21:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




multumesc ca mi-ati spus de cel de pe bursa; cred ca nu striga de aia nu l-am vazut; o sa incerc la ei


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 25 Jan 2006, 09:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Man, daca pe computador la reprezentanta nu i-a aparut nimic in neregula s-ar putea ca turbina sa nu aiba nimic...
Eu, in locul lui, as verifica urmatoarele:
1. compresie
2. suieratul turbinei

Cum porneste dimineata, mai ales pe "caldura" asta?
Cati km are masina?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 25 Jan 2006, 19:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




masina are 170.000 km, de pornit porneste bine, suierat nu exista.
compresia daca este in neregula, nu apare pe calculator??
daca mai aveti ceva sfaturi sunt binevenite; multumesc


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 26 Jan 2006, 10:52
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




nu cred ca apare compresia in cilindri pe calculator dar defectiunea turbinei sigur apare...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 26 Jan 2006, 11:24
Post #9


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




e posibil ca sa fi ramas wastegate'ul turbinei pe "deschis". in situatia asta, gazele de esapament trec in cea mai mare parte direct in esapament, nu mai creeaza presiunea care sa puna in miscare turbina.

in primul rand, daca turbina e usor accesibila, scoate'i conducta de aer care intra in botul ei si vezi daca se rotesc usor palele. daca da, monteaza conducta la loc si desfa'o pe cealalta conducta de aer, perpendiculara pe prima (cea de iesire) si uita'te daca turbina arunca ulei. daca arunca ulei, e nasol, trebuie reconditionata. daca nu, turbina in sine nu are nimic ci wastegate'ul (clapeta de siguranta la over-speed) a patit ceva.
acuma, daca wastegate'ul este comandat electronic (asa cred ca este, cu ajutorul unui solenoid) atunci probabil ca a ramas blocata pe deschis (asta deoarece tu spui ca nu auzi suieratul turbinei - adica fie nu se mai invarte deloc si e gripata fie nu e gripata dar gazele nu o mai pun in miscare la capacitate).
verifica astea si revino cu detalii.


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 30 Jan 2006, 20:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




multumesc tuturor pentru sfaturi dar in final s-a rezolvat: aia de la reprezentanta sunt niste idioti; m-am dus la un alt service mai rasarit si am pus din nou testerul pe masina si a aparut o defectiune la "senzor presiune supraalimentare"; din cate mi-au explicat cei de acolo acel senzor comanda deschiderea "tevii" de la turbina la motor; cu alte cuvinte turbina impinge aer dar impinge degeaba ca nu intra in motor; la verificarea turbinei cu aparatul ala care masoara presiunea(habar n-am cum ii zice) mi-au zis ca turbina se invarte ok si ca face presiune; urmatorul pas: comanda de senzor, daca il gasesc pe undeva;
multumesc inca o data


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:36
Dacia